Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2004, 09:30
Jeroen
Avatar van Jeroen
Jeroen is offline
Citaat:
Ostard schreef op 04-07-2004 @ 00:48 :
Geachte skyrise,

Als je kijkt naar plaatje "Atlas met glas" zie je dat over het gehele plaatje gekoze is voor een grove cut out, misschien valt jou dit niet op maar mij wel als maker. Het plaatje "golf over stad" leek me aardig om even gepost te worden omdat ik er dingen tussen vond zitten die ik minder vond maar ook dingen die ik goed vond.

dan nog even een kleine mededeling: je bent mijn "skateboarder opgolf en vrouw staat te kijken vergeten" of je wou zeggen dat die wel netjes was uitgeknipt.

En sietse fliegen is een meisje.

met vriendelijke groet

Roald,

ps, en pepperen88 het was geen comeback het was serieus.

owja en erm ... pepperen88 als je toegeeft dat je het niet kunt/klote vind waarom zou je het dan posten, leed vermaak?

(sorry jongens dat dit een van zoveelste posts is, ik ben er niet zo goed in en weet dat mijn opmerkingen kut zijn mijn plaatjes stellen ook niet veel voor maar, vind het altijd de moeite waard om iets te posten en ik vind het wel lekker om mee telopen met de echte photoshopers)
Reageer er alsjeblieft niet zo triest op, zeg.
__________________
Appeltje, eitje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2004, 11:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn ding was mijn allereerste fotosoepsel. Amateurs worden zeker niet toegelaten of wel!? Kan er niet tegen dat mensen als Ostard doen alsof ze alles zijn hier. Lijkt wel lifestyle zeg.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 04-07-2004 @ 12:17 :
Mijn ding was mijn allereerste fotosoepsel. Amateurs worden zeker niet toegelaten of wel!?
Tuurlijk worden die wel toegelaten. Sterker nog volgens mij zitten hier alleen maar amateurs . Ook al is het je eerste keer, je moet toch een keer beginnen, maar daarom mogen anderen je werk wel bekritiseren, niet?. En hoe meer snelle 1,2,3-klik-filter-plaatjes je plaatst, hoe meer kritiek je kan krijgen. Steek je energie gewoon in 1 plaatje, in plaats van 3 of meer.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:19
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Ik weet nu nog niet wie de winnaar wordt, maar de volgende die een contest organiseerd moet ff duidelijk maken dat je 1e inzending geldig is (de volgende tellen niet meer).
KWALITEIT IS NOG ALTIJD BELANGERIJKER DAN KWANTITEIT
Anders is het een beetje oneerlijk, omdat je met meer inzendingen dus meer kans hebt om te winnen......maar dat kunnen we allemaal wel rade.
Voor de duidelijkheid, nu telt nog wel alles mee wat je inzendt.

Dank u
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
parazonium schreef op 04-07-2004 @ 13:32 :
Tuurlijk worden die wel toegelaten. Sterker nog volgens mij zitten hier alleen maar amateurs . Ook al is het je eerste keer, je moet toch een keer beginnen, maar daarom mogen anderen je werk wel bekritiseren, niet?. En hoe meer snelle 1,2,3-klik-filter-plaatjes je plaatst, hoe meer kritiek je kan krijgen. Steek je energie gewoon in 1 plaatje, in plaats van 3 of meer.
Het was geen 1,2,3 klik-plaatje.
Surfer is weggehaald, ik heb ding ingekleurd en weet ik veel hoeveel vage dingen aangeklikt en kleuren veranderd.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
En nu?

?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:11
Verwijderd
em niet echt (check pb)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:16
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
parazonium schreef op 04-07-2004 @ 17:11 :
em niet echt (check pb)
Jaja.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:45
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
LaMazulu schreef op 04-07-2004 @ 15:19 :
Ik weet nu nog niet wie de winnaar wordt, maar de volgende die een contest organiseerd moet ff duidelijk maken dat je 1e inzending geldig is (de volgende tellen niet meer).
KWALITEIT IS NOG ALTIJD BELANGERIJKER DAN KWANTITEIT
Anders is het een beetje oneerlijk, omdat je met meer inzendingen dus meer kans hebt om te winnen......maar dat kunnen we allemaal wel rade.
Voor de duidelijkheid, nu telt nog wel alles mee wat je inzendt.

