Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 22:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
shit hé, wat zong Jamai slecht!
En David en Jim zongen ook al niet echt goed.

Viel me echt tegen man, deze week!

Oh ja, eindelijk is die arrogante David d'r uit, daar ben 'k wel blij mee
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Oud 15-02-2003, 22:25
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
David arrogant? Ik vind m wel cool.

Beetje matige show idd.. er valt weinig over te zeggen (vind ik).
Met de telling gaat t ook vaag btw..

Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 22:30.
Oud 15-02-2003, 22:26
DaDude
Avatar van DaDude
DaDude is offline
Jim moest eruit
hij kan niet zingen
__________________
Non Human prescense detected.......
Oud 15-02-2003, 22:34
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
DaDude schreef:
Jim moest eruit
hij kan niet zingen
Oud 15-02-2003, 22:35
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Met de week zingt Jim slechter... en David beter
Triest dat David eruit moest
Oud 15-02-2003, 22:37
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
David gaat toch wel een platencontract krijgen en dan hele mooie liedjes zingen Onterecht dat hij eruit is, Jamai en Jim waren allebei slechter.
Oud 15-02-2003, 22:37
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
nog iets, volgende week: JIM--->exit
Oud 15-02-2003, 22:38
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
David gaat toch wel een platencontract krijgen en dan hele mooie liedjes zingen Onterecht dat hij eruit is, Jamai en Jim waren allebei slechter.
Oud 15-02-2003, 22:39
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Hoe minder kandidaten er over blijven, hoe saaier het wordt

Hind, Dewi en David vond ik het beste (David arrogant is me nog nooit opgevallen )

Jamai klonk niet echt geweldig (Lag aan zijn uitspraak)

Jim klonk wel goed, maar in vergelijking met de rest was het wel wat minder

1. Hind
2. Dewi
3. David
4. Jim
5. Jamai

Jamai heeft echt een hele mooie stem en zal zeker verder komen met zingen, maar hij heeft echt de uitstraling van een dikke faggot
Oud 15-02-2003, 22:40
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Volgende keer gaat Dewi eruit
Oud 15-02-2003, 23:15
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Jamai was helemaal nog niet zo slecht vonnik, en david had echt moeten blijven gewoon... Jim moet er nu echt ns uit
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Oud 15-02-2003, 23:39
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Dewi was absoluut de beste vanaaf!
2Bad dat David eruit is
Jim SUX!!!!!
Jamai zong niet mooi vanavond moet ik zeggen...
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 16-02-2003, 02:09
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
wat was het thema?
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 16-02-2003, 03:26
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef:
wat was het thema?
zeeuws volks lied
Oud 16-02-2003, 07:49
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
wat was het thema?
liefde
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Oud 16-02-2003, 08:44
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik vond dewi ook de beste.

Goh, Jamai deed t iets slechter dan vorige keer en gelijk denkt de jury dat heel NL hem wegstemt. Ik vond m trouwens niet eens zo slecht. Iedereen heeft het over zijn Engelse uitspraak, maar dat van Jim vnid ik veel slechter. Wňhmen enzo heel irritant.

Maargoed, kben heeel blij dat David eruit is YAY!

Verder was t niet echt een geweldige show. Ik vond de vriend van Tooske wel heel cool. Maar dat duet vond ik maar raar met Bastian Ragas (?)
__________________
I'll find you.
Oud 16-02-2003, 08:45
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
siNix schreef:
zeeuws volks lied

dan had ik ookwel mee kunnen doen

k vind hetwel beter dat david er uit is hoor...k mag m niet ja volgende week gaat jim eruit...of dewi. Ik had wel gedacht dat jamai ook moest blijven zitten op de bank, maar dat viel mee.
Oud 16-02-2003, 08:56
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef:
: ja volgende week gaat jim eruit
zit die kleuter er nogsteeds in?
dat ie door de voorrondes gekomen is...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 09:50
annemiekk
annemiekk is offline
nee jim mag er niet uit
jamai moet er uit, heeft geen toonvaste stem.. jim heeft beetje monotone stem, en allebei zingen ze een beetje nazaal, jim meer dan jamai..
hind gaat winnen denk ik.. dewi zit er te vaak naast..
__________________
idealism is a good thing
Oud 16-02-2003, 09:58
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Talon schreef:
zit die kleuter er nogsteeds in?
dat ie door de voorrondes gekomen is...
:\ sja...
Oud 16-02-2003, 10:00
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
annemiekk schreef:
nee jim mag er niet uit
jamai moet er uit, heeft geen toonvaste stem.. jim heeft beetje monotone stem, en allebei zingen ze een beetje nazaal, jim meer dan jamai..
hind gaat winnen denk ik.. dewi zit er te vaak naast..
jim heeft een monotone stem en zingt nazaal

waarom moet die blaag er dan in blijven?

