Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2008, 19:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hij heeft 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen volgens Wikipedia.
Dat zijn er nog altijd vier teveel, maar goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2008, 08:35
Verwijderd
dat noem ik dan nog eens een aankoop met potentie: de bank is altijd lkkr warm
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 17:09
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Landzaat onder de aandacht van Ajax...

Toegevoegde waarde?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 17:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Toch geen slechte speler imho... Ajax moet 'm in elk geval goed genoeg kennen, benieuwd hoeveel ze voor hun ex-jeugdproduct over gaan hebben...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 17:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heeft Ajax 2 weken geleden al een poging bij gedaan maar kregen een van hem te horen dat hij nog lang niet naar Nederland terug wilde keren. Ik zet mijn geld nog steeds op Defour een dezer weken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 18:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Heeft Ajax 2 weken geleden al een poging bij gedaan maar kregen een van hem te horen dat hij nog lang niet naar Nederland terug wilde keren. Ik zet mijn geld nog steeds op Defour een dezer weken.
Deze verspreking kan een aanwijzing zijn ja.

__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zet mijn geld nog steeds op Defour een dezer weken.
Nee, Ajax is waarschijnlijk persoon allang met Defour rond en die komt dus aan het eind van het seizoen. Ajax heeft Defour ook niet meer nodig nu ze Perez gehaald hebben en heeft veel meer aan een paar goede verdedigers.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:18
Verwijderd
goede verdedigers zijn schaars in NL, feyenoord heeft er geen een, ajax misschien één, psv is ook niet supr, en AZ heeft zn beste net verkocht
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:19
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
goede verdedigers zijn schaars in NL, feyenoord heeft er geen een, ajax misschien één, psv is ook niet supr, en AZ heeft zn beste net verkocht
alsjeblieft zeg, je maakt mij niet wijs dat Steinsson een betere speler is dan Opdam
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 16:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Als ik mocht kiezen tussen die twee dan had ik ook liever Steinsson eigenlijk
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:03
Verwijderd
Citaat:
alsjeblieft zeg, je maakt mij niet wijs dat Steinsson een betere speler is dan Opdam
kijk als je het niet wil geloven hoeft het niet, maar het is wel zo. Verdedigend veel beter, maar Opdam is ook aardig, maar geen top
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:06
Verwijderd
Citaat:
goede verdedigers zijn schaars in NL, feyenoord heeft er geen een, ajax misschien één, psv is ook niet supr, en AZ heeft zn beste net verkocht
PSV heeft wat dat betreft teveel talenten rondlopen. Da Costa / Rajkovic / Marcellis enzo, allemaal wel potentieel goed maar nu nog niet echt super.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 08:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Feyenoord haalt Denny Landzaat
Gepubliceerd: 25 januari 2008 08:09 | Gewijzigd: 25 januari 2008 08:43
ANP
Rotterdam, 25 jan. Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Denny Landzaat. De 31-jarige middenvelder tekent waarschijnlijk al vrijdag een meerjarig contract. Hij moet volgens bronnen rond de international nog wel medisch worden gekeurd.

* Nieuws - Feyenoord stuit opmars FC Twente

Landzaat komt over van Wigan Athletic, waar hij ook dit seizoen nog vaak basisspeler was. De overgang van de middenvelder is opmerkelijk omdat Steve Bruce, de trainer van de Engelse club, nog deze maand verklaarde dat hij de Nederlander niet kwijt wilde.

Landzaat stond in de aanloop van het seizoen ook al in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdamse club wilde de geboren Amsterdammer samen met Giovanni van Bronckhorst voor het middenveld aantrekken. Landzaat sprak onlangs ook nog met technisch directeur Martin van Geel van Ajax. De middenvelder begon zijn loopbaan bij de Amsterdamse club. Hij vervolgde die bij MVV, Willem II en AZ.

Landzaat werd dinsdag voor het eerst sinds maanden weer opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten maakt volgende week vrijdag bekend of hij de middenvelder definitief voor de oefeninterland van 6 februari tegen Kroatië selecteert.
Bron: nrc.nl
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 08:37
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Goede aankoop... De andere clubs vechten om spelers en Feyenoord haalt ze gewoon.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 12:45
Verwijderd
Idd, dat heeft Feyenoord op zich wel nodig.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 11:30
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline


Ik ben nooit echt fan geweest van Landzaat bij Oranje (zeg maar helemaal niet) maar voor het niveau eredivisie is het wel een goeie; ben hier zeker tevreden mee. Nu nog een goeie verdediger aub!
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 12:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Molhoek tot het einde van het seizoen bij NAC

AZ zou hem nu wel graag terug willen maar hij blijft liever in Breda tot het einde van het seizoen. Logisch, het seizoen van NAC heeft meer perspectieven dan dat van de Kaasmeiden.

