Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 13:32
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
Ik zou graag jullie IQ wel eens willen weten. Dit is alleen voor degene die het ook echt weten en niet schatten of zomaar wat noemen. Ik krijg vaak het IDee dat het vrij laag ligt hier. dus gewoon alleen je IQ invullen.

mijn IQ is 129 nu jullie
Advertentie
Oud 02-04-2002, 13:37
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik heb laatst zo`n test gedaan. ik had 100
Oud 02-04-2002, 13:39
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ik heb een aantal tests gedaan
mijn gemiddelde was 145 geloof ik
Oud 02-04-2002, 13:40
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Mijn IQ ligt zo rond de 196 . het kan er 1 of 2 boven of onder zitten.

En dat is uit 6 officiele IQ-tests gemeten.
Oud 02-04-2002, 13:45
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik heb 352, en ik heb meerdere tests gedaan
Oud 02-04-2002, 13:47
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
ik heb 352, en ik heb meerdere tests gedaan
LOL
Oud 02-04-2002, 13:53
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
het niveau daalt
Oud 02-04-2002, 13:54
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik begon niet over 196
Oud 02-04-2002, 13:56
Dutchy15
Dutchy15 is offline
142
Oud 02-04-2002, 13:56
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
het niveau daalt
Was te verwachten
__________________
biertje
Oud 02-04-2002, 14:01
dystopia
dystopia is offline
Who cares wat je IQ is. Mijn IQ komt in de buurt van de port waar NetBIOS op draait
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 02-04-2002, 14:07
Joshua
Joshua is offline
IQ heeft niks met het niveau hier te maken... er zijn veel meer factoren hier aan verbonden...
__________________
No pleasure is temporary, for the impression that it leaves behind, remains.
Oud 02-04-2002, 14:08
incognito
incognito is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
het niveau daalt
Ik krijg altijd spontaan uitslag van dit soort opmerkingen...

En... wat doet IQ er eigenlijk toe? IQ is toch een getalletje dat je het recht geeft ver jezelf op te scheppen?
__________________
ik ben ik...
Oud 02-04-2002, 14:08
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Who cares wat je IQ is. Mijn IQ komt in de buurt van de port waar NetBIOS op draait
Mijn IQ is niet hoog genoeg om dit onsterfelijk creatieve raadsel op te lossen

Maar dat eerste klopt: WHO CARES?????

Who FUCKING cares about IQ...

Ik bedoel: noem 1 GOEDE vaste practische toepassing van het gegeven IQ.

Het enige wat ik kan verzinnen om slim en dom concreet te onderscheiden, en daarvoor een manipulatief instrument voor de slimmere mensen zou kunnen vormen.

En daarnaast is het begrip IQ verzonnen uit pure zelfverheerlijking. (mijn zoontje is hoogbegaafd).

Nog beter verklaringen?
Oud 02-04-2002, 14:12
Verwijderd
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
Mijn IQ is niet hoog genoeg om dit onsterfelijk creatieve raadsel op te lossen

Maar dat eerste klopt: WHO CARES?????

Who FUCKING cares about IQ...

Ik bedoel: noem 1 GOEDE vaste practische toepassing van het gegeven IQ.

Het enige wat ik kan verzinnen om slim en dom concreet te onderscheiden, en daarvoor een manipulatief instrument voor de slimmere mensen zou kunnen vormen.

En daarnaast is het begrip IQ verzonnen uit pure zelfverheerlijking. (mijn zoontje is hoogbegaafd).

Nog beter verklaringen?
god is ook verzonnen , met een aantal figuranten erbij

alles heeft een naam

Oud 02-04-2002, 14:14
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
siNix schreef:
god is ook verzonnen , met een aantal figuranten erbij
alles heeft een naam
Je kan beter zeggen: TE veel dingen hebben een naam. Nietszeggende dingen en illusies hebben ook een naam... ten onrechte...
Oud 02-04-2002, 14:16
Verwijderd
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
Je kan beter zeggen: TE veel dingen hebben een naam. Nietszeggende dingen en illusies hebben ook een naam... ten onrechte...
waarom tenonrecht? hoe zou je een illusie willen omschrijven als je de naam niet wist?Men maakt het je gemakkelijk om het een naam te geven , zodat jij het kan uit leggen . Want?, hoe leg je immers een illusie uit, als je de naam ?, het woord? ,de klank niet weet?