ben jij ook zo'n kindje dat al dr beltegoed ver-smst naar Jimmy?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 10:08
heavinly
heavinly is offline
ik vond dit echt een van de minstleuke afleveringen van allemaal, een stom thema met vreselijke liedjes. Ik vond alleen Dewi goed omdat ze niet zo'n fout slijmnummer deed. (oh trouwens, Hind ook niet, maar ok)

Ik vroeg me al af waarom David er uberhaupt nog in zat, dus ik vind 't niet erg dat ie eruit is.
Oud 16-02-2003, 10:25
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
waaarom david deruit????
Jim was echt zoooooooooooveel slechter hij klinkt sinds de 1e liveshow al bagger marieke hatter vorige week ook niet uitgemogen

Ik bedoel jim ziet er wel lekker uit maar die stem . . . . dan zingt zelfs men dove oma nog beter dus . .. . . ... .
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 16-02-2003, 10:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Fennutjuh schreef:
Ik bedoel jim ziet er wel lekker uit maar die stem . . . . dan zingt zelfs men dove oma nog beter dus . .. . . ... .
mjah, maar er lopen toch zoveel jochies rond die eruit zien als jim? dus zo speciaal lekker lijkt hij me ook niet voor de meisjes

of wel
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 10:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heej, die gast waar Tooske dat duet mee zong was die nou uit Trauma 24/7 of heb ik het nou verkeerd gehoord / gezien
Oud 16-02-2003, 11:14
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef:
Heej, die gast waar Tooske dat duet mee zong was die nou uit Trauma 24/7 of heb ik het nou verkeerd gehoord / gezien
nee, dat is idd Bastiaan Ragas
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-02-2003, 11:15
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef:
Heej, die gast waar Tooske dat duet mee zong was die nou uit Trauma 24/7 of heb ik het nou verkeerd gehoord / gezien
jup, die speelt daar ook in...
__________________
We'll meet again... Love you
Oud 16-02-2003, 11:47
LHCleo
LHCleo is offline
Citaat:
Talon schreef:
jim heeft een monotone stem en zingt nazaal

waarom moet die blaag er dan in blijven?

ben jij ook zo'n kindje dat al dr beltegoed ver-smst naar Jimmy?
lmao!!

Jim was in het begin leuk, de meeste mensen vinden hem knap, en ja hij kan wel zingen, maar zoals je zegt... hij is monotoon en nazaal en dat begint te vervelen! wie wilt er nou naar 12 liedjes (een cd dus) zo'n rot stem horen??
__________________
****STARS****
Oud 16-02-2003, 12:14
di-rectfan14
Avatar van di-rectfan14
di-rectfan14 is offline
IK WIL WEL NAAR ZN CD LUISTEREN HOOR!!
JAAH DAAR IS WEER ZO'N 14 JARIG MEISJE DAT JIM LEUK
VINDT. lAAT DIE MENSEN ZOALS MIJ OOK EEN KEER IN HUN
WAARDE, GAAN WIJ JULLIE AFZEIKEN OMDAT JULLIE
IEMAND ANDERS LEUKER EN BETER VINDEN,... NEE....
dus ik vind dat iedereen zelf mag weten waar hij op
stemt en dat daar niet zo fel op gereageerd moet worden
laat gewoon iedereen in zn waarde. Je hoeft toch niet allemaal voor dezelfde persoon te zijn!!??
__________________
oNlY gOd cAn jUdGe mE..........
Oud 16-02-2003, 12:19
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hind gaat zoooo enorm Idols winnen gewoon!! Het lijkt me echt koel als Hind en Dewi in de finale komen moet ik zeggen.. mara kdenk toch dat het Hind en Jamai worden.. achja we zullen zien!!