Dank u
DAT is lame
als iemand meerdere iedeeen heeft mag hij die toch zeker gewoon posten? en kwaliteit varieert ook met het topic.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:03
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Citaat:
JaJ schreef op 04-07-2004 @ 19:45 :
Als iemand meerdere iedeeen heeft...
Wat versta je onder meerdere ideeën? Goed uitgewerkte (al dan niet kloppende) maar wel originele creaties? Of geestdodende kant-en-klare-in-5-minuten-al-af-filterwerkjes?
Zoals ik al zei kwaliteit gaat boven kwantiteit. Het is dus geen wedstrijd om zoveel mogelijk dingen te contrubuten.
Citaat:
JaJ schreef op 04-07-2004 @ 19:45 :
...mag hij die toch zeker gewoon posten?
Posten mag altijd, maar het is aan de volgende 'organisator', om een regel te stellen van je eerste inzending is geldig voor deelname.
Citaat:
JaJ schreef op 04-07-2004 @ 19:45 :
en kwaliteit varieert ook met het topic.
Dat is idd waar. Ik vind dat er al aardige werken zijn gemaakt . Naar mijn mening een hoger niveau dan het de vorige contest.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:20
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
wijffie, 18 jaar, MET grote bek, ZONDER artwork schreef op
Citaat:
03-07-2004 @ 21:39 :
oh rot toch op man. tuurlijk is het niet erg als iemand er slecht in is. en tuurlijk moet je toch ergens beginnen. maar je hoeft niet elke keer als je op een paar knopjes heb gebrukt het resultaat hier te posten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:25
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Ik doe een voorstel aan jullie zeikerds:

Zorg ervoor dat de volgende keer inzendingen naar de STARTER van het topic worden gezonden en laat deze dan een selectie maken van wat mooie inzendingen zijn, dan kan DAAROP gereageerd worden..

dat scheelt weer een boel gekanker van jullie.. stelletje forumvervuilers.

en nog een ding:

als je een post wilt maken ZONDER er zelf een plaatje bij te doen, (zowiezo discutabel in een contest zoals deze, inzending = photoshopsel) zorg dan in godsnaam dat het zinnig is...

getting fucking sick of jullie gekanker.

daarnaast zit in de meeste 13 jarige postertjes hier meer inspiratie en kunst dan in de supercleane gephotoshopte massa troep van jullie
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:42
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
boohoo
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 14:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 06-07-2004 @ 13:20 :
wijffie, 18 jaar, MET grote bek, ZONDER artwork schreef op
Oh God wat ben ik nu toch beledigd zeg. Ik ga niet beginnen over mijn geweldige photoshopkwaliteiten, want die heb ik niet, maar ik heb hier wel wat opgezet, wat me toch echt meer werk kostte dan sommige andere inzendingen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:15
Ostard
Ostard is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 06-07-2004 @ 13:25 :
Ik doe een voorstel aan jullie zeikerds:

Zorg ervoor dat de volgende keer inzendingen naar de STARTER van het topic worden gezonden en laat deze dan een selectie maken van wat mooie inzendingen zijn, dan kan DAAROP gereageerd worden..

dat scheelt weer een boel gekanker van jullie.. stelletje forumvervuilers.

en nog een ding:

als je een post wilt maken ZONDER er zelf een plaatje bij te doen, (zowiezo discutabel in een contest zoals deze, inzending = photoshopsel) zorg dan in godsnaam dat het zinnig is...

getting fucking sick of jullie gekanker.

daarnaast zit in de meeste 13 jarige postertjes hier meer inspiratie en kunst dan in de supercleane gephotoshopte massa troep van jullie
Skyrise onze held
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
LaMazulu schreef op 04-07-2004 @ 15:19 :
Ik weet nu nog niet wie de winnaar wordt, maar de volgende die een contest organiseerd moet ff duidelijk maken dat je 1e inzending geldig is (de volgende tellen niet meer).
KWALITEIT IS NOG ALTIJD BELANGERIJKER DAN KWANTITEIT
Anders is het een beetje oneerlijk, omdat je met meer inzendingen dus meer kans hebt om te winnen......maar dat kunnen we allemaal wel rade.
Voor de duidelijkheid, nu telt nog wel alles mee wat je inzendt.