Oud 02-04-2002, 14:20
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Het niveau stijgt.
__________________
biertje
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 14:25
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
siNix schreef:
waarom tenonrecht? hoe zou je een illusie willen omschrijven als je de naam niet wist?Men maakt het je gemakkelijk om het een naam te geven , zodat jij het kan uit leggen . Want?, hoe leg je immers een illusie uit, als je de naam ?, het woord? ,de klank niet weet?
illusie refereert niet specifiek naar de intrinsieke eigenschap van het "iets" dat het wel of niet bestaat, maar in dit geval naar juist naar de hoedanigheid van het "iets". Dus dat het iets zich eigenschappen aanmeet die niet kloppen, niet bestaan en daarmee niet rechtvaardig zijn.

Je kan jezelf 2 vragen stellen
1) Bestaat het wel, of bestaat het niet
2) HOE bestaat het

Bij IQ geld: 1) Het bestaat wel, alhoewel abstract, zijn er aannames, regels die het bestaan ervan bevestigen in de menselijke geest. Daarnaast is het "meetbaar" en "toetsbaar" (over de betrouwbaarheid zeg ik niets.
2) Hoe illuster is dit gevenen, IQ??? Dystopia had hierop een juist antwoord: "WHO CARES" Dat andere mensen er anders over dachten (in mijn mening illusies zien) probeer ik te verklaren.

Nog een zijnoot: Iets dat niet bestaat kan denk ik niet beschreven of begrepen worden. Een illusie over iets dat TOTAAL NIET bestaat... dat kan ik niet bevatten... nog niet... of misschien is dat niet te bevatten door een mens
Oud 02-04-2002, 14:25
Verwijderd
Ik moet die test nog doen.
Oud 02-04-2002, 14:26
Verwijderd
Ik weet het niet en ik wil het ook niet weten.
Oud 02-04-2002, 14:28
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik heb geen idee wat mijn IQ is. Boeit me ook niet eigenlijk.
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Oud 02-04-2002, 14:29
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
schiet op dan
Oud 02-04-2002, 14:32
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
schiet op dan
Zow..gehaast..
__________________
This is our last dance.
Oud 02-04-2002, 14:33
Verwijderd
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
illusie refereert niet specifiek naar de intrinsieke eigenschap van het "iets" dat het wel of niet bestaat, maar in dit geval naar juist naar de hoedanigheid van het "iets". Dus dat het iets zich eigenschappen aanmeet die niet kloppen, niet bestaan en daarmee niet rechtvaardig zijn.

Je kan jezelf 2 vragen stellen
1) Bestaat het wel, of bestaat het niet
2) HOE bestaat het

Bij IQ geld: 1) Het bestaat wel, alhoewel abstract, zijn er aannames, regels die het bestaan ervan bevestigen in de menselijke geest. Daarnaast is het "meetbaar" en "toetsbaar" (over de betrouwbaarheid zeg ik niets.
2) Hoe illuster is dit gevenen, IQ??? Dystopia had hierop een juist antwoord: "WHO CARES" Dat andere mensen er anders over dachten (in mijn mening illusies zien) probeer ik te verklaren.

Nog een zijnoot: Iets dat niet bestaat kan denk ik niet beschreven of begrepen worden. Een illusie over iets dat TOTAAL NIET bestaat... dat kan ik niet bevatten... nog niet... of misschien is dat niet te bevatten door een mens
jij noemt een illusie een "illusie" wie zegt dat het zo heet?.

Je zegt nu dingen ,die ik jou ogen zo zijn.
Je hebt bv: ook mensen die in god geloven ,en die geloven in wat de bijbel zegt.

Jij schijnbaar gelooft in jou theorie,en ik niet!

Ps: zou je je moeilijke woorden kunnen weg halen.Er zitten ook mensen op dit forum die alles gemakkelijk willen houden,en niet eerst naar www.vandale.nl hoeven te gaan voor dat ze een zin snappen.
Advertentie
Oud 02-04-2002, 14:34
Verwijderd
Citaat:
RandyRhoads schreef:
schiet op dan
Iedereen is natuurlijk reuze benieuwd naar mijn IQ
Oud 02-04-2002, 14:36
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
hahaha, ik snap er geen hol meer van. Toch te hoog IQ hier
__________________
je freakt niet
Oud 02-04-2002, 14:39
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
jij noemt een illusie een "illusie" wie zegt dat het zo heet?.


For de sake of the discussion: Neem nou maar aan dat het een ILLUSIE heet omdat wij het OOIT zo hebben genoemt, en omdat de menselijke manier is om naar dat begrip te refereren.


Je zegt nu dingen ,die ik jou ogen zo zijn.
Je hebt bv: ook mensen die in god geloven ,en die geloven in wat de bijbel zegt.


Ik heb niet beweerd dat geloof een illusie is. Dat zijn twee heel andere dingen. Een illusie is een gedachte over iets die niet juist is, omdat het niet is wat het lijkt. Geloof is niet empirisch, heeft geen rechtvaardiging of bewijs nodig. Het is een totaal ander begrip. Je kan bijvoorbeel geloven in een illusie.

