Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 11:15
faan
Avatar van faan
faan is offline
DIt is dus me vraag
Want ik heb een m. muis een tijdje geleden gekocht.. en de vrouwtjes raken allemaal moeilijk zwanger
Ik weet nl. niet hoe oud hij is
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2002, 19:35
Verwijderd
mooi zo

luister nou maar gewoon
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 13:24
H@@i
H@@i is offline
nou dan moet je dat gouw gaan uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 15:13
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ik dank jullie voor deze duidelijke replays
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 15:31
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Idd niet echt nuttige replies..

Ben je iig zeker dat het een mannetje is? Was het niet zo dat mannetjesmuizen door de typische en sterke lucht van hun urine, behoorlijke stinken. Bovendien zijn ze, omdat ze hun territorium willen bewaken, onderling wat vechtlustiger.


Herken je dit? Welke muis is het? Normaal komen er wel snel kleine muisjes dacht ik..
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 08:06
Verwijderd
nee t gaat erom dat ik een lichte flame met dezelfde persoon had over dit onderwerp in z'n vorige topic
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:48
Uw God
Uw God is offline
Citaat:
faen schreef:
DIt is dus me vraag
Want ik heb een m. muis een tijdje geleden gekocht.. en de vrouwtjes raken allemaal moeilijk zwanger
Ik weet nl. niet hoe oud hij is
je moet operatief zijn plasser verwijderen, dit zal het grootste deel van de problemen oplossen

Uw god ... jullie houden van mij
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 16:55
faan
Avatar van faan
faan is offline
hmm lol.. een mannetje is een mannetje
En als ik ook nog vraag, wanneer een mannetje niet meer voor de fok gebruikt kan worden (stel ik dat het mannetje uitgegroeid is..en dus echt wel zeker is (balletjes van 2 cm) dat het stinkertje een mannetje is ) En hij was aggressief tegen de vrouwtjes..en wilde paren (dus duidelijk een voorbeeld).

Mortischa je hebt van het verhaal uiteindelijk je zin gekregen

Uw God.. waar slaat je antwoord op?! (vraag mss verkeerd gelezen? )
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:50
Silverwolf
Silverwolf is offline
Hoi,

naar wat ik gemerkt heb kunnen mannetjes vanaf een week of 6 jongen verwekken (maar gebruikelijker is vanaf een maand of 3, dan zijn ze al redelijk gegroeid) tot aan de dag dat ze doodgaan. Ik heb zelf een mannetje gehad dat 2,5 werd en op z'n 2e jaar nog een aantal nestjes heeft gehad. Het kan natuurlijk zijn dat je mannetje niet vruchtbaar is. Dan kan hij proberen wat hij wil, maar je zult er geen jongen van krijgen. Ook kan het zijn dat je vrouwtjes hem niet accepteren, maar dat komt maar heel weinig voor. Mocht je nog wat vragen hebben dan kun je me mailen op wolfeyes_only@hotmail.com

~Silverwolf~
__________________
Losin'rhythm, crouching along the track. The moon is full, melody comes back. A wolf with rough paws, but wise. The reflection of the moon in his eyes
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:42
faan
Avatar van faan
faan is offline
1 vrouwtje raakte gewoon niet zwanger.. het kan komen omdat ze niest en wat magertjes is..
1 kreeg een dikke buik..maar is nu na een tijd van dikke 4 weken nog geen moeder geworden (mss eet ze te veel )
1 is nu zwanger lijkt me..want ze is erg toegenomen in grootte/breedte, meer dan de vorige '1'.
* ps. het mannetje is nu dood

Het lijkt net alsof ze me tegen werken..wil ik jongen krijg ik ze niet
Wil ik er geen, krijg ik ze
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.