Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2007, 19:20
Verwijderd
Ja, sowieso eerst in nieuw vennep maar haarlem ligt ook niet zo ver weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2007, 15:11
Verwijderd
Haha, hoe vet is DBZ Budokai Tenkaichi 2
Sowieso gaaf dat er storiemode inzit, heb de serie vroeger altijd gevolgd dus vet om het nu zelf te kunnen doen zeg maar En bij kamehame ook echt die beweging moeten maken en zo, tof
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 15:36
Verwijderd
Dan ga ik die ook maar even downl... kopen!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 16:06
Verwijderd
Inderdaad een vet spel

heb 'm zelf ook al een tijdje. je moet alleen wel echt de training volgen, anders snap je er geen donder van.
Verder is de story mode wel leuk, maar na een tijd toch ook wel langdradig. Na buu verslagen te hebben had ik het er eigenlijk wel mee gehad, terwijl ik nog maar op 70% zat ofzo.
Je blijft toch iedere keer precies hetzelfde doen, alleen de ventjes zijn anders.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 22:33
Verwijderd
Met die nieuwe firmware kan je een usb-toetsenbord op je wii aansluiten op berichtjes mee te typen Hij werkt alleen nog niet in het internetkanaal, maar daar gaat vast nog verandering in komen

Zeeeer cool

Lijkt me erg fijn voor AC
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 22:35
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2007 @ 23:33 :
Met die nieuwe firmware kan je een usb-toetsenbord op je wii aansluiten op berichtjes mee te typen Hij werkt alleen nog niet in het internetkanaal, maar daar gaat vast nog verandering in komen

Zeeeer cool

Lijkt me erg fijn voor AC
oh dat is wel erg vet
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 11:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 06-08-2007 @ 10:20 :
staat nog niet op de releaselijsten en heb er ook nog niks over gelezen in de gamebladen, dus volgens mij kan het nog wel even duren.

Waar heb je die automaat?
ierland heb een paar balletjes over, wil ze op zich wel opsturen? heb er een stuk of 8, maar maar 4 verschillende geloof ik, dus een hoop dubbel!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Crimson schreef op 09-08-2007 @ 12:18 :
ierland heb een paar balletjes over, wil ze op zich wel opsturen? heb er een stuk of 8, maar maar 4 verschillende geloof ik, dus een hoop dubbel!
mag ik er 2 pls? welke heb je?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 15:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 09-08-2007 @ 15:15 :
mag ik er 2 pls? welke heb je?
pfoe ik weet niet welke in die dichte zitten, stom he maar ik heb zelf brewster, maar die heb ik niet dubbel.. die andere mannetjes heb ik zelf nooit gehad, maar ik zal er iig 2 opsturen als je je adres pmt enzo!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:42
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Hmm, blijkbaar was mijn SSBB voorspelling fout.
Niet alleen was er geen character update vorige week, maar vandaag is er een compleet nieuwe charcter geintroduceerd en het is niet Peach.

Maar ik ben te lui om de plaatjes hier te posten. Als je het wilt weten moet je zelf maar naar de SSBB-site gaan
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:25
fairy-boy
Avatar van fairy-boy
fairy-boy is offline
Damn, ik blijf het vet vinden dat je nu 5 Nintendo-consoles in 1 hebt met de Wii. Van Punch-Out!! naar A Link to the Past, naar Mario Kart 64, Metroid Prime en Wario Ware.

Virtual Console <3
__________________
Aangeraden wordt te passen op uw beurzen en uw tassen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 20:48
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Pokemon Trainer is de nieuwe SSBB character.... yo die gaan we zwaar masteren
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 01:29
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2007 @ 23:33 :
Met die nieuwe firmware kan je een usb-toetsenbord op je wii aansluiten op berichtjes mee te typen Hij werkt alleen nog niet in het internetkanaal, maar daar gaat vast nog verandering in komen

