Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wordt dit jaar kampioen?
Ajax 38 33.04%
AZ 7 6.09%
Feyenoord 29 25.22%
PSV 35 30.43%
andere club 6 5.22%
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 22:34
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Heerenveen ook weer op de weg terug, bepaalde spelers beginnen zich echt op hun plaats te voelen, al 12 punten uit de laatste 4 wedstrijden. Bak-Nielsen blijkt een goeie opvolger van Hansson te kunnen worden. Ook geruchten over Alves, 20 miljoen naar Man. City, eventueel werd Samaras in een deal betrokken. Alleen zo kut dat ze dan punten laten liggen tegen (met alle respect) clubs als excelsior en willem 2. Heerenveen komt er wel.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2007, 11:31
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Lol, de Heraclieden hebben zich afgereageerd op een aantal Twente fans op de hoofdtribune van Heracles (die opzichtig zaten te juichen.. so whot?) die ook nog eens uitgenodigd waren door Heracles zelf. ME moest later ook nog ingrijpen. Moest wel lachen om Humberto Tan; 'Een gevecht der titanen tussen 2 echte concurrenten'
Mochten ze willen... Had het leuker gevonden als Tom Egbers dat aan had moeten kondigen ^^
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:12
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Hehe, volgende week in de Kuip gaat het om de koppositie
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:36
Verwijderd
Hopelijk spelen ze gelijk en wordt PSV koploper!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 10:41
Rioto
dont count on it.

Ben er weer bij zondag.

fey - neuzen 3 - 0
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 11:54
Verwijderd
3-0 zie ik anders ook niet zo snel gebeuren.. zal wel weer een gelijkspel worden. Ben benieuwd wat NAC tegen twente kan doen morgen, zal erg lastig worden, maar heb wel goede hoop op een puntje!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 15:58
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
0-3 gaat het worden

Edit: En PSV zal ook wel gewoon van AZ winnen, helaas.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 08:00
Verwijderd
bijna goed MoP... allebei gelijk.. Fey - Ajax was een leuke wedstrijd om te zien trouwens
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het gelijkspel tegen NAC kan me niet meer schelen, Rutten blijft wat een held
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 15:42
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
bijna goed MoP... allebei gelijk.. Fey - Ajax was een leuke wedstrijd om te zien trouwens
Hehe.

Absoluut
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zo, wat een wedstrijd.

Zat heerlijk in het Ajaxvak en heb genoten van die gefrustreerde Ajacieden, ik heb heerlijk meegefloten hehe
NAC heeft geluk gehad dat Ajax de kansen niet heeft benut maar verder was de overwinning echt de kracht van NAC in plaats van de zwakte van Ajax, wat morgen weer in de kranten zal staan, Lurling en Amoah waren echt enorm sterk aan de bal, de afvallende ballen werden door strijd gewonnen en de combinaties waren echt fantastisch bij vlagen.

Heerlijk die knalharde muziek bij de treffer van Ajax.. NAC supporters die aan het juichen waren op die herrie. Fantastische dag gehad.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 01:21
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Zo, wat een wedstrijd.

Zat heerlijk in het Ajaxvak en heb genoten van die gefrustreerde Ajacieden, ik heb heerlijk meegefloten hehe
NAC heeft geluk gehad dat Ajax de kansen niet heeft benut maar verder was de overwinning echt de kracht van NAC in plaats van de zwakte van Ajax, wat morgen weer in de kranten zal staan, Lurling en Amoah waren echt enorm sterk aan de bal, de afvallende ballen werden door strijd gewonnen en de combinaties waren echt fantastisch bij vlagen.

Heerlijk die knalharde muziek bij de treffer van Ajax.. NAC supporters die aan het juichen waren op die herrie. Fantastische dag gehad.
Dat kan ik me wel voorstellen ja

Maar het is natuurlijk altijd de zwakte van Ajax als het verliest van NAC. Hoe goed NAC ook speelt, Ajax hoort het altijd te kunnen winnen.

