Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2008, 12:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ja en Sneijder bleef zeker nog een jaar bij ajax

Wel aardig dat je ajax nog als concurrent van psv ziet
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2008, 17:08
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
dat waren de woorden van Reker. Ik zet het ook tussen "
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Enric Vallčs Prat op proef
NAC heeft deze week Enric Vallčs Prat op proef. Enric is een 18-jarige Spaanse middenvelder, die de afgelopen negen jaar in de jeugdopleiding van FC Barcelona speelde. Enric is volgens NAC.nl een linkermiddenvelder, die ook achter de spitsen kan spelen.
NAC beslist morgen of Enric in aanmerking komt voor een contract en zo ja, of het mogelijk is hem van Barcelona over te nemen.


Bron: B-Side Rats, NAC
En nou dus voor 2 jaar ( + optie voor 1 jaar ) bij NAC

Ik ben benieuwd of het wat wordt!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Roland Lamah van RSCA naar Le Mans, voor 'n niet nader bepaald bedrag. En Iakovenko gaat op uitleenbasis naar Kortrijk, dus RSCA vangt 't seizoen aan met de geweldige flanken Jonathan "Ik ben dommer dan een kip zonder kop" Legear, Mbark "Ik krijg geen bal hoger dan een halve meter" Boussoufa, Thomas "Ik zit in een vormcrisis zonder weerga" Chatelle en Bartje "Ik ben homo maar ik weet het zelf niet, toch blijf ik nog verder sukkelen op een voetbalplein en ben ik trager dan de oudste mens ter wereld" Goor.

__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:26
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 15:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline


En Ajakkes zou Biglia willen overnemen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 16:13
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 17:54
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Een beetje offtopic denk, maar: van Bommel weer terug in het NL elftal, handig die schoonouders
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 19-08-2008, 08:03
Verwijderd
Ahmed Ammi naar Aso DH... Zouden ze dan toch 6 ton betaald hebben? Of heeft NAC gewoon weer waardeloos gehandeld?

Snap niet dat ze deze multifunctionele speler zo weg doen.... , of het moet echt voor 4 -5 ton zijn, dan is het een mooie deal... zeker agz hij vorig jaar transfervrij is overgenomen...

Laatst gewijzigd op 19-08-2008 om 09:13.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 01:03
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooi dat van Bommel weer terug is, ik vind hem toch een een voetballer die een team kan dragen, ook het Nederlands elftal. Ook iemand die een schop kan uitdelen of gewoon flink irritant zijn, dat heeft verder niemand in het elftal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 15:07
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mooi dat van Bommel weer terug is, ik vind hem toch een een voetballer die een team kan dragen, ook het Nederlands elftal. Ook iemand die een schop kan uitdelen of gewoon flink irritant zijn, dat heeft verder niemand in het elftal.
Vind je hem een voetballer of een schopper?

wat een lachwekkende kutwedstrijd, ik hoop dat iedereen hans van breukelen heeft gehoord, de held
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 20-08-2008 om 20:31. Reden: actualiteit
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 01:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Vind je hem een voetballer of een schopper?

wat een lachwekkende kutwedstrijd, ik hoop dat iedereen hans van breukelen heeft gehoord, de held
Ik vind hem een goede voetballer die een goede schop kan uitdelen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 12:05
Verwijderd
Datum: 21-08-2008 Tijd: 09:54
Hoppen wil NAC steenrijk maken


Projectontwikkelaar Jan Hoppen wil NAC een van de rijkste clubs van Nederland maken, zo meldt hij in het nog te verschijnen boek 'NAC A Way of Life'.
Volgens Hoppen is dit hét moment om zaken te doen:"'In mijn ogen zijn er in Breda een aantal partijen te vinden die in ruil voor een minderheidsbelang in NAC hele grote sommen geld willen storten in de clubkas, gewoon omdat die mensen in NAC geloven. Daar ben ik van overtuigd. Ik ben er daar één van, Koos van Hofwegen een andere. Ik denk dat NAC een tweede Heerenveen kan worden. Dat gegeven betekent dat je ook in staat bent om een goede jeugdopleiding neer te zetten, dat je de clubcultuur kunt bewaken en dat je het voortbestaan van NAC voor een hele lange periode garandeert. Dit is wat dat betreft hét moment."

