Oud 25-01-2008, 22:30
moon
Avatar van moon
moon is offline
Mijn oma...
Elke keer dat mijn oma weer een stapje verder achteruit gaat schrik ik toch weer.
Ze dacht dat zo'n beetje al haar 7 broers en zussen nog leefden (er leeft er nog maar 1). Toen mijn vader vertelde dat er nog maar 1 leefde was ze behoorlijk ontdaan. "Waarom hebben ze mij dat niet verteld?hoe kan het nou dat ze mij daar nooit van op de hoogte hebben gesteld?" Ze voelde zich duidelijk ontzettend in de steek gelaten. "Je hebt wel rouwkaartjes gehad hoor" probeerde mijn vader, maar dat kon ze zich niet herinneren. Het was even een heel pijnlijk moment, maar ze is het gelukkig ook weer gauw vergeten. Ik vind het zo naar voor mijn oma, maar ik kan er niets aan veranderen. Voor mijn oma zou ik echt wensen dat ze maar snel gaat...het zou toch afschuwelijk zijn als er ook een moment komt waarop ze opzoek gaat naar haar overleden man, pleas bespaar haar dat.
En verder...kiespiijn *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Oud 25-01-2008, 22:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ freakjuh & Redhair: precies hetzelfde wilde ik van de week ook al tegen Redhair zeggen, maar ik heb het toch maar niet gedaan. Ik denk dat ze er toch vooral zelf achter moet komen dat alles steeds weer op hetzelfde neer lijkt te komen.. Ik maak me er wel zorgen om, ik hoop dat jij, Redhair, snel gaat inzien dat het niet meer zo door kan gaan, zorg nou eens voor jezelf.

@ Moon: zo herkenbaar.. Sterkte! *knuff*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-01-2008, 23:59
Verwijderd
Het is een beetje een vreemde tijd geweest de laatste paar dagen/weken. Aan de ene kant voel ik me heel goed; ik voel me wakkerder, levendiger, actiever dan ooit. Vrolijker ook. Maar aan de andere kant zijn er ook hele rare 'nieuwe' gevoelens die ik niet echt kan plaatsen. Ik weet niet wat ik voel, het voelt als een soort heimwee, maar ik weet niet waar naar. Heel vreemd.

Ik heb op mijn nichtje van 7 maanden oud gepast, en dat was echt een van de heerlijkste dingen ooit. Ze heeft op m'n buik liggen slapen en dat is echt puur genieten. Ook als ze lacht is het fantastisch Toen ik weer helemaal alleen thuis was, miste ik haar echt énorm...

En vervolgens hoorde ik dat de vader van een vriend van me zichzelf heeft opgehangen, heel bizar allemaal. Hij is in heel kleine kring gecremeerd, er was niets voor familie/vrienden/kennissen georganiseerd, alles was voor de meest directe familie. En dat is raar. Heel veel mensen zijn nu boos op die man, omdat hij zoveel achter heeft gelaten en nooit om hulp heeft gevraagd - want kennelijk had hij toch problemen, ook al zag niemand ze. Dat is zó slopend voor z'n familie (ook al zijn er familieleden die hem nu ook echt háten, heel pijnlijk). Pfff, het is echt heel lastig allemaal, zo hobbelig en raar. Het valt niet te omschrijven, zo verwarrend.

Oh, en toen kregen we ook nog bericht dat ons huis opgeleverd gaat worden op Valentijnsdag, dat is wel weer leuk nieuws natuurlijk

Dit voelt echt als het 'nieuwe leven'; ups en downs, verwarrende gevoelens die ik lang niet gevoeld heb... Het voelt goed om zo open te staan
Oud 26-01-2008, 00:18
Verwijderd
Pff, onrustig, kriegel.. Ik weet 't niet, op dit soort momenten kan ik niks met mezelf. Stommmmm. Ik wil gewoon vriendje zien en dat ie me dan gerust stelt en dat het oke is. Pffffrt. Slaap, denk ik - dat kom ik echt te kort momenteel.
Oud 26-01-2008, 07:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Oh, en toen kregen we ook nog bericht dat ons huis opgeleverd gaat worden op Valentijnsdag, dat is wel weer leuk nieuws natuurlijk
Leuk zeg, dat duurt nog maar heel kort! Wordt het casco opgeleverd (en moeten jullie er dan dus nog veel aan laten doen) of hoeven jullie alleen wat kleine dingen te klussen en kunnen jullie er dan al in?