En het wereldje van de vi was weer de bom
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 16:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Adriaanse per direct weg uit Qatar
Co Adriaanse en Al Sadd hebben met onmiddelijke ingang afscheid van elkaar genomen. De coach kon niet aarden in Qatar en wilde graag terug naar Europa, terwijl de club niet tevreden was over de resultaten.

Daarop werd besloten het nog tot juli lopende contract van Adriaanse te ontbinden. De voormalig trainer van onder meer FC Porto, Willem II en AZ keert nu terug naar Nederland om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever.

In de Duitse media is het vertrek van de ervaren coach aanleiding om hem opnieuw stevig te linken met Hamburger SV. De Duitse club ziet aan het eind van dit seizoen Huub Stevens naar PSV vertrekken en lijkt opnieuw een Nederlandse trainer te willen aanstellen.

www.voetbalprimeur.nl

Misschien weer iets voor Ajax?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 21:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik zou een moord begaan om hem bij Anderlecht aan het werk te zien. Grove borstel door de huidige kern, een lange-termijnplan opstellen en dan zo lang mogelijk hem zijn ding laten doen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoe zit 't trouwens met Van Gaal bij AZ? Zit die nog stevig op z'n stoel of moet hij schrik beginnen krijgen omdat Adriaanse weer vrij is?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:37
Verwijderd
Bij Groningen zijn dus weg:
Bruno Silva
Lindgren
Nevland

Een flinke aderlating voor Grunn. Hopen dat ze het kunnen aanvullen met nieuwe spelers.
Van Gaal zit volgens mij wel vrij stevig op z'n stoel ja. Nog geen "Hij heeft onze steun"-berichten vanuit AZ gezien dus zal goed komen he
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik weet niet wat Van Gaal gaat doen, normaal gesproken is hij loyaal aan zijn club en moet er aardig wat gebeuren wil hij opstappen. AZ zal hem in ieder geval niet snel ontslaan. Ben benieuwd, iets zegt me dat hij, mocht hij deze zware week weer niet winnen, de handdoek in de ring gooit en gaat proberen een land te strikken waar hij mee naar het WK kan.

Jammer kon het filmpje van zijn ontslag bij Barca niet vinden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Jammer kon het filmpje van zijn ontslag bij Barca niet vinden
Amigos y amigas de la prensa.
Felicidados, yo me voy!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Adriaanse per direct weg uit Qatar
Co Adriaanse en Al Sadd hebben met onmiddelijke ingang afscheid van elkaar genomen. De coach kon niet aarden in Qatar en wilde graag terug naar Europa, terwijl de club niet tevreden was over de resultaten.

Daarop werd besloten het nog tot juli lopende contract van Adriaanse te ontbinden. De voormalig trainer van onder meer FC Porto, Willem II en AZ keert nu terug naar Nederland om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever.

In de Duitse media is het vertrek van de ervaren coach aanleiding om hem opnieuw stevig te linken met Hamburger SV. De Duitse club ziet aan het eind van dit seizoen Huub Stevens naar PSV vertrekken en lijkt opnieuw een Nederlandse trainer te willen aanstellen.

www.voetbalprimeur.nl

Misschien weer iets voor Ajax?
Of voor NAC, nu het bestuur heeft besloten het contract van Ernie Brandts niet te verlengen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 14:56
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Belachelijk besluit vandaag. Ik deel de mening dat NAC niet speelt zoals het zou moeten thuis, maar dat de prestaties zijn uitstekend.

Hier maar even het bericht:

NAC heeft vanochtend in een bestuursvergadering besloten om niet verder te gaan met Ernie Brandts. De oefenmeester heeft NAC ondanks goede resultaten niet kunnen overtuigen over zijn aanblijven. Gisteren was er een gesprek tussen NAC en Brandts, maar dat heeft niet veel meer duidelijkheid kunnen scheppen.
Om half elf wordt er een persconferentie gehouden, waarin alles duidelijk zal worden.

www.bsiderats.nl

Het voetbal is niet altijd sprankelend. Maar wat willen we dan? Net als AZ spelen, die met meer kwaliteit minder punten halen. Waar gaat NAC dan eindigen??
Als dit goed uitpakt moet ik het bestuur visie toedichten, maar ik denk dat het een teringzooi gaat worden. Hopelijk houdt Mommers en de verantwoordelijken de eer aan zichzelf als het volgend seizoen KUT, zoals vrijwel altijd, KUT gaat worden

En dan dit nog:
NAC zoekt een oefenmeester die "Zelfbewust, saamhorig, tegendraads en Bourgondisch is."