Hoppen sprak dinsdag met NAC over zijn plannen.


Bron: B-Side Rats, BN/De Stem



Zolang de clubcultuur bewaard blijft zeg ik: DOEN!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 14:33
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Datum: 21-08-2008 Tijd: 09:54
Hoppen wil NAC steenrijk maken


Projectontwikkelaar Jan Hoppen wil NAC een van de rijkste clubs van Nederland maken, zo meldt hij in het nog te verschijnen boek 'NAC A Way of Life'.
Volgens Hoppen is dit hét moment om zaken te doen:"'In mijn ogen zijn er in Breda een aantal partijen te vinden die in ruil voor een minderheidsbelang in NAC hele grote sommen geld willen storten in de clubkas, gewoon omdat die mensen in NAC geloven. Daar ben ik van overtuigd. Ik ben er daar één van, Koos van Hofwegen een andere. Ik denk dat NAC een tweede Heerenveen kan worden. Dat gegeven betekent dat je ook in staat bent om een goede jeugdopleiding neer te zetten, dat je de clubcultuur kunt bewaken en dat je het voortbestaan van NAC voor een hele lange periode garandeert. Dit is wat dat betreft hét moment."

Hoppen sprak dinsdag met NAC over zijn plannen.


Bron: B-Side Rats, BN/De Stem



Zolang de clubcultuur bewaard blijft zeg ik: DOEN!
Ik ben altijd kritisch over dit soort 'Guru's' die zo nu en dan eens wat roepen om in de belangstelling te staan.
'In mijn ogen zijn er in Breda een aantal partijen te vinden die in ruil voor een minderheidsbelang in NAC hele grote sommen geld willen storten in de clubkas, gewoon omdat die mensen in NAC geloven.
In zijn ogen ja.. vertel mij maar eens welke bedrijven en instellingen 'hele grote sommen geld' willen storten in een clubkas zonder verdere belangen.. alleen maar omdat ze in een club geloven, onzin.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 21-08-2008, 16:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Sno naar Ajax

Iig het feit dat Ajax het geheel uit de geruchtenstroom heeft gehouden geeft me hoop voor nog een eventuele verdediger
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 01:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Sno

http://www.youtube.com/watch?v=xgvlMGAaXvI&NR=1

En nog beter

http://nl.youtube.com/watch?v=ZDDtmcbZS7g
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd kritisch over dit soort 'Guru's' die zo nu en dan eens wat roepen om in de belangstelling te staan.
'In mijn ogen zijn er in Breda een aantal partijen te vinden die in ruil voor een minderheidsbelang in NAC hele grote sommen geld willen storten in de clubkas, gewoon omdat die mensen in NAC geloven.
In zijn ogen ja.. vertel mij maar eens welke bedrijven en instellingen 'hele grote sommen geld' willen storten in een clubkas zonder verdere belangen.. alleen maar omdat ze in een club geloven, onzin.
Uiteraard, kritisch moet je zijn, want het gaat niet alleen maar om een commercieel bedrijf.

In deze situatie is het voordeel dat hoppen altijd al NAc supporter is geweest en nu zo rijk is geworden.
En dat minderheidsbelang wil zeggen dat ze heus wel iets te zeggen hebben, maar bijvoorbeeld niet over het technische beleid.

