Oud 12-12-2004, 10:14
swolha
swolha is offline
Wat waren leuk boeken heb jij in het engels gelezen? Titel, schrijver etc. Ik vraag dit namelijk omdat engels niet mijn sterkste vak is en ik dat wil gaan opkrikken door middel van boeken lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-12-2004, 10:28
Verwijderd
Bridget Jones Diary (ben ik nu aan het lezen toevallig) - Helen Fielding

Pride and Prejudice - Jane Austen
en elke willekeurige titel van Jane Austen
en

Cal - Bernard MacLaverty

Ik lees ook zo veel mogelijk boeken in het Engels, voor mijn plezier en voor mijn Engels leesdossier.
Ik probeer ook niet te dikke boeken te kiezen, dit leg ik al gauw aan de kant omdat ik geen tijd heb om ze helemaal uit te lezen, boeken van normale dikte kunnen ook 'moeilijk' te lezen zijn overigens

Laatst gewijzigd op 12-12-2004 om 10:30.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Indien het niet persé op je literatuurlijst moet staan:

Josie Lloyd en Emlyn Rees - Come Together.

heeft ook nog een aantal vervolgen en is echt een geweldig meidenboek. Eenmaal echt in het verhaal wil je niet meer stoppen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:04
PV
PV is offline
Robert James Waller - The bridges of Madison county
Een leuk liefdesverhaal (je moet er van houden natuurlijk, maar het leest erg makkelijk in elk geval). Is ook verfilmd.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
In Cold Blood was goed te doen vond ik.

Als niet-literatuur vond de de Dune serie van Frank (en Brian) Herbert best te lezen. (een slordige 3000 bladzijden maar )
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 12:21
lottetju
hejhej......ik lees heel graag engelse noeken en zo heb ik een van de beste engelse boeken ooit geschreven gekregen van mn oom
het leek me niet zon boeiend boek dus had ik hem nie eens aangeraakt totdat ik hem moets lezen voor sgool voor een boekverslag en ik vond het egt een mega leuk boek......iedereen zou hem moete lezen eigenlijk
tjek dit boek maar:
titel:THE SECRET GARDEN.
auteur:FRANCES HODGONS BURNETT.
ik hoop dat je um leuk vind
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 17:33
Verwijderd
The Da Vinci Code
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 20:53
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik lees alles van Nicci French, John Grisham en Nicholas Evans in het Engels. The Horsewhisperer bijvoorbeeld kun je ook op je lijst zetten. Ik zou in tegenstelling tot per piacere absoluut Jane Austen niet aanbevelen, omdat ik dat grandioos saai vind en ik door Pride en Prejudice echt niet doorkwam. Maar wie weet heb je er ooit een film van gezien, en weet je of dat je aanspreekt of niet.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 21:02
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
Konijn schreef op 12-12-2004 @ 20:53 :
Ik zou in tegenstelling tot per piacere absoluut Jane Austen niet aanbevelen, omdat ik dat grandioos saai vind en ik door Pride en Prejudice echt niet doorkwam.
<knikt heftig>

't Is waar je van houdt. De boeken van Chaim Potok zijn erg mooi en ook niet super moeilijk qua engels geloof. Verder kun je de Picture of Dorian Grey lezen van Oscar Wilde, dat is een beroemd boek. Ik kwam er niet helemaal door, te filosofisch.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 21:04
Verwijderd
Als je idd niet van dat soort literatuur houdt (jane austen) moet je het niet lezen nee.. ik vind het daarentegen wel heel erg leuk om te lezen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 21:14
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
ik heb The Chosen van Chaim Potok gelezen voor mn engels "lijst"
zeker aan te bevelen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 22:25
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Milkrun - Sarah Mlynowski
Playing James - Sarah Mason
Can you keep a secret? - Sophie Kinsella
Bridget Jones (The Edge of Reason) - Helen Fielding
Mr. Commitment - Mike Gayle

Zijn makkelijke en grappige boeken Makkelijk doorheen te komen en erg aparte verhalen.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 10:28
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Dat deze nog niet genoemd is:
Harry Potter I t/m V als je daarvan houdt
Als je ze al in het Nederlands hebt gelezen is het alsnog de moeite waard om het Engels te lezen, want dan begrijp je er juist meer van.