...Wtf hebben we aan Bourgondisch, ja op de tribunes moet het bourgondisch zijn maar de trainer moet een klootzak ( kunnen ) zijn, of zijn we de prestaties van Henk ten Cate vergeten? Maar volgens mij is Ernie Brandts wel iemand die: zelfbewust, saamhoorig, tegendraads en ook wel Bourgondisch is. Maar blijkbaar is dat dan ook niet goed.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 16:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Walter Baseggio per direct naar Moeskroen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 21:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ongelooflijk, eerst Verbeek bij Heerenveen en nu Brandts bij NAC denken ze allemaal Mourinho binnen te halen in de zomer ofzo
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 10:19
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ze weten gewoon allemaal niks van voetballen bij die profclubs
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 12:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Er zijn 2 uitersten van het verhaal:

Brandts levert een uitstekende prestatie door een club die 2 en 3 jaar geleden nog tegen degradatie streed nu laat meedoen om Europees voetbal, dit met de 13e begroting. Spelers zijn opgebloeid die het slecht deden en je moet eerst resultaten bieden ( lees: stabiel zijn ) wil je succes in de toekomst hebben.

De andere kant:

NAC is in de tijd onder Brandts vaak met grote getallen op de bek gegaan, 6 wedstrijden geleden moest hij nog opzouten van bepaalde supporters, het voetbal is niet leuk om aan te zien, de spelers blijken weinig vertrouwen in hem te hebben en de resultaten zijn vaak gelukkig te noemen, balletjes die net goed vallen, een scheids die een penalty niet geeft aan de tegenstander.

Waar kies je dan voor? Dan lijkt het genuanceerder.
Ik kies toch duidelijk voor het eerste. Komende vrijdag zal er denk ik een aparte sfeer hangen denk ik. Wel leuk om vrijdag mensen verkleed te zien

Moge de beste niet winnen Stom Konijn, want dat is NAC thuis bijna nooit
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 17:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nou na die ongeinspireerde zooi van zondag, durf ik op Twente ook geen geld te zetten..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:09
tonio
tonio is offline
Alves waarschijnlijk naar Midd, gelukkig weg uit Nederland
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:26
Verwijderd
laat m dan maar weggaan, hij wordt al niet meer geaccepteerd door de Az-fans. Zoals ie komt, zo gaat ie ook weer weg: met veel gezeik

Brandts moeten ze niet laten gaan, miss zit daar een mooie wissel met Heerenveen: Trainertje ruilen, hebben ze allebei weer hun zin
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 18:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik hoorde op de radio van Hanks Kraay Junior dat van Marwijk in gesprek met de KNVB is en dat Verbeek dan de nummer 1 kandidaat is om hem op te volgen.

Nou mijn laatste gezeik over Brandts en dan zijn jullie van me af:
Beste NAC trainer ooit in één seizoen:
Nr. 1 ...met het seizoen nog gaande maar hoe dan ook uitstekend: Ernie Brandts: 1,67 punt per wedstrijd.

Lijst beste NAC trainer ooit:
Ten Cate: 1,52
Blom: 1,46
Brandts: 1,42

En van deze man wil je af....Nu stop ik met zeuren hier. Komende vrijdag weer.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 20:32
Verwijderd
Even een update over Alves:
Citaat:
Alves moet zelf met bewijs komen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 30 januari om 20:51

Afonso Alves moet zelf met bewijsmateriaal komen om zijn spoedarbitragezaak tegen AZ te onderbouwen. Dat betoogt de arbitragecommissie van de KNVB woensdagavond in een schriftelijk tussenvonnis.

De arbitragecommissie heeft bepaald dat Alves op 23 december bij AZ een geldig contract heeft getekend. Alves wordt in de gelegenheid gesteld bewijs te leveren dat hij bij de ondertekening van de contracten het voorbehoud heeft gemaakt dat deze pas geldig zouden zijn indien ondertekend en goedgekeurd door de heer Ribeiro.

De laatste is de Braziliaanse advocaat van de aanvaller, die nog steeds eigendom is van SC Heerenveen en graag naar Middlesbrough wil. Overigens wordt nu ook AS Roma in verband gebracht met de topscorer van de Eredivisie van vorig seizoen.