(Dewieieie!)
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 16-02-2003, 12:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
di-rectfan14 schreef:
IK WIL WEL NAAR ZN CD LUISTEREN HOOR!!
JAAH DAAR IS WEER ZO'N 14 JARIG MEISJE DAT JIM LEUK
VINDT. lAAT DIE MENSEN ZOALS MIJ OOK EEN KEER IN HUN
WAARDE, GAAN WIJ JULLIE AFZEIKEN OMDAT JULLIE
IEMAND ANDERS LEUKER EN BETER VINDEN,... NEE....
dus ik vind dat iedereen zelf mag weten waar hij op
stemt en dat daar niet zo fel op gereageerd moet worden
laat gewoon iedereen in zn waarde. Je hoeft toch niet allemaal voor dezelfde persoon te zijn!!??

Ben jij als direct fan, ook grote fan van jamie


AAAAH CAPSLOCK, en die sig
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 16-02-2003, 12:24
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
di-rectfan14 schreef:
IK WIL WEL NAAR ZN CD LUISTEREN HOOR!!
JAAH DAAR IS WEER ZO'N 14 JARIG MEISJE DAT JIM LEUK
VINDT. lAAT DIE MENSEN ZOALS MIJ OOK EEN KEER IN HUN
WAARDE, GAAN WIJ JULLIE AFZEIKEN OMDAT JULLIE
IEMAND ANDERS LEUKER EN BETER VINDEN,... NEE....
dus ik vind dat iedereen zelf mag weten waar hij op
stemt en dat daar niet zo fel op gereageerd moet worden
laat gewoon iedereen in zn waarde. Je hoeft toch niet allemaal voor dezelfde persoon te zijn!!??
klopt
maar ik zit niet te wachten op een Jimmy die cd'tjes gaat uitbrengen en clips enz.
hoor ik straks op elke zender die ik opzet die mislukte stem
1 jantje smit is genoeg, oke?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 12:51
Main
Avatar van Main
Main is offline
Jezus zeg wat een gezeik over 14 jarige meisjes die hun beltegoed spenderen aan Jim. Iets mis mee? Hij zing misschien niet zo heel goed, maar ziet er gewoon goed uit. Is het dan zo raar dat er veel op hem gestemd wordt? Wel jammer dat David eruit is, hij zong goed vond ik.
Oud 16-02-2003, 13:03
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Main schreef:
Jezus zeg wat een gezeik over 14 jarige meisjes die hun beltegoed spenderen aan Jim. Iets mis mee? Hij zing misschien niet zo heel goed, maar ziet er gewoon goed uit. Is het dan zo raar dat er veel op hem gestemd wordt? Wel jammer dat David eruit is, hij zong goed vond ik.
tuurlijk is dat raar!
het gaat toch om het zingen?!
de lekkerste meiden hebben ze af laten vallen vanwege het feit dat ze niet konden zingen..
en nu zal het opeens niet meer om het zingen gaan?

hallooo, het is geen miss verkiezing
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 13:12
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
neej idd, ik schaam me zelfs een beetje voor jim..keek gister ff Deutschland sucht den Superstar en toen zagk die idolen van hun..(op één na) waren dat écht wat ze zouden moeten zijn..(een paar van de)beste zangers en zangeressen van Duitsland en Jim is dat dus echt NIET..hij heeft niet eens een goede stem, laat staat een van de beste van het land! zijn stem is echt saai man....hoe veel hij ook van die hogere noten ertussen zingt ik blijf het maar saai vinden...volgende week gaat hij eruit..dan dewi tot mn grote spijt en dan jamai. en het maakt volgens mij niet eens uit als je zoveel gaat smsen..het staat toch wel vast.. wedden dat irene moors vanavond met een blauw oog braaf verteld dat alles eerlijk wordt geteld

