Oud 13-09-2002, 14:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
CABAL schreef:
Lolz, kan me die quote ook niet herinneren... zal wel uit verder seizoen 6 komen..?? alhoewel Giles niet vaak te voorschijn gaat komen dit seizoen, in 7 wel weer...
Ja, sommige quotes van mij waren uit seizoen 6. Bijvoorbeeld de "You know I was thinking about Giles, right?" line kwam uit de aflevering "Smashed", waar jullie dus nog even op moeten wachten.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Oud 13-09-2002, 14:39
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
CABAL schreef:
Buffy (preparing to stab demon-Giles): This is for Giles!
Giles: For me?
Die had ik al!

Citaat:
CABAL schreef:
who knows, misschien bestaan er ook wel fanclubs over Spike en Angel die een avondje gaan stappen... who knows, gooi Xander erbij, hebben ze meteen een party...
Heb je enig idee hoeveel 'ships er zijn? Ik noem er eens een paar op (naast de bestaande en vroegere 'ships ook de niet-bestaande):

Buffy/Giles
Buffy/Angel
Buffy/Spike
Buffy/Riley
Buffy/Xander
Buffy/Willow
Buffy/Tara
Buffy/Anya
Buffy/Cordelia

Giles/Jenny
Giles/Ethan
Giles/Willow
Giles/Cordelia
Giles/Anya
Giles/Joyce
Giles/Xander
Giles/Wesley

Xander/Joyce
Xander/Willow
Xander/Anya
Xander/Cordelia
Xander/Wesley

En ga zo maar door. De ergste 'ship die ik ooit ben tegengekomen was Snyder/Lunchlady! Fine by me als anderen dat leuk vinden, hoor, daar heb ik helemaal geen problemen mee. Alleen krijg ik er de bibbers van!

Ripper

P.S.: Wie niet weet wie de lunchlady is.... dat is die vrouw in "Earshot", die de leerlingen probeerde te vergiftigen met rattenvergif.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-09-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:




P.S.: Wie niet weet wie de lunchlady is.... dat is die vrouw in "Earshot", die de leerlingen probeerde te vergiftigen met rattenvergif.
Yep! Wat een ship
Oud 13-09-2002, 17:04
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
hehehe... je moet er maar van houden hé... zelf zie ik wel wie met wie gaat in de serie...

ow, en sorry van de quote, maar heb er maar een stel gepakt die me wel leuk leden, en die erin gezet... niet echt opgelet welke je wel of niet had...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 13-09-2002, 18:46
Verwijderd
Begin S6 was ik een Buffy/Spike shipper, maar naar mate het seizoen vorderde zag ik wat voor **kel Spike wel niet was. Ik ben en blijf voorlopig een trouwe Buffy/Angel shipper
Oud 13-09-2002, 19:27
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
mwa... Buffy/Spike en Buffy/Angel vind ik eigenlijk allebei wel leuk...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 13-09-2002, 19:44
scala
scala is offline
Citaat:
Ripper schreef:
lang verhaal
Euhm ik weet niet hoor, maar ten eerste was het geen aanval, het was gewoon een VRAAG dus take it easy ik vroeg slechts waarom jullie g&b bij elkaar vonden passen want daar was ik BENIEUWD naar, jeweetwel human interest Ten tweede, het is maar een serie sjee je kunt wel druk maken om veel belangrijkere dingen hoor

Maar goed om er toch maar even op in te gaan:

* Giles is ook koel!! dat bedoelde ik helemaal niet kan mij het boeien dat ie oud is, juist leuk een volwassene in de serie. Dus wat dat betreft foutje
* Ik heb nooit gezegd dat het incest was?!! dus ga niet zeggen dat ik bekrompen ben want je staat wel erg snel met je oordeel klaar. Ik vind het alleen een raar idee want het leeftijds verschil is wat je zegt, niet bepaald klein
*En Angel is 3x zo oud als giles ja maar angel is een vampier en die bestaan niet en die hele serie is geacteerd en angel is een acteur en dus niet 3x zou oud als giles! wahah
* Dat haar echte vader er niet is en hij wel en net zo oud is, dat zijn loze argumenten. Hij speelt zo'n soort rol VIND IK omdat ze niet een sexuele relatie hebben en er ook niet zo'n soort spanning tussen hen is(ik denk aan mulder en scully van xfiles als vb)hij weet heel veel en helpt haar altijd. als een soort vaderlijk figuur. en IK zie ze dus niet echt zoenend samen ofzo. mag ik? sjees