Wel gefeliciteerd met de overwinning. Het was meer dan terecht. Was mooi een kut dag voor mij, eerst de loting dan dit.
__________________
Like sands through the hourglass, so are the days of our lives
http://www.panoramio.com/tags/knijtert/
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 07:55
Rioto
fey 6- 0 lekker dan! makaay die na 18 sec al scoort. wat is die gast goed
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 09:31
Verwijderd
en nou zijn wel al 6 uitwedstrijden op rij ongeslagen dit seizoen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 15:36
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Nog steeds vierde, mooi! 18 punten uit 7 wedstrijden. Volgende week dé wedstrijd tegen Groningen. Ik heb er zin in.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik sprak vorige week een Heerenveen-fan en die zei dat ze dit seizoen wel aardig speelden maar niet serieus mee zouden kunnen spelen in de top-5, zeker niet als Alves vertrekt. Vind op dit moment NAC ook een sterkere indruk maken, en Roda ook mits ze niet zo wisselvallig zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 11:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heerenveen thuis? maar de tegenstanders waren ook sterk; Willem II, Sparta, Utrecht en De Graafschap win je niet zomaar van
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 00:21
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Iemand nog Jaap Stam gezien bij SV?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 16:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha ja briljant
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 21:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Niets met de eredivisie te maken, maar bij deze wil ik even mijn gal spuwen over Doenkers van AZ, de tering wat een figuur.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 00:51
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Niets met de eredivisie te maken, maar bij deze wil ik even mijn gal spuwen over Doenkers van AZ, de tering wat een figuur.
Koenders, en dat mag hier; http://forum.scholieren.com/showthre...6#post26552916

achja, hij kwam tekort, maar daardoor verliest AZ de wedstrijd niet.. Opdam was al even dramatisch.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 11:30
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Koenders, en dat mag hier; http://forum.scholieren.com/showthre...6#post26552916

achja, hij kwam tekort, maar daardoor verliest AZ de wedstrijd niet.. Opdam was al even dramatisch.
Ja sorry, die. En ok, die doelpunten zaten er echt heel lang aan te komen maar om gewoon 3 x op rij in 5 minuten dezelfde fout te maken (slecht dekken) waardoor 2 doelpunten vallen, ik vind het diep en dieptriest.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 12:03
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Heerenveen thuis? maar de tegenstanders waren ook sterk; Willem II, Sparta, Utrecht en De Graafschap win je niet zomaar van
Dat was in het begin, daarna is zes keer op rij gewonnen, waaronder van PSV, AZ en Vitesse

Ik denk dat Heerenveen wél in de top 5 mee kan draaien, de selectie is echt een van de beste die Heerenveen ooit gehad heeft. Op 99/00 na misschien. Trouwens, Heerenveen doet altijd mee om de top 5 .
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 08:26
rjlsp
rjlsp is offline
serieus, gisteren, Willem II - Ajax 2-3 en hoe. Godzakker. die scheidsrechter van hulten moeten ze echt buiten flikkeren, ik weet niet of hij zijn bril was vergeten, maar willem II had 2 duidelijke penaltys moeten krijgen, maja tegen die homo's van ajax krijgen ze dan natuurlijk niet. En ondertussen geeft hij wel een vrije trap waar ajax uit scoort, wel fout van de keeper,ofja fout, BLUNDER. maar hij geeft een vrije trap waar niet zo veel aan de hand was. en 2 duidelijke penaltys fluit hij niet. ONTSLAAN DIE MAN
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 12:05
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Lichtelijk overdreven.

Maar het was wel een kutwedstrijd, Willem II had best een punt verdiend.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 12:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Lichtelijk overdreven.

Maar het was wel een kutwedstrijd, Willem II had best een punt verdiend.
Nee als je keeper zo een blunder maakt verdien je niks.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 12:58
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vond het ook wel slecht fluiten voor zover ik het in de samenvatting kon zien, Ajax mocht niet klagen met deze vent. Maar goed, Willem 2 heeft verloren dus dat is een goede zaak

En NAC wint een wedstrijd die we normaal gesproken gelijk zouden spelen, er staat een volwassen ploeg. Helaas de wedstrijd nog niet gezien maar blijkbaar is er echt een schandalige overtreding op Molhoek begaan waardoor zijn enkelbanden beschadigd zijn. Hopelijk klaagt NAC de dader aan voor het salaris van Molhoek voor de tijd dat hij niet kan spelen als het echt zo ernstig is.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 20:12
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
hahaha Heerenveen dat het even duidelijk moge zijn wie de trots van het noorden is, alweer
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 22:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Jullie begrijpen waarom ik me hier liever niet meer vertoon?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 10:41
Verwijderd
Toch jammer dat Molhoek nou 6 weken geblesseerd is door die rotschop, van notabene " ploeggenoot" bij AZ, Luikx. Voor zo'n overtreding hoor je een schorsing van minstens 4 wedstrijden te krijgen.

Maar ja in Nederland hebben we de regel dat een speler niet achteraf geschorst mag worden, wanneer hij in de wedstrijd een gele kaart heeft gekregen voor de betreffende overtreding

Maar goed, wel drie punten en een mooie, verdiende 6e plaats!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 12:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De meest belachelijke regel in het Nederlandse voetbal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 14:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Oneens.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Oneens.
Argument?