Ja,maar je kan dan geen freeloader meer gebruiken om import games te spelen. Slechte deal imho.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 13-08-2007 @ 21:48 :
Pokemon Trainer is de nieuwe SSBB character.... yo die gaan we zwaar masteren
hm, mn eerste reactie was *nooo, dat is teh kansloos*.. maar nu ff op de site gekeken en gezien dat hij dat indirect combat doet, maakt het een stuk leuker.
ik dacht eerst dat je serieus met ash(of who-ever) met anderen op de vuist moest, maar dit is wel grappig natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 12:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 13-08-2007 @ 21:48 :
Pokemon Trainer is de nieuwe SSBB character.... yo die gaan we zwaar masteren
Kan niet wachten em in elkaar te meppen

weet trouwens iemand of gamestop uk of vs is?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 14-08-2007 @ 02:29 :
Ja,maar je kan dan geen freeloader meer gebruiken om import games te spelen. Slechte deal imho.
True, maar dat deed ik sowieso al niet, dus ik ben tevreden...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 14:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 15-08-2007 @ 13:24 :
Kan niet wachten em in elkaar te meppen

weet trouwens iemand of gamestop uk of vs is?
gamestop heeft vestigingen in de uk en in de vs iig
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 16:47
Verwijderd
M'n eerst volgende aanschaf gaat waarschijnlijk MySims zijn ergens eind september, net een paar filmpjes gezien, en het ziet er toch wel erg lief uit allemaal. Ik hou wel van lief en rustig
Wel had ik liever wat met wifi gezien, of misschien zelfs connectivity met de DS-versie van MySims (bv. dingetjes die je op je DS ontworpen hebt importeren naar de Wii en andersom, of personages importeren, dat soort dingen. En via wifi gewoon lekker met vrienden uit je lijst rond wandelen en achter elkaar aan rennen, of elkaar helpen met boompjes planten en weet ik wat allemaal nog meer; een beetje dat AC:WW idee, maar dan misschien wat uitgebreider, maar helaas!)

Heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 12:18
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Gaat er iemand ook Wii Boogie kopen? Beetje de Nintendo versie van Singstar, maar dan ook met bewegen erbij en tis niet per se alleen maar zingen.. Mij lijkt ie echt leuk, maar hij is wel 65 euro.
Bij Singstar zou me dat minder uitmaken omdat er meer singstar delen zijn uitgebracht, maar ik betwijfel of dit bij de Wii ook gaat gebeuren?

Wat denken jullie?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:45
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
OMG doe's reageren jullie! Dit topic gaat zo niet dood worden.

Wie gaat er voor Super Paper Mario?
My Sims?

Komende vrijdag en zaterdag is Rayman voor de wii in de aanbieding bij de bart smit.. 28 euro ipv 60. Wie gaat m kopen? Ik heb m al gekocht (ik kan me geld nog terug krijgen) En hij is echt leuk! Alleen heb m paar dagen gespeeld en zit nu al op 30 %.. Gaat best snel dus.. Maar melig is ie wel, heb me echt kapot gelachen gisteren met me vrienden
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:01
Verwijderd
haha, ik wil best reageren, maar dan moet er wel wat nieuws uitkomen dat de moeite waard is..

ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn Wii de afgelopen weken niet heb aangeraakt.
Mijn DS wel trouwens, maakt dat het minder erg?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:57
Verwijderd
Metroid Prime 3: Corruption komt op 26 oktober Ziet er goed uit als ik het zo bekijk - kwa graphics weinig verandering en het systeem met de Wii-mote lijkt goed te gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:32
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
haha, ik wil best reageren, maar dan moet er wel wat nieuws uitkomen dat de moeite waard is..

ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn Wii de afgelopen weken niet heb aangeraakt.
Mijn DS wel trouwens, maakt dat het minder erg?
ohh schaam je. Ik speel nog regelmatig zelda, dragonball z en harry potter. en nu sinds donderdag dus ookr ayman..

welke spellen heb je nu allemaal dan?

Wat vind je van de line up van de rest van dit jaar dan? Ken jij Niht Journey Dreams trouwens? Ziet er erg interessant uit vind ik en hij kan ook online..

Haha me ds ik ook binnekort, moet ff zo'n kaartje kopen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:06
Verwijderd
Ik ben nog druk bezig met Zelda (heb m'n wii nog niet zo heel lang), niet zo heel veel tijd gehad maar ik wil hem echt uit hebben voor Metroid 3: Corruption uitkomt! Gister een gameplay trailer gezien en damn! <3 Een game om naar uit te kijken imo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 13:44
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
OMG doe's reageren jullie! Dit topic gaat zo niet dood worden.

Wie gaat er voor Super Paper Mario?
My Sims?