Ach we zien het wel, waarschijnlijk blijft het bij woorden..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 09:57
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Wat is Sikora toch een beest:
http://nl.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY

en v.d. Sar, wat een drama is dat zeg
http://nl.youtube.com/watch?v=0yJE07dJkAw


Ik ben iig wel benieuwd; hij is jong en kan nog doorgroeien; daarbij kan hij als vERDEDIGENDE middenvelder ook spelen en dat is wel geruststellend
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 13:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Wat is Sikora toch een beest:
http://nl.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY

en v.d. Sar, wat een drama is dat zeg
http://nl.youtube.com/watch?v=0yJE07dJkAw


Ik ben iig wel benieuwd; hij is jong en kan nog doorgroeien; daarbij kan hij als vERDEDIGENDE middenvelder ook spelen en dat is wel geruststellend
Ik denk trouwens wel dat hij potentie heeft. Het doet me denken aan het Engelaar verhaal. Maar goed, het Amsterdamse publiek kan een jonge speler makkelijk breken maar hij kan ook erg snel groeien. Een goede aankoop denk ik, maar die filmpjes waren
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 15:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Kompany van HSV naar Man. City, eindelijk weg bij die kutclub...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 15:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik vind hem een goede voetballer die een goede schop kan uitdelen.
Of een klap, multi-talentje bewees hij dit weekend weer.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 21:22
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Of een klap, multi-talentje bewees hij dit weekend weer.
Dat soort voetballers hoeven van mij niet.. spelend voor een groot team of niet, een goede sportmentaliteit is ook belangrijk.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 08:02
Verwijderd
Nijland naar psv.. de geruchten gaan nog steeds dat ze in eindhoven ook Milevski gaan vastleggen voor komend seizoen..

ik zie het niet gebeuren, maar zou wel topaankoop zijn natuurlijk.. iemand meer info?

sjeva terug naar milaan!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 08:02
Verwijderd
forza rossoneri
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 12:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Dat soort voetballers hoeven van mij niet.. spelend voor een groot team of niet, een goede sportmentaliteit is ook belangrijk.
Nee, je hebt in mijn ogen onsportieve schoppers als van bommel en harde/felle spelers als gattuso en dat laatste is noodzakelijk in elk groot team, dat eerste moest van de velden verwijderd worden (niet alleen van bommel overigens).

Milan Nu vind ik het dan weer jammer dat ze geen CL spelen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 21:24
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Nee, je hebt in mijn ogen onsportieve schoppers als van bommel en harde/felle spelers als gattuso en dat laatste is noodzakelijk in elk groot team, dat eerste moest van de velden verwijderd worden (niet alleen van bommel overigens).

Milan Nu vind ik het dan weer jammer dat ze geen CL spelen.
Inderdaad, dat is exact wat ik bedoelde .
Een speler mag tegen het randje aan zitten, maar er niet overheen.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 16:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Doe nou niet alsof Gattuso een haar beter is dan Van Bommel, ik hou ook wel van een stofzuiger in het veld maar de bijna verafgoding van Gattuso van velen vind ik zwaar overdreven. De man is verschrikkelijk beperkt en compenseert zijn tekortkomingen en beperkte lengte met meer overtredingen dan Van Bommel. Bovendien heeft Van Bommel een natuurlijk leiderschap en autoriteit over zich heen en hoewel Gattuso hard zijn best zo doet ook zo over te komen heb ik hem nog nooit een eigen speler tot de orde zien roepen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 18:59
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Doe nou niet alsof Gattuso een haar beter is dan Van Bommel, ik hou ook wel van een stofzuiger in het veld maar de bijna verafgoding van Gattuso van velen vind ik zwaar overdreven. De man is verschrikkelijk beperkt en compenseert zijn tekortkomingen en beperkte lengte met meer overtredingen dan Van Bommel. Bovendien heeft Van Bommel een natuurlijk leiderschap en autoriteit over zich heen en hoewel Gattuso hard zijn best zo doet ook zo over te komen heb ik hem nog nooit een eigen speler tot de orde zien roepen.
Geef maar een beter voorbeeld want je hebt wel gelijk, maar ik vind het verschil tussen gattuso en v. bommel dat gattuso de overtredingen in het spel met de bal maakt ipv iemand in zijn ballen knijpt of op het hoofd slaat.

