Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 15:18
Verwijderd
en ik lees net dat ie waarschijnlijk als jeugdtrainer bij Ajax aan de slag gaat
Advertentie
Oud 29-03-2004, 15:21
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
cocu bijna zeker naar feyenoord
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 29-03-2004, 15:30
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Frank schreef op 29-03-2004 @ 16:21:
cocu bijna zeker naar feyenoord
NEEEE!!!!
Echt waar? Dat zou me verbazen...
wat is je bron?
__________________
getrouwd ©
Oud 29-03-2004, 15:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 12:09:
We hebben een scorende spits nodig
Dan kom je al vrij snel uit bij Mariano Bombarda lijkt me.
Oud 29-03-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-03-2004 @ 16:35:
Dan kom je al vrij snel uit bij Mariano Bombarda lijkt me.
idd, ze hebben ook interesse voor Elmander, maar ik denk dat Elmander niet naar Groningen wilt

Als cocu naar Feyenoord gaat... dat zou echt geweldig zijn! Maar ik betwijfel of dat wel gaat gebeuren...
Oud 29-03-2004, 15:52
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Hmm... ben ik nou de enige die denkt dat Cocu totaal niet bij Feyenoord past? Ik denk dat Cocu het niet zo goed zou doen als veel mensen verwachten. Als het team zelf goed is kan hij aardig mee maar ik vraag me af of hij het team op sleeptouw kan nemen zoals Bosvelt vroeger, Galasek nu en Van Bommel nu doen. Bovendien zijn er nauwlijks echt sterke punten van hem op te noemen...
Oud 29-03-2004, 15:58
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-03-2004 @ 16:35:
Dan kom je al vrij snel uit bij Mariano Bombarda lijkt me.
Die wil naar het buitenland..
Het contract van Mango schijnt af te lopen bij zijn club Alaves en hij heeft al gezegt ooit wel weer voor FC Groningen te willen spelen maar dat zal op dit moment wel onrealistisch zijn.

Vrede is trouwens geschorst en Matthijs niet, de zaakwaarnemer van Vrede en het bestuur zullen deze dagen met een passende oplossing komen.
Het ziet er dus naar uit dat Vrede zal vertrekken uit Groningen.
Niet zo heel erg want zijn contract loopt af na dit seizoen en zo kunnen we nog wat geld ervoor vangen.

FC Groningen praat eind komende week met Elmander ze hebben gezegt dat het moeilijk zal worden maar dat ze er alles aan willen doen om hem naar Groningen te halen.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 15:59
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-03-2004 @ 12:23:
slaat op de logo van Uitgeluld denk ik
Dat denk ik ook jah...best wel een sneue reactie van dhr. Milk&Fruit
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 29-03-2004, 16:02
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 29-03-2004 @ 16:59:
Dat denk ik ook jah...best wel een sneue reactie van dhr. Milk&Fruit
Ik vind het wel wat hebben.
Oud 29-03-2004, 16:05
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-03-2004 @ 17:02:
Ik vind het wel wat hebben.
Laten we maar weer ontopic gaan...
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 29-03-2004, 16:07
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
cocu naar feyenoord, moehahahaha

tuurlijk en zidane komt naar psv, ze hebben interesse, maar zoals ik al vaker heb gezegt: een terugkeer naar nederland is voor cocu een terugkeer naar psv!

ik lijk wel een papegaai
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 29-03-2004, 16:12
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Als het aan voorzitter Silvio Berlusconi ligt komt Edgar Davids niet terug bij AC Milan. De middenvelder komt momenteel op huurbasis uit bij FC Barcelona, maar is in de zomer transfervrij, waardoor geruchten de ronde deden dat Milan hem terug wilde halen, maar volgens Berlusconi is dit niet aan de orde.

"Ik denk dat het niet eenvoudig is om hem bij FC Barcelona weg te halen. Zij willen hem graag behouden, dus ik zie geen mogelijkheid om hem naar het San Siro te halen", aldus de flamboyante voorzitter tegen Football Italia. "Tevens hebben wij de laatste drie jaren veel geld uitgegeven aan versterken, dus ik acht de tijd rijp om ook eens aan onze financiële situatie te denken."