Vandaag op gordijnenjacht. We mogen wel eens fatsoenlijke gordijnen in de slaapkamer i.p.v. de tijdelijke antieke van Vriendjes ouders (die er intussen bijna anderhalf jaar hangen).
Oud 26-01-2008, 09:34
Redhair
Redhair is offline
Ooh Freakjuh en Nijn*, jullie hebben ook gelijk.
Godver, ik ben gewoon nog steeds een junkie. Kwam gisteravond bij een huisgenoot, daar was ook een vriend weer, O., die er de laatste tijd ook altijd is. En er was weer pep en coke en ik dacht, goed, alleen wat pep, maar dan na twaalf uur niet meer zodat ik vannacht gewoon slaap. Maar ik nam op een gegeven moment per ongeluk ook coke en toen ging ik toch weer door en door. We gingen bowlen en dat was leuk en toen we net thuis waren belde K., of hij langs kon komen. Dus hij kwam ook met ons hangen en we snoven allemaal lekker door, behalve K. die geen harddrugs doet. En K. noemde me een paar keer junkie en hij ouwehoert maar heeft gelijk. Het is goed dat het alleen in het weekend is maar fuck, dan kan ik er ook niet vanaf blijven. Ik wilde slapen dit weekend, vannacht moet ik echt gaan slapen.
En ik word gek van K. en mij. Ik vind hem echt leuk maar iets houd me tegen. Het is te snel na N., ik kan het niet maken. Maar dit is ook niet leuk voor K., want hij merkt ook wel dat ik hem ook leuk vind maar toch houd ik een afstand tussen ons, zit er een muurtje. Het ene moment lig ik tegen hem aan, heeft hij zijn arm om me heen, het andere moment kijk ik hem nauwelijks aan. Het is lullig.
Fucking junk, zoek eens werk, want die zes uur per week is bij lange na niet genoeg. Zoek werk en maak wat van je leven, doe verdomme eens wat. Je voelt je misschien wel goed, maar het is telkens een fucking puinhoop en het schiet niet op zo. Bedenk eens wat je wilt. Met je leven, met werk, met die drugs, met K., maak eens keuzes en houd je aan je keuzes, want zo gaat het niet langer.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 26-01-2008, 09:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel voor moon*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-01-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Leuk zeg, dat duurt nog maar heel kort! Wordt het casco opgeleverd (en moeten jullie er dan dus nog veel aan laten doen) of hoeven jullie alleen wat kleine dingen te klussen en kunnen jullie er dan al in?
De dag na oplevering komen ze een muurtje maken, de week erop komt de vloer erin, in diezelfde week hopelijk ook nog de keuken, de week daarna de vloerbedekking en tussendoor moeten we zelf schilderen (met behulp van een oom die vroeger schilder was en het dus goed en snel kan). We hopen in het weekend van 6/7/8 maart te verhuizen, of een weekje later. Dan is nog niet alles klaar (de zolder is bv. dan nog helemaal kaal, we hebben geen bank en we leven waarschijnlijk nog uit dozen aangezien we ook niet genoeg kasten hebben), maar we kunnen er dan wel wonen
Oud 26-01-2008, 13:01
Verwijderd
Gister was fijn. Samen met R. door de stad, en gekletst, en gelachen en alles kunnen zeggen en kunnen navragen. Ja, wij zijn een bijzonder duo. Nu staat er een foto van ons in een lijstje hier naast me op tafel. Het herinnert me eraan dat ze niet weggaat, dat ze me niet verlaat. Want die angst daarvoor is wel heel groot steeds.
Ik merk dat mijn stemming begint te dalen, maar ik ga straks naar het plein met m'n moeder, goed voor de afleiding iig.
Oud 26-01-2008, 14:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
MBT Little_Lady: Ik kwam met 't idee, met het idee dat zij in de tussentijd nog wel zou kunnen posten. Maar er was geen contactpersoon, of iets dergelijks. Noch een adres. Dus het is nog even afwachten tot we iets van haar horen.
Is er geen forumbaas die ons hierbij kan helpen, kunnen die geen emailadres van haar achterhalen? Ik zat er van de week ook nog aan te denken namelijk.