Citaat:
Ripper schreef:

En Giles is perfect voor Buffy. Met hem zal ze een zo normaal en gezond mogelijk leven kunnen leiden. Watcher & Slayer. Allebei geboren met een heilige bestemming in hun leven. Niemand die beter weet hoe dat is dan hen, om door je geboorterecht gedwongen te worden om de wereld te redden. Zowel Buffy en Giles probeerden eraan te ontsnappen, maar het lukte niet. Zij passen bij elkaar, alleen hun relatie kan standhouden.
now we're talking. hier geef je tenminste een normaal antwoord op een normale vraag alsnog bedankt.

Tot slot ik vind het erg jammer dat je er zo serieus op ingaat. Zoals ik al zei, het is slechts een serie, en dit is slechts een forum en mijn mening is slechts een van de vele. Dus het is vrij onnuttig om zo'n heel betoog te houden met quotes en weetikveelwat, want het is zonde van je tijd, energie & goede humeur wat je zelf ook al doorkreeg op het einde dus maak je niet zo druk
Oud 13-09-2002, 21:53
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
scala schreef:
*knipt een ook lang verhaaltje*
Sorry Scala, soms laat ik me een beetje gaan. Niet te vergeten dat ik gisteren een beetje met het verkeerde been uit bed ben gestapt. Ik heb gewoon teveel van die lastige, tegendraadse Amerikaanse tienertjes meegemaakt met hun "Buffy & Giles? Ieeeeeeeuw!" en op een gegeven moment word je het wel een beetje zat (hebben heel veel B/G 'shippers).

Nogmaals sorry, het was niets persoonlijks bedoeld ofzo, hopelijk voel je je niet aangevallen of gekwetst of whatsoever.

Citaat:
scala schreef:
Ik heb nooit gezegd dat het incest was?!!
Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat hebt gezegd. Lees mijn stukje nog maar eens. Heel veel mensen zeggen dat het net incest zou zijn, dus vandaar mijn "En kom daar nou maar niet mee aan!"

Citaat:
scala schreef:
ja maar angel is een vampier en die bestaan niet en die hele serie is geacteerd en angel is een acteur en dus niet 3x zou oud als giles!
Ja, maar Watchers bestaan ook niet. En Slayers ook niet. Ik had het daar over de personages, en dat is toch iets anders dan de acteurs! Dat telt niet, Scala! Niet valsspelen, foei!

Citaat:
scala schreef:
Tot slot ik vind het erg jammer dat je er zo serieus op ingaat.
Sorry, I just don't have a life. Teveel achter de computer en de TV gezeten.....

Ach ja, de volgende keer zal ik tot 10 proberen te tellen voordat ik vol bombarie mijn mening kom verkondigen en jullie probeer te laten inzien waarom B/G wel goed en beter is dan de andere 'ships. (Op de Buffy-NL lijst heb ik precies hetzelfde gedaan, en daardoor werd ik uiteindelijk als een soort bom of invasie bestempeld => alles was rustig en vredig.... en BOEM, daar komt die Ripper met heel veel geouwehoer over Buffy/Giles ).

Zo, en nu ga ik nog even elders verder forummen, en daarna gaat Rippertje Rip naar bed.... slaap zacht.....

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-09-2002, 22:10
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Ripper schreef:


"Buffy & Giles? Ieeeeeeeuw!"
Groetjes,

Ripper
Ik vond het ook 'Ieuw'
Maar dat komt ook gewoon door dat ik Giles meer als een vader voor Buffy zie.
Ik zie ze niet gauw een relatie krijgen

<--- die smilydingen zijn 'kinky'
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 13-09-2002, 22:27
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
'k merk dat je leuk vind...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 14-09-2002, 11:10
scala
scala is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Sorry Scala, soms laat ik me een beetje gaan. Niet te vergeten dat ik gisteren een beetje met het verkeerde been uit bed ben gestapt. Ik heb gewoon teveel van die lastige, tegendraadse Amerikaanse tienertjes meegemaakt met hun "Buffy & Giles? Ieeeeeeeuw!" en op een gegeven moment word je het wel een beetje zat (hebben heel veel B/G 'shippers).