Stel dat de scheids destijds bij Bouaouzan een gele kaart had gegeven ipv rood, omdat hij het niet goed gezien had ofzo, dan had die gast er gewoon mee weg gekomen. Nou was dit een graadje minder erg, maar zeker niet een overtreding die onbestraft moet blijven.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 14:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Oneens.
Je hebt me overtuigd. Ik vind dat de keeper de bal ook met zijn handen buiten de 16 mag aanraken, dat is pas belachelijk.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 20:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Een scheidsrechter krijgt een bepaalde verantwoordelijkheid op zijn schouders. Zijn beslissingen tijdens een wedstrijd behoren doorslaggevend te zijn. Dat is de kracht en charme van het spel. Een scheids probeert waar te nemen, maakt beoordelingen, tast een wedstrijd af en probeert daar naar te handelen. Hier en daar betekent dat dat de regels iets gebogen worden om de wedstrijd niet onnodig stil te leggen of de strijd te laten escaleren. Soms betekent dat ook dat een scheidsrechter een inschattingsfout maakt. Dat is niet erg, dat is nu eenmaal inherent aan het "mens zijn".

Alleen wanneer een scheidsrechter een bepaalde situatie nadrukkelijk niet gezien heeft (en dus niet wanneer hij fout beoordeeld is zoals in dit geval) behoort de mogelijkheid te bestaan later alsnog te sanctioneren. En zelfs dat moet met mate gebeuren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 09:19
Voorbeeld
Avatar van Voorbeeld
Voorbeeld is offline
Gaat het komend weekend nou wel of niet door i.v.m. politiestakingen?
__________________
Over deze tekst is niet te lang nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 12:03
Verwijderd
http://www.nu.nl/news/1355701/10/Ver..._ge%EBist.html

Denk wel dat het gewoon doorgaat ja. Als het niet zo is, geldt het trouwens alleen voor de "top"wedstrijden..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 11:28
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Topduels eredivisie gaan niet door

***************************************
` De topduels in de eredivisie gaan dit
weekeinde niet door.De burgemeesters
van Amsterdam en Rotterdam hebben dat
besloten vanwege de politie-acties voor
een betere cao.Volgens hen kunnen ze
de veiligheid onvoldoende garanderen.

Het gaat om de wedstrijden Feyenoord-
AZ,die voor vanavond op het programma
stond,en Ajax-PSV,die morgen zou worden
gespeeld.De politiebonden ACP en ANPV
wilden voor,tijdens en na de duels
actievoeren.

Gisteren bepaalde de rechter in kort
geding dat de acties toelaatbaar zijn,
omdat de politie wel zou optreden als
het nodig zou zijn.

Kut.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 12:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE=Gimme more beer;26589850]Een scheidsrechter krijgt een bepaalde verantwoordelijkheid op zijn schouders. Zijn beslissingen tijdens een wedstrijd behoren doorslaggevend te zijn. Dat is de kracht en charme van het spel. Een scheids probeert waar te nemen, maakt beoordelingen, tast een wedstrijd af en probeert daar naar te handelen. Hier en daar betekent dat dat de regels iets gebogen worden om de wedstrijd niet onnodig stil te leggen of de strijd te laten escaleren. Soms betekent dat ook dat een scheidsrechter een inschattingsfout maakt. Dat is niet erg, dat is nu eenmaal inherent aan het "mens zijn".
QUOTE]

Het is ook niet erg, iedereen maakt fouten. Maar ik ben van mening dat geel niet volstaat als het blijkt dat een speler een ernstige blessure heeft overgehouden na een overtreding/aanslag. Daarom vind ik het prima om achteraf zaken nog eens te bekijken en dan heb ik het niet over lullige overtredingen maar over bottenbrekers.


Verder dus geen topwedstrijden dit weekend, jammer maar begrijpelijk denk ik. Helemaal bij Feyenoord - AZ met die mafketels van AZ
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 16:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Het is ook niet erg, iedereen maakt fouten. Maar ik ben van mening dat geel niet volstaat als het blijkt dat een speler een ernstige blessure heeft overgehouden na een overtreding/aanslag. Daarom vind ik het prima om achteraf zaken nog eens te bekijken en dan heb ik het niet over lullige overtredingen maar over bottenbrekers.
Dat is niet te definiëren. Ik wil hier niet de bureaucraat uit gaan hangen, maar je zult regelgeving moeten ontwerpen die duidelijk, doeltreffend en verdedigbaar is. Een overtreding is een overtreding. Een been kan ook gebroken worden door een verkeerde val op een slecht veld. Iemand kan simpelweg de ene keer niets overhouden aan een bepaald "type" overtreding en een volgende keer drie weken in coma liggen. Schorsingen voor overtredingen waar geen rood voor is gegeven zijn alléén te geven wanneer scheidsrechters het incident niet hebben gezien. En zo hoort het ook te zijn. Je kunt wel zeggen dat je geen schorsingen achteraf wil voor lullige overtredingen, maar die kant ga je wel op als je als tuchtcommissie de beslissingen van een scheidsrechter in twijfel wil trekken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 10:07
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
http://www.nu.nl/news/1355701/10/Ver..._ge%EBist.html