OT: Ja, ziek dus. Verdomme verdomme verdomme, ik heb hier gewoon zó geen zin in. En dan ga ik weer denken dat ik het zelf heb opgeroepen maar volgens mij heb ik nu gewoon griep, je kan pijn in je tong, oor en klieren niet echt oproepen, of wel? Maar moeheid en hoofdpijn en algehele malaise weer wel of het komt gewoon doordat ik geen weerstand heb na al dat vechten tegen maagpijn, dus indirect is het dan toch weer mijn eigen schuld. Maar het is niet echt alsof ik dit leuk vind. En ik heb vakantie, lekker dan
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-01-2008, 15:18
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Is er geen forumbaas die ons hierbij kan helpen, kunnen die geen emailadres van haar achterhalen? Ik zat er van de week ook nog aan te denken namelijk.
Ik dacht er ook van de week weer aan. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt met haar en dat ze gewoon niet meer aan het forum heeft gedacht en wel gewoon aan de beterende hand is.
Oud 26-01-2008, 18:40
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ooh Freakjuh en Nijn*, jullie hebben ook gelijk.
Godver, ik ben gewoon nog steeds een junkie. Kwam gisteravond bij een huisgenoot, daar was ook een vriend weer, O., die er de laatste tijd ook altijd is. En er was weer pep en coke en ik dacht, goed, alleen wat pep, maar dan na twaalf uur niet meer zodat ik vannacht gewoon slaap. Maar ik nam op een gegeven moment per ongeluk ook coke en toen ging ik toch weer door en door. We gingen bowlen en dat was leuk en toen we net thuis waren belde K., of hij langs kon komen. Dus hij kwam ook met ons hangen en we snoven allemaal lekker door, behalve K. die geen harddrugs doet. En K. noemde me een paar keer junkie en hij ouwehoert maar heeft gelijk. Het is goed dat het alleen in het weekend is maar fuck, dan kan ik er ook niet vanaf blijven. Ik wilde slapen dit weekend, vannacht moet ik echt gaan slapen.
En ik word gek van K. en mij. Ik vind hem echt leuk maar iets houd me tegen. Het is te snel na N., ik kan het niet maken. Maar dit is ook niet leuk voor K., want hij merkt ook wel dat ik hem ook leuk vind maar toch houd ik een afstand tussen ons, zit er een muurtje. Het ene moment lig ik tegen hem aan, heeft hij zijn arm om me heen, het andere moment kijk ik hem nauwelijks aan. Het is lullig.
Fucking junk, zoek eens werk, want die zes uur per week is bij lange na niet genoeg. Zoek werk en maak wat van je leven, doe verdomme eens wat. Je voelt je misschien wel goed, maar het is telkens een fucking puinhoop en het schiet niet op zo. Bedenk eens wat je wilt. Met je leven, met werk, met die drugs, met K., maak eens keuzes en houd je aan je keuzes, want zo gaat het niet langer.
Ik kan me voorstellen dat het zo niet werkt... Het is gewoon fucking lastig om na een lijn te zeggen "oke, dit was het dan voor vanavond" en vooral als je vrienden wel doorgebruiken en er steeds meer op tafel komt. Dus tja, wat dat betreft vraag je ook wel veel van jezelf op deze manier. Ik weet niet in hoeverre het echt goede vrienden van je zijn of dat het eerder kennissen zijn waar je veel mee optrekt. Maar als je echt van die troep af wil komen is de beste optie andere vrienden zoeken waar je je weekend mee doorbrengt. Enja, ik kan me voorstellen dat dat heel lastig is en een hele grote stap, maar hoe graag wil je van deze levensstijl af?

Het hele drugsgebruik is een soort van geconditioneerd proces, als jij bij bepaalde mensen komt of inbepaalde omgevingen komt bereidt je lichaam zich al voor op een bepaalde dosis, waardoor cravings ontstaan en je uiteindelijk ook gaat gebruiken. Het enige dat daartegen werkt is die plekken/mensen mijden. En te zorgen voor een beter dagritme, dus elke dag een paar uur werk of school. Dan moet je opstaan en kan je de avond ervoor niet vanalles door je neus halen waardoor je brak op je werk of school aankomt...

