Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2008, 20:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
't Is maar dat de transfervergelijking van m'n eigen uitmuntende keeper 2.2M aangeeft ongeveer.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2008, 20:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
En momenteel sta ik 852k in de min en heb ik een waarschuwing dat ik failliet ga op m'n dak, dus...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 20:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
tijd om iets te verkopen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 22:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ben al twee spelers aan't verkopen, voor de ene krijg ik al 25k, voor de andere 707k, tesamen dus 681k al. En die duurste gaat normaal gezien voor 900-950k van de hand gaan, dus no worries.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 22:28
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
5x inloggen is dat he? Ik ga volgende zondag er ook voor het eerst (sinds 2003!!!) eroverheen maar heb al een speler in de verkoop staan.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 17-08-2008, 22:44
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nee, tegenwoordig is dat onbeperkt inloggen, maar krijg je gewoon twee weken de tijd (en twee waarschuwingen).

Citaat:
Gevaar voor faillissement!!!

Je club staat op de rand van het faillissement omdat je te ver in het rood ging (500 000 €). Je hebt nog 2 weken om dit te verhelpen en evenwicht te brengen in je financiën. Nogmaals: breng je financiële toestand zo snel mogelijk in evenwicht!


Wanneer je hier niet in slaagt, zal je ploeg gesloten worden en uiteindelijk zal een nieuwe eigenaar je positie in Hattrick overnemen. Hou er ook rekening mee dat je financiële toestand slechts één keer per week wordt aangepast. Hierdoor blijft deze waarschuwing zichtbaar tot de wekelijkse update, zelfs al heb je je financiën terug in evenwicht gebracht.

Dus, nogmaals: begin onmiddellijk spelers te verkopen en te snoeien in je kosten of je zal je club verliezen!

Citaat:
17-08-2008 Je ploeg heeft een faillissementswaarschuwing gekregen. Dit is waarschuwing nummer 1.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 08:23
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
't Is maar dat de transfervergelijking van m'n eigen uitmuntende keeper 2.2M aangeeft ongeveer.
Meeste op de transferlijst staan voor 2 mln gelist, maar ik zie dat niet zo vaak geboden worden.
Alles boven de 1,8 mln is goed voor mij, ik zie het wel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 08:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Succes ermee.

Ik zou toch minstens 900k willen voor mijn formi spits, anders moet ik nog 'n weekje rente betalen en da's deze week al 26k.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:59
Verwijderd
hehe 13 spelers gepopt op spelhervattingen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 12:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nice.

Hier één pop op passen, 'n formi mid naar redelijk passen. Volgende week hopelijk beste spits naar uitmuntend scoren, dan 'n weekje spelhervatten zodat hij naar uitmuntend spelhervatten gaat en daarna passen tot 't einde van het seizoen, zodat hij hopelijk nog naar redelijk passen popt. Dan zou hij toch rond de 2M waard moeten zijn, schat ik zo. Heb al 'n kameraad die hem wilt kopen, dus da's wel nice.

Enige nadeel is, dat ik tegen volgend seizoen dan 'n nieuwe spelhervatter moet kopen, zal m'n nieuwe middenvelder worden denk ik...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 00:31
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Zeven of acht weken dacht ik, maar eerst wordt 't een eigenaarloos team en pas 'n bot vlak voor de eerste bekerronde, voor de achtste competitiewedstrijd of na het seizoen...
Maar een eigenaarloos team.. Die maakt dus sowieso geen opstelling? Verliezen die van een botteam?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 12:02
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Maar een eigenaarloos team.. Die maakt dus sowieso geen opstelling? Verliezen die van een botteam?
Volgens mij wordt er door Hattrick zelf dan een willekeurig team opgesteld vanuit die spelers die de ex-eigenaar had.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 18:23
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Uitmuntend keeper verkocht voor 1.928.000 €, geen topprijs maar voldoende
Met citaat reageren
Oud 26-08-2008, 18:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Maar een eigenaarloos team.. Die maakt dus sowieso geen opstelling? Verliezen die van een botteam?
Eigenaarloos behoudt opstelling die de vorige eigenaar als standaard had ingesteld. Geen standaardopstelling = walkover als ik me niet vergis.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 09:18
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Volgens mij zijn die walkovers er juist uitgehaald en worden er willekeurige teams opgesteld van alle spelers die de eigenaar nog heeft.. maar not sure .
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 28-08-2008, 02:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Net nog 'n WO gehad tegen 'n jeugdploeg.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2008, 21:29
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Talentje en ik train zelf verdedigers.

Zijn naam is Mats Krijnen en hij is 15 jaar.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 10:00
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Talentje en ik train zelf verdedigers.