Denk wel dat het gewoon doorgaat ja. Als het niet zo is, geldt het trouwens alleen voor de "top"wedstrijden..
NAC - Heerenveen ging toch gewoon door
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 11:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gisteren totaal vernederd door Heerenveen. Ik hoop dat iedereen nu inziet dat ten Rouwelaar echt niet zo goed is, in de lucht vind ik hem niet goed en hij maakt te veel kostbare fouten. Na de 0-3 liepen er al veel fans weg, dat snap ik echt niet...Gelukkig maakte de rest er toch nog een erg mooie sfeer van en daarom is het toch zo'n mooie club
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 14:41
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline


We moeten natuurlijk niet bagatelliseren dat ten rouwelaar niet vaak tegenover een spits van het kaliber Geraldinho staat he
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 13:20
Verwijderd
het is wel dom dat de wedstrijden psv-ajax en feyenoord-az zijn afgelast
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gisteren totaal vernederd door Heerenveen. Ik hoop dat iedereen nu inziet dat ten Rouwelaar echt niet zo goed is, in de lucht vind ik hem niet goed en hij maakt te veel kostbare fouten. Na de 0-3 liepen er al veel fans weg, dat snap ik echt niet...Gelukkig maakte de rest er toch nog een erg mooie sfeer van en daarom is het toch zo'n mooie club
Welke holbewoner in Nederland heeft gemeld dat Ten Rouwelaar een goede keeper is dan?!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:52
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
op Fok! is zelfs een topic over hem opeens ;D "Jelle ten Rouwelaar de Geweldenaar"

lallll
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 22:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Welke holbewoner in Nederland heeft gemeld dat Ten Rouwelaar een goede keeper is dan?!
Dat móét bijna wel Marco van Basten zijn geweest!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Gisteren totaal vernederd door Heerenveen. Ik hoop dat iedereen nu inziet dat ten Rouwelaar echt niet zo goed is, in de lucht vind ik hem niet goed en hij maakt te veel kostbare fouten. Na de 0-3 liepen er al veel fans weg, dat snap ik echt niet...Gelukkig maakte de rest er toch nog een erg mooie sfeer van en daarom is het toch zo'n mooie club
Op het moment zullen we het toch met hem moeten doen.. Zoetebier is geblesseerd, en ik weet niet of je Jansen wel eens hebt zien keepen, nou dat is nog 5 graadjes erger dan die "keeeeperrr met rooiee harenn"

Wel komisch ja, na de 0-5 heel het stadion uit zijn dak, NAC toeschreeuwen.. Zoals Ernie zei in de persconferentie: "iemand die buiten het stadion had gelopen zou denken dat NAC met 5-0 voor stond"

That's the way we like it!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 13:01
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Even terugkomend op de afgelasting van de duels van afgelopen weekend; beetje vreemde regel dat, mochten de wedstrijden helemaal niet meer doorgaan, de thuisclub een reguliere overwinning krijgt. Overigens snap ik de commotie niet helemaal, als het keihard had gesneeuwd dan waren geen van alle wedstrijden door gegaan Iedereen heeft het recht op staken en hierdoor moet juist duidelijker worden hoe afhankelijk de KNVB van ze is en niet andersom. Maargoed, de KNVB is weer heel wat anders dan Dhr. Kesler.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 13:12
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik denk niet dat het een reguliere overwinning zal worden. De wedstrijden moeten toch op tv worden uitgezonden, daar is veel geld mee gemoeid en wie betaalt bepaalt.

Maar goed, het is natuurlijk wel een trieste zaak dat het zover moet komen allemaal.

En het waren andere NAC supporters die nogal van Ten Rouwelaar overtuigd waren, blijkt maar weer dat bij velen de waanzin van de dag het denken bepaalt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd EURO 2008 Zwitserland/Oostenrijk
Stom Konijn
264 25-06-2008 23:12
Vrije tijd Terugblik op het sportjaar 2007
Mr.Oizo
16 05-01-2008 18:18
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.