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 13:15.
Oud 16-02-2003, 13:23
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
kiek schreef:
en Jim is dat dus echt NIET..hij heeft niet eens een goede stem, laat staat een van de beste van het land! zijn stem is echt saai man....hoe veel hij ook van die hogere noten ertussen zingt ik blijf het maar saai vinden...
och dat menneke heeft net de baard in zijn keel..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 13:23
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Idols wordt saai nu. En ik heb het al weken niet op zaterdag gekeken - welke oetlul plant dat nou op zaterdagavond?! Dan is je doelgroep er toch niet, d'oh
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 16-02-2003, 13:35
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Nate schreef:
Idols wordt saai nu. En ik heb het al weken niet op zaterdag gekeken - welke oetlul plant dat nou op zaterdagavond?! Dan is je doelgroep er toch niet, d'oh
Uh.. als ik me niet vergis zijn de kijkcijfers van Idols nog nooit zo hoog geweest als in de finaleronde, ongeveer 2,5 miljoen per zaterdagavond
Oud 16-02-2003, 14:02
annemiekk
annemiekk is offline
Citaat:
Talon schreef:
jim heeft een monotone stem en zingt nazaal

waarom moet die blaag er dan in blijven?

ben jij ook zo'n kindje dat al dr beltegoed ver-smst naar Jimmy?

wat een domme opmerking
en nee, maar ik vind dat hij het meer verdient dan jamai en dewi, omdat zij er gewoon vaak totaal naast zitten, all vind ik dat ik mijn mening niet hoef te rechtvaardigen tegenover een of ander iemand die zo stigmatiseert... Waarom is het ook zo ontzettend nodig om die mensen af te kraken? als je ze niet leuk vindt, prima, maar kijk dan gewoon niet.

en trouwens, voor iemand die idols niet leuk vindt, post je erg vaak in deze topic, en weet je er erg veel vanaf..
__________________
idealism is a good thing

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 14:09.
Oud 16-02-2003, 14:20
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
annemiekk schreef:
wat een domme opmerking
en nee, maar ik vind dat hij het meer verdient dan jamai en dewi, omdat zij er gewoon vaak totaal naast zitten, all vind ik dat ik mijn mening niet hoef te rechtvaardigen tegenover een of ander iemand die zo stigmatiseert... Waarom is het ook zo ontzettend nodig om die mensen af te kraken? als je ze niet leuk vindt, prima, maar kijk dan gewoon niet.

en trouwens, voor iemand die idols niet leuk vindt, post je erg vaak in deze topic, en weet je er erg veel vanaf..
ik weet er erg weinig vanaf, zo heb ik bv 1x de voorrondes gezien, en 1x de normale (?) show van zaterdag avond.
ik zeg niet dat ik het niet leuk vind, ik vind het net zo leuk als de soundmixshow, een avondvullend programma met muziek.. niks mis mee. Altijd zijn er wel een aantal deelnemers die je niks vind, alleen nu komen ze elke week weer terug.

en ik kan niet er niet echt wakker van liggen dat jij, als 15 jarige snotneus, het een domme opmerking vind.
verdienen doet degene die het meeste moeite ervoor doet, en niet al op handen gedragen word..
dewi vond ik de keer dat ik haar zag, érg vals zingen.. snap niet dat ze er nog in zit.. zelfde geld voor jim.
jamai vond ik een goede prestatie wegzetten, niks mis mee.. alleen heeft hij zijn uiterlijk niet mee, en zal nooit een playboy worden zoals bv enrique iglesias is.

je zegt dat je je mening niet hoeft te rechtvaardigen, waarom doe je het dan toch?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 16:16
Verwijderd
Het was echt een saaie aflevering.. Het was duidelijk dat David eruit zou vliegen, hoewel ik hem heel goed vond zingen. Jamai viel me voor het eerst tegen, Jim was ook weer slecht, en Dewi vind ik echt irritant worden met haar benen wijd en kleurtjes. kan zij ook anders staan dan met de benen gespreid? Pffff
Oud 16-02-2003, 16:31
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Als je af en toe naar die fans kijkt, als ze in dat zaaltje staan, en dan gaat Tooske ze vragen stellen enzo, en dat zie ik gewoon meiden van mijn leeftijd die daar staan te schreewen om Jim of andere.
Ben ik nou de enige die dat echt zielig vind?
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 16-02-2003, 16:31
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Dewi vind ik echt irritant worden met haar benen wijd en kleurtjes. kan zij ook anders staan dan met de benen gespreid? Pffff
dat doet ze zodat ze vol zelfvertrouwen lijkt, dat zij dat durft!
En die achterlijke kleurtjes vind ik maar kinderachtig..
Aqua hebben we al gehad.. ik zit niet te wachten op een 2e barbiegirl
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 16:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Als je af en toe naar die fans kijkt, als ze in dat zaaltje staan, en dan gaat Tooske ze vragen stellen enzo, en dat zie ik gewoon meiden van mijn leeftijd die daar staan te schreewen om Jim of andere.
Ben ik nou de enige die dat echt zielig vind?
van de meisjes wel ja
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 16-02-2003, 16:45
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Dewi vind ik echt irritant worden met haar benen wijd en kleurtjes. kan zij ook anders staan dan met de benen gespreid? Pffff
Citaat:
Talon schreef:
dat doet ze zodat ze vol zelfvertrouwen lijkt, dat zij dat durft!
En die achterlijke kleurtjes vind ik maar kinderachtig..
Aqua hebben we al gehad.. ik zit niet te wachten op een 2e barbiegirl
Blabla.. bla bla..