Zijn naam is Mats Krijnen en hij is 15 jaar.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Mooi, dat zal je flink wat opleveren over 1,5 seizoen of zelf optrainen

Zondag is mijn U20 talent voor 3 weken geblesseerd geraakt, maar 255 doktoren ( ala 459.000 €) doet wonderen, nu nog +1, misschien kan die morgen nog meedoen en toch nog volledige training vangen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2008, 22:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ok, tegen 'n bot en dan tegen de leider, normaal gezien is de kloof dan 2 punten en is die match dus beslissend. Denk dat ik 'm wel kan verslaan, maar ben eens benieuwd...

Denk dat ik 'n 3-5-2 icm mots ga proberen dan, de friendly ervoor speel ik dan ook 3-5-2 dus dan heb ik wel genoeg ervaring...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2008, 07:25
Verwijderd
Kampioen.
Misschien eindelijk een uitdaging in VII!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 17:46
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Iemand op mijn middenvelder bieden? Dan kan ik voor zondag al een nieuwe spits halen.

Mels Grevinga (181396927)
21 jaar en 21 dagen, matig in vorm, gezond



Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.

Volgende verjaardag: 12-12-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 490
Loon: 3 321 €/week
Club: FC Sprunk
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatten: redelijk
__________________
Relativeren is een werkwoord
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 19:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Sorry, te scherpe prijs en te hoog ook voor mij, had je wel 'n openingsbod van 500k kunnen geven...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2008, 10:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mijn nieuwste jeugdpull, niet al te slecht! Wordt getraind op scoren en passen, passen om te beginnen...

Wout Derijck [playerid=216741424]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond

Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap waardeloos.

Specialiteit: Snelheid

Volgende verjaardag: 03-01-2009
Nationaliteit: België België
Total Skill Index (TSI): 1 590
Loon: 475 €/week
Club: Methuus Boys
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatten: zwak


Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2008, 20:23
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Gisteravond de 1ste overwinning in ruim 2 seizoenen behaald Sem ligt na zijn blessure iets achter op zijn 2 concurrenten
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 22:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Congratz!

Dat tweede is wel kut, hopelijk haal je ze nog opnieuw in...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 10:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mega-vormen, jammer van m'n geblesseerde keeper. Nu ja, kampioen spelen is nog altijd mogelijk!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 15:33
fractuur
fractuur is offline
Jaaa! Ik ben ook begonnen! Het is wennen allemaal, hoe moet je spelers te koop aanbieden? En hoe snel zie je het resultaat van verschillende trainingen?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 22:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Klikken op de spelersnaam en dan verschijnt de spelerspagina. Daar aan de rechterkant, onderaan, kan je je spelers te koop zetten.

Koop twee 17-jarige keepers met redelijk keepen en train die 'n seizoen of twee op, traint lekker snel en is vrij goedkoop om te beginnen. Tegen dan heb je geld genoeg om degelijke spelers te halen en iets anders te trainen.


Ik ben kampioen geworden, op de laatste speeldag 1-4 gewonnen van m'n titelconcurrent, niet slecht! En nu staat Baltasar Pardo, m'n topschutter die 68 officiële doelpunten heeft gemaakt voor mijn team, te koop omdat ik 'n serieuze versterking achteraan wil halen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 23:23
fractuur
fractuur is offline
Ik snap het nog steeds niet. Op de spelerspagina heb ik aan de rechterkant vier opties, maar verkopen staat daar niet tussen..

Overigens wel mijn wedstrijd dik gewonnen. Bedankt voor de tips, daar ga ik wat mee doen. Gefeliciteerd trouwens!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 00:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
VERKOOP DE SPELER

Plaats op de transferlijst


Vraagprijs
€ * numbers only
Transfervergelijking

Deze speler is 134 dagen bij de club. Je zou 93.00 % van de transfersom krijgen.
Je kunt de speler ook ontslaan

Helemaal rechtsonderaan staat dat?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 00:28
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik ben gedegradeerd. Vandaag thuis verloren tegen een botteam (eigenaar 8 weken niet ingelogd, nu 3 weken zonder eigenaar nog punten pakken). Was al afhankelijk van uitslag van directe concurrent, die thuis gelijk moest spelen, wat uiteindelijk ook gebeurde. Had zelf mn opstelling niet op Mots + counter (mn specialiteit) gezet. Nu dus nipt verloren en gedegradeerd. Echt heel stom, maargoed.. niks meer aan te doen. Volgend seizoen lekker kampioen worden!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 10:17
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:

Dat tweede is wel kut, hopelijk haal je ze nog opnieuw in...
Ik lig niet veel achter, iets van 0,15, dat valt nog te overzien.