Komende vrijdag en zaterdag is Rayman voor de wii in de aanbieding bij de bart smit.. 28 euro ipv 60. Wie gaat m kopen? Ik heb m al gekocht (ik kan me geld nog terug krijgen) En hij is echt leuk! Alleen heb m paar dagen gespeeld en zit nu al op 30 %.. Gaat best snel dus.. Maar melig is ie wel, heb me echt kapot gelachen gisteren met me vrienden
Ik werd heel ongelukkig van rayman.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
ohh schaam je. Ik speel nog regelmatig zelda, dragonball z en harry potter. en nu sinds donderdag dus ookr ayman..

welke spellen heb je nu allemaal dan?

Wat vind je van de line up van de rest van dit jaar dan? Ken jij Niht Journey Dreams trouwens? Ziet er erg interessant uit vind ik en hij kan ook online..

Haha me ds ik ook binnekort, moet ff zo'n kaartje kopen
Ik kan me herinneren dat je iets terug juist had gepost dat je niks snapte van dbz en dat je het spel maar wouv erkopen? of was dat nou iemand anders?
anyway, ik heb nu advance wars voor mn ds op de kop weten te tikken, en dat verveelt me gewoon nogsteeds niet..

Verder vind ik de third-party games voor de Wii gewoon nog niet goed. dan (tot nu toe) nog liever die op mn 360.
Veel heb ik er dus ook nog niet, zelda, sports/play, dbz en party..
Ik wacht gewoon met smart op metroid en ssb, dan ga ik wel weer spelen..
Ohjah, iets terug ook supermario world(snes) gedownload, dat heeft me ook wel een tijdje bezig gehouden, helemaal vergeten

Ik zald ie game die jij net genoemd heb ff bekijken, heb er nog niet van gehoord namelijk
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 16:33
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Zelf ben ik nog af en toe te vinden op de wii, maar dan vooral onder het mom van fitness
Ik wacht nog even op Paper Mario en Metroid Prime 3, maar mijn broer kon niet wachten en heeft alvast een xbox360 gekocht

Ik heb zelf Zelda en DBZ 100% behaald.
Rayman was ik een tijdje druk mee bezig, maar ik vind eigenlijk alleen het ritmisch meppen op muziek leuk
Red Steel was wel grappig, maar het zwaardvechten viel tegen.
En Sport doe ik dan nog wel regelmatig.

Ben tegenwoordig meer bezig op de DS. Momenteel de Phoenix Wright serie aan het spelen. En een beginnetje gemaakt aan Trauma Center...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ik kan me herinneren dat je iets terug juist had gepost dat je niks snapte van dbz en dat je het spel maar wouv erkopen? of was dat nou iemand anders?
anyway, ik heb nu advance wars voor mn ds op de kop weten te tikken, en dat verveelt me gewoon nogsteeds niet..

Verder vind ik de third-party games voor de Wii gewoon nog niet goed. dan (tot nu toe) nog liever die op mn 360.
Veel heb ik er dus ook nog niet, zelda, sports/play, dbz en party..
Ik wacht gewoon met smart op metroid en ssb, dan ga ik wel weer spelen..
Ohjah, iets terug ook supermario world(snes) gedownload, dat heeft me ook wel een tijdje bezig gehouden, helemaal vergeten

Ik zald ie game die jij net genoemd heb ff bekijken, heb er nog niet van gehoord namelijk
haha ja klopt dat was ik, maar na een avondje spelen met me collega, vond ik m toch wel erg vet

Hm oke.. Toch zitten er wel meer spellen bij die ik ook vet vind.. Zoals Traumacenter (heb ik nog niet overigens), Excite Truck en Harry Potter.. Maar idd ik wacht ook met smart op mario, metroid en ssbb