Nogmaals sorry, het was niets persoonlijks bedoeld ofzo, hopelijk voel je je niet aangevallen of gekwetst of whatsoever.

Ik heb ook nooit gezegd dat jij dat hebt gezegd. Lees mijn stukje nog maar eens. Heel veel mensen zeggen dat het net incest zou zijn, dus vandaar mijn "En kom daar nou maar niet mee aan!"

Ja, maar Watchers bestaan ook niet. En Slayers ook niet. Ik had het daar over de personages, en dat is toch iets anders dan de acteurs! Dat telt niet, Scala! Niet valsspelen, foei!

Sorry, I just don't have a life. Teveel achter de computer en de TV gezeten.....

Ach ja, de volgende keer zal ik tot 10 proberen te tellen voordat ik vol bombarie mijn mening kom verkondigen en jullie probeer te laten inzien waarom B/G wel goed en beter is dan de andere 'ships. (Op de Buffy-NL lijst heb ik precies hetzelfde gedaan, en daardoor werd ik uiteindelijk als een soort bom of invasie bestempeld => alles was rustig en vredig.... en BOEM, daar komt die Ripper met heel veel geouwehoer over Buffy/Giles ).

Zo, en nu ga ik nog even elders verder forummen, en daarna gaat Rippertje Rip naar bed.... slaap zacht.....

Groetjes,
Ripper
Okeej dan ik begrijpt et
Thanx! ben blij dat we het 'uitgepraat' hebben
Oud 14-09-2002, 12:49
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Ripper schreef:


heel lang verhaal over waarom giles & buffy samen moeten zijn
Groetjes,

Ripper
Waarom moest je nou vertellen wat er in seeing red gaat gebeuren?Niet iedereen download alees van internet zodat ie alles al gezien heeft hoor

Buffy/Giels vind ik trouwens niets, hij moet gewoon het ´vaderfiguur` blijven voor haar, en niet haar vriend.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 14-09-2002, 19:50
Verwijderd
Ik zie het eigenlijk nog wel gebeuren, als Buffy/Spike niets word... Which I hope, Spike moet gewoon Spike blijven en niet Slayer's schoothondje.

Offtopic: Ben vanmiddag naar OMWF-Buffydag in Eindhoven geweest, was ! Heb wat kaartjes gekocht van de game, waar ik nog steeds niets van snap Maar dat komt nog wel.. Bloopers van Angel waren leuk, Wesley doet erg vaak dingen fout
Oud 14-09-2002, 23:17
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
?? een OMWF-buffydag?? wie? wat? waar? wanneer? hoe?
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 15-09-2002, 11:00
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
CABAL schreef:
?? een OMWF-buffydag?? wie? wat? waar? wanneer? hoe?
gisteren in Eindhoven , je ben teen beetje laat dus. ik wilde ook wel gaan, maar had geen geld
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 15-09-2002, 11:23
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
heb er wel geld voor gok ik (of moet erg duur zijn) maar weet geen eens dat dat bestond...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 15-09-2002, 12:27
Verwijderd
Had je op DutchBuffy moeten kijken, hehe
Misschien volgend jaar weer, ik hoop het wel ieg...
Oud 15-09-2002, 17:03
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
ook eerste keer dat ik die site zie...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 16-09-2002, 11:51
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hee, wat jammer dat dat andere Buffy topic werd gesloten. Maar dit topic blijft wel open, hè? Laten we dit verklaren als het officiële "Buffy" topic op het forum.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 16-09-2002, 20:19
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Oehhhh
Officieel...maar deze is ook weer bijna vol
anyway iemand een nieuw onderwerp?
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 16-09-2002, 21:16
Verwijderd
Officieel, kewl... Als deze gesloten wordt openen we gewoon een nieuwe