Ik bedoel dit echt niet als een aanval of weet ik veel wat, want na een aantal van je posts gelezen te hebben heb ik wel het gevoel dat je het iig probeerd. Ik denk alleen dat je het op de verkeerde manier probeerd en dat het je op deze manier alleen maar meer stress opleverd omdat je steeds niet aan je voornemens kan voldoen. Enja, het is allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar als je echt ervan af wil, moet het je zeker lukken. je hebt alleen tijd en de juiste manier nodig...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-01-2008, 18:47
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bleh, is echt weer niets van al mn goede voornemens gekomen... Het is nu kwart voor zeven en ik heb nog steeds geen reet voor school gedaan, terwijl ik toch al om één uur klaar met werken was... Nja, wel een leuk jasje gekocht. Volgens mijn mam kon ik wel beter nog een maatje groter gaan passen, omdat er niet echt een dikke trui onder kan. Dus ik moet mezelf nog even bedwingen om de kaartjes ervan af te halen en dat is lastig... Hij past wel hor, maar ze dacht dat t beter was nog even een andere te passen. *zucht* dat ga ik dan ook maar even doen, want anders heb ik er helemaal geen reet aan om haar raad te gaan vragen. Vannacht trouwens echt eng gedroomd over mn ouders, dat had ik eerst eigenlijk nooit, maar sinds ik met mn therapie begonnen ben heb ik zo'n angstige/gestoorde dromen over mijn ouders, echt vreemd. Ik ga maar een boekje lezen want ik heb echt geen zin in huiswerk...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-01-2008, 20:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hoelang zal het nog aanblijven.
als je niet tegen de waarheid kan.
blijf dan maar lekker opeens weg van msn .
lul. wat voor een relatie heb ik met hem?.
wie weet zit hij nou weer aan de wiet.
of aan de drank.
en raar dat hij er niet tegen kan.
als je zegt dat hij zielig bezig is.
de laatste tijd. want dat is zo.
en een schuldgevoel aanpraten is hij ook goed in.
wie weet zit hij weer aan de harddrugs.
en van die wapens van hem krijg ik ook schrik.
en ik voel mezelf wazig.
en een beetje angstig.
en toen ik met me moeder in de stad was.
zag ik zo.n slanken meiden in de stad.
en de verkoopsters vooral.
en ik had het gevoel dat ik in geen enkele kleding paste.
en ik heb weer contact met een ex van me.
die op dezelfde afdeling werkt als mij.
en ik weet dat ik daarvoor moet uitkijken.
omdat hij best weer kan gaan liegen bedriegen dreigen.
en meer.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-01-2008, 21:38
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@darkfairy: heb jij hulp?

OT: pfft. Ik geef het leren op voor vanavond . Ik leid mezelf te veel af, ik ben moe, duf, ik vind het ontzettend interessant maar ik neem het niet op. Hoe kan ik 5 maanden in 3 dagen herhalen? Ik lees alle college-aantekeningen, neem de dia's door, lees de samenvattingen, de opdrachten, probeer de belangrijkste plaatjes uit mijn hoofd te leren, maar het is zovéél.
Verder. Ik ben te schijterig om hoi te zeggen, maar ik ga het nu toch eens doen . *geeft zichzelf een flinke schop*

Edit: grrrrrrr damnit. Hij is weer weg. Dit staat ook dom. Nouja
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-01-2008, 21:46
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Woahh zwaar naar de klote. Ik zou vannacht gaan feesten, maar dat wordt de eerste trein en dat gaat echt niet lukken. We hadden een uitstapje van stage georganiseerd..........geniaal, een grote chaotische vrolijke onstuimige feestende bende.
En oh redhair, ja, patronen, gewoontes, je omgeving, of je moet super sterk in je schoenen staan of andere zoeken. Zelf heb ik ook ervaren dat het lastig minderen ( in mijn geval alleen blowen ) is als iedereen om je heen blowt. Mn (ex) vriendje, klasgenoten, oude vrienden, nieuwe vrienden, familie. Ik had het geluk dat bijna iedereen minderde/stopte en ik het toch al gehad had met de mensen die door gingen met het lamme gedoe. En dan nog nie teens het blowen maar meer de mentaliteit er om heen.
Misschien is het idee om naast ander werk ook leuk vrijwilligerswerk te zoeken? Dat is gaver, geeft meer energie. Bijvoorbeeld poppodia, bioscopen/filmhuizen (dan mag je vaak gratis entree). Een andere omgeving, iets structuur oid.
mja ik ga in bad.
__________________
never get old
Oud 26-01-2008, 23:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Twee tentamens leren binnen een week tijd gaat me denk ik echt niet lukken. Ik ga de vakken waarschijnlijk wel halen, maar niet met de cijfers die ik wil! Voor de ene sta ik nu een 8,2 en voor de ander iets van een 7,5, maar dat ga ik nooit halen voor die tentamens. Al die stof gaat niet passen. Ontelbare termen, processen, stappen, plaatjes, tijden, bah! Ik heb voor elk tentamen drie hele dagen in gepland om te leren, maar daardoor kan ik niet alles nog éénmaal snel herhalen in één dag. Shit, hopelijk leer ik effectief genoeg en onthoud ik alles wat ik aan het begin heb geleerd.
Oud 27-01-2008, 00:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@darkfairy: heb jij hulp?