Er zijn ook heel veel van die boeken van Sophie Kinsella, Helen Fielding en nog veel meer schrijfsters. Die boeken zijn leuk en niet zo moeilijk.
John Grisham is ook aan te raden.
(Allemaal niet voor je lijst)
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 11:34
Verwijderd
Harry Potter idd. A kiss before dying (Ira Levin) vind ik ook erg knap geschreven en het leest ook erg fijn.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 18:17
RaoulDuke
RaoulDuke is offline
Boeken van John Steinbeck zijn altijd geweldig!:
Tortilla Flat
Of Mice and Men (ook een goeie film van met John Malkovich en Gary Sinise)
East of Eden (ook een (zij het oude) film van, over een gedeelte van het boek)
The grapes of Wrath
__________________
What? Don't stop here, this is bat country!!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:33
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 12-12-2004 @ 21:14 :
ik heb The Chosen van Chaim Potok gelezen voor mn engels "lijst"
zeker aan te bevelen
Die is zoooo saai! Voor op je lijst: Catcher in the rye van uhh... J.D. Sallinger. Echt heel leuk om te lezen, maar wel literatuur.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 23:07
perzikje
perzikje is offline
idd A kiss bfore dying van Ira Levin is heel goed te lezen en een erg kick verhaal.
Ik heb net de klassieker breakfast at Tiffany's van ruman Capote gelezen... erg leuk boek.
Wuthering heights.. lastig maar wel te doen. Ook disgrace van Coetman (volgens mij?) is goed te lezen en best spannend

succes ermee iig
__________________
to be or not to be
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 17:47
Skarrlock
Skarrlock is offline
Ik heb een vraagje aan mensen van het VWO en de Havo. Ik doe zelf VMBO, maar weet dat ik redelijk goed ben in Engels. Dus de lesstof qua Engels is eigenlijk te makkelijk voor mij, en dus ook de Engelse boekjes die ik moet lezen. Nu vraag ik mij af welke boeken jullie moeten lezen op de Havo/VWO? Let wel op, ik heb het dan met name over Havo 4/5 en VWO 5/6.

Misschien zouden jullie een aantal boeken die jullie zelf gelezen hebben hier kunnen plaatsen en er ook wat over vertellen wat voor soort boek het is? Dan kan ik namelijk binnekort even kijken in de bibliotheek en dat als volgend boek uitkiezen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2004, 17:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gelezen (vwo):
- Harry Potter and the philosopher's stone - JK Rowling
- Frankenstein - Marry Shelly
- Angela's Ashes - Frank Mc Court
- Animal Farm - George Orwell
- The Color Purple - Alice Walker
- Darkness at noon - Arthur Koestler

en nog twee waar ik nu echt niet op kan komen, als ik ze weer weet zal ik ze nog posten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
One flew over the Cuckoo's nest.
Mooi boek, maar soms ook lastig om te lezen. Als je een uitdaging wil zou je deze dus zeker kunnen kiezen.
Niet eerst de film kijken, want dan is ie minder leuk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:10
Skarrlock
Skarrlock is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-12-2004 @ 18:01 :
One flew over the Cuckoo's nest.
Mooi boek, maar soms ook lastig om te lezen. Als je een uitdaging wil zou je deze dus zeker kunnen kiezen.
Niet eerst de film kijken, want dan is ie minder leuk.
Die film was volgens mij laatst op TV ja.. Had daar een reclame van gezien en volgens mij was het een behoorlijk bizar verhaal. Kan dat kloppen?

Ik houd vooral van komische en avontuurlijke boeken moet ik zeggen, dus misschien zouden mensen er ook bij kunnen zetten wat voor genre het boek is? Als het niet teveel gevraagt is..
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Skarrlock schreef op 18-12-2004 @ 18:10 :
Die film was volgens mij laatst op TV ja.. Had daar een reclame van gezien en volgens mij was het een behoorlijk bizar verhaal. Kan dat kloppen?

