Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 12:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hee hallo,

Misschien kijk ik niet goed, maar staan de antwoorden van bijvoorbeeld Grieks al op internet?
Ik heb gezocht op cito.nl zonder resultaat.

Wie weet hoe laat ze erop komen?


En heb jij gekeken op zo'n site? Wat kreeg je ongeveer voor cijfers, viel het mee of tegen?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
Oud 15-05-2003, 12:44
Verwijderd
http://examen.kennisnet.nl/pdf/300010-06CV.pdf dit is Grieks, staat gewoon op www.cito.nl hoor...
Oud 15-05-2003, 13:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik kom uit op een 8,0! Netjesss... maar ik denk dat het wel lager uit komt te vallen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-05-2003, 13:27
Nuck
Nuck is offline
Ik kom uit op een 8,3

Ik ga er wel vanuit dat het lager wordt vanwege de normering...

edit: mijn cijfer ligt tussen de 7,8 en 8,8.
__________________
As if!

Laatst gewijzigd op 15-05-2003 om 13:46.
Oud 15-05-2003, 13:34
Toeval...
Avatar van Toeval...
Toeval... is offline
Rekenen jullie ook zo bij de tekst dat als je bijv. kleden hebt ipv kleren dat je dan gelijk 0 punten hebt voor dat stukje? dat moet officieel wel (staat helemaal rechts, dat er dan 0 punten toegekend moeten worden), als je zo heel stipt bezig gaat
blijft er van mijn vertalingcijfer dus vrij weinig over
Oud 15-05-2003, 13:48
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Toeval... schreef op 15-05-2003 @ 14:34:
Rekenen jullie ook zo bij de tekst dat als je bijv. kleden hebt ipv kleren dat je dan gelijk 0 punten hebt voor dat stukje? dat moet officieel wel (staat helemaal rechts, dat er dan 0 punten toegekend moeten worden), als je zo heel stipt bezig gaat
blijft er van mijn vertalingcijfer dus vrij weinig over
Hmm, ja, ik reken het zo streng mogelijk...Dan valt het vaak uiteindelijk wel mee. Het heeft ook geen zin om twijfelgevallen goed te rekenen, terwijl je dan straks toch nog op een 5 uitkomt. Dan zou ik pas teleurgesteld zijn ...
__________________
As if!
Oud 15-05-2003, 14:02
Toeval...
Avatar van Toeval...
Toeval... is offline
Maar het is zo onrechtvaardig! Hele zin goed en bij een woord de verkeerde betekenis, en dan gelijk geen punten meer...
Oud 15-05-2003, 14:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik probeer al de hele ochtend muziek antwoorden te openen, maar hij geeft bij mij een error, dus ik heb nog niet echt kunnen kijken...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 15-05-2003, 14:15
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 15-05-2003 @ 15:13:
ik probeer al de hele ochtend muziek antwoorden te openen, maar hij geeft bij mij een error, dus ik heb nog niet echt kunnen kijken...
zijn dat deze?

http://212.178.6.146/pdf/300010-36CV.pdf
Oud 15-05-2003, 14:28
brandje
Avatar van brandje
brandje is offline
ik heb mijn score maareh hoe bereken ik nu mijn punt?
__________________
NEE!
Oud 15-05-2003, 15:20
Verwijderd
Ik had ook problemen met die antwoorden vinden en toen heeft mn broer een kwartier lopen kutten en "acrobat reader" ofzo gedownload. Dat zorgt ervoor dat je het kan lezen, weet ik veel, vet vaag.
Iig; ik heb tussen een 6,9 en 7,9 voor mn examen Grieks. Maar dat zal wel stukken lager worden aangezien ik niet superstreng heb gerekend en vanwege de normering die door goede mensen als Roos () strenger wordt.
Oud 15-05-2003, 15:29
surena
surena is offline
Ik ging net mijn examen nakijken op kennisnet.nl en via die website mijn waarschijnlijke cijfer uitrekenen. Dit komt er uit:

na nagekeken te hebben: 47 punten (wel streng nagekeken je weet nooit)

36 - 46 punten is een 5,3

EN MOET IK NOU NET EEN 5,3 HALEN OM TE SLAGEN VOOR GRIEKS..