AZ beschouwt de uitspraak van de arbitragecommissie als een overwinning. "Het is een principekwestie voor ons'', liet woordvoerder Klaas Wilting weten aan het ANP. Volgens Wilting geeft het vonnis indirect aan dat Alves niet heeft kunnen aantonen dat AZ niet correct heeft gehandeld in de contractonderhandelingen met de Braziliaanse spits.

"Wij hebben de onderhandelingen keurig gevoerd. De afgelopen weken zijn Toon Gerbrands en Marcel Brands door het slijk gehaald, hun integriteit is in twijfel getrokken. Wij zijn heel gelukkig met deze uitspraak en wij wachten af. Alves is nu aan zet", aldus de zegsman.
Bron

Zoals het hoort
Het liefst zie ik Alves naar het buitenland gaan en grandioos floppen maar dit is ook een interessante wending. Het lijkt me niet dat Alves schriftelijk of op band oid bewijs heeft dat dat voorbehoud gemaakt is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 20:45
Verwijderd
ja hoor Alves gaat nu eindelijk naar Middlesbrough, het is nu helemaal rond, alleen AZ probeert er nog een schadeclaim uit te halen bij de FIFA, miss kunnen ze nu weer es beginnen met voetballen in Alkmaar, en geen gezeik meer over Alves zaterdag winnen we, let maar op
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Engelaar verlengd \0/

nu is de discussie of hij een gelimiteerd bedrag heeft opgenomen en zo ja, van welk bedrag.. *zucht*


tijd voor een nieuwe keeper \0/
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 12:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Arnold Kruiswijk

Sporting Anderlecht bereikte een akkoord met Arnold Kruiswijk (23) van FC Groningen. De Nederlandse verdediger, die einde contract is bij Groningen, tekende een overeenkomst voor 4 seizoenen bij Paars-Wit. Het contract gaat in op 1/07/2008 en loopt tot 30/06/2012.


Kan iemand me wat vertellen over die kerel?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 13:46
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Houder van het record snelste eigen doelpunt in de eredivisie!

Maar wel goeie verdediger verder.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 13:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Dat had ik al gelezen ja.

Ok, wat zijn z'n sterke en minder sterke punten?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 15:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Fysiek sterk, goede kopper, maar mag zich als centrale verdediger wel wat meer profileren als leider en is niet al te snel
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 11:42
Verwijderd
Wel een beetje leegloop bij Grunn...
Hopen dat ze met die gevulde kas (ok, 50% ofzo gaat naar dat Spelersfonds maar 50% van heel veel is nog steeds veel) weer leuke nieuwe spelers halen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Fysiek sterk, goede kopper, maar mag zich als centrale verdediger wel wat meer profileren als leider en is niet al te snel
Opbouwend zwak en slechte timing waardoor hij kwetsbaar in de lucht is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Verbeek schijnt volgens VI de eerste kandidaat te zijn om Brandts op te volgen bij NAC.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 17:04
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Opbouwend zwak en slechte timing waardoor hij kwetsbaar in de lucht is.
kortom, hij kan er geen fluit van ^^

nee wel een degelijk talentje
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:58
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Verbeek schijnt volgens VI de eerste kandidaat te zijn om Brandts op te volgen bij NAC.
Denk niet dat 'ie dat gaat doen. Hij wil een stapje omhoog, hij staat ook hoog op Feyenoords lijstje mocht v Marwijk vertrekken.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
kortom, hij kan er geen fluit van ^^

nee wel een degelijk talentje
Mwoah, is al 23 en zal de top nooit meer halen, lijkt me dus geen talent meer.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mwoah, is al 23 en zal de top nooit meer halen, lijkt me dus geen talent meer.
Wat versta je onder de top? Nederlands elftal? PSV?
Marc van Hintum haalde ook pas op latere leeftijd de top, Danny Koevermans ook. Zeggen dat hij de top nooit meer zal halen is onzin omdat je dat niet weet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind Anderlecht anders ook wel 'de top' voor Nederlandse maatstaven
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Wat versta je onder de top? Nederlands elftal? PSV?
Marc van Hintum haalde ook pas op latere leeftijd de top, Danny Koevermans ook. Zeggen dat hij de top nooit meer zal halen is onzin omdat je dat niet weet.
Europese topvoetbal bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 15:26
Verwijderd
Moet ie op zich wel kunnen halen hoor. Hij moet alleen zorgen dat zijn opbouwende spel beter wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.