Over leiderschapskwaliteiten heeft davids nog eens wat leuks gezegd in VI, dat ga ik eens opzoeken.

en gattuso zijn laatste rood dateert (voorzover ik op internet kan zien) van 2001, van bommel kreeg er 3 in zijn laatste 10 wedstrijden (ook een prestatie van formaat natuurlijk). Voor het team is gattuso dan beter.

Edit: waar ik v bommel zeg mag men ook tiote lezen, want nogmaals het gaat me niet om vbommel maar om het type speler.
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 27-08-2008 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 14:18
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Perez naar Twente, gelukkig niet naar Feyenoord dus.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 17:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Code:
Van Bommel

2007/2008       Bayern  	27  	2158  	2  	7  	2
2006/2007 	Bayern  	29 	2494 	6 	10 	0
2004/2005 	PSV 	        30 	2636 	14 	7 	0
2003/2004 	PSV       	23 	2045 	6 	3 	1
2002/2003 	PSV         	28 	2483 	9 	5 	0
2001/2002 	PSV       	23 	2001 	4 	5 	0
2000/2001 	PSV        	32 	2835 	7 	3 	0


-------------------------------------------------------------------
Gattuso

2007/2008  	AC Milan  	31  	2334  	1  	11  	0
2006/2007 	AC Milan 	30 	2178 	1 	9 	0
2004/2005 	AC Milan 	32 	2337 	0 	5 	0
2003/2004 	AC Milan 	33 	2579 	1 	2 	0
2002/2003 	AC Milan 	25 	1839 	0 	5 	0
2001/2002 	AC Milan 	32 	2676 	0 	7 	1
2000/2001 	AC Milan 	24 	1811 	0 	6 	0
samengevat; Van Bommel:
16.652 speelminuten; 48 goals, 40 gele kaarten en 3 rode

Gattuso:
15.754 speelminuten; 3 goals, 45 gele kaarten en 1 rode

het valt eigenlijk van beiden nog best mee!


Ze zijn echt allebei uit hetzelfde hout gesneden. Vrij hard hout imo..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 17:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Louis Saha van ManU naar Everton. Is wel een versterking daar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 19:54
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
KUT KUT na Colin ook Krohn-Delhi nog weg. Als ze dalijk ook nog Delorge wegdoen lever ik m'n SK in
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 20:18
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
[code][filmpje]
Ze zijn echt allebei uit hetzelfde hout gesneden. Vrij hard hout imo..
Beukenhout zo te zien maar waar materazzi dan van gemaakt is

Dan nog 1 puntje voor gattuso: als je kijkt wanneer hij zijn rood kreeg dan lijkt hij ouder en wijzer te worden, vbommel daarentegen

Puntje voor vbommel voor zijn goals.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2008, 22:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Rood in Europese wedstrijden en interlands staan niet in de lijst, zijn er ook nog wat geloof ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2008, 10:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Van Bommel is in de ogen van veel gewoon een uitlokker en onsportief, met name Ajacieden pruimen hem in Nederland niet, maar naar mijn mening is duiken zoals Robben of de Portugezen veel onsportiever.

Keane was nog veel erger, die schopte die Noor helemaal kreupel, maar daar hoor je mensen minder om, destijds ook. Hij staat met name bekend als de CL winnaar met United.

Ik heb de cijfers van van Bommel zijn laatste interland ( wedstrijd zelf heb ik niet gezien ):
Speelminuten: 90
Passes: 57
Goed: 54
Slecht/matig: 3
Ballen veroverd: 21
Balverlies: 2
13 van de 14 duels gewonnen.

