Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2005, 20:07
Verwijderd
Hoe kijken jullie tegen TV via internet.

Ik vind het erg handig, bij het computeren ook gewoon een stream met TV beelden.
Uiteraard vind ik dat de huidige kabeltv wel moet blijven.


Waarom zenden er zo weinig live streaming uit? Alleen Talpa, een aantal andere alleen achteraf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2005, 20:28
Verwijderd
www.nederland4.nl ?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 20:54
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
http://mediahopper.com/portal.htm, heel erg vet.
Gemiddeld neit zo'n geweldige quali, maar geeft wel een heel leuke blik op tv in andere landen & culturen.
Geweldig om t zien zijn de 24/7 amerikaanse religieuze kanalen, lokale zenders, christian rock mtv, n taiwanese zender en noem t maar op.
Niet iets wat je uren aan laat staan maar aangezien dr 1013 zenders van over de hele wereld te vinden zijn ben je dr wel ff zoet mee.

Verder kijk ik wel eens op http://www.netbroadcaster.com/new/sh...ecapsule.html# of gewoon netbroadcaster.com, best wel leuk, maar tis duidelijk dat ze daar liever hebben dat je een betaalde stream pakt.

Movieflix.com, staat een heleboel leuk oud archiefmateriaal, propaganda- en informatiefilms etcz.

En uitzendinggemist.nl natuurlijk, maar das bonen bij het spek doen
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
uitzendinggemist, dan vooral De Lama's is hier altijd erg traag
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 19:50
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Ik heb het er niet zo op. Ik heb een TV-kaart in deze PC zitten (vast geen goede ) en ik vind de kwaliteit echt bagger. Nee, geef mij maar een TV
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:15
Verwijderd
www.uitzendinggemist.nl ik vind dit echt een geweldige site. Ben gek op de oude fragmenten van kopspijkers. Maar ook om bijvoorbeeld het nieuws of netwerk te kijken.

Bij Talpa kan je bijvoorbeeld live BB kijken of expeditie robinson. Als ik een aflevering gemist heb zal ik dat mss wel doen.

Toch blijft het hangen voor de tv op de bank het beste.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:21
Verwijderd
tv via internet wordt weinig uitgezonden of alleen op indirecte wijze zoals bij uitzendinggemist, omdat de reclames anders niet bekeken worden. Je kunt ook banners op een site plaatsen, maar ik denk dat daarmee minder te verdienen valt.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:30
Verwijderd
ik bekijk alleen oude afleveringen van 'tussen kunst en kitsch' via internet
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heb net idd. expeditie robinson op talpa gekeken; ideaal Hoewel ik 't niet erg vind als ze de beeld kwaliteit nog iets omhoog schroeven.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 31-08-2005 @ 21:21 :
tv via internet wordt weinig uitgezonden of alleen op indirecte wijze zoals bij uitzendinggemist, omdat de reclames anders niet bekeken worden. Je kunt ook banners op een site plaatsen, maar ik denk dat daarmee minder te verdienen valt.

Waarom zou er geen reclame meer bekeken worden?
Op TV is de kans groter om te zappen omdat het makkelijker is.,..

Reclame met directe link gerelateerd aan de uitzending is denk ik een fvele malen betere, goedkopere en doeltreggendere manier van adverteren.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:55
Verwijderd
Ik zie niet in waarom televisie op internet beter is dan gewone televisie. Is het aanbod minder kut?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:56
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2005 @ 23:55 :
Ik zie niet in waarom televisie op internet beter is dan gewone televisie. Is het aanbod minder kut?
nee :/

je kan zelf wel bepalen wanneer je wat wil zien
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Pr0f schreef op 31-08-2005 @ 23:56 :
je kan zelf wel bepalen wanneer je wat wil zien
Dat vind ik niet echt een voordeel, aangezien ik ook een videorecorder heb. Maarja, ik kijk sowieso geen televisie, of het nu via internet, satteliet of whatever gaat. Ik vind het programma-aanbod gewoon driewerf kut met peren, daar verandert het medium niks aan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2005 @ 23:55 :
Ik zie niet in waarom televisie op internet beter is dan gewone televisie. Is het aanbod minder kut?
Uitzenden via internet is vele malen goedkoper, daardoor kunnen er minder reclame's komen.
Doordat het goedkoper is kunnen er meer zenders komen en ze kunnen concureren met betere programma's.
Daarnaast is opnemen makkelijker, dit kan weer bewerkt worden.

En persoonlijk vind ik het ook wat fijner als er in mijn monitor gewoon een sschermpje open is met het beeld, maakt het werken prettiger vind ik.

Citaat:
nare man schreef op 31-08-2005 @ 23:58 :
Dat vind ik niet echt een voordeel, aangezien ik ook een videorecorder heb. Maarja, ik kijk sowieso geen televisie, of het nu via internet, satteliet of whatever gaat. Ik vind het programma-aanbod gewoon driewerf kut met peren, daar verandert het medium niks aan.
Het huidige aanbod is inderdaad triest, ik kijk alleen bij mijn vriendin in het weekend TV (en Talpa, want die streamen ).
Maar met goedkopere TV kunnen zoals eerder gezegd meer zenders komen...



Maaaarrr.... de overheid is weer bezig. Ze willen nu moeilijk gaan lopen doen omdat ze vinden dat als je beeld uitzend op internet je ook maar rechten moet betalen om uit te mogen zenden
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 01-09-2005 @ 09:58 :
Uitzenden via internet is vele malen goedkoper, daardoor kunnen er minder reclame's komen.
Doordat het goedkoper is kunnen er meer zenders komen en ze kunnen concureren met betere programma's.
Nouja, reclame is niet wat mij irriteert aan gewone televisie en ook niet de kwaliteit. Het probleem is gewoon het programma-aanbod zelf. Ik denk niet dat dat op gewone televisie zo dieptriest is omdat er door teveel reclame te weinig geld is om goed te kunnen concurreren en goede programma's te maken. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander gewoon wansmaak heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Monitor als TV?
Caviamax
4 25-11-2009 21:23
Software & Hardware Internet van welke provider?
Daantje_0705
9 18-03-2009 19:51
Vrije tijd American Football ergens te vinden op internet als livestream?
toemba
1 22-01-2007 00:19
Algemene schoolzaken TV-zender voor studenten in Groningen!
Madelon11
2 10-07-2006 13:42
De Kantine Tv kijken
xMelissax
33 19-12-2004 17:47
Software & Hardware [TV]Tv-ontvangst op pc
Xabzof
15 18-02-2004 22:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.