Anyway, new topic. Euhm.
Ah: Wie leest er wel eens fanfic, en zo ja wat voor soort (welke ship vooral)?
Oud 16-09-2002, 21:27
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Anyway, new topic. Euhm.
Ah: Wie leest er wel eens fanfic, en zo ja wat voor soort (welke ship vooral)?
Ikke, ikke, ikke! En natuurlijk lees ik alleen Buffy/Giles fanfic!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 16-09-2002, 21:39
Verwijderd
Buffy/Giles roelt, en Xander/Spike ook wel
Welke ik allemaal gelezen heb:
Buffy/Giles
Buffy/Spike
Buffy/Xander
Buffy/Warren

Spike/Giles
Spike/Andrew
Spike/Warren
Spike/Tara
Spike/Dawn
Spike/Anya

Angel(us)/Spike
Angel(us)/Buffy
Angel(us)/Xander
Angel(us)/Giles
Angel(us)/Vamp Xander
Angel(us)/Vamp Willow

Vamp/Willow/Vamp Xander
Vamp Willow/Tara
Vamp Xander/Tara
Giles/Tara
Giles//Anya

Vast nog wel meer, kan er alleen geen bedenken. Ben zelf ook aan t schrijven...
Oud 16-09-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Begin S6 was ik een Buffy/Spike shipper, maar naar mate het seizoen vorderde zag ik wat voor **kel Spike wel niet was. Ik ben en blijf voorlopig een trouwe Buffy/Angel shipper
Heheheh, ik blijf fan, hoewel voor mij Buffy-Angel toch het beste blijft. Dat was gewoon échte liefde

Uhm, fanfiction? Jaaaa!! Ik ben een fanfiction-verslaafde Rolde via DBZ de fanwereld binnen, kwam via via overal terecht en kan nou niet meer losweken...

Ik schrijf eigenlijk voornamelijk DBZ fanfiction (wat hier toch niemand interesseerd... En ja ik ben het met jullie eens, de serie is doodsaai, maar de personages zijn uitermate interessant en dus bijzonder geschikt voor fanfiction ), heb wel een Buffy-Spike lemon in de maak maja... Aangezien die vuile hufters van ff.net opeens geen NC17 verhalen meer toestaan, kan ik die niet meer posten. Grom. Kill ff.net (aah, mijn leven gaat eraan! )

Ik lees alles, eigenlijk, als het maar interessant is Heb wel een lading favorieten...

Buffy-Angel, Buffy-Spike en Willow-Spike. (waaaah ze is bi! Ze is bi!! Ze was verliefd op Oz, of ze nou beweert van niet of wel!! Ik was zwaar fan van de Oz-Willow relatie. Ze schoppen m'n hele wereld onderuit!!

Mh... ok, I'm off... Trigun kijken!! Trigun roeleeeeeert XP
Oud 17-09-2002, 16:03
Verwijderd
Spike/Willow? Neat Al vind ik Willow/Tara in de serie kjoetig, zo samen, net als Willow/Oz. Oz moet terug in de serie!

Laat ff.net geen NC-17 meer toe? Waaat?!?! Kill them! Das niet leuk

Offtopic: Heb net Buffy gekeken, had ik opgenomen van vrijdag (BBC2). Was kjoet, Giles en Jenny, maar Giles/Buffy is veel betersss Passion was de ep btw

Bij fanfic heb je soms ook van die idiote afkortingen, er is geloof ik al eens eerder over gediscussieerd (spelling?) op s.com.
U know, Spuffy=Spike/Buffy
Is niet leuk

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 16:06.
Oud 17-09-2002, 22:38
Verwijderd
Whehehe, die strooit Icegaze de hele tijd rond. Spuffy. Bleeeh. Kun je wel hele leuke geintjes mee uithalen...

Raad het stel!

Wuffy
Dike
Wanker ( *heeft nu al humor om deze*)
Oud 18-09-2002, 14:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Raad het stel!

Wuffy
Dike
Wanker ( *heeft nu al humor om deze*)
Wuffy = Willow & Buffy
Dike = Dawn & Spike
Wanker = Willow & Xander (?).

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 18-09-2002, 15:46
Verwijderd
Wanker... Wanker... Willom&Xander denk ik aan, maar

Xander
anker


Na jah, Morgan geef de oplossing eens
Oud 18-09-2002, 17:50
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
waar staat dat fan-fic, ik wil het ook lezen, maar kan het niet vinden
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 18-09-2002, 20:14
Verwijderd
Heel veel sites, zoek eens op Google ofsow...