Born: voetbalzone.nl

Yeah!
Oud 29-03-2004, 16:16
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-03-2004 @ 17:12:
..knip..
"Tevens hebben wij de laatste drie jaren veel geld uitgegeven aan versterken, dus ik acht de tijd rijp om ook eens aan onze financiële situatie te denken."
pfffff....Berlusconi en gezonde financiele situaties gaan niet samen..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 29-03-2004, 18:41
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 29-03-2004 @ 17:07:
cocu naar feyenoord, moehahahaha

tuurlijk en zidane komt naar psv, ze hebben interesse, maar zoals ik al vaker heb gezegt: een terugkeer naar nederland is voor cocu een terugkeer naar psv!

ik lijk wel een papegaai
zegt de naam ruud gullit je iets?

vriend van me heeft een functie binnen de kuip en van hem krijg ik wel eens de laatste nieuwtjes. geloof het of niet, maar het zal allemaal voor 1 mei bekend gemaakt worden!
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 29-03-2004, 19:07
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-03-2004 @ 16:18:
en ik lees net dat ie waarschijnlijk als jeugdtrainer bij Ajax aan de slag gaat
In die positie van ie van mij blijven
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 29-03-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-03-2004 @ 17:12:
*Davids blijft bij Barcá*
Idd Davids hoort bij Barcelona, hij heeft het er prima naar zijn zin en speelt goed. Bij AC Milaan zou hij denk ik veel minder aan spelen toekomen.
Oud 29-03-2004, 20:52
Verwijderd
Andy van der Meyde is vandaag tijdens de persconferentie van het Nederlands elftal behoorlijk uit zijn slof geschoten, zo meldt Johan Derksen in Voetbal Insite. De international melde volgende de hoofd redacteur van het blad Voetbal International weg te willen uit Italië. Van der Meyde schijnt zich daar niet lekker te voelen.

Afgelopen zomer maakte de aanvaller de overstap van Ajax naar Inter. Hij heeft echter wat aanpassingsproblemen. Zo zou hij de taal niet verstaan en eventuele Italiaanse lessen niet krijgen van zijn werkgever. Ook heeft hij geen basisplaats en wil hij met ingang van komende zomer vertrekken uit Milaan. Tevens maakte hij bekend terug te willen naar Ajax, ondanks forse salarisverlaging.

Naast Ajax melde Derksen ook dat het Engelse Birmingham City interesse zou hebben in de vleugelspits.

www.voetbalzone.nl

----------------

Tsja...
Oud 29-03-2004, 20:56
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 29-03-2004 @ 21:52:
Andy van der Meyde is vandaag tijdens de persconferentie van het Nederlands elftal behoorlijk uit zijn slof geschoten
Hij zou naar Engeland moeten! Newcastle of Liverpool of zo...

Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 20:59.
Oud 29-03-2004, 21:02
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ook Borussia Dortmund gaat voor Van Bommel

29/3/2004 21:49

- EXCLUSIEF - De toekomst van Mark van Bommel zou wel eens in Duitsland kunnen liggen. Schalke 04 meldde zich al bij PSV en nu heeft ook Borussia Dortmund zich in de strijd om de 26-jarige middenvelder gemengd.
De worstelende Duitse club gaat een serieuze poging wagen Van Bommel in te lijven. Dortmund moet dan in ieder geval vijf tot zes miljoen euro ophoesten om Van Bommel los te weken. Een dergelijk bedrag hebben de Eindhovenaren namelijk al geboden gekregen van Schalke en Tottenham Hotspur.

Dortmund staat momenteel zevende in de Bundesliga en lijkt daardoor opnieuw naast plaatsing voor de Champions League te grijpen. Buiten het sportieve gemis gaat het de gelb-schwarzen financieel niet voor de wind. De kans is groot dat de ploeg van coach Matthias Sammer deze zomer daarom de dure vedette Tómas Rosicky van de hand moet doen. En met die inkomsten zou Van Bommel kunnen worden gehaald.