okay, ik weet ik heb streng nagekeken en 47 punten is de uiterste grens voor een 5,3 maar ik ben er nog niet zo zeker van.. Kan iemand me vertellen of het vaak voorkomt dat men de nomering strenger maakt dan dit, dus dat die 47 punten ook een 5 ofzo ,kunnen worden??!!
Oud 15-05-2003, 15:30
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Tussen de 8 en de 9 voor grieks
Oud 15-05-2003, 15:34
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
surena schreef op 15-05-2003 @ 16:29:
Ik ging net mijn examen nakijken op kennisnet.nl en via die website mijn waarschijnlijke cijfer uitrekenen. Dit komt er uit:

na nagekeken te hebben: 47 punten (wel streng nagekeken je weet nooit)

36 - 46 punten is een 5,3

EN MOET IK NOU NET EEN 5,3 HALEN OM TE SLAGEN VOOR GRIEKS..

okay, ik weet ik heb streng nagekeken en 47 punten is de uiterste grens voor een 5,3 maar ik ben er nog niet zo zeker van.. Kan iemand me vertellen of het vaak voorkomt dat men de nomering strenger maakt dan dit, dus dat die 47 punten ook een 5 ofzo ,kunnen worden??!!
Uhm volgens mij is de normering pas bekend wanneer alles is nagekeken. Want die wordt aangepast aan de scores van de lln toch? Ik denk dat daar de normering van vorig jaar opstaat of nie?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 15-05-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 15-05-2003 @ 16:34:
Uhm volgens mij is de normering pas bekend wanneer alles is nagekeken. Want die wordt aangepast aan de scores van de lln toch? Ik denk dat daar de normering van vorig jaar opstaat of nie?
Nee het is een gok, ze gaan uit van de voorgaande normeringen, vandaar dat je ook een schatting krijgt van 'tussen de x en de y'.
Oud 15-05-2003, 16:43
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
ik heb als ik van t allerergste uitga (en dat ga ik natuurlijk) een 4,3 voor muziek. Wat een kutexamen, zeg! Maar ja, kheb dus een 4,4 nodig dus nog een kritisch vak erbij!
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 15-05-2003, 16:54
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Hoe je je cijfer/benodigde punten kunt berekenen op examen.nl, kun je daar een beetje vanuit gaan denken jullie? Is het zeg maar wel een redelijke richtlijn? Dan valt het nl allemaal best wel mee hoeveel punten ik voor alles moet halen, heb net eens even alle cijfers die ik moet halen ingevuld... Maar is de manier waarop berekend wordt op examen.nl gebaseerd op normeringen van vorig jaar of gewoon puur punten berekenen d.m.v. totaal aantal punten of zoiets?

Ik hoop dat die site een beetje in de goede richting zit
__________________
Terug in NL!
Oud 15-05-2003, 20:41
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Esmée schreef op 15-05-2003 @ 17:54:
Hoe je je cijfer/benodigde punten kunt berekenen op examen.nl, kun je daar een beetje vanuit gaan denken jullie? Is het zeg maar wel een redelijke richtlijn? Dan valt het nl allemaal best wel mee hoeveel punten ik voor alles moet halen, heb net eens even alle cijfers die ik moet halen ingevuld... Maar is de manier waarop berekend wordt op examen.nl gebaseerd op normeringen van vorig jaar of gewoon puur punten berekenen d.m.v. totaal aantal punten of zoiets?

Ik hoop dat die site een beetje in de goede richting zit
Volgens mij gebruiken ze daar de standaardnormering, dus (aantal punten / 86) *9 + 1, en daar dan een half punt onder en boven gaan zitten. Wel redelijk betrouwbaar denk ik
__________________
As if!
Ads door Google
Oud 15-05-2003, 22:51
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Nuck schreef op 15-05-2003 @ 21:41:
Volgens mij gebruiken ze daar de standaardnormering, dus (aantal punten / 86) *9 + 1, en daar dan een half punt onder en boven gaan zitten. Wel redelijk betrouwbaar denk ik
nog nooooit gehoord van die berekening...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 16-05-2003, 08:23
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 15-05-2003 @ 23:51:
nog nooooit gehoord van die berekening...
Bij ons op school is dat standaard
__________________
As if!
Oud 16-05-2003, 09:03
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Nuck schreef op 16-05-2003 @ 09:23:
Bij ons op school is dat standaard
Hier ook, zo berekent 90% van de leraren het cijfer:

behaalde punten
-------------------------- * 9 + 1
totaal aantal punten
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 21:34
Films, TV & Radio Expeditie Robinson 2005
Verwijderd
500 16-11-2005 13:17
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.