Ik houd vooral van komische en avontuurlijke boeken moet ik zeggen, dus misschien zouden mensen er ook bij kunnen zetten wat voor genre het boek is? Als het niet teveel gevraagt is..
bizar is niet het juiste woord. Het is idd geen normaal verhaal, maar bizar vind ik het nou ook weer niet.

het gaat over een psychiatrische instelling waar een heel strenge leiding heerst. Dan komt er ineens een patiënt die niet bereid is om zich aan te passen en tegen het beleid in gaat.
Ik lag geregeld dubbel tijdens het lezen dus het is wel humoristisch, maar de inhoud van het verhaal zou ik als 'drama' betitelen.
Avontuurlijk vind ik dit boek niet hoewel d'r natuurlijk wel geregeld wat gebeurt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:19
Skarrlock
Skarrlock is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-12-2004 @ 18:15 :
bizar is niet het juiste woord. Het is idd geen normaal verhaal, maar bizar vind ik het nou ook weer niet.

het gaat over een psychiatrische instelling waar een heel strenge leiding heerst. Dan komt er ineens een patiënt die niet bereid is om zich aan te passen en tegen het beleid in gaat.
Ik lag geregeld dubbel tijdens het lezen dus het is wel humoristisch, maar de inhoud van het verhaal zou ik als 'drama' betitelen.
Avontuurlijk vind ik dit boek niet hoewel d'r natuurlijk wel geregeld wat gebeurt.
Hmm... Klinkt opzig wel als een interessant boek waar ik wel wat mee kan doen... Ik zet hem op het lijstje van de mogelijke boeken!
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:44
Verwijderd
er staat zo'n topic op moderne talen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 18:54
Verwijderd
Ik heb de volgende boeken gelezen voor Engels (VWO):
1. Harry Potter, weet nie meer welke
2 The color purple
3 Animal farm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 19:01
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Chaim Potok - The Chosen!! Echt heel mooi, er is ook een vervolg op, "The Promise". Een ander mooi boek is "Heroine of the Desert" door Donya Al-Nahi.

__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:01
Miep#1
Miep#1 is offline
Ik heb voor Engels (Havo) gelezen:
Bridget Jones Diary en The Nanny Diaries
Zeer simpel!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:19
Skarrlock
Skarrlock is offline
The Pigman and me (soort van autobiografie)- van Paul Zindel
The Pigman - Paul Zindel
Crazy Games - Sandra Glover

En ik lees nu op dit moment Walk Two Moons van Sharon Creech. Persoonlijk vind ik ze alle 4 leuke boeken, en ze zijn ook niet moeilijk om te lezen. Maarja, ik zit in VMBO4, dus misschien zijn ze voor Havo/VWO iets té makkelijk.
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:27
Skarrlock
Skarrlock is offline
Citaat:
per piacere schreef op 18-12-2004 @ 18:44 :
er staat zo'n topic op moderne talen
Ja... ik had dit topic misschien beter kunnen plaatsen op dat forum, maar ik ben hier nieuw, en had dat forum over het hoofd gezien (veel categorieen hier). Ten tweede had ik dus dat topic niet gelijk kunnen opzoeken, anders had ik het wel gedaan.

Mijn excuses daarvoor dus, misschien kan een mod of admin het topic naar Moderne Talen verschuiven?

Trouwens... Ik dacht dat ik wel duidelijk had gemaakt dat ik niet al te makkelijke boeken wilde lezen? (dat is @Miep#1) Heb trouwens die film wel eens gezien, en imo is het een beetje te overwijft..
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:37
Verwijderd
je kunt altijd makkelijk beginnen bridget jones is nou niet zo'n simpel boek om te lezen hoor
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 19:51
Skarrlock
Skarrlock is offline
Citaat:
per piacere schreef op 18-12-2004 @ 19:37 :
je kunt altijd makkelijk beginnen bridget jones is nou niet zo'n simpel boek om te lezen hoor
Ik wil juist de wat moeilijkere Engelse boeken, om zo mijn Engelse idioom wat te verbreden. Ik wil woorden zien, die ik nog nooit heb gezien, ik wil een boek met inhoud. Persoonlijk denk ik (na het zien van de film) dat het boek Bridget Jones niet genoeg inhoud voor mij heeft, als jongen zijnde. Want het blijft natuurlijk zo'n typisch wijven verhaal á la Sex and the city..
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 20:23
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Niet echt boeken lijst (hebben wij niet) maar echte goede boeken!!