Als je slash wilt lezen is dit een goede site, en voor Buffy/Spike relation (vooral) is Shoshanna's site great.

Verder:
FanFiction.net
JuliatheYounger
Pointy Stakes

Let op: er kan slash en NC-materiaal tussenzitten (geweld/sexuele scenes), dus niet lezen als je te jong bent. Of wel ...
Oud 18-09-2002, 20:21
Verwijderd
Wanker = Willow, Angel, Spike en Xander
Oud 18-09-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:
Heel veel sites, zoek eens op Google ofsow...

Als je slash wilt lezen is dit een goede site, en voor Buffy/Spike relation (vooral) is Shoshanna's site great.

Verder:
FanFiction.net
JuliatheYounger
Pointy Stakes

Let op: er kan slash en NC-materiaal tussenzitten (geweld/sexuele scenes), dus niet lezen als je te jong bent. Of wel ...
Jij bent pas veeeeertieeeen. Jij mag dat nog niet leeeeezeeeen.

T-t-t-t. Kinderen deze dagen...

Oud 18-09-2002, 21:18
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Oehhhh wat geil



Oh Buffy is weer bezig
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 18-09-2002, 21:24
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ow afgelopen
Nou ja ik had het toch opgenomen

Zo wat vonden we van deze aflevering?
Ik vond hem leuk iets minder dan vroeger maar leuk
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 18-09-2002, 21:50
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
k'vond hem saai
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 18-09-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
fruitmand schreef:
k'vond hem saai
Tja... De volgende aflevering is zeker LEUK!! Moet je echt kijken
Oud 19-09-2002, 07:51
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
leuk hoor, heb ik met m'n duffe kop door buffy charmed en angel heen geslapen. kan iemand me vertellen wat er gisteren gebeurd is in de 3 series?
Oud 19-09-2002, 19:36
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
heej weet iemand toevallig of er nog meer Cross-overs komen of dat dit de laatste zijn en zoniet, wanneer komen die dan ongeveer weer??
Oud 19-09-2002, 19:48
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
leuk hoor, heb ik met m'n duffe kop door buffy charmed en angel heen geslapen. kan iemand me vertellen wat er gisteren gebeurd is in de 3 series?
hellooooooooooo people jullie kunnen me toch wel ff helpen waar is iedereen.
Oud 19-09-2002, 19:56
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hellooooooooooo people jullie kunnen me toch wel ff helpen waar is iedereen.
Niet zo ongeduldig.

Ik kan je helaas niet verder helpen, want ik volg "Buffy" niet op de Nederlandse TV, want ik kan Net 5 niet ontvangen. En trouwens, ik heb het hele 6e seizoen toch allang op mijn computer staan. Er gaat niets boven KaZaA....

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-09-2002, 20:44
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
hellooooooooooo people jullie kunnen me toch wel ff helpen waar is iedereen.
ik weet alleen wat er bij buffy geneurd is:
ze had geld problemen en ging proberen een lening af te sluiten (wat niet lukte), maar toen ze bij de bank was vielen er ineens een paar demons binnen, die gestuurd waren door Warren (die die buffyrobot gemaakt had), Jonathan, en nog een persoon. Die demon kreeg toen ie terug was bij dat groepje het adres van Buffy´s huis en viel daar binnen, en Buffy doodde hem. Giles is terug in Sunnydale, hij´s kwaad op Willow omdat ze gevaarlijke magie heeft gebruikt om buffy terug te halen. Anya is kwaad op Xander omdat ie nog steeds neit verteld heeft dat ze verloofd zijn. Spike kwam ook nog ff Buffy troosten en hielp de eerder genoemde demon te doden. En op het einde kreeg Buffy een telefoontje van Angel en ze zei dat ze elkaar op gingen zoeken en toen was het afgelopen........
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 19-09-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Jij bent pas veeeeertieeeen. Jij mag dat nog niet leeeeezeeeen.

T-t-t-t. Kinderen deze dagen...