Dat spel heette trouwens Night Journey Dreams.. Had btje brak toetsebord gisteren
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:16
Verwijderd
oh zelda heb ik niet 100% gehaald..
net zo min als ik bji OoT zin had om alle skulltulas te vinden, heb ik nu zin om al die insecten te gaan zoeken als ik ganondorf toch al vermoord heb en de wereld gered..
weet niet, dan vidn ik het spel ineens een stuk minder leuk, beetje slecht, maar ja
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 18:17
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ik werd heel ongelukkig van rayman.
ja? ik vind niet alle minigames even leuk, maar veel vind ik wel super melig, al is t maar om steeds je record willen te verbeteren of beter wil zijn dan je vrienden
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 20:34
Verwijderd
Heb de afgelopen weken een beetje geWii-ed, en ik was eerst anti maar ben nu helemaal om, binnenkort maar eens eentje kopen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 22:48
Verwijderd
ik moet dbz nogsteeds uitspelen, ben na de buu saga opgehouden(meer omdat ik vroegah toen die serie op tv was ook niet verder had gekeken dan buu)..
Moet het toch nog maar eens uti gaan spelen eigenlijk.. als ik zo weer andere mensen er enthousiast over hoor zijn..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 08:51
Verwijderd
Doen! Op een gegeven moment krijg je al die fusions en dergelijke, vanaf dat punt heb ik het zowat nonstop uitgespeeld ;p
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 09:45
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ja? ik vind niet alle minigames even leuk, maar veel vind ik wel super melig, al is t maar om steeds je record willen te verbeteren of beter wil zijn dan je vrienden
de besturing werkt matig en ik vond het zelf vrij eentonig. Het feit dat ik na een paar uurtjes bezig te zijn al op 40% zat vond ik zelf ook niet echt goed nieuws. Maja, heb nou eenmaal niets met rayman en de huidige mini game games op de wii zijn ook niet helemaal mijn ding dus trek je er maar niet zo veel van aan

Citaat:
REDMOND, Wash., Sept. 10, 2007 - Nintendo announced today that the Wii Zapper™ interface for the hit Wii™ home video game system will come packed with Link’s Crossbow Training™. The software is based on the hugely popular Legend of Zelda® series and provides a perfect demonstration of the way the Wii Zapper could be used in other games. The Wii Zapper casing houses both the motion-sensitive Wii Remote™ and Nunchuk™ controllers in a single unit for precision targeting. It goes on sale Nov. 19 at an MSRP of just $19.99.


“The Wii Zapper combines our remarkable controllers into one housing with a classic style reminiscent of arcade-style games,” says George Harrison, Nintendo of America’s senior vice president of marketing and corporate communications. “Both veteran and first-time players will find it brings a whole new dimension to games where targeting is key and provides even more exciting game-play experiences.”

Link’s Crossbow Training drops players into a world in the style of The Legend of Zelda®: Twilight Princess. Players assume the identity of hero Link, who progresses through a series of tests to perfect his crossbow marksmanship. Start with stationary bull’s-eyes and graduate to moving targets before defending Link against all kinds of enemies.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 10:27
Verwijderd


Het zou inderdaad wel vet kunnen worden, helemaal met fps..
Alleen beetje jammer dat ze nou link moeten gaan gebruiken om zoiets te promoten.. die heeft het al druk genoeg met koeien vangen en zora's redden..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 08:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
De game leek me eigenlijk niets maar na deze trailer

http://media.wii.ign.com/media/896/896694/vids_1.html

En die zack en wiki leek me eigenlijk ook maar een grote hype, maar die trailer zag er toch ook wel vet uit.
Denk opzich dat vanaf nu de tijden van veel te lang wachten op games min of meer voorbij is/snel gaat zijn.

Alleen die bug in spm, was echt flink van plan die game te kopen maar wacht nu lekker nog effe
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 10:39
Verwijderd
oh ja
dat ziet er nice uit, had die hele game geen aandacht gegeven, maar als ik dit zo zie..

lijkt op een (eindelijk) mooie combinatie van wii-sports en de minigames uit mario party..

hoewel het mooiste natuurlijk mario&sonic in 1 spel is
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 12:05
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Heb al tijden me Wii niet aangeraakt. Als het zo doorgaat verkoop ik hem en ga ik een Zwarte halen zodra deze uitkomt.

is er al uberhaubt iets bekend over Wii packs, de battery pack voor de Wii-mote?

Nee, ik ben echt toe aan SSB. Super Paper Mario ga ik niet halen, ik heb me genoeg geamuseerd met the thousand year door en ik ga binnenkort als ik me Nintendo USB wifi weer aan de praat krijg de SNES versie, samen met die speciale NES super mario bros. downloaden.

Verder doet me DS het erg goed sinds ik me R4 kaartje heb.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 15:47
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb al weken, zo niet maanden een oplaadstation voor de Wii-motes hier liggen...

Gisteren Super Paper Mario gehaald, dus daar ben ik wel even zoet mee tot Metroid langs komt.
Met de DS ben ik nu helemaal in Phoenix Wright. Maar goed dat de japanse versie van deel 3 een Engelse taaloptie heeft. Kan ik die gewoon importeren
__________________
I like angles...to a certain degree.