Bron: vi.nl
Oud 29-03-2004, 22:22
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
29/3/2004 - Brabanders trekken aan Van Persie; overhandingen shirt
(Van onze verslaggever K)



Brabant lijkt in de ban van Van Persie. Het overgrote deel van de fans uit Eindhoven ziet hem graag komen en ook vanuit de regionale media wordt zijn komst gepusht. De regionale zender Omroep Brabant zocht hem op in Oisterwijk bij de selectie van Jong Oranje en bood hem daar een PSV shirt aan met zijn naam en rugnummer 10. De aanvaller van Feyenoord nam het shirt wel aan, maar weigerde hem aan te trekken zolang hij nog in dienst is van Feyenoord.
(feyenoord.netwrerk.to)

----------------------

Het is echt niet te geloven!
WAT EEN LAGE, SMERIGE STREKEN ZIJN DIT ZEG!
Ik hoor vaak genoeg om me heen dat Branbanders niet te vertrouwen zijn maar dit is natuurlijk helemaal beneden alle peil.
Bah!

het viel me mee dat hij het shirtje nog niet aandeed
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 30-03-2004, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-03-2004 @ 22:02:
Ook Borussia Dortmund gaat voor Van Bommel

29/3/2004 21:49

- EXCLUSIEF - De toekomst van Mark van Bommel zou wel eens in Duitsland kunnen liggen.
Bron: vi.nl
Zou misschien wel een hele goede optie wezen, iig beter dan Schalke en The Spurs lijkt mij.
Oud 30-03-2004, 09:43
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Frank schreef op 29-03-2004 @ 23:22:

Ik hoor vaak genoeg om me heen dat Branbanders niet te vertrouwen zijn maar dit is natuurlijk helemaal beneden alle peil.
Bah!

heerlijk in hun foutheid, dat soort opmerkingen!
__________________
getrouwd ©
Oud 30-03-2004, 10:27
Verwijderd
stekenburg (ajakkes) en tim cornelissen (Fietstasse) geven allebei aan nog geen gesprek met NAC te hebben gehad....twaren dus echt hardnekkige Geruchten....
Oud 30-03-2004, 15:51
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Nixje schreef op 30-03-2004 @ 09:12:
Zou misschien wel een hele goede optie wezen, iig beter dan Schalke en The Spurs lijkt mij.
Maar dan moeten ze niet failliet gaan.......
Oud 30-03-2004, 15:52
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik denk dat Schalke volgend jaar wel een goed team heeft hoor.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 30-03-2004, 15:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Hoogma verruilt HSV voor Heracles Almelo

30/3/2004 14:36

Voor Nico Jan Hoogma komt er na zes jaar een einde aan zijn avontuur in Bundesliga. De verdediger verruilt Hamburger SV voor een verblijf bij Heracles Almelo.

Heracles Almelo heeft Hoogma (35) voor één jaar vastgelegd. De Almelose club handelde snel en trok daarmee de voormalig verdediger van FC Twente over de streep. 'Dit allemaal heeft een week gespeeld', zegt Hoogma tegen VI.nl. 'Het was de snelheid van handelen, de ambitie van de club om een keer de stap te maken naar de eredivisie en het woon-werk-verkeer.'

Hoogma is bezig aan zijn zesde en laatste seizoen bij Hamburger SV. Voor de buitenwacht een verrassend afscheid, voor de 35-jarige verdediger zelf niet. Hij wilde terug naar Oldenzaal. 'Bovendien wil ik geen afscheid nemen als een oude man. Nu ben ik aanvoerder en speel ik elke week', zei Hoogma in Voetbal International.
Hoogma liet de mogelijkheid open verbonden te blijven aan de Hamburgse Bundesliga-club, maar dan wel een stap lager. Hoogma zou gaan spelen bij de amateurs, die uitkomen in de Regionalliga. HSV zag de constructie zitten, waarbij Hoogma slechts een paar keer per week de tocht van Oldenzaal naar Hamburg hoefde af te leggen. Hoewel HSV positief was, tekende Hoogma voor Heracles Almelo. 'Dit is voor ons een veel betere optie.'


bron www.vi.nl

Hmm wel grappig maar, hij steekt er alleen met kop en schouder bovenuit bij Heracles denk ik. Maar ja hij wil niet als een oude uitgevoetbalde man spelen....
Oud 30-03-2004, 16:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 30-03-2004 @ 16:51:
Maar dan moeten ze niet failliet gaan.......
Huh? Tottenham of Schalke failliet?
Tottenham ghoort bij de rijkste 15 clubs van Europa! En schalke is nou ook niet bepaalt arm.
Oud 30-03-2004, 16:21
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 30-03-2004 @ 17:09:
Huh? Tottenham of Schalke failliet?
Tottenham ghoort bij de rijkste 15 clubs van Europa! En schalke is nou ook niet bepaalt arm.
Als je nou eens goed leest zie je dat het over Borussia Dortmund gaat en die hebben zware financiele problemen.
Oud 30-03-2004, 16:25
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Dat van Van Persie heb ik ook gehoord.
Ik vind het een lijpe actie.
Het blijkt maar weer eens dat Brabanders meer verstand van tallent hebben dan Rotterdammers. (een beetje onzin een beejte een grap en een beetje waar).
In Rotterdam wordt Robin uitgekotst. Wat kun je die Brabanders dan kwalijk nemen?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 30-03-2004, 17:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
'Tito Borjas haalt Van Basten binnen als speler'