De boeken van David Eddings , the Belgariad and the malorea and the tamuli
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 22:05
Verwijderd
Tot nu toe heb ik maar 1 boek voor engels gelezen :

The current incident of the dog in the Night Time - Mark Haddon
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 22:50
Verwijderd
Wij moesten niks. Een aantal boeken die ik op de mavo en/ of havo gelezen heb staan hieronder, wat voor soort boeken het zijn kun je vast wel vinden op internet en/of op de achterkant van het boek in de bieb.

A kiss before dying - Ira Levin
Rosemary's baby - Ira Levin
Go ask Alice - Anonymous
The cement garden - Ian McEwan
I'm the king in the castle - Susan Hill
The van - Roddy Doyle
The Snapper - Roddy Doyle
The Commitments - Roddy Doyle

Maar de laatste drie raad ik niet aan. Verder zou ik eigenlijk niet meer weten welke boeken ik nog meer gelezen heb... Harry Potter is natuurlijk altijd aan te raden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 00:31
Agamemnon
Avatar van Agamemnon
Agamemnon is offline
The Da Vinci Code - misschien een beetje gehyped maar was toch wel leuk
Lord of the Rings
Harry Potter
__________________
"War is a crime. Ask the infantry and ask the dead."
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 10:00
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
Discworld - Terry Pratchett (een reeks van 28 boeken, daar ben je wel even zoet mee - totaal absurde humor echt geweldig)
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2004, 10:03
Skarrlock
Skarrlock is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-12-2004 @ 22:50 :
Wij moesten niks. Een aantal boeken die ik op de mavo en/ of havo gelezen heb staan hieronder, wat voor soort boeken het zijn kun je vast wel vinden op internet en/of op de achterkant van het boek in de bieb.

A kiss before dying - Ira Levin
Rosemary's baby - Ira Levin
Go ask Alice - Anonymous
The cement garden - Ian McEwan
I'm the king in the castle - Susan Hill
The van - Roddy Doyle
The Snapper - Roddy Doyle
The Commitments - Roddy Doyle

Maar de laatste drie raad ik niet aan. Verder zou ik eigenlijk niet meer weten welke boeken ik nog meer gelezen heb... Harry Potter is natuurlijk altijd aan te raden.
Waarom raadt je die laatste drie niet aan? Waren ze zo saai?
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 11:15
Fatality
Fatality is offline
Wij hoeven amper boeken te lezen.
We moeten er over 3 jaar een keer 4 lezen oid. waarbij we vragen krijgen die je nog kunt invullen zonder het hele boek ooit te hebben gelezen... voer voor de luie mens dus.

Ik heb gelezen:
The Butcher Boy van ....
A judgement in stone van Ruth Rendell
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 12:38
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
animal farm van george orwell

gaat over een boerderij, boer vertrekt en beesten grijpen de macht. Er ontstaat een dictatuur met varkens aan de leiding.
Ook verfilmd, goed boekje.

ik ben er net in begonnen, dus als ik de inhoud verkeerd vertel, correct me

[edit] vanwege de samenvoeging even het niveau: ikzelf doe vwo en ik vind het vrij gemakkelijk te lezen. Het zal dus gemiddeld zijn qua moeilijkheidsgraad. [/edit]

Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 13:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Let op: ik heb twee topics samengevoegd, omdat ze vrijwel hetzelfde zijn. De ene TS vraagt alleen om leuke boeken en de ander om leuke, moeilijke boeken. Zet er dus even bij of het wel of niet een moeilijk boek is (niveau: bovenbouw havo/vwo)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:19
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Jane Austen, Orwell, The catcher in the rye
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 17:50
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Skarrlock schreef op 18-12-2004 @ 19:51 :
Ik wil juist de wat moeilijkere Engelse boeken, om zo mijn Engelse idioom wat te verbreden. Ik wil woorden zien, die ik nog nooit heb gezien, ik wil een boek met inhoud. Persoonlijk denk ik (na het zien van de film) dat het boek Bridget Jones niet genoeg inhoud voor mij heeft, als jongen zijnde. Want het blijft natuurlijk zo'n typisch wijven verhaal á la Sex and the city..
Sophie's Choice en the Horsewhisperer zijn dan wel goede denk ik.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Skarrlock schreef op 19-12-2004 @ 10:03 :
Waarom raadt je die laatste drie niet aan? Waren ze zo saai?
Ze waren idd saai...en met veel Ierse spreektaal er door heen waardoor het niet echt fijn las.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 14:09
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-12-2004 @ 13:56 :
Ze waren idd saai...en met veel Ierse spreektaal er door heen waardoor het niet echt fijn las.
Het is wel leuk om the Commitments te lezen en daarna de film te bekijken. Eveneens geldt dat voor Sophie's choice en The Horsewhisperer bijvoorbeeld.
Boeken die verfilmd zijn zijn ook handig om het beter te begrijpen, als je eerst de film kijkt.
Je moet het dan wel leuk vinden om alsnog het boek te lezen, anders leg je het boek al gauw weg omdat je toch al weet hoe het afloopt .
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 15:08
Verwijderd
De eerste drie boeken van Harry Potter zijn ook verfilmd. Maar ik vind het over het algemeen niet zo geweldig om eerst de film te zien en daarna het boek te lezen, andersom vind ik meestal leuker.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:12
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-12-2004 @ 15:08 :
Maar ik vind het over het algemeen niet zo geweldig om eerst de film te zien en daarna het boek te lezen, andersom vind ik meestal leuker.
Ik ook . Maar ja, dat werkt niet echt om beter door het boek heen te komen .

Nog een tip trouwens: gemiddeld vwo-niveau denk ik:
The She-Devil van Fay Weldon (geloof ik).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 22:45
Skarrlock
Skarrlock is offline
Citaat:
Konijn schreef op 20-12-2004 @ 14:09 :
Het is wel leuk om the Commitments te lezen en daarna de film te bekijken. Eveneens geldt dat voor Sophie's choice en The Horsewhisperer bijvoorbeeld.
Boeken die verfilmd zijn zijn ook handig om het beter te begrijpen, als je eerst de film kijkt.
Je moet het dan wel leuk vinden om alsnog het boek te lezen, anders leg je het boek al gauw weg omdat je toch al weet hoe het afloopt .
Kan je dan niet beter eerst het boek lezen, en als controle de film kijken? Dat lijkt mij wat logischer..
__________________
Min varmkorv ĺr slüt
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Skarrlock schreef op 20-12-2004 @ 22:45 :
Kan je dan niet beter eerst het boek lezen, en als controle de film kijken? Dat lijkt mij wat logischer..
Dat lijkt me sowieso niet logisch, omdat de film over het algemeen door iemand anders gemaakt wordt dan degene die het boek schrijft en dat zo iemand er nog wel eens eigen dingen aan toe wil voegen en natuurlijk sowieso dingen weg laat. Een film is dus niet echt een controle van het boek...hoewel de kern ed natuurlijk wel hetzelfde is...maar denk je in het boek het een begrepen te hebben, zegt de film toch net iets anders, denk jij dan ook het ander, terwijl je het eerst goed had (als je het nog snapt ).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 00:15
Maarten84
Avatar van Maarten84
Maarten84 is offline
The Rats van James Herbert. Die vond ik echt .

"It was only when the bones of the first devoured victims were discovered that the true nature and power of these swarming black creatures with their razor sharp teeth and taste for human blood began to be realized by a panic-stricken city. For millions of years man and rats had been natural enemies. But now for the first time - suddenly, shockingly, horribly - the balance of power had shifted."
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 10:45
janschepensfan
janschepensfan is offline
ik vond Angela's Ashes van Frank Mc Court erg leuk.
Het is een autobiografisch boek over een verschrikkelijke jeugd in Ierland
__________________
" want op je tochten, leer je het meest in de bochten ", uit de musical: merrily we roll along, kijk voor info: www.freewebs.com/janschepens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Raymond Elais Feist
Lord Cromllem
16 17-10-2007 16:56
Verhalen & Gedichten Enquęte over leesgedrag
Jolyne
26 18-03-2006 18:04
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Verhalen & Gedichten ik ben een verhaal aan het schrijven
cactus metro
7 02-05-2004 19:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [engels] goede/mooie boeken om te lezen?
Harrie
23 15-02-2003 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.