Volgend seizoen ballen in de VI.720, degradatie is wederom geen enkel probleem
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 11:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik zou naar VI.593 in België gaan, vrij moeilijke reeks maar behoud moet mits verstandig spelen en de juiste nieuwe spelers te doen zijn...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 10:03
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
VERKOOP DE SPELER

Plaats op de transferlijst


Vraagprijs
€ * numbers only
Transfervergelijking

Deze speler is 134 dagen bij de club. Je zou 93.00 % van de transfersom krijgen.
Je kunt de speler ook ontslaan

Helemaal rechtsonderaan staat dat?
Thnx, gevonden! Ik probeerde mijn trainer te verkopen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 19:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Dat gaat niet nee.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 12:32
fractuur
fractuur is offline
Zijn er wedstrijden dit weekend? Er verschijnt geen nieuwe wedstrijden in mijn rooster..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 13:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nee, 't is tussenseizoen. Eerste competitieloze zondag, volgende zondag ook geen competitiewedstrijden.

http://www.hagonline.org/

Handleiding en dan seizoensovergang kiezen, daar zie je de data wanneer 't spel terug begint.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 14:08
fractuur
fractuur is offline
Hoeneem je uitdagingen aan? Ik zie wel dat mensen me hebben uitgedaagd, maar als ik dan naar 'uitdagingen' ga staat er niets.. En als ze al iemand anders hebben uitgedaagd, hoe lang blijft zo'n uitdaging staan?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 14:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hoeneem je uitdagingen aan? Ik zie wel dat mensen me hebben uitgedaagd, maar als ik dan naar 'uitdagingen' ga staat er niets.. En als ze al iemand anders hebben uitgedaagd, hoe lang blijft zo'n uitdaging staan?
Naar de uitdagingen-pagina gaan en daar accepteren. Best speel je als beginner thuis of in eigen land.

Die blijven staan tot zij ze intrekken of iemand anders de uitdaging van hen accepteert, je kan er tot 25 in totaal versturen. Gewoon iets sneller zijn dus.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 18:23
DaanVos
Avatar van DaanVos
DaanVos is offline
Ik heb nu ook al een maantje Hattrick
kunnen we niet eens een Cup organiseren?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 21:04
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Ik heb nu ook al een maantje Hattrick
kunnen we niet eens een Cup organiseren?
Leer eerst maar spellen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 19:49
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Ik heb nu ook al een maantje Hattrick
kunnen we niet eens een Cup organiseren?
Strak idee wat we in het verleden al eens vaker gedaan hebben
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 17:00
fractuur
fractuur is offline
Dan wordt ik even van het veld afgespeeld door jullie goede internationals zeker.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:49
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Dan wordt ik even van het veld afgespeeld door jullie goede internationals zeker.
Ik heb alleen een briljante 17 jarige keeper maar verder is alles bagger
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 22:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mijn team is best ok, dit waren de ratings van m'n laatste wedstrijd, uitwedstrijd, woedende teamgeest en met 'n spits als derde middenvelder (normale midrating ligt tussen zwak (laag) en zwak (hoog) uit...



Methuus Boys
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)

Onrechtstreekse vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)

Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging matig (heel hoog)
Rechteraanval matig (heel hoog)
Centrale aanval redelijk (heel hoog)
Linkeraanval slecht (heel hoog)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 15:25
fractuur
fractuur is offline
@Methuus: Man, ik dacht dat jij een veel beter team had.

Morgen oefenwedstrijd en zondag begint de competitie weer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 16:15
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik ben gestopt na begonnen te zijn in 2003
Werd ziek van de economie en de pech en al vijf seizoenen in dezelfde (sterkste) divisie van de V en VI te zitten.

Bah
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 16:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
@Methuus: Man, ik dacht dat jij een veel beter team had.

Morgen oefenwedstrijd en zondag begint de competitie weer.
Normaal gezien haal ik op 't middenveld zwak (hoog) ongeveer en zondag haal ik, door 'n pic op woensdag in de Beker, matig (laag), dus da's op zich best wel netjes hoor, met slechts twee uitmuntende mids en één formi...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 16:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik ben gestopt na begonnen te zijn in 2003
Werd ziek van de economie en de pech en al vijf seizoenen in dezelfde (sterkste) divisie van de V en VI te zitten.

Bah
Je had je ook kunnen laten uitzakken dit seizoen, lekker 'n heel seizoen traden, veel poen scheppen en dan volgend seizoen 'n succesteam op te stellen?

Ik heb m'n nieuwe coach met redelijk leiderschap aangesteld, woehoe!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 16:35
fractuur
fractuur is offline
Hoe zit het met de divisies? Wat is het sterkst en het zwakst?
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.