Oud 07-01-2005, 23:05
b@rt-online
b@rt-online is offline
Ik vraag me wel is af of vrouwen ook zo veel mastruberen als jongens, vaak hoor je jongens vanalles er over zwetsen, maar vrouwen hoor je wat minder over dat onderwerp, waarom zou dat zijn?? masturberen ze dan gewoonweg minder als mannen of wat?
Oud 07-01-2005, 23:12
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Sommige ontdekken het gewoon laat. En soms, als ze het wel gewoon doen, dan durven ze er vaak niet echt voor uit te komen.
Oud 07-01-2005, 23:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
MastuRberen.
Oud 07-01-2005, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 07-01-2005 @ 23:12 :
MastuRberen.
Je was me voor.
Oud 07-01-2005, 23:16
b@rt-online
b@rt-online is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-01-2005 @ 23:12 :
MastuRberen.
sorry!
Oud 07-01-2005, 23:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2005 @ 23:14 :
Je was me voor.
(K)
Oud 07-01-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 07-01-2005 @ 23:12 :
ze scheppen er minder over op/ praten er minder over?
Wie gaat er nou opscheppen over hoe vaak-ie rukt?

"Ha vuile loser, heb jij een vriendin, ik ruk 6x per dag, ik heb geen vriendin nodig!"

Zoiets?
Oud 07-01-2005, 23:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
b@rt-online schreef op 07-01-2005 @ 23:05 :
Ik vraag me wel is af of vrouwen ook zo veel mastruberen als jongens, vaak hoor je jongens vanalles er over zwetsen, maar vrouwen hoor je wat minder over dat onderwerp, waarom zou dat zijn?? masturberen ze dan gewoonweg minder als mannen of wat?
Ik weet niet precies wat de statistieken zeggen (moet je zelf maar ff zoeken), maar wat ik daarvan begreep doen meisjes het minder en doen minder meisjes het uberhaupt.

Biologisch schijnt dit te komen omdat mannelijk zaad elke x aantal dagen (weet niet precies) moet worden ververst. Jonger zaad is beter in de concurrency (druk vreemdgaande vrouwen), dus mannen hebben er een uitdaging aan om het jong te houden.

Bovendien hebben mannen meer sexdrift en als ze geen vrouw vinden vieren ze die op zichzelf bot. Natuurlijk is dit niet altijd zo en in je buurt zijn de meiden misschien actiever, weet ik niet. Moet je ze vragen LOL.

Maar ik heb meer het idee dat dit misschien wat meer bedoelt is voor de vele reacties van meisjes. Veel plezier

(Krijg ik dit nu naar wetenschap en filosofie?!)
__________________
Altijd nuchter
Oud 07-01-2005, 23:24
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 07-01-2005 @ 23:18 :
"Ha vuile loser, heb jij een vriendin, ik ruk 6x per dag, ik heb geen vriendin nodig!"

Zoiets?
6x per dag, dan heb je geloof ik geen lul meer over om af te trekken na een week.
Oud 07-01-2005, 23:54
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-01-2005 @ 23:12 :
MastuRberen.
Ik vind dat dit een sticky topic moet worden, en dat iedereen die het dan nog over mastruberen heeft een permban aan zijn broek moet krijgen.
Oud 07-01-2005, 23:56
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 07-01-2005 @ 23:22 :
Ik weet niet precies wat de statistieken zeggen (moet je zelf maar ff zoeken), maar wat ik daarvan begreep doen meisjes het minder en doen minder meisjes het uberhaupt.
Goed, wat statistieken. Op dit gebied zijn er drie grote onderzoeken geweest. Het eerste onderzoek (de zgn. Kinsey-surveys) werd gehouden in 1948 en in 53 werd hetzelfde
onderzoek herhaald. De Playboy-foundation heeft in 1974 eenzelfde soort onderzoek gehouden en het amerikaanse National Opinion Research center (Laumann et al.) hebben in 1994 ook nog een onderzoek gedaan.

enkele resultaten:

Kinsey surveys ('48/'53)
masturbatie tot een orgasme - mannen: 92%
masturbatie tot een orgasme - vrouwen: 58%
masturbatie voor het 13 levensjaar - mannen: 45%
masturbatie voor het 13 levensjaar - vrouwen: 14%
masturbatie tijdens een huwelijk - mannen: 40%
masturbatie tijdens een huwelijk - vrouwen: 30%