30/3/2004 17:51

Marco van Basten gaat weer voetballen. Tenminste dat beweert de Uruguayaanse magnaat Haroldo Marín, die er een sport van heeft gemaakt oude sterren naar zijn club Tito Borjas uit San José te halen.
'Ik liep een goede vriend van Marco van Basten tegen het lijf en hij wil twee miljoen dollar investeren in de Uruguayaanse landbouw. Als agrarisch ingenieur wil ik dat geld ophoesten als hij Van Basten overtuigt een paar wedstrijden voor Tito Borjas te spelen. En hij zei dat dat hem hem gaat zeker lukken', aldus Marín tegenover de Uruguayaanse krant Ultimas Noticias.

Marín slaagde er eerder in Fabian O'Neill naar de club die uitkomt in de lokale competitie te halen. O'Neill verdiende zijn sporen in de Serie A bij Juventus en vooral Cagliari. Voor 6.000 dollar per maand hoeft O'Neill buiten de wedstrijden slechts één keer per week te trainen. Ook oud-international Ruben Paz speelt voor Tito Borjas.

Bron: vi.nl
Oud 30-03-2004, 17:45
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Olympiakos dingt met Barça naar Larsson

30/3/2004 18:17

Barcelona heeft serieuze concurrentie van Olympiakos Piraeus gekregen in de strijd om de handtekening van Henrik Larsson. De Grieken hebben zich direct gemeld bij Rob Jansen, Larssons zaakwaarnemer.
'Met Olympiakos zijn we in gesprek met de algemeen directeur, terwijl de gesprekken met Barcelona via tussenpersonen verlopen en niet direct met bestuursleden', legde Jansen uit tegenover de Catalaanse krant Sport.

Larssons contract bij Celtic loopt komende zomer af en dat maakt hem een gewillig prooi voor veel grote clubs. De Zweedse goalgetter vertrekt zeker uit Glasgow. 'Hij wil in een warmer klimaat gaan spelen. Zowel Griekenland als Catalonië voldoen aan dat vereiste', liet Jansen weten


Bron: Vi.nl
Oud 30-03-2004, 18:07
Verwijderd
Didier Martel is volgens Omroep Brabant alweer vertrokken bij Gouden Gids Divisionist Helmond Sport. De veelbesproken Franse aanvaller tekende vorige maand nog een contact bij de Brabanders, maar na een gesprek met directeur Mario Capteijn zou hij besloten hebben om zijn contract alweer in te leveren. De reden zou zijn dat hij diverse privé-problemen heeft.

Zeven competitieduels was hij actief voor Helmond, waarin hij het net niet wist te vinden. Martel is in Nederland bekend geworden door zijn loopbaan bij FC Utrecht en Vitesse, waar hij vooral in het nieuws kwam door ruzies met spelers en trainers. Waar de Fransman zijn carrière voortzet, is nog onbekend.

www.voetbalzone.nl
Oud 30-03-2004, 21:07
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
met brabanders kun je lachen, al zeg ik het zelf en gelukkig kun persie dat ook...
hoogma naar heracles, hele rare keuze maar die moet je respecteren.
en martel maakt overal ruzie dus zo raar is dit niet
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 30-03-2004, 21:12
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 30-03-2004 @ 22:07 :
hoogma naar heracles, hele rare keuze maar die moet je respecteren.
[/B]
Dat valt toch wel mee?
Oud 30-03-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 30-03-2004 @ 22:12 :
Dat valt toch wel mee?
Ik ga liever van Heracles naar Hamburger ipv andersom.
Oud 30-03-2004, 21:17
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Nixje schreef op 30-03-2004 @ 22:14 :
Ik ga liever van Heracles naar Hamburger ipv andersom.
Zo kun je het ook zien.
Oud 30-03-2004, 21:29
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Petit heeft genoeg van patserig Chelsea

30/3/2004 22:19

Emmanuel Petit gaat na dit seizoen weg bij Chelsea. De Franse middenvelder van de kapitaalkrachtige Londense club ziet geen rol meer voor zichzelf bij The Blues. 'Zij willen me niet houden en ik wil niet blijven', legde Petit uit in France Football.
'Met geld koop je geen succes en je moet een team bouwen op een stevig fundament. De club is een weg ingeslagen waarmee ik me niet kan identificeren. Claudio Ranieri krijgt de schuld voor alle problemen in de wereld en ik heb veel respect en medelijden met hem', aldus Petit.