Er komt btw weer Idols gedoe in Life & Cooking voor de geinteresseerden..

Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 16:48.
Oud 16-02-2003, 18:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
David arrogant is me nog nooit opgevallen
Nou ja, d'r was een keer dat David heel veel commentaar kreeg van de jury en toen reageerde hij met dat hij het onzin vond en dat ie zichzelf heel goed vond zingen. De rest van de (backstage) uitzending zat ie maar te mokken daarover, dat het de jury z'n schuld was als hij d'r uit moest enzo. Toen had ik echt zoiets van 'man, als je slecht gezongen hebt, geef het dan ook toe! Ga niet een ander de schuld geven' (want ja, hij zong toen ook echt slecht).

En gisteren dat ie er vrij zeker van was dat ie er in zou blijven...

Nou ja, niet dus
(tot zover mijn uitleg waarom ik David arrogant vind/vond)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-02-2003, 18:09
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Ze leken heel slecht gisteravond. Maar weet je, toen ik net Life & Cooking keek, was het geluid van David veel beter...en hij klonk opeens echt goed! Gisteravond klonk hij zachtjes en onzeker. Ik begrijp niet hoe het kan dat nu al zes weken achter elkaar dat geluid te zacht staat en die muziek te hard. Zoals bij Hind; ze was niet te verstaan!
Oud 16-02-2003, 19:08
Verwijderd
Tooske kan trouwens echt niet zingen! Hoe kan zij nou een rol in een musical hebben gekregen!!! Ze zingt zo zacht dat het nauwelijks boven de muziek uitkomt, maar dat wat wel te horen is, is echt slecht! Waarom geven die Idols-mietjes (sorry) geen echt commentaar! Dit kunnen ze niet goed vinden!
Oud 16-02-2003, 19:29
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Tooske kan trouwens echt niet zingen! Hoe kan zij nou een rol in een musical hebben gekregen!!! Ze zingt zo zacht dat het nauwelijks boven de muziek uitkomt, maar dat wat wel te horen is, is echt slecht! Waarom geven die Idols-mietjes (sorry) geen echt commentaar! Dit kunnen ze niet goed vinden!
ik vind dat ze wel goed kan zingen,..maar met die muziek wat jij bedoelt dat was bij alle liedjes zo,...de muziek stond harder dan wat hun zongen...
Oud 16-02-2003, 19:33
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Tooske kan trouwens echt niet zingen! Hoe kan zij nou een rol in een musical hebben gekregen!!! Ze zingt zo zacht dat het nauwelijks boven de muziek uitkomt, maar dat wat wel te horen is, is echt slecht! Waarom geven die Idols-mietjes (sorry) geen echt commentaar! Dit kunnen ze niet goed vinden!
Ze kan ook niet zingen, klopt. Ze zong het eerste rustige stukje wel live, de rest was playback dacht ik! En die Idols-mietjes vonden het goed, omdat zij niet wisten dat het playback was, en als ze het wel wisten, omdat het wel goed klonk, denk ik.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 3 online
idols3online
7 20-12-2005 17:27
Seksualiteit Idols 3 online
idols3online
5 20-12-2005 17:26
Lifestyle Idols 3 online
idols3online
2 20-12-2005 16:02
Muziek Idols 3 online
idols3online
1 20-12-2005 15:59
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Moet er een nieuwe idols komen of niet
Kaydee
21 12-05-2004 15:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.