Jij schijnbaar gelooft in jou theorie,en ik niet!


Ik geloof niet in jou gramatikale vaardigheden.


zou je je moeilijke woorden kunnen weg halen.Er zitten ook mensen op dit forum die alles gemakkelijk willen houden,en niet eerst naar www.vandale.nl hoeven te gaan voor dat ze een zin snappen.

Nu geloof ik ook niet meer in jou vocabulaire.

Geeft mij dat het recht om aan een hoog IQ bij jou te twijfelen?

[Dit bericht is aangepast door MiSsDeLiCiOuSs (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 14:43
incognito
incognito is offline
Citaat:
Ik geloof niet in jou gramatikale vaardigheden.
kan ook een interpunctiefoutje zijn...

[qoute]
Nu geloof ik ook niet meer in jou vocabulaire.
[/quote]
waarom woorden als vocabulaire gebruiken als er ook een woord is als woordenschat dat zowel de lading dekt alswel algemeen bekend is? Ik zie geen reden...
__________________
ik ben ik...
Oud 02-04-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
jij noemt een illusie een "illusie" wie zegt dat het zo heet?.


For de sake of the discussion: Neem nou maar aan dat het een ILLUSIE heet omdat wij het OOIT zo hebben genoemt, en omdat de menselijke manier is om naar dat begrip te refereren.


Je zegt nu dingen ,die ik jou ogen zo zijn.
Je hebt bv: ook mensen die in god geloven ,en die geloven in wat de bijbel zegt.


Ik heb niet beweerd dat geloof een illusie is. Dat zijn twee heel andere dingen. Een illusie is een gedachte over iets die niet juist is, omdat het niet is wat het lijkt. Geloof is niet empirisch, heeft geen rechtvaardiging of bewijs nodig. Het is een totaal ander begrip. Je kan bijvoorbeel geloven in een illusie.

Jij schijnbaar gelooft in jou theorie,en ik niet!


Ik geloof niet in jou gramatikale vaardigheden.


zou je je moeilijke woorden kunnen weg halen.Er zitten ook mensen op dit forum die alles gemakkelijk willen houden,en niet eerst naar www.vandale.nl hoeven te gaan voor dat ze een zin snappen.

Nu geloof ik ook niet meer in jou vocabulaire.

Geeft mij dat het recht om aan een hoog IQ bij jou te twijfelen?

[Dit bericht is aangepast door MiSsDeLiCiOuSs (02-04-2002).]
Omdat het me niet intresseert ,ik vind 1 reply leuk maar ik ga er niet eeuwig over blijven door ouwehoeren..


ik heb me mening gegeven , en daarna kijk ik niet meer hoe ik schrijf

illusie of niet? intresseert me geen bal want van een illusie kan je geen werkelijkheid maken

om nou te blijven zeiken daarover..

laten we het dan over etopie hebben ofzo


[Dit bericht is aangepast door siNix (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 15:06
Verwijderd
Zo, gedaan, nog even een mailtje krijgen.

Zal wel niet bijzonder hoog zijn, ik heb er een paar gemist en ik ben sowieso niet goed in alle numerieke dingen.

Beetje domme vragen trouwens ook op die BNN-test. 'Welk figuur is in spiegelbeeld'. Ja, wat voor spiegelbeeld?

Domme test.
Oud 02-04-2002, 15:08
Verwijderd
Jeuj, ik heb 122.

Ik heb dus MBO+ / HBO niveau.

Grappig, dat ik dan zonder moeite door de universiteit rol en 95% van dit forum zowel op inzicht als op feitenkennis eruit lul.
Oud 02-04-2002, 15:08
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
incognito schreef:
waarom woorden als vocabulaire gebruiken als er ook een woord is als woordenschat dat zowel de lading dekt alswel algemeen bekend is? Ik zie geen reden...
De twee woorden hebben verschillende betekenissen. En ik heb een engelstalige opleiding Zeur niet man, vocabulaire is een legitiem Nederlands woord.
Oud 02-04-2002, 15:12
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
nare man schreef:
en 95% van dit forum zowel op inzicht als op feitenkennis eruit lul.
Bestaat er ook een bescheidenheidstest
Oud 02-04-2002, 15:14
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Jeuj, ik heb 122.

Ik heb dus MBO+ / HBO niveau.

Grappig, dat ik dan zonder moeite door de universiteit rol en 95% van dit forum zowel op inzicht als op feitenkennis eruit lul.