Voor de 33-jarige linkspoot is dit seizoen overigens slechts een bijrol weggelegd bij Chelsea. Enerzijds door veel blessureleed, anderzijds door veel concurrentie op het middenveld. Komende zomer loopt zijn contract af en kan hij transfervrij vertrekken



www.vi.nl

Dat vind ik een goede keus, de spelers zelf beginnen er nu eindelijk ook genoeg van te krijgen..Helaas zijn dit vaak de spelers die er al waren en die Chelsea de laatste jaren kleur hebben gegeven...Ik ben het daarom geheel eens met de keuze van Petit
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 30-03-2004, 22:04
Verwijderd
idd goed van petit
Oud 31-03-2004, 12:28
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Komst Elmander naar Groningen onzekerGRONINGEN - Het ziet er naar uit dat Johan Elmander niet naar Groningen komt. Deze week werd bekend dat FC Groningen interesse had voor de Zweedse spits.

De voorkeur van de door Feyenoord aan NAC verhuurde spits gaat uit naar een buitenlandse club. Daarnaast lijkt de 22-jarige Elmander te duur te zijn voor de FC.

Directeur Hans Nijland van FC Groningen zegt dat de komst van Elmander 'een lastige zaak' zal worden. Toch wil FC Groningen aan het eind van de week praten met Elmander, die aan het eind van het seizoen mag vertrekken bij Feyenoord
Het was te verwachten maar het blijft kut dat FCG niet met een nieuwe speler aankomt.

Het is idd nog niet zeker maar na dit bericht ga ik er niet van uit dta ie nog komt.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 31-03-2004, 13:50
Verwijderd
Gilberto Silva bekent interesse van Barcelona

31/3/2004 11:54

Gilberto Silva staat in de belangstelling van Barcelona. De Braziliaanse middenvelder van Arsenal bekende tegenover de Braziliaanse pers dat de Catalanen zich bij hem hebben gemeld. Buiten de bevestiging wilde de 27-jarige international niet verder ingaan op de interesse van Barça.

www.vi.nl
Oud 31-03-2004, 14:14
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Andy van der Meyde in beeld bij PSV

31/3/2004 12:49

PSV heeft een oog laten vallen op Andy van der Meyde, die koste wat het kost een einde wil maken aan zijn verblijf bij Inter. De Italiaanse club reageerde gelaten op de onvrede van Van der Meyde. 'Wat hij in Nederland heeft gezegd is niet erg belangrijk.'
Van der Meyde heeft het bij Inter helemaal gehad. De aanvaller, die niet meer aan spelen toekomt, weigerde af te reizen voor het competitieduel met Reggina. De international noemde vliegangst als reden, om vervolgens een dag later wel het vliegtuig te pakken naar Nederland.

Van der Meyde wacht geen disciplinaire maatregelen bij een terugkeer bij Internazionale, dat gelaten reageerde op de berichten. 'Het is een vreemd jaar, ook voor hem. Als club zijn we op de hoogte van zijn situatie, maar ook van zijn kwaliteiten', reageerde Inters technisch directeur Marco Branca. 'We rekenen in de toekomst op Van der Meyde. Dus wat hij in Nederland heeft gezegd is niet erg belangrijk.'

Hoewel Internazionale Van der Meyde niet wil laten gaan, heeft PSV z'n oog laten vallen op de international. De aanvaller zelf wijst de belangstelling uit Eindhoven niet op voorhand af. 'Interesse van PSV zal hij serieus nemen', zei zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in het Eindhovens Dagblad.

PSV staat voor een metamorfose. Mark van Bommel gaat na de interland tegen Frankrijk praten over de interesse van Tottenham Hotspur, Schalke 04 en Borussia Dortmund. De drie clubs hebben een bod gedaan dat in de richting komt van het bedrag (vijf tot tien miljoen) dat PSV voor ogen heeft.