OT: pfft. Ik geef het leren op voor vanavond . Ik leid mezelf te veel af, ik ben moe, duf, ik vind het ontzettend interessant maar ik neem het niet op. Hoe kan ik 5 maanden in 3 dagen herhalen? Ik lees alle college-aantekeningen, neem de dia's door, lees de samenvattingen, de opdrachten, probeer de belangrijkste plaatjes uit mijn hoofd te leren, maar het is zovéél.
Verder. Ik ben te schijterig om hoi te zeggen, maar ik ga het nu toch eens doen . *geeft zichzelf een flinke schop*

Edit: grrrrrrr damnit. Hij is weer weg. Dit staat ook dom. Nouja
ja bij het ggz.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2008, 00:16
Verwijderd
Ik heb gisteren iets besloten. Ik ga woensdag, mijn laatste dag hier, nog 1 keer richting gevangenis. Om spullen af te geven die nog van hem zijn, om spullen af te geven die ik niet mee neem naar Nederland en om mijn eigen gemoedsrust te handhaven. Straks mijn brief voor hem in slecht Spaans even in het net schrijven en dan maar wachten op het einde. Mushu, jij leest dit, en mag dit niet tegen mijn moeder zeggen. Ook niet tegen mijn vader, trouwens. Want ik had beloofd niet meer te gaan.
Vandaag een eenzame dag. Hele dag in de zon op het balkon, met de wetenschap dat er niemand zou komen om me te vergezellen. Toen de mannetjes van het plein ook nog eens gingen fucken met waterballonnen, heb ik mijn theemok van het balkon gegooid. En dat voelde goed Over een week heb ik al een nacht in mijn Nederlandse bed geslapen. Ik kan het nog niet echt geloven. Dat het allemaal zo moet eindigen...
Oud 27-01-2008, 01:37
Verwijderd
aaaah Als een leuke meid verteld dat ze gedroomd heeft over picknicken met je, graag met je knuffelt, met je lacht en initiatief toont, én single is, dan begin je toch conclusies te trekken? néé dus, want pdd-nos is een bitch, vooral bij vrouwen xD zúcht

het meeten met L. was zo leuk ik wil nu echt zo'n jas als daarindiewinkelhing en vaker meeten, en m'n cadeautje werd gewaardeerd <3 , en ze had t naar dr zin

O, en ik word gek van mezelf.
Hoi, ik heb desperate wat van het type verliefde-liefde nodig
En ik ben echt een sukkel voor de rest. maar ik kan ook weinig qua werken.
En ook fijn als je er 150 euro op achteruitgaat

Ik heb Firefox geďnstalleerd, super! Net tijden het typen van deze post een 'ducht' taalpakket in gebruik genomen, firefox moest opnieuw opgestart worden, dus ik dacht daarna, shit, kan ik die hele post weer overnieuw doen, en wat blijkt? hij heeft niet alleen de pagina maar ook mijn tekst bewaard. wauw <3
*knuffel voor sidhe*
*knuffel voor DF*
en een knuffel voor liz
Oud 27-01-2008, 04:38
Verwijderd
Hiep Hoi, ik ga nog niet dood.
Oh wacht, reality, ik heb nog geen kanker. Dat is wat anders.
Ik heb er geen zin in, te vaak gezien. Chemo, bestraling, afzetting, de hele schijtzooi.
Alle pijn, niet alleen van de patient zelf, maar van iedereen erom heen.
Ik heb t zelf gevoeld, wil t mijn familie niet aandoen.
Oud 27-01-2008, 09:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf, ik ben ook zo'n domme trut. Ik mocht van mezelf gisteren wat minder aan school doen en leuk naar het feestje van m'n oppaskind(je) en dat was supergezellig. En daarna met drie vriendinnen gaan eten en naar het cabaret geweest, wat ook echt leuk was, heb hard gelachen. Maar ja, daarna moesten we zo nodig nog een drankje drinken bij L. thuis en toen nog een drankje, en nog een drankje.. En nu ben ik echt ontzettend brak en moet ik de hele dag gaan leren want morgenmiddag = geschiedenis SE.. OMG, stomme doos. Maar je gaat dit niet verkloten omdat je zo nodig gisteren wilde feesten dat zouden we voor volgend weekend bewaren, remember? Hmpf.. bah.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-01-2008, 11:25
Verwijderd
Dankjewel Repelsteel! <33

Straks optreden, olé. Hopen dat vriendje het leuk vindt Hihiiiii.
Oud 27-01-2008, 11:41
Verwijderd
@ Lilith: wat goed dat je 'schoon' bent. dat is even wat rust komend half jaar?