Playboy foundation (1974)
masturbatie tot een orgasme - mannen: 94%
masturbatie tot een orgasme - vrouwen: 63%
masturbatie voor het 13 levensjaar - mannen: 63%
masturbatie voor het 13 levensjaar - vrouwen: 33%
masturbatie tijdens een huwelijk - mannen: 72%
masturbatie tijdens een huwelijk - vrouwen: 68%

Laumann et al. (1994)
masturbatie tijdens een huwelijk - mannen: 57%
masturbatie tijdens een huwelijk - vrouwen: 37%

Bron: Gender - Psychological perspectives 4th edition; Linda Brannon; uitgeverij: Allyn & Bacon

--------------------------------------------------
je moet je bij deze gegevens wel bedenken dat het allemaal vragenlijst onderzoeken zijn en het is dus niet te controleren of de proefpersonen eerlijk antwoord geven.

Citaat:
Biologisch schijnt dit te komen omdat mannelijk zaad elke x aantal dagen (weet niet precies) moet worden ververst. Jonger zaad is beter in de concurrency (druk vreemdgaande vrouwen), dus mannen hebben er een uitdaging aan om het jong te houden.
Of deze theorie klopt weet ik niet, maar ik heb er nog nooit over gelezen. Het zou kunnen.

Citaat:
Bovendien hebben mannen meer sexdrift en als ze geen vrouw vinden vieren ze die op zichzelf bot. Natuurlijk is dit niet altijd zo en in je buurt zijn de meiden misschien actiever, weet ik niet. Moet je ze vragen LOL.
De vraag of mannen een sterkere sexdrift hebben is nog lang niet beslecht. Over het algemeen zijn mannen wat vrijer als het gaat om seksuele attitudes, en beginnen ze eerder met seks. Dit zou kunnen komen omdat mannen -zoals jij stelt- er meer behoefte aan hebben (dus een biologische reden). Het zou echter ook kunnen dat een vrijere seksuele attitude voor mannen meer geaccepteerd is dan voor vrouwen. Vrouwen zouden zich dus belemmerd kunnen voelen en zou hun zin in seks als het ware 'wegstoppen'. Nogmaals: het zou allebei kunnen, maar je kunt niet zomaar stellen dat mannen een sterkere sexdrift hebben
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 07-01-2005, 23:57
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Citaat:
juno schreef op 07-01-2005 @ 23:54 :
Ik vind dat dit een sticky topic moet worden, en dat iedereen die het dan nog over mastruberen heeft een permban aan zijn broek moet krijgen.
Vergeef deze TS die nog maar 15 jaren jong is.
Oud 08-01-2005, 00:35
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 07-01-2005 @ 23:56 :
De vraag of mannen een sterkere sexdrift hebben is nog lang niet beslecht. Over het algemeen zijn mannen wat vrijer als het gaat om seksuele attitudes, en beginnen ze eerder met seks. Dit zou kunnen komen omdat mannen -zoals jij stelt- er meer behoefte aan hebben (dus een biologische reden). Het zou echter ook kunnen dat een vrijere seksuele attitude voor mannen meer geaccepteerd is dan voor vrouwen. Vrouwen zouden zich dus belemmerd kunnen voelen en zou hun zin in seks als het ware 'wegstoppen'. Nogmaals: het zou allebei kunnen, maar je kunt niet zomaar stellen dat mannen een sterkere sexdrift hebben
Voor vrouwen dient masturbatie om de zuurgraad van de vagina te veranderen. Daardoor wordt deze dodelijker voor zaad en voert de concurrentie nog meer op. Zodoende kan ze zo goed mogelijke nakomelingen tewerkstellen. Dit hoeft echter niet perse en niet zo vaak (eens per maand). Dat is de verklaring die ik ken. Lijkt me redelijk logisch.
__________________
Altijd nuchter
Oud 08-01-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 07-01-2005 @ 23:57 :
Vergeef deze TS die nog maar 15 jaren jong is.
Toen ik 6 was, wist ik nog hoe je dit woord spelt, en toen wist ik nog geeneens wat het betekent.
Oud 08-01-2005, 13:17
DreamQueen
DreamQueen is offline
misschien gaat het niet iedereen aan hoe vaak je mastrubeert?
de jongens die opscheppen hebben gewoon een goeie beurt nodig.
Oud 08-01-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
DreamQueen schreef op 08-01-2005 @ 13:17 :
misschien gaat het niet iedereen aan hoe vaak je mastrubeert?
de jongens die opscheppen hebben gewoon een goeie beurt nodig.
dan moet ik binnenkort maar eens op gaan scheppen
Oud 08-01-2005, 13:42
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DreamQueen schreef op 08-01-2005 @ 13:17 :
mastrubeert?
__________________
ignorance is bliss
Oud 08-01-2005, 13:51
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
sorry hoor, maar jongens praten nooit over mastruberen.
voor zover ik heb gemerkt...
misschien dat ze soms grapjes maken met handgebaren als het om een lekker wijf op tv gaat of wat dan ook...