122 is unversiteits niveau, de meeste hier eruit lullen is niet echt moeilijk. feitenkennis heeft weinig met IQ te maken. en verder geeft je IQ niks anders aan als je leervermogen, niet hoe slim je bent.
__________________
Dih
Oud 02-04-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:


Beetje domme vragen trouwens ook op die BNN-test. 'Welk figuur is in spiegelbeeld'. Ja, wat voor spiegelbeeld?

draai alle ff tot bv. dit punt "F" en dan zie je dat er eentje verkeerdom staat
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Diablos schreef:
122 is unversiteits niveau, de meeste hier eruit lullen is niet echt moeilijk. feitenkennis heeft weinig met IQ te maken. en verder geeft je IQ niks anders aan als je leervermogen, niet hoe slim je bent.
Oh, gelukkig, ik dacht al bijna dat mijn self-proclaimed positie als meest intellectuele persoon op dit forum in gevaar kwam.

En voor die test: Bart please die, just die!
Oud 02-04-2002, 15:16
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
ik heb 40, 41
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Oud 02-04-2002, 15:18
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oh, gelukkig, ik dacht al bijna dat mijn self-proclaimed positie als meest intellectuele persoon op dit forum in gevaar kwam.
ook alleen maar omdat bepaalde personen verbannen zijn...
Oud 02-04-2002, 15:23
vrezeleike vout
vrezeleike vout is offline
Deze kan dicht.

Ik weet me eige IQ niet maar als mensen al beginnen met 150 en hoger te roepen dan kan dit ding van mij dicht.

En trouwens die domme opmerking van ik heb 200 zijn allang niet origineel meer
Oud 02-04-2002, 15:53
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Jeuj, ik heb 122.

Ik heb dus MBO+ / HBO niveau.

Grappig, dat ik dan zonder moeite door de universiteit rol en 95% van dit forum zowel op inzicht als op feitenkennis eruit lul.

haha ja precies
een EQ test is nog erger
ARGH
Oud 02-04-2002, 15:56
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
vrezeleike vout schreef:
Deze kan dicht.

Ik weet me eige IQ niet maar als mensen al beginnen met 150 en hoger te roepen dan kan dit ding van mij dicht.

En trouwens die domme opmerking van ik heb 200 zijn allang niet origineel meer
ja 200 is namelijk dik gelul ik heb daarentegen wel gewoon 352

Oud 02-04-2002, 15:58
vrezeleike vout
vrezeleike vout is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
Citaat:
vrezeleike vout schreef:
Deze kan dicht.

Ik weet me eige IQ niet maar als mensen al beginnen met 150 en hoger te roepen dan kan dit ding van mij dicht.

En trouwens die domme opmerking van ik heb 200 zijn allang niet origineel meer
ja 200 is namelijk dik gelul ik heb daarentegen wel gewoon 352


Humor??? mwah dacht het niet
Oud 02-04-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Who cares wat je IQ is. Mijn IQ komt in de buurt van de port waar NetBIOS op draait
Oud 02-04-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Jeuj, ik heb 122.

Ik heb dus MBO+ / HBO niveau.

Grappig, dat ik dan zonder moeite door de universiteit rol en 95% van dit forum zowel op inzicht als op feitenkennis eruit lul.
Er is een verschil in kennis en inzicht.

Ik scoor op zulke testen altijd hoog, omdat ik nauwelijks moeite met cijferreeksen en figuurtjes heb, net zoals ik op school nauwelijks moeite met Wiskunde B en Natuurkunde had..

Maar ja, boeit het?

Ieder zijn eigen bier..
Oud 02-04-2002, 17:00
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik doe vanavond wel een iq test op het net, en post hier mn resultaat wel. als jullie beloven me niet uit te schelden voor dom
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 02-04-2002, 17:12
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Tegen de 150, officiële tests - geen online prutsding.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 02-04-2002, 17:14
vrezeleike vout
vrezeleike vout is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Tegen de 150, officiële tests - geen online prutsding.
150 dropjes opeten zeker?

150 ben je zeer hoogbegaafd? En ik denk niet dat een forumbaas dat is, anders word je toch zeker geen forumbaas als je zoveel verstand hebt??

Oud 02-04-2002, 17:16
BleuQueen
Avatar van BleuQueen
BleuQueen is offline
kweenie zou ik een keer een test moeten doen
__________________
Give me one moment in time. When I'm more than I thought I could be. When all of my dreams are a heartbeat away and the answers are all up to me.
Oud 02-04-2002, 17:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
maakt niet uit wat voor IQ een persoon eheft als deze maar kan argumenteren dat zegt voor mij genoeg.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock
JustTalk
15 29-05-2014 13:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gemiddelde forum-bezoeker hier is verschrikkelijk dom!!
meneer poker
110 26-07-2004 16:23
ARTistiek dagboek van een debiel
Alopecia
18 17-03-2002 03:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.