Je neemt een bepaald risico als je hem in de ploeg neemt omdat hij altijd kaarten verzamelt en als toernooiploeg kan dat lastig zijn. Nu kan Davids wel zeggen dat van Bommel geen echte leider is, de ploegen waarin hij speelt doen het altijd goed, ook zou ik zijn ploeggenoten daar weleens over willen horen. En davids laat zichzelf ook regelmatig gaan

Maar goed, mijn pleidooi is dat je leipo's in je ploeg moet hebben wil je winnen en die heeft Nederland naast van Bommel niet.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 12:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Van Bommel is in de ogen van veel gewoon een uitlokker en onsportief, met name Ajacieden pruimen hem in Nederland niet, maar naar mijn mening is duiken zoals Robben of de Portugezen veel onsportiever.
Dat ben ik helemaal met je eens, liever 11 vbommels dan 1 figo. Vooral omdat figo zo verschrikkelijk mooi kon (kan?) voetballen, maar dan zo vervelend doen, BAH
Citaat:
Keane was nog veel erger, die schopte die Noor helemaal kreupel, maar daar hoor je mensen minder om, destijds ook. Hij staat met name bekend als de CL winnaar met United.
Zidane was ook een smeerlap, was niet zijn eerste kopstoot in de WK-finale, maar gelukkig wel zijn laatste

Met vbommel hebben we overigens nooit wat gewonnen, wel een WK gemist
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 08:20
Verwijderd
Everton haalt Felliani, zéér talentvolle middenvelder van Standard Luik. Goede aankoop, al had ik liever Joao Moutinho gehad (dat gerucht ging ook namelijk).

Kost €18.5 miljoen volgens de officiële site van Everton, en daar staat ook bij dat bij goede prestaties dat nog meer wordt.

Eerder al Saha gehaald zoals Wolter zei (vind ik persoonlijk een matige aankoop - zo'n speler die altijd geblesseerd is en zijn beste tijd al lang gehad heeft. Gehaald voor de breedte neem ik aan). En Jacobsen, Deense rechtsachter, en Castillo, de verdedigende middenvelder van het Ecuadoriaanse elftal. Beiden waren redelijk onbekend voor me. Jacobsen kende ik van naam, Castillo helemaal niet. Jacobsen is blijkbaar 16voudig international, zal wel.

Castillo schijnt best wel een goede speler te zijn, heeft eerder deze zomer met Juventus en blackburn onderhandeld, maar die boden niet genoeg salaris...

Oh en Carlo Nash is de nieuwe reservekeeper. 34 jaar, zo'n standaardaankoop, lekker boeiend.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 09:04
Verwijderd
en Ronnie Stam dus alsnog naar FCT, ach wel ongeveer 2 miljoen voor gevangen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 11:14
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Even een overzicht van de meest belangrijke transfers van de afgelopen dagen:

Code:
			oude club  	nieuwe club
Nicky Hofs *     	Feyenoord  	Vitesse    
Ronnie Stam      	NAC Breda  	FC Twente  
Tommy v.d.Leegte 	PSV        	NAC Breda  
Ryan Donk *      	AZ         	West Bromw.
Collins John     	Fulham     	NEC        
Rob van Dijk     	H'veen     	Feyenoord  
Don.Slijngard *  	Ajax       	Sparta     
Mich.Poldervaart 	Feyenoord  	Heerenveen 
Simon Cziommer * 	AZ         	FC Utrecht 
Nicolae Mitea    	Ajax       	Din.Boekarest
George Ogararu * 	Ajax       	Steaua B.  
Albert Luque     	Ajax       	Málaga     
Sani Kaita       	Sparta     	AS Monaco  
Mika Väyrynen    	PSV        	Heerenveen 
Eyong Enoh       	Ajax CapeT 	Ajax       
Petter Andersson 	Hammarby   	Groningen  
Dimitar Berbatov 	Spurs      	Man.United 
Robinho          	Real Madrid	Man.City   
Vedran Corluka   	Man.City   	Tottenham  
Nadir Belhadj *  	RC Lens    	Portsmouth
Code:
			oude club  	nieuwe club
Glauber          	Nürnberg   	Man.City   
Nacho González * 	Valencia   	Newcastle  
Vitor Flora      	Botafogo   	Liverpool  
Albert Riera     	Espanyol   	Liverpool  
Dan.Higginbotham 	West Ham United	Sunderland 
Maroune Fellaini 	Standard Luik 	Everton    
Carlo Nash       	Wigan Athletic	Everton    
Steve Finnan     	Liverpool  	Espanyol   
Bernd Korzynietz 	Arm.Bielefeld	Wolfsburg  
Blerim Dzemaili  	Bolton Wanderes	Torino     
Maurizio Domizzi 	Napoli    	Udinese    
Dusan Basta      	Rode Ster  	Lecce      
Kerlon           	Cruzeiro   	Chievo Verona
Mauro Esposito   	AS Roma    	Chievo Verona
Santiago Morero  	Udinese    	Chievo Verona
Ricardo Quaresma 	FC Porto   	Internazionale
Pelé             	Internazionale	FC Porto   
Alexander Laas   	Wolfsburg  	Arm.Bielefeld
Andrij Voronin * 	Liverpool	Hertha BSC 
Miro Varvodic *  	Hajduk Split	1.FC Köln  
Aleks.Mitreski   	1.FC Köln  	Nürnberg   
Marwin Hitz      	St.Gallen  	Wolfsburg  
                                        
 * verhuurd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 19:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Feyenoord heeft geblunderd met het bod op De Guzman, ze kregen een week geleden een bod van 10 miljoen op de middenvelder maar deze werd in eerste instantie geweigerd. De verwachting hierbij was dat City terug zou komen met een verbeterd bod alleen hebben ze over het hoofd gezien dat City in een overname zat die deze week afgerond is en plots ging de lat voor nieuwe spelers een miljoen of 20 omhoog ging daar. 10 Miljoen voor De Guzman?! Ik zou hem op de fiets naar het vliegveld brengen.
Datzelfde City heeft op de laatste dag nog een blanco cheque geboden op Van Nistelrooij; het idool van een van de nieuwe investeerders. Veelzeggend dat Real deze niet geaccepteerd heeft.
Verschrikkelijk zulk soort clubs die populair gaan doen met gerespecteerde voetbalclubs, maar helaas is er geen verbieden aan.

Elia heeft bij voorbaat een aanbod van Espanyol naast zich naast gelegd, prima instelling van een jongen waar dit jaar de verwachtingen hoog van zullen zijn bij Twente.

Ook Ajax heeft een megabod op Huntelaar laten lopen aangezien deze pas op de laatste dag van het transferwindow kwam. Goede zaak en goed voor het Nederlands voetbal
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 20:13
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Feyenoord heeft geblunderd met het bod op De Guzman, ze kregen een week geleden een bod van 10 miljoen op de middenvelder maar deze werd in eerste instantie geweigerd. De verwachting hierbij was dat City terug zou komen met een verbeterd bod alleen hebben ze over het hoofd gezien dat City in een overname zat die deze week afgerond is en plots ging de lat voor nieuwe spelers een miljoen of 20 omhoog ging daar. 10 Miljoen voor De Guzman?! Ik zou hem op de fiets naar het vliegveld brengen.
Als je voor Drenthe 13 mlj krijgt dan wil je voor de guzman natuurlijk 130
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Feyenoord heeft geblunderd met het bod op De Guzman, ze kregen een week geleden een bod van 10 miljoen op de middenvelder maar deze werd in eerste instantie geweigerd. De verwachting hierbij was dat City terug zou komen met een verbeterd bod alleen hebben ze over het hoofd gezien dat City in een overname zat die deze week afgerond is en plots ging de lat voor nieuwe spelers een miljoen of 20 omhoog ging daar. 10 Miljoen voor De Guzman?! Ik zou hem op de fiets naar het vliegveld brengen.
Datzelfde City heeft op de laatste dag nog een blanco cheque geboden op Van Nistelrooij; het idool van een van de nieuwe investeerders. Veelzeggend dat Real deze niet geaccepteerd heeft.
Verschrikkelijk zulk soort clubs die populair gaan doen met gerespecteerde voetbalclubs, maar helaas is er geen verbieden aan.

Elia heeft bij voorbaat een aanbod van Espanyol naast zich naast gelegd, prima instelling van een jongen waar dit jaar de verwachtingen hoog van zullen zijn bij Twente.