Dank u
Wat een onzin, als iemand 10 snelgemaakte, lelijke plaatjes instuurt maakt diegene helemaal niet meer kans om te winnen, je bekijkt elk werk toch op zichzelf, of niet? Eén mooie zal dan uiteindelijk meer kans maken dan een een veelvoud aan 2-klikken-werkjes.
Iedereen zou gewoon net zo veel werken in moeten kunnen sturen als ze willen, dat heeft niks met 'meer kans' te maken; het publiek bepaalt uiteindelijk toch wel of er iets goeds tussen zit of niet.
Wat je hooguit kunt doen is mensen aansporen om er iets creatiefs/creatievers van te maken door opbouwende kritiek te geven. Het lijkt nu wel of sommige mensen de PS-contests iets te serieus nemen...het is en blijft een wedstrijdje voor de lol, waar beginnende photoshoppers eventueel nog wat van leren kunnen ook.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 06-07-2004 @ 21:36 :
Wat een onzin, als iemand 10 snelgemaakte, lelijke plaatjes instuurt maakt diegene helemaal niet meer kans om te winnen, je bekijkt elk werk toch op zichzelf, of niet? Eén mooie zal dan uiteindelijk meer kans maken dan een een veelvoud aan 2-klikken-werkjes.
Iedereen zou gewoon net zo veel werken in moeten kunnen sturen als ze willen, dat heeft niks met 'meer kans' te maken; het publiek bepaalt uiteindelijk toch wel of er iets goeds tussen zit of niet.
Wat je hooguit kunt doen is mensen aansporen om er iets creatiefs/creatievers van te maken door opbouwende kritiek te geven. Het lijkt nu wel of sommige mensen de PS-contests iets te serieus nemen...het is en blijft een wedstrijdje voor de lol, waar beginnende photoshoppers eventueel nog wat van leren kunnen ook.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 08:42
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat veranderen hier mensen toch snel van mening... Jesu...

Dus Ostard en volgens mij ook parazonium (als het niet zo is... vergeeft me), maak een keuze uit jullie inzendingen en kies welke er dus mee gaat doen... Want 2 is niet eerlijk he.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 08:58
Verwijderd
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, ander ga je even mensen af lopen zeiken in je vakantie .... Nee, ik kan het ook niet, maar het is toch gewoon leuk om mee te doen?? Anders moet je twee gescheiden contesten maken een voor de *kuch* "professionals" en een voor de "amateurs", en anders moet je gewoon je bek houden en over de volgens jullie fucking slechte lelijke fotosoepsels heen kijken. Zo, lang leve de vakantie!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:16
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-07-2004 @ 09:42 :
Wat veranderen hier mensen toch snel van mening... Jesu...

Dus Ostard en volgens mij ook parazonium (als het niet zo is... vergeeft me), maak een keuze uit jullie inzendingen en kies welke er dus mee gaat doen... Want 2 is niet eerlijk he.
ik heb maar 1 inzending , 2 mag van mij best wel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
parazonium schreef op 07-07-2004 @ 10:16 :
ik heb maar 1 inzending , 2 mag van mij best wel
Oeps sorry...