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:19
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Hehe, heb net een nieuwe tv gekocht.. LCD 66 cm, en een home cinema set, dus ik ga nu ff zelda spelen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 11:30
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Heb al tijden me Wii niet aangeraakt. Als het zo doorgaat verkoop ik hem en ga ik een Zwarte halen zodra deze uitkomt.

is er al uberhaubt iets bekend over Wii packs, de battery pack voor de Wii-mote?

Nee, ik ben echt toe aan SSB. Super Paper Mario ga ik niet halen, ik heb me genoeg geamuseerd met the thousand year door en ik ga binnenkort als ik me Nintendo USB wifi weer aan de praat krijg de SNES versie, samen met die speciale NES super mario bros. downloaden.

Verder doet me DS het erg goed sinds ik me R4 kaartje heb.
verschillen tussen spm en pm:tyd zijn wel vrij groot, al kan ik begrijpen wat je bedoeld.
En over een andere kleur is niets bekend volgens mij
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:28
Verwijderd
Morgen ga ik voor My Sims
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Morgen ga ik voor My Sims
Vermakelijk spel
Ik heb al flink wat gespeeld. Soms is het wat frustrerend (als je een blokje niet op de plek krijgt waar je hem wil hebben; zeer irritant ), maar 't is ook gewoon heel schattig en gezellig
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:40
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Vermakelijk spel
Ik heb al flink wat gespeeld. Soms is het wat frustrerend (als je een blokje niet op de plek krijgt waar je hem wil hebben; zeer irritant ), maar 't is ook gewoon heel schattig en gezellig
Ik ga m ook kopen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:41
Crimson
Crimson is offline
@freakinaround: zal binnenkort echt je AC dingetjes opsturen ben veel te druk geweest de afgelopen tijd..

En ik ga denk ik ook voor MySims, alleen op de DS lijkt t me toch leuker.. voor alle verloren uurtjes
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:01
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
@freakinaround: zal binnenkort echt je AC dingetjes opsturen ben veel te druk geweest de afgelopen tijd..

En ik ga denk ik ook voor MySims, alleen op de DS lijkt t me toch leuker.. voor alle verloren uurtjes
Haha is goed

Voor de DS is ie wel minder goed uit de reviews gekomen dan voor de Wii.. Voor de DS heeft ie maar een 6 ofzo.. en voor de Wii een 8.
Voor de DS schijnt ie héél erg veel op Animal Crossing te lijken..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Haha is goed

Voor de DS is ie wel minder goed uit de reviews gekomen dan voor de Wii.. Voor de DS heeft ie maar een 6 ofzo.. en voor de Wii een 8.
Voor de DS schijnt ie héél erg veel op Animal Crossing te lijken..
Zelf zou ik voor een 7 gaan, denk ik; het is wel leuk, maar ook wat eentonig na een paar uurtjes.

Ik heb nu wel erg veel zin in AC voor de Wii gekregen, laten we hopen dat die ooit komt en dan ook heel gaaf gaat zijn (vooral leuk WiFi dingen en gewoon méér dan AC:WW, misschien een beetje een MySims-achtige dingen erin stoppen; bv. een takenlijstje ofzo, ik vind opdrachten toch wel leuker dan 'doe maar wat je wil' ).

Gefeliciteerd, trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:07
unkki
unkki is offline
Vraagje, kun je die Wii ook op een TFT-scherm (voor de PC) aansluiten?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 18:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Vraagje, kun je die Wii ook op een TFT-scherm (voor de PC) aansluiten?
Nee, want een tft scherm voor de pc heeft een aansluiting voor een ingang die de wii niet heeft. (toch?)
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 18:16
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Zelf zou ik voor een 7 gaan, denk ik; het is wel leuk, maar ook wat eentonig na een paar uurtjes.

Ik heb nu wel erg veel zin in AC voor de Wii gekregen, laten we hopen dat die ooit komt en dan ook heel gaaf gaat zijn (vooral leuk WiFi dingen en gewoon méér dan AC:WW, misschien een beetje een MySims-achtige dingen erin stoppen; bv. een takenlijstje ofzo, ik vind opdrachten toch wel leuker dan 'doe maar wat je wil' ).

Gefeliciteerd, trouwens
Oh een takenlijstje lijkt mij ook leuk. Maar zitten er ook dingen in zoals vissen enzo net als bij AC:WW? Of scheppen, of fruit planten, dat soort dingen?

haha dankje
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.