Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 13:04
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
het is nu al weken uit met mijn ex en mij. We zijn vrienden gebleven, maar hij wil meer van me. Nu is het zo dat al 3 week met een meisje gaat tijdens het uitgaan. Volgens mij vind zij hem echt leuk (zo komt ze over en heb smsje gelezen met kusje enzow). Maar nu komt het: mijn ex zegt steeds dat hij me terug wil, dat ie van me houdt en dat ik veel leuker ben dan dat meisje. Hij heeft letterlijk gezegd dat ze niet kon zoenen en dat ie mij alleen maar wil en bla bla. Vannacht hebben we per ongeluk gezoend. Maar omdat ik verder niets wil, gaat hij van het weekend denk ik weer met dat meisje zoenen en krijgt zij natuurlijk nog meer het idee dat hij haar echt wil, terwijl dat dus absoluut niet zo is. Nou weet ik niet of ik het haar allemaal moet vertellen of niet? Hoe hij over mij en haar denkt en dat dus eigenlijk mij wil bla bla.. Als ik met een jongen zou gaan en die vind een ander leuker en zoent daar zelfs mee dan zou ik dat wel willen weten. maar aan de andere kant misschien gelooft ze het niet en kom ik over als een jaloerse ex... help me!! wat moet ik nou doen??

Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 13:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 13:37
Verwijderd
Dikke kans ja, dat jij op haar overkomt als een jaloerse ex die tussen beiden wil komen..

Ik denk dat de enige juiste persoon om dit aan dat meisje te vertellen je ex is.. Je kan hem natuurlijk altijd zeggen als jij het haar niet eerlijk zegt doe ik het, wie weet werkt dat.

En als hij het dat meisje dus niet eerlijk wil zeggen, kun jij het altijd proberen tegen haar te zeggen.. dan heb je iig een poging gedaan

Maar wil jij ook nog wat met je ex? Of is het voor jou gewoon helemaal over, en is dat hem dan wel duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 13:48
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het aan je vriend overlaten om het tegen dat meisje te vertellen, goed kans namelijk dat zij denkt dat je gewoon jaloers bent en dat jij hem juist terug wilt, ipv andersom..
En als hij echt niet van plan is het te zeggen, zou jij het voorzichtig kunnen zeggen tegen dat meisje..als ze dan toch denkt dat je gewoon een jaloerse ex bent, tja jammer dan, maar je hebt het iig geprobeerd haar te waarschuwen..

Ben ook duidelijk tegen je ex, als je geen gevoelens meer voor hem hebt, want hij heeft dus duidelijk nog het idee dat hij je weer terug kan krijgen..

Is er misschien niet een vriendin van dat meisje tegen wie je het kan vertellen en die haar wil waarschuwen.. ?
Van een vriendin zal ze waarschijnlijk eerder aannemen dat het waar is dan van een *jaloerse ex*
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 13:54
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:


Is er misschien niet een vriendin van dat meisje tegen wie je het kan vertellen en die haar wil waarschuwen.. ?
Van een vriendin zal ze waarschijnlijk eerder aannemen dat het waar is dan van een *jaloerse ex*
ja, das idd ook een goeie!

Die is er ook niet meteen door gekwetst, dus zal rustig eerst even je verhaal uithoren. Dat hij jou laatst nog heeft gezoend en dat soort dingen. Als je haar uitlegt waarom je het aan haar en niet dat meisje vertelt zal ze dat wel begrijpen..

Lijkt me een heel goede oplossing!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 14:51
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
als ik jou was zou ik het gewoon zeggen tegen haar.. dan kom je mischien wel over als een jaloerse ex.. en ze zal wel niet geloven maar dan komt ze er zelf wel op een pijnlijke manier achter.. dan heb jij het tenminste uit je hart geschreeuwt want je zit er mee. en al zou je het tegen je ex vriend zeggen of ik zeg of jij doet dan doet het zowiezo toch niet... geloof mij op de manier hoe jij hem beschrijft weet ik 100% dat ie dat zal doen.. in eerste instantie moet jij geen contact meer met hebben.. dat is de eerste stap.. en de tweede stap is het haar zeggen het is zij die je moet geloven en als ze dat niet doet komt ze er wel weer achter.. maar JIJ moet geen contact meer hebben met die ex vriend van je... want die deugd voor geen meter..!! en dan kom je maar als een JALOERSE ex over toch.?
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:21
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


ja, das idd ook een goeie!

Die is er ook niet meteen door gekwetst, dus zal rustig eerst even je verhaal uithoren. Dat hij jou laatst nog heeft gezoend en dat soort dingen. Als je haar uitlegt waarom je het aan haar en niet dat meisje vertelt zal ze dat wel begrijpen..

Lijkt me een heel goede oplossing!
ik denk dat ik dat maar ga doen... hmmm...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:16
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vin da jij da zeker nie zelf tege haar moet zegge.. kan idd verkeerd overkome..
hij moet da eiglijk zelf doen maar as ut te lang duurt voorda hij da initiatief neemt is ut slim om ut aan vriendin van haar te vertelle..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:33
Shrek
Avatar van Shrek
Shrek is offline
Het lijkt mij zeer onverstandig om het haar te zeggen. zij wil het niet horen en jij komt over als jaloerse ex.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:32
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
MENSEN nou en als zij als een jaloerse ex over komt je hebt tenminste verteld... en als zij het niet gelooft is dat haar zaken dan komt ze er maar achter ja sorry hoor maar ik begrijp ff niet waarom je moeilijk doet...

en stop met die contact tussen jou en je ex vriend
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 09:39
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Yippie! eindelijk bewijs dat jongens beste sletten kunnen zijn!

ff ontopic:

Ik kan niet echt zeggen dat ik het ooit es heb meegemaakt ( voor een verandering ) Maar ik zou gewoon met je Ex gaan praten , ik bedoel als hij nog zoveel van je houd wil hij vast ook es naar je luisteren als je met hem praat. Leg dan uit wat hij doet verkeerd is, je kan niet zomaar iemand vals hoop geven, tis best wel zielig en klote voor dat meisje...
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat moet ik doen
diejongen
7 25-03-2013 22:01
Liefde & Relatie Vertel ik het haar of houd ik het voor me?
fractuur
34 08-08-2006 10:46
Psychologie Dilemma vertellen of zwijgen?
Miss-NoNa-BaGus
7 20-05-2005 21:59
Liefde & Relatie meisje: Stapel Verlieft Op M'n Lerares:SWat moet ik doen?
Bi_Anoniem
29 13-12-2004 12:04
Psychologie hoe komt dit en wat moet ik doen?
heaven or tha hell
5 14-06-2002 10:22
Liefde & Relatie moet ik het haar vertellen......
HelpMePlease
11 23-02-2002 18:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.