Maar die Ostard moet dus kiezen....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:46
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
hahahaha "professionals" hahaha *kuch*....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 07-07-2004 @ 18:46 :
hahahaha "professionals" hahaha *kuch*....
. Gefeliciteerd

Zjoerd ook zie ik >
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 13:22
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
thanks.. haha... wist niet dat mn b-day hier ook in stond. komisch
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 15:14
Ostard
Ostard is offline
eerste telt toch?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:04
elledc
elledc is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 03-07-2004 @ 13:54 :

Sietse Fliegen:

Mag ik aannemen dat je homo bent? In ieder geval zijn jou contributions flink gay

Sinds wanneer kan een vrouw gay zijn???
LOL

Verder vind ik dit hele topic op niks slaan, in de plaats van aan iedereen een kans te geven, ookal kan diegene minder goed met photoshop werken, zeiken jullie elkaar constant af
En diegene die fier zijn dat ze het programma goed kennen en anderen daarbij afzeiken mogen van mijn part de verliezers zijn!

Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 16:11.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:07
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
doe dan, de beste telt. krijg je anders dalijk een situatie dat iemand iets kei moois maakt, en dan niet wint omdat hij nou eenmaal eerst iets minders heeft gemaakt. maar filteren door alles naar topicstarter te sturen lijkt me mooizaam.
gefeliciteerd in elk geval, skyrise
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 16:12
Verwijderd
een vrouw kan gay zijn sinds vrouwen op vrouwen vallen..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:04
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Ik denk niet dat het duidelijk was wat ik in mn vorige bericht zei.
>>>Voor de duidelijkheid, nu telt nog wel alles mee wat je inzendt.<<<

Het was een idee voor de volgende starter, om zo'n (soort) regel toe te passen, maar dat is aan hem/haar.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:58
Mauryn
Avatar van Mauryn
Mauryn is offline
Mijn Inzending

Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:55
Ostard
Ostard is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 08-07-2004 @ 17:12 :
een vrouw kan gay zijn sinds vrouwen op vrouwen vallen..
is dat dan niet lesbie?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:36
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Hierbij ALLE inzendingen.

> Ostard:


> Ostard (2e):


> Ostard (3e):


> JCG:


> JCG (2e):


> nps:


> cut_off:


> cut_off (2e):


> -nurvana-:


> alluman:


> Briseïs:


> Vice:


> ConcordDawn:


> ConcordDawn (2e):


> ConcordDawn (3e):


> GRRR:


> Sietse Fliegen:


> Sietse Fliegen (2e):


> drezzz:


> timesbold:


> timesbold (2e):


> Bloodline:


> parazonium:


> joopie:


> joopie (2e):


> Mijn*:
die eerste pakt ie nie, maar die had tog nie gewonne sry...


> Mijn* (2e):


> Mijn* (3e):


> zjoerd:


en die met Sietses Flieges hulp:


> zjoerd (2e):


> duivelaartje:


> duivelaartje (2e):


> Mauryn:
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:40
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
--------------------------------
Scoreformulier:
Ostard [#]
Ostard2 [#]
Ostard3 [#]
JCG [#]
JCG2 [#]
nps [#]
cut_off [#]
cut_off2 [#]
-nurvana- [#]
alluman [#]
Briseïs [#]
Vice [#]
ConcordDawn [#]
ConcordDawn2 [#]
ConcordDawn3 [#]
GRRR [#]
Sietse Fliegen [#]
Sietse Fliegen2 [#]
drezzz [#]
timesbold [#]
timesbold2 [#]
Bloodline [#]
parazonium [#]
joopie [#]
joopie2 [#]
Mijn* [#]
Mijn*2 [#]
Mijn*3 [#]
zjoerd [#]
zjoerd(groot) [#]
duivelaartje [#]
duivelaartje2 [#]
Mauryn [#]
--------------------------------

Geef punten van 1 - 10, en in een paar woorden iets van zeggen, moet lukken d8 ik ^^)

Op vrijdag 16 juli ben ik op vakantie(ben maar 1 weekje weg hoor) dus ik ben van plan jullie te laten stemmen tot 15 juli, tenzij hier groot bezwaar tegen is.

Kortom stem niet meer na:
Donderdag15 juli

Ik reken dan ook meteen de uitslag uit.