Daarnaast maakt Mateja Kezman zich op voor een nieuwe uitdaging, terwijl Ronald Waterreus en Arjen Robben zeker vertrekken. Ook Dennis Rommedahl denkt na over een vertrek. De Deense international, die door een blessure dit seizoen nauwelijks in actie gekomen, wil zich via het EK in de kijker spelen van een buitenlandse club. Als aanvaller zou Van der Meyde dus een zeer welkome aanwinst voor PSV zijn
Ik denk voor vd Meyde dat het beter is om inderdaad terug te keren naar Nederland....PSV heeft ook een buitenspeler nodig volgend jaar, voor Ajacieden (zoals ik) ligt dat wat gevoelig...
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS

Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 14:19.
Oud 31-03-2004, 14:32
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
PSV wil allemaal spelers van de "vijanden" is dat toeval of niet?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 31-03-2004, 14:34
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Viel mij ook al op...vroeger deed PSV dat nooit bij mijn weten (oke..Koeman dan). Waarschijnlijk een nieuw beleid om geen dure buitenlanders meer te halen...
__________________
getrouwd ©
Oud 31-03-2004, 14:57
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
SC Heerenveen legt Ajax-keeper vast

31/3/2004 15:38

Na Brian Vandenbussche heeft SC Heerenveen opnieuw een keeper vastgelegd. De Friese club pikte Sven Taberima weg bij Ajax.
Taberima (18), die na zeven jaar Ajax verlaat, tekende een contract in Friesland voor één jaar. SC Heerenveen heeft daarbij een optie voor nog twee jaar.

Taberima wordt derde keeper achter Boy Waterman en Vandenbussche, die eerder werd overgenomen van Sparta Rotterdam
www.vi.nl
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 31-03-2004, 15:08
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
FC Groningen heeft een ontslagprocedure in gang gezet tegen Regillio Vrede

FC Groningen heeft een ontslagprocedure in gang gezet tegen Regillio Vrede. Dat heeft de club gedaan na het gesprek tussen de advocaat van Vrede en directeur Hans Nijland van FC Groningen.

Groningen ziet, gezien de ernst van de situatie, geen toekomst meer voor Vrede in het Oosterpark. De arbitragecommissie van de KNVB zal zich nu over de zaak gaan buigen.

Directeur Hans Nijland verwacht dat het ontslag van Vrede FC Groningen geen geld zal kosten omdat Vrede 'om dringende redenen' zal worden ontslagen.

bron: www.rtvnoord.nl
Lekker is dit, we houden verdomme geen goed team meer over.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 31-03-2004, 15:18
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Heb ik iets gemist?? Wat heeft die Vrede gedaan dan??
__________________
getrouwd ©
Oud 31-03-2004, 15:49
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 31-03-2004 @ 16:18 :
Heb ik iets gemist?? Wat heeft die Vrede gedaan dan??
Gevochten met een andere speler van Groningen tijdens de wedstrijd Groningen - Twente, toch?
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 31-03-2004, 16:05
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 31-03-2004 @ 16:18 :
Heb ik iets gemist?? Wat heeft die Vrede gedaan dan??
Vrede heeft een stoot uitgedeeld in de rust tegen Paul Matthijs van FCG.
Maar om hiervoor weg tegaan? Matthijs heeft niks gedaan wordt gezegt maar die is al 2keer eerder betrokken geweest bij een vechtpartij en toen was hij de aanstichter.
Ik denk dat hier veel meer speelt dan alleen een vechtpartijtje in de rust tijden FC Groningen - FC Twente.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 31-03-2004, 18:19
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Vrede was m'n favourite speler van Groningen.
Nu hopen op een mooie club voor hem! Twente, NAC, ADO en NEC zouden mooie clubs voor hem zijn.
Oud 31-03-2004, 19:07
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 31-03-2004 @ 19:19 :
Vrede was m'n favourite speler van Groningen.
Nu hopen op een mooie club voor hem! Twente, NAC, ADO en NEC zouden mooie clubs voor hem zijn.
Dat gun ik hem ook

Ik wil eerst wel eens duidelijkheid van ons bestuur..
Vorig jaar Pedro Kamata (1 van de grootste talenten van Frankrijk) op een hele rare manier weg.
Boussabon die steeds telaat kwam en weg wordt geschopt.
Zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen van spelers die bij ons weggaan op een "rare manier"
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.