(tenminste, ik kan me voorstellen dat bepaalde jongens hun lompheid niet onder controle kunnen houden)

nee vrouwen, die praten minstens net zoveel over sex als mannen, waarschijnlijk meer...
en dan zeggen dat mannen alleen maar over sex praten en denken..


misschien ben ik een uitzondering
ik kijk vaak naar rondingen kontjes, en voorkanten...
maar dan denk ik niet direct aan neuken ofzo.
ik denk maar 4x p.dag aan neuken, dat is vaak tijdens m'n slaap, savonds, en sochtends....

met uitzondering als ik bij m'n vriendin ben
want die vraagt er gewoon om
loopt ze een beetje voor je te deinsen enzo, daar krijg je soms wel gedachtes bij...
Oud 08-01-2005, 14:01
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Ik heb 's gelezen dat mannen het vroeger ontdekken omdat hun geslachtsdeel aan de buitekant zit en ze er al van kleinsafaan (aan elkaar of van elkaar???) aan zitten te prutsen terwijl het bij meisjes moeilijker te ontdekken valt enzo. Mss dat daarom minder meisjes het doen, of meisjes het minder doen... Mja kweetniet, kan ook fout zijn
Oud 08-01-2005, 14:23
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
juno schreef op 07-01-2005 @ 23:54 :
Ik vind dat dit een sticky topic moet worden, en dat iedereen die het dan nog over mastruberen heeft een permban aan zijn broek moet krijgen.
Ehm het is waarschijnlijk in 9 van de 10 gevallen een typfout, maargoed ik denk idd dat jongens/mannen het vaker doen
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 08-01-2005, 14:33
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ladies, even nokken over spelling. Dat hoort op MT.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-01-2005, 15:20
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
dat meiden 't minder doen geloof ik wel... de meeste meiden doen het niet dagelijks dacht ik...en de meeste jongens soms wel meerdere keren op 'n dag.

Maar dat meisjes minder over seks praten is niet waar... meisjes lullen volgens mij vaker over dat soort dingen dat jongens. Alleen meestal niet in 't bijzijn van jongens.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 08-01-2005, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 08-01-2005 @ 13:51 :
met uitzondering als ik bij m'n vriendin ben
want die vraagt er gewoon om
loopt ze een beetje voor je te deinsen enzo, daar krijg je soms wel gedachtes bij...
Oud 08-01-2005, 17:16
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 07-01-2005 @ 23:54 :
Ik vind dat dit een sticky topic moet worden, en dat iedereen die het dan nog over mastruberen heeft een permban aan zijn broek moet krijgen.
i second that
Oud 08-01-2005, 17:29
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Master Berend.
__________________
Lampaan.
Oud 08-01-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 08-01-2005 @ 17:29 :
Master Berend.
Klassieker.
Oud 08-01-2005, 19:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
dit gaat nergens meer heen geloof ik. @ TS: gebruik ook de zoekfunctie
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Betrapt ?!
legrand15
48 09-02-2016 06:58
Seksualiteit Meer dan rukken/mastruberen.!
maximekeee
66 29-12-2009 22:21
De Kantine Leukste post van de dag
Yoshimare
500 21-09-2008 16:13
Seksualiteit fantasie
nickypicky
57 20-09-2007 18:40
Seksualiteit Mastruberen van mannen en vrouwen
ajax-fan
2 04-03-2005 19:42
Seksualiteit Wat is uw seksuele IQ?
slisje
46 22-06-2002 03:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.