I hope i made my selfe clear enough...think so
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:50
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Ostard [0]
Ostard2 [0]
Ostard3 [1]

Grote mond voor iemand met 0,0 photoshop skills, lopen zeiken over "slecht afgewerkte dingen" en zelf een knip plakseltje inleveren. Wat mij betreft geen inzendingen meer

JCG [5]
JCG2 [6,5]

Euhm de eerste ziet er wel leuk uit, maar wat is er nou eigenlijk veranderd? een paar golfjes? beetje mager, though: netjes

2e is leuk, straalt iets ouds, surrealistisch uit. Niet helemaal genoeg doorgevoerd/uitgewerkt, maar zeer goed begin

nps [6,5]

Erg grappig, precies in de goede hoek (perspectief) gezet en leuk gevonden. Alleen had het grafisch nog wat realistischer kunnen zijn (schaduw, haze, golven/opspattend water ervoor, textuur/diepte verhouding)

cut_off [6,5]

Op zich wel grappig, maar is het net niet, de golven met de ster erin zijn leuk

cut_off2 [7]

2e: erg mooi met het licht en de kleuren gewerkt.

-nurvana- [6]

de "zaadcellen" zijn mooi en de golf ook, toch zie ik niet veel verband tussen de beide 2 "layers"

alluman [7]

een 7 helemaal verdiend met "originaliteit"

niet helemaal mijn ding, maar toch erg grappig

Briseïs [6]

Erg mooi gephotoshopped maar erg weinig vernieuwends

Vice [6,5]

Zelfde als Briseiis, maar alleen leuk met kerst

ConcordDawn [7,5]

Erg mooi gevonden, heel gaaf om de surfer uit de context te halen en hier wat mee te doen, misschien had je er nog iets meer aan kunnen doen

ConcordDawn2 [6]

Mager... paar leuke effectjes, mooi symmetrische figuur, maar niet echt super

ConcordDawn3 [6]

Ja dude, ik ben fan van je abstracte troep, maar daar krijg je NU ff geen puntjes meer voor (ook TE weinig samenhang met het origineel imho

GRRR [8,5]

Erg mooi gevonden, goed afgewerkt, mooie compositie, mooi thema. GOOD ONE! Vind de effecten die je links onder hebt gebruikt (oa het "rokerige" dat van de golven afkomt links onder en de manier hoe je het gezicht gemasked hebt helemaal bij het geheel passen) echter nog 2 opmerkingkjes: midden in rechts zit een lijntje, die had je zelf ook wel kunnen zien en wegwerken (slordigheidje) en dat rokerige wat van de golven afkomt linksonderin daar had nog een texture/stukje van her originineel doorheen kunnen schemeren (het is nu HEEL plastic)).. maar dat is een kwestie van smaak.

GOOD JOB!

Sietse Fliegen [5]

Euhm ja, een slecht uitgeknipt surfwijffie dat niet diep genoeg in de golf ligt, NIET in de golf is gezet, maar erbovenop is gepleurd en een nietszeggend merkje bovenin rechts...

leuke collage voor een groep 8-ertje van de basisschool

Sietse Fliegen2 [5,5]

Ietsje beter als de vorige (geen kniprandjes) maar nog steeds niet overtuigend. En sodemieter alsjeblieeeeft op met die vieze glinstersterretjes.. bah

(ook niet het recht om anderen af te kraken als je DIT soort dingen inleverd dus)

drezzz [6,5]

Het ziet er mooi uit, maar ik zie teveel dingen die je van buiten erbij hebt gehaald en vooral daarin te weinig van het origineel terug, ik vind ook dat de kleur of het font niet bij je ding past.

toch leuk however

timesbold [7]

leuk gevonden, alleen had je visje (links) iets beter kunnen worden weggewerkt/in het plaatje worden gezet.

timesbold2 [zie boven]

niet twee dezelfde dingen inleveren ... voortaan een NOG beter doen, dan had je een 7.5 gekregen

Bloodline [5]

Tsja een grappige poster met daarin SUPERMAN, een of ander Dragonball figuurtje, een boel niet passende text, lelijk knipwerk

en hey: "ook nog een golf op de achtergrond!" maar wat die golf met de rest te maken heeft... tsja dat blijft een mysterie

parazonium [9]

Geweldig! superoriginieel gevonden, bijna helemaal goed afgewerkt, goed vanuit het origineel verder gewerkt!

