Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 19:55
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
Heej mensen.

Ik heb jarenlang geautomutileerd (tjee wat een woord) en heb daar nogal wat littekens aan over gehouden. Waaronder een aantal met veel wild vlees. Het gaat nu stukken beter, en hoewel ik nog steeds mijn mindere momenten heb, is het snijden voorbij. Ik zou dus heel graag van die vreselijke littekens afwillen, die mij constant aan die zware en pijnlijke periode uit mijn leven herinneren. Nu zullen er wel denken 'meisje, je hebt dit aan jezelf te danken, deal with the consequenses'. Zo dacht ik er eerst zelf ook over. Maar ik zou zo graag een keer met korte(re) mouwen willen lopen. Zonder dat (ik het gevoel heb dat) iedereen mij aanstaart. Ook blijft de vraag, waar heb je die littekens van er pijn. NIet alleen voor mij maar ook voor mijn moeder die ik toch al zoveel pijn heb gedaan. Ik ben al in het ziekenhuis hier in Venlo geweest, maar daar konden ze me niet helpen. Toch had ik het gevoel dat ze iets verzwegen.
Mijn vraag is dus of iemand iets weet van een behandeling voor het verwijderen van littekens met wild vlees.
Advertentie
Oud 13-05-2003, 20:03
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
--> l&g?

Je kan ze wel lichter maken dmv crèmes ed,
verwijderen weet ik niet..

Calendulan en Ambi werken wel redelijk..

Waarom zouden ze een behandeling verzwijgen volgens jou btw?
__________________
Drie.

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 20:05.
Oud 13-05-2003, 20:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Topic's met het hoofdonderwerp Automutilatie zijn hier niet toegestaan, helaas. Dat kun je lezen in het Announcement.

Ook denk ik dat dit niet psychologisch is, maar meer te maken heeft met Lichaam&gezondheid. Dus het hoort hier niet echt thuis
__________________
Oud 13-05-2003, 20:06
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 13-05-2003 @ 21:03:
Topic's met het hoofdonderwerp Automutilatie zijn hier niet toegestaan, helaas. Dat kun je lezen in het Announcement.
't Gaat meer over littekens dan over am denk ik..
__________________
Drie.
Oud 13-05-2003, 20:08
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
Het zou qua onderwerp mischien beter bij lichaam en gezondheid passen maar hier komen meer mensen met verstand over het onderwerp. En het hoofdonderwerp is in dit geval niet automutilatie, maar bedankt voor de correctie.
Oud 13-05-2003, 20:12
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Little miss NAUGHTY schreef op 13-05-2003 @ 21:08:
Het zou qua onderwerp mischien beter bij lichaam en gezondheid passen maar hier komen meer mensen met verstand over het onderwerp. En het hoofdonderwerp is in dit geval niet automutilatie, maar bedankt voor de correctie.
Het gaat in principe toch over hoe littekens
verwijderd kunnen worden?

Op L&G komen ook zat mensen die er iets vanaf
weten, aangezien er wel vaker topics
over littekens zijn geopend..

Wat ik btw vergeten ben:
Krappa-olie is ècht de moeite waard om te proberen.
Maakt zachter, en vervaagd ook..
(gebruik het nu iets langer dan een week,
maar je merkt het wel..) Weet alleen niet precies
of het ophoudt als je ermee stopt,
dat was bij de andere dingen iig wel zo.
__________________
Drie.
Oud 13-05-2003, 20:14
midianithia
midianithia is offline
verwijderd kan niet helemaal maar je kunt een zalfje halen die ervoor zorgt dat het wildvlees en eventuele ontsteking een beetje weggaat en je kunt wildvlees laten weglaseren.voor littekens kun je bij de apotheek en anders via de dokter een zalfje krijgen met vitamine E ,vitamine E zorgt voor een zacht en vlak,minder rood litteken en je moet het 2 keer per dag inmasseren,masseren is zowiezo goed voor een litteken,je maakt het ermee los zegmaar.je hebt natuurlijk ook allerlei pleisters,daarvoor moet het litteken wel 2 jaar oud zijn.probeer anders een plastisch chirurg,of je kunt in sommige gevallen ook een tattoo over een litteken laten zetten,mocht je dit leuk vinden.hoop dat je hier iets aan hebt en je mag me altijd mailen ofzo voor wat dan ook,veel succes*kus* midianithia
Oud 13-05-2003, 20:18
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
Ik heb alle zalfjes al geprobeerd, en ik heb een half jaar met silliconen pleisters rondgelopen. Zonder resultaat. De enige oplossing zou plastische chirurgie zijn, en ik heb ooit ergens gelezen dat het kon, maar toen was ik er nog niet aan toe. Dit is mijn laatste hoop. Ik heb al zo lang gezocht.
Oud 13-05-2003, 20:20
Little miss NAUGHTY
Little miss NAUGHTY is offline
en tatoeages mogen niet op wild vlees gezet worden.
Oud 13-05-2003, 20:38
midianithia
midianithia is offline
oh ok,hmmm ik heb wel zalf voor mijn litteken,maar dat is ook maar een heel kleintje natuurlijk je zou gewoon eens kunnen gan praten bij een plastisch chirurg,ze kunnen er gewoon eens naar kijken en zeggen wat de mogelijkheden zijn,ze kunnen veel tegenwoordig en als je naar een goed ziekenhuis gaat zit je ook echt goed.sterkte *kus*
Oud 13-05-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 13-05-2003 @ 21:12:
Op L&G komen ook zat mensen die er iets vanaf
weten, aangezien er wel vaker topics
over littekens zijn geopend..
idd en nu is dit ook nog een crosspost, omdat ze hem daar ook geopend heeft. Daarom sluit ik deze topic.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.