Oeoe stoute ik
Oud 19-09-2002, 21:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Breg schreef:
ik weet alleen wat er bij buffy geneurd is:
ze had geld problemen en ging proberen een lening af te sluiten (wat niet lukte), maar toen ze bij de bank was vielen er ineens een paar demons binnen, die gestuurd waren door Warren (die die buffyrobot gemaakt had), Jonathan, en nog een persoon. Die demon kreeg toen ie terug was bij dat groepje het adres van Buffy´s huis en viel daar binnen, en Buffy doodde hem. Giles is terug in Sunnydale, hij´s kwaad op Willow omdat ze gevaarlijke magie heeft gebruikt om buffy terug te halen. Anya is kwaad op Xander omdat ie nog steeds neit verteld heeft dat ze verloofd zijn. Spike kwam ook nog ff Buffy troosten en hielp de eerder genoemde demon te doden. En op het einde kreeg Buffy een telefoontje van Angel en ze zei dat ze elkaar op gingen zoeken en toen was het afgelopen........
Dat was dus de "Flooded" aflevering....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-09-2002, 21:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jij bent pas veeeeertieeeen. Jij mag dat nog niet leeeeezeeeen.

T-t-t-t. Kinderen deze dagen...

Ik las mijn eerste NC-17 fics en slash-fics en meer van die porno-rommel al op mijn 15e.... Er is dus niet echt veel verschil tussen Inge13 en mij.....

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-09-2002, 21:44
Verwijderd
Thanks voor je support Ripper
Oud 19-09-2002, 21:46
Verwijderd
OEoe Spike in flooded:

"Did you know this place was flooded?"

Wahaha! En Giles/Buffy:

GILES: You're alive. You're here. And you're still ... (strained) ...remarkably strong.
BUFFY: Huh? Oh. (lets him go) Sorry.
GILES: Willow told me, but I didn't really let myself believe ...
BUFFY: I take a little getting used to. I'm still getting used to me.
GILES: It's, uh ... you're ...
BUFFY: A miracle?
GILES: Yes. But then, I always thought so.

Pwutty
Oud 19-09-2002, 21:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Wahaha! En Giles/Buffy:

GILES: You're alive. You're here. And you're still ... (strained) ...remarkably strong.
BUFFY: Huh? Oh. (lets him go) Sorry.
GILES: Willow told me, but I didn't really let myself believe ...
BUFFY: I take a little getting used to. I'm still getting used to me.
GILES: It's, uh ... you're ...
BUFFY: A miracle?
GILES: Yes. But then, I always thought so.
Aah, prachtige scène! 'k Kreeg de rillingen over mijn rug (positief bedoeld) toen ik die voor het eerst zag, en ik heb hem inmiddels wel tig keer bekeken!

Buffy & Giles roeleren!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-09-2002, 23:43
scala
scala is offline
leuk dat buffy en angel gelijk gaan!
Oud 20-09-2002, 17:38
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Breg schreef:
ik weet alleen wat er bij buffy geneurd is:
ze had geld problemen en ging proberen een lening af te sluiten (wat niet lukte), maar toen ze bij de bank was vielen er ineens een paar demons binnen, die gestuurd waren door Warren (die die buffyrobot gemaakt had), Jonathan, en nog een persoon. Die demon kreeg toen ie terug was bij dat groepje het adres van Buffy´s huis en viel daar binnen, en Buffy doodde hem. Giles is terug in Sunnydale, hij´s kwaad op Willow omdat ze gevaarlijke magie heeft gebruikt om buffy terug te halen. Anya is kwaad op Xander omdat ie nog steeds neit verteld heeft dat ze verloofd zijn. Spike kwam ook nog ff Buffy troosten en hielp de eerder genoemde demon te doden. En op het einde kreeg Buffy een telefoontje van Angel en ze zei dat ze elkaar op gingen zoeken en toen was het afgelopen........
dank u.
Oud 20-09-2002, 17:42
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Aah, prachtige scène! 'k Kreeg de rillingen over mijn rug (positief bedoeld) toen ik die voor het eerst zag, en ik heb hem inmiddels wel tig keer bekeken!
wat is er zo precies leuk aan????
dat ze met elkaar praten??
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 16:08
Films, TV & Radio Alias is er weer op!
Ciskaatje
12 04-04-2003 15:44
Films, TV & Radio Buffy -the musical
the exploding boy
49 01-08-2002 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.