TOF! niets meer op aan te merken

joopie [8]

Erg mooi, leuk origineel gevonden en past goed inelkaar. Mooi afgewerkt.

joopie2 [#]

zie boven

Mijn* [6,5]

grappig, maar ik weet niet.. mwah kvind het meer een soort van onsamenhangende uitbreiding van het origineel

Mijn*2 [6,5]

Leuke "bliksemflits" maar die ligt een beetje op de rest, voor de rest: wat doet die flits daar? .. leuk plaatje.. nothing less nothing more

Mijn*3 [6,5]

6 punten voor de collage, een halve punt voor die Ullie mit der Deutsche Flag: leuk om op te sturen als je op vakantie bent: waar zit ie nou? Duitsland, Londen of op de Zuidpool??

zjoerd [6]

Mooi plaatje, simpel effect, niet bijzonder

toch blijft het mooi om naar te kijken

zjoerd(groot) [#]

zie boven

duivelaartje [6,5]

leuk verzonnen, niet helemaal mijn kleurtjes, beetje abstract..

duivelaartje2 [7]

Leuk gevonden, maar volgens mij wel heel snel en simpel gemaakt met druk op de knop: 1 filtertje

Mauryn [6,5]

Ziet er beetje wannabe flitsend design uit... beetje oud (had het goed gedaan jaartje of 5 terug, maar is nu echt beetje uit de gratie. Flitsende lucht boven de golven is erg vet.
Tekst, letters, kleuren van en de plaatsing ervan verpesten je plaatje.


mijn top #3:

1. Parazonium
2. GRRRR
3. Joopie

met Concord Dawn als goede 4e.


nb: als er volgende keer wat MINDER wordt gebitched en niet wordt afgezeken zal ik ook wat insturen. Als je het niets vind kan je dat achteraf in je beoordeling zetten ZONDER iemand af te zeiken. Tis echt te laag voor woorden.

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:26
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Scoreformulier:
Ostard [7,5] Leuk bedacht, en mooi afgewerkt
Ostard2 [5] Nee, slecht
Ostard3 [5,5] Ook slecht, niet mooi afgewerkt, ziet er zeer nep uit.
JCG [5] Je hebt (bijna) niks veranderd...
JCG2 [7] Heel erg leuk! Alleen jammer dat de "golf" niet mooi overloopt in de rest van het water.
nps [7] Leuk! Ook mooi afwerkt.
cut_off [6,5] Nou... hmm, ik zie er niks in.
cut_off2 [6] Paar-knopjes-klik-werk en ik vind hem niet mooi gelukt.
-nurvana- [6,5] Grappig! Maar de spermacellen passen niet bij de golfen, jammer.
alluman [7] Mooi, maar beetje te abstract misschien.
Briseïs [7] In de wolkjes!
Vice [7] Leuk, maar een beetje simpel.
ConcordDawn [7,5] Heel leuk bedacht!
ConcordDawn2 [7] Minder, gewoon wat spiegelwerk...
ConcordDawn3 [6] Niet mooi... Maar goed gevonden.
GRRR [8,5] Echt geweldig!
Sietse Fliegen [5,5] Simpel
Sietse Fliegen2 [6] Simpeltjes..
drezzz [6,5] Leuk gevonden, niet goed afgewerkt.
timesbold [7,5] Ha leuk! Maar vind de 2e mooier en echter lijken.
timesbold2 [8] Zie hierboven
Bloodline [7] Gewoon leuk.
parazonium [9] De beste
joopie [8] Beide een 8, de 2e ietsje mooier door de weerspiegeling, maar het maakt niet zoveel uit.
joopie2 [8] Zie hierboven.
Mijn* [5,5] Matig.
Mijn*2 [6] Gespiegeld en een bliksem.. knap hoor...
Mijn*3 [5,5] Alleen die orka past bij het water. Verder niet.
zjoerd [6,5] Voor een 12 jarige!
zjoerd(groot) [6,5] Zie hierboven
duivelaartje [-] Stem niet op mezelf
duivelaartje2 [-] Stem niet op mezelf
Mauryn [7] Wel leuk ja.