OT:
jaa mijn leven is een zooi. Van vrijdag op zaterdag maar 3,5u in bed liggen omdat we niet willen slapen. Mijn ene beste vriendinnetje aan mn andere twee voorgesteld en samen met beste vriend te lang in de kroeg hangen, te veel rosé drinken. Om 4u naar huis, maaar nee we gaan nog lang niet slapen want we hebben te veel lol.
En gister begon de dag zo mooi. De zon scheen en ik was al weer om kwart over 9 op en het was mooi. 's avonds naar golden earring en daar mn armband kwijt geraakt. mijn fucking dure armband die ik van mn vriend heb gekregen. zomaar afgevallen. kon wel janken. straks maar eens bellen of ze iets gevonden hebben.
En vandaag ben ik op. Ik ben chagrijnig, neerslachtig. Zie overal tegen op en ik móet aan de slag vandaag want als ik dit tentamen niet haal, moeti k volgend jaar twéé vakken inhalen en dat kan niet dus heb ik een probleem. En ik kan het gewoon. Ik ga het gewoon doen, maar ik voel me zo rot. Zo'n, vandaag wordt niks, ben ik niks, vandaag kan ik beter niet bestaan -gevoel.
En dan nog dat eten he. dat wordt m vandaag ook niet.
oh en ik moet eens ophouden met mensen kwetsen, daar wordt ook niets beter van. mag ik alsjeblief vandaag even níet? gewoon even helemaal niet? niet opstaan, niet nadenken, niet doorgaan, niet zijn?
Oud 27-01-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
het meeten met L. was zo leuk
Hmhm moeten we zeker vaker doen ^^
knuffel terug

Ot: Ik ben zo bang eco deze pta week verpest te hebben en daarmee mn kansen mn examen eco voldoende af te sluiten té erg naar beneden hebt gehaald. Mja kan er nu toch niets meer aan doen, afwachten dan maar.
Oud 27-01-2008, 12:49
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Bah. Daarom heb ik dus een hekel aan vakanties: Ik moet echt iets te doen hebben anders ga ik mij al zo snel zo ... ja ... nutteloos en onzichtbaar voelen. Da's echt zo enorm vervelend. Ik heb nu al sinds gisterenmiddag niet zo veel meer te doen en het vreet me op. Het is niets, maar ik ga mij dan ook onbedoeld afzonderen en kortaf en koud doen tegen mensen en dat vind ik dan nog het ergste want zij hebben dat absoluut niet verdiend.

Ik heb 't! Ik word kluizenaar en ga op een heuveltje wonen op de Veluwe in het bos. En dan heb ik een speciaal afgerichte fret die eten en drinken voor mij steelt zodat ik nooit meer mensen hoef te zien of druk over ze hoef te maken.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 13:11.
Oud 27-01-2008, 13:58
kroot
kroot is offline
Ik was vandaag naar de kerk omdat er een bach cantate werd uitgevoerd, en weet je wie er ook was? De koningin
Oud 27-01-2008, 14:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
aaaah Als een leuke meid verteld dat ze gedroomd heeft over picknicken met je, graag met je knuffelt, met je lacht en initiatief toont, én single is, dan begin je toch conclusies te trekken? néé dus, want pdd-nos is een bitch, vooral bij vrouwen xD zúcht

het meeten met L. was zo leuk ik wil nu echt zo'n jas als daarindiewinkelhing en vaker meeten, en m'n cadeautje werd gewaardeerd <3 , en ze had t naar dr zin

O, en ik word gek van mezelf.
Hoi, ik heb desperate wat van het type verliefde-liefde nodig
En ik ben echt een sukkel voor de rest. maar ik kan ook weinig qua werken.
En ook fijn als je er 150 euro op achteruitgaat

Ik heb Firefox geďnstalleerd, super! Net tijden het typen van deze post een 'ducht' taalpakket in gebruik genomen, firefox moest opnieuw opgestart worden, dus ik dacht daarna, shit, kan ik die hele post weer overnieuw doen, en wat blijkt? hij heeft niet alleen de pagina maar ook mijn tekst bewaard. wauw <3
*knuffel voor sidhe*
*knuffel voor DF*
en een knuffel voor liz
*knuffel voor repelsteel*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2008, 14:55
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
ja bij het ggz.
Okee, gelukkig . Ik vroeg het me plotseling af. *knuf*

OT: blugh ik ben boos op alles en iedereen en werkelijk alles is een reden om boos te worden en dat vind ik niet leuk en ik heb een hekel aan slome lange zondag en kleffe stelletjes en het idee dat je nog moet leren maar het lukt niet en geen lunch en nouja weet ik veel.