Ook Ajax heeft een megabod op Huntelaar laten lopen aangezien deze pas op de laatste dag van het transferwindow kwam. Goede zaak en goed voor het Nederlands voetbal
De Guzman scoort af en toe spectaculaire doelpunten en kan echt wel voetballen. Als hij een redelijk jaar draait vangt Feyenoord aan het eind van het seizoen heus wel 15 miljoen voor hem, gezien de manier waarop de transfermarkt zich lijkt te ontwikkelen. Vind het niet zo dom van Feyenoord.

Ik verwacht op dit moment dat Man City niks gaat worden, en juist vanwege de manier waarop ze zaken doen: blanco cheque voor Van the Man, ze hebben een bod gedaan op Saviola en De la Red van Real voor ze Robinho haalden, Man City is ook de club die op Huntelaar geboden heeft (die schijn heeft het althans), op Berbatov is nog geboden... Man City biedt gewoon wild om zich heen in de hoop een paar mooie namen te halen, maar een goed ingespeeld team en een evenwichtige selectie bouw je op die manier niet op. Ook aan de uitspraken van die Sjeik te horen gok ik data ze om het half jaar van trainer wisselen en dat hij er na drie jaar genoeg van heeft. Maar misschien is het een snelle leerling en gaan ze in januari/komende zomer gericht aan een evenwichtige selectie bouwen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 12:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De manier van werken spreekt me ook niet aan, maar dat het succesvol kan zijn blijkt wel uit Chelsea. Het is natuurlijk een kaartenhuis dat zo kan instorten als de externe financier(s)/eigenaar met heel veel geld zijn poten er ineens vanaf trekt, dat gaat in de toekomst bij een Engelse club wel degelijk nog een keer gebeuren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 13:00
Verwijderd
Chelsea kocht iets meer spelers met een idee. Zeker nadat Mourinho kwam, versterkte Chelsea zich op de posities waar dat nodig was met spelers die wilden werken. Bij City lijkt het er op dat ze op dit moment alleen maar grote namen willen halen.

Abramovich was ook wa tminder lomp in de pers als die Sjeik die zichzelf een bulldozer noemt etc.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2008, 14:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind dat city zich toch goed heeft versterkt. Aanvallers en verdedigers. Het team zal nu niet gelijk kampioen worden omdat het waarschijnlijk niet genoeg ervaring heeft en de cohesie en automatismen zullen misschien ook nog ontbreken, maar volgend seizoen kunnen met wat gerichte aankopen het heel ver schoppen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 15:37
Verwijderd
Even stomme vraag: welke verdedigers heeft City dan gehaald NA de overname van de Sjeiks?

Kompany was ervoor als ik het allemaal goed begrijp maar misschien vergis ik me.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 16:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Geen idee, ik weet niet sinds wanneer die Sjeiks er zitten. Op de site van de club zelf stond destijds alle transfers van ze.
Maar goed, als je kwalitatief goede spelers aantrekt en daarnaast een paar goede teamspelers gaat het vanzelf een keer draaien, misschien geen kampioenschap of de CL winnen, maar het gaat wel een keer draaien op een gegeven moment denk ik.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 17:09
baas
Avatar van baas
baas is offline
Kan iemand me uitleggen waarom Nicky Hofs aan Vitesse verhuurd is? Lijkt me, mits fit, een vaste basisklant. In potentie een van de beste spelers van Feyenoord. Heeft Verbeek een hekel aan hem ofzo?

Verder heeft Utrecht echt een super deal gedaan door Cziommer te halen. Meesterlijke speler... onbegrijpelijk dat hij bij AZ geen kans krijgt.

NAC goeie deal. Als het waar is dat ze 2 miljoen voor een prutser als Ronnie Stam hebben gevangen tenminste.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2008, 17:13
Verwijderd
Nicky Hofs is voor het laatst volledig fit geweest toen hij nog luiers droeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.