Mijn top 3:
parazonium [9]
GRRR [8,5]
timesbold2 [8]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ostard [6] Eigenlijk nog best leuk, maarja beetje jammer uitgewerkt.
Ostard2 [1] Eh, laten we daar maar niets over zeggen.
Ostard3 [6] Zelfde als de eerste.
JCG [1] Een 1 voor de moeite. Nee eigenlijk niet eens voor de moeite, maar ik ga niet onder de 1.
JCG2 [7] Wel aardig. Grappig sfeertje.
nps [6] Beetje, chliché, maar wel grappig.
cut_off [8] Vinnik leuk.
cut_off2 [8] Idem.
-nurvana- [6] Eigenlijk nog best grappig.
alluman [8] Leuk idee, al spreekt het me toch iets minder aan.
Briseïs [#] Een tien natuurlijk.
Vice [5] Ik hou niet van glitters.
ConcordDawn [7] Leuk, spreekt me alleen niet erg aan.
ConcordDawn2 [6] Idem, maar dan nog minder.
ConcordDawn3 [6] Idem.
GRRR [10] Geweldig.
Sietse Fliegen [7] Erg grappig, minder afgewerkt.
Sietse Fliegen2 [6] Uitgemolken, vond de eerste leuker.
drezzz [7] Leuk sfeertje.
timesbold [6] Vind nummertje twee leuker.
timesbold2 [8] Grappig.
Bloodline [5] Samengeraapt zooitje.
parazonium [10] Geweldig.
joopie [9] Erg leuk.
joopie2 [Idem.]
Mijn* [5] Tsja, Lelijke kleuren.
Mijn*2 [6] Vind ik nog best aardig.
Mijn*3 [5] Samengraapt zooitje, maar dat was ook de bedoeling, geloof ik.
zjoerd [4] Eh, tsja.
zjoerd(groot) [3] Idem, maar dan erger.
duivelaartje [5] Niet bijzonder.
duivelaartje2 [5] Idem.
Mauryn [7] Best aardig.

Top 3:
1. GRRR
2. Parazonium
3. joopie
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:42
Verwijderd
waar kun je photoshop eigelijk downloaden?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 10-07-2004 @ 16:42 :
waar kun je photoshop eigelijk downloaden?
Ssssst
Pm
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 16:45 :
Ssssst
Pm

Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:55
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Scoreformulier:
Ostard [6] Het idee is wel ok, de uitwerking alleen niet.
Ostard2 [4] Niet leuk en ook niet mooi
Ostard3 [4] ^
JCG [1] Een puntje voor de 'moeite'
JCG2 [5] Niet zo mooi, maar toch heeft het nog wel iets
nps [4] Nogal voorspelbaar
cut_off [5] Ik vind de gebruikte effecten er niet mooi uit zien, had wel mooi kunnen worden, maar is het helaas niet echt
cut_off2 [7] Eigenlijk meer een 6,5 maar vooruit, aangezien halve cijfers niet mogen Ik vind het wel wat hebben, mysterieus.
-nurvana- [4] Spreekt me op geen enkele manier aan
alluman [6] Leuk bedacht, ziet er ook netjes uit, maar ik hou er niet zo van
Briseïs [5] Voor de moeite, het is niet lelijk om te zien, maar voegt ook niets toe
Vice [3] Die flare-gevallen vind ik echt vreselijk
ConcordDawn [3] Vind ik echt niets..maar toch weer wat anders
ConcordDawn2 [5] Ik vind het niet echt mooi, maar ik zie er een soort hoofd in en dat ziet er wel grappig uit, dus al met al nog best aardig
ConcordDawn3 [1] Neh, alluman pakte het abstracte idee beter aan, dit is echt niet mooi
GRRR [9] Heel erg mooi! Origineel en netjes
Sietse Fliegen [3] Neh, erg slordig, lijkt me ook niet echt serieus aandacht aan besteed
Sietse Fliegen2 [3] Al niet veel beter..
drezzz [6] Wel apart, helaas zo klein, dus moeilijk te zien, maar ik zou het wel beter zien, dus het spreekt iig aan.
timesbold [4] Idee was wel geinig, maar de uitwerking is erg teleurstellend
timesbold2 [4] Nemo is lief, maar het plaatje is er verder niet echt op vooruit gegaan, helaas.
Bloodline [2] Neh, als ik verwoord wat ik er precies niet mooi aan vindt dan ben ik waarschijnlijk langer bezig dan de maker aan het plaatje zelf...
parazonium [9] Wauw, die had ik ook nog niet gezien, erg mooi en verrassend.
joopie [8] Ook erg mooi, leuk idee en netjes gedaan. Heeft echt sfeer.
joopie2 [8] ^
Mijn* [2] Voor de moeite..
Mijn*2 [2] ^
Mijn*3 [x] Die kan ik niet zien
zjoerd [3] Blijven oefenen, dit voegt weinig toe, maar het is ook niet lelijk (dat is al heel wat..)
zjoerd(groot) [3] ^
duivelaartje [2] Helaas, die truc werkt niet meer te duidelijk filter en erg simpel, blijven oefenen...
duivelaartje2 [5] Deze vind ik wel leuk, dromerig, maar het is het nog niet helemaal..
Mauryn [4] Vreemde combinatie, vind het niet echt mooi. Lijkt alsof je een paar tutorials gebruikt hebt (die er eigenlijk helemaal niet bij passen) omdat je er verder nog niet zoveel mee kunt.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Fleur schreef op 10-07-2004 @ 17:55 :

cut_off [5] Ik vind de gebruikte effecten er niet mooi uit zien, had wel mooi kunnen worden, maar is het helaas niet echt
ik heb geen effecten gebruikt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:23
Verwijderd
Ostard [7] grappig
Ostard2 [3] mijn spiegelinzending was niet zo lame
Ostard3 [6] mooi, maar toch net niet
JCG [1] ...
JCG2 [6] ok sfeer
nps [4] niet veel aan
cut_off [x] had de golven beter moeten afwerken, had iets scherper geheel moeten worden
cut_off2 [x] vind em zelf wel sfeervol
-nurvana- [6] crappy
alluman [7] goed bedacht vooral, niet lelijk
Briseïs [6] ja, mwoah
Vice [4] mooie lichtjes?
ConcordDawn [6] ik vind het
ConcordDawn2 [6] allemaal
ConcordDawn3 [6] net niet
GRRR [9] netjes man.
Sietse Fliegen [4] nee
Sietse Fliegen2 [6] heeft iets
drezzz [6] heeft denk ik wel wat skills, maar dit is te druk
timesbold [4] vind het niet grappig
timesbold2 [4] en ook niet mooi
Bloodline [3] ga weg
parazonium [9] goede ingeving en goed uitgewerkt
joopie en joopie2 [9] glossy blaadje reclame stijl
Mijn* [6] kleuren vallen nog mee
Mijn*2 [4] neh's niks
Mijn*3 [4] neh's niks
zjoerd [3] blijven oefenen?
zjoerd(groot) [3] blijven oefenen?
duivelaartje [3] blijven oefenen?
duivelaartje2 [3] blijven oefenen?
Mauryn [5] beetje te typisch photoshop en ongeinpsireerd
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 18:24
Mauryn
Avatar van Mauryn
Mauryn is offline
Citaat:
Mauryn [4] Vreemde combinatie, vind het niet echt mooi. Lijkt alsof je een paar tutorials gebruikt hebt (die er eigenlijk helemaal niet bij passen) omdat je er verder nog niet zoveel mee kunt. [/B]