__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 27-01-2008, 15:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik was vandaag naar de kerk omdat er een bach cantate werd uitgevoerd, en weet je wie er ook was? De koningin
Wat gaaf

OT: Ja, ziek hč. Maar morgen ben ik beter.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-01-2008, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Is er geen forumbaas die ons hierbij kan helpen, kunnen die geen emailadres van haar achterhalen? Ik zat er van de week ook nog aan te denken namelijk.
Haar emailadres staat gewoon in haar profiel?
Oud 27-01-2008, 15:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Haar emailadres staat gewoon in haar profiel?
O Ik ging ervan uit van niet omdat anderen daar ook vanuit gingen. Lekker dom
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-01-2008, 15:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Okee, gelukkig . Ik vroeg het me plotseling af. *knuf*

OT: blugh ik ben boos op alles en iedereen en werkelijk alles is een reden om boos te worden en dat vind ik niet leuk en ik heb een hekel aan slome lange zondag en kleffe stelletjes en het idee dat je nog moet leren maar het lukt niet en geen lunch en nouja weet ik veel.

bedankt en jij?.
*knuf*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2008, 15:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben weer eens zooo moe, heb redelijk geslapen vannacht dus waarom wil ik nu weer slapen?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-01-2008, 16:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
O Ik ging ervan uit van niet omdat anderen daar ook vanuit gingen. Lekker dom
Ik wist het ook niet hoor. Zullen we haar anders namens LJH een mail sturen?
Oud 27-01-2008, 16:57
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
"Sick and uninspired by the diamonds in your fire."

Owkeej, gewoon eten werkt niet, te weinig ook niet want ik kan me nergens op concentreren. Teveel eten zal al helemaal niet werken, dus wat blijft er dan nog over he... Damn, hoezo het gaat niet goed. Jammer genoeg komt mn huisgenote weer terug van stage, die komt weer gezellig doen enzo en daar heb ik helemaal geen zin in, want ik heb geen behoefte om sociaal en gezellig te doen. Over een uurtje eten, nog ff volhouden... Heb wel netjes mn taak voor morgen gemaakt en ga na het eten verder met een taak die ik nog had liggen, met een beetje geluk kan ik me dan wel concentreren.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 27-01-2008, 17:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Damn, misschien ga ik hem gewoon weer zien ... wieh ...

In mei pas, maar toch. Nu kan ik wel helemaal verliefd blijven op hem en hopelijk al m'n andere mannen vergeten... En dan tussen nu en mei naar Londen naar het zusje van m'n vakantieliefde van vorig jaar. Weg met die stomme mannen die nu in m'n hoofd zitten en terug naar wat veilig was, Britten
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-01-2008, 17:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2008, 17:21
Verwijderd
Ha, mijn vriendje is hier en we gaan zo lekker mijn kamer HUSSELEN net als in de ikea-reclame!
Oud 27-01-2008, 17:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ik wist het ook niet hoor. Zullen we haar anders namens LJH een mail sturen?
Klinkt wel goed! Alleen ben ik niet echt een LJH'er, maar wil ik wel graag meedoen als het mag

Al betwijfel ik of ze haar mail wel leest, aangezien ze hier dus niet de mogelijkheid heeft om actief te zijn. Denk dat ze om wat voor reden dan ook op dit moment gewoon niet in de mogelijkheid verkeerd om zich bezig te houden met internet (ofwel omdat ze geen internet tot haar beschikking heeft op de plek waar ze nu is, ofwel omdat ze er te ziek voor is). Dus een berichtje via mail, of via het forum maakt dan niet uit natuurlijk. Maar goed, een email sturen is natuurlijk altijd leuk. Als ze dan wel weer in de gelegheid is, heeft ze iig mail van ons

[edit] Daarom hoopte ik dus ook dat er hier nog iemand was die contact met haar had, want zolang zij niet kan internetten, hebben wij dus geen idee hoe het met haar gaat. Maar helaas..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 18:05.
Oud 27-01-2008, 17:51
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
bedankt en jij?.
*knuf*
Nee, maar dat heb ik ook niet nodig hoor . Thnx.

OT: Het gaat alweer wat beter, even met de hond gelopen en alle frustraties eruit gerend/ geschreeuwd. Lekker is dat. Nu hoop ik dat ik een toffe kamer krijg en dat ik een beetje verder kom met leren zodat ik met een gerust hart BZV kan gaan kijken en daarna heerrrrlijk op tijd slapen .

Edit: en oja, ik doe ook mee met een mail voor Little_lady! Ik denk dat ze haar mail wel leest (ik heb iig wel tijden dat ik weinig forum maar wel mail check), maar we kunnen het sowieso proberen.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 27-01-2008, 18:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, het wil allemaal niet opschieten met mijn brakke hoofd. Ben bij hoofdstuk 4, het laatste, maar kan me er nu echt niet meer toe aanzetten. Die aantekeningen neem ik morgenochtend nog wel door en dan lees ik alles nog een keertje. Moet nu echt nog dat laatste hoofdstuk afkrijgen en dan kan pap me straks overhoren. Hmpf, ik heb zo'n zin in mijn diploma-uitreiking, als alles gewoon voorbij is en als ik gewoon geslaagd ben
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-01-2008, 18:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn*: Goed dat je je laat overhoren door je pap! Dan heb je toch nog een beetje op een andere manier met de stof bezig. Ik hoop voor je dat het genoeg is voor je tentamen van morgen.

Ik heb vandaag 7 hc's geleerd en alle eerste 20 hc's door middel van een "vragen"-samenvatting van iemand anders doorgenomen/herhaalt. Dat ging wel redelijk. Ik wil nu nog 1 wc doen, het hoofdstuk doornemen wat hoort bij de laatste 3 hc's en een begin maken aan nog 2 andere hc's. Maar ik moet ook nog wat voor iemand scannen, zucht. En m'n concentratie was vandaag al een stuk minder dan gister. Ben benieuwd hoe ik er dan dinsdag aan toe ben.
Oud 27-01-2008, 18:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Klinkt wel goed! Alleen ben ik niet echt een LJH'er, maar wil ik wel graag meedoen als het mag
Zullen we hier dan een nieuw topic voor openen? Dan kunnen we daar hier even verder over brainstormen.
Oud 27-01-2008, 19:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Nee, maar dat heb ik ook niet nodig hoor . Thnx.

OT: Het gaat alweer wat beter, even met de hond gelopen en alle frustraties eruit gerend/ geschreeuwd. Lekker is dat. Nu hoop ik dat ik een toffe kamer krijg en dat ik een beetje verder kom met leren zodat ik met een gerust hart BZV kan gaan kijken en daarna heerrrrlijk op tijd slapen .

Edit: en oja, ik doe ook mee met een mail voor Little_lady! Ik denk dat ze haar mail wel leest (ik heb iig wel tijden dat ik weinig forum maar wel mail check), maar we kunnen het sowieso proberen.
oh sorry dacht ik
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2008, 19:07
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Godverdomme, dat lousy broertje van me... ik word er doodziek van. Nooit doet hij iets uit zichzelf, altijd moeten we hem vragen iets te doen, en dan komt hij pas na een kwartier, zodat ik het al grotendeels heb gedaan. En dan gaat hij vandaag lopen zeiken dat hij altijd drinken in moet schenken en de placemats moet afdoen. Ik heb het helemaal gehad met hem. En mijn ouders steunden me niet eens, terwijl ik er heel vaak over klaag. Dat vind ik echt heel erg. Nu ga ik slapen. Huiswerk lukt toch niet meer en ik haat het even allemaal.
Oud 27-01-2008, 19:13
Verwijderd
Ik heb een hele lading meubels bij de IKEA besteld en ik ga verf kopen morgen. operatie herinrichting kamer! Nu nog betaalbare vloerbedekking vinden.
Oud 27-01-2008, 19:47
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nog 17 dagen...
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 27-01-2008, 19:55
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Offtopic:
Citaat:
Nog 17 dagen...
Wat lief van je dat je aftelt tot mijn verjaardag. Maar het wordt echt niets tussen ons, hoor.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 27-01-2008, 20:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hij had vrijwilligers werk, en ik zou naar hem toe komen. Maar ik had geen fiets, (fiets stond op slot, nergens een sluitel te bekennen(had ook niet geweten waar ik zou moeten zoeken, zijn huis!).) dus ik dacht, dan bel ik hem en zeg ik dat hij mij maar moest ophalen voordat we uitgingen. Is z'n telefoon uit. En ja, dan heb je mij. Niet practisch, niet sociaal, en niet goed in onbekende situaties. En dan raak je in paniek. Ik wist echt niet meer wat ik moest doen, hoe moest ik hem in godsnaam bereiken om te zeggen dat ik niet naar hem toe kon komen? Z'n ouders kon ik ook niet bereiken, want mijn telefoon was uit dus ik had geen mobiel nummer. Komt hij ineens zomaar de kamer binnenlopen. Was hij eerder klaar en kwam hij me maar ophalen.. Ik moest zo huilen van opluchting en paniek en spanning en pff. Wel blij dat hij dan precies weet hoe hij in zo'n situatie met mij om moet gaan.

In bad zulke fijne gesprekken gehad. Samen huilen, en elkaar troosten. Samen oplossingen zoeken voor elkaar, en onszelf. Ik ben zo blij met hem, hij vult mij aan, helpt mij met de dingen waar ik moeite mee heb, en ik probeer dat bij hem ook. Het was net alsof hij me weer op de wereld zetten, midden in de realiteit. En er was niks om bang voor te zijn. Hij was er immers.

Helaas is hij nu weg, en moet ik moeite doen om dat gevoel vast te houden. De neiging weg te kruipen in een wereld die ik zoveel beter ken, en die zoveel mooier is, is zo groot. Alles loopt door elkaar en mijn hoofd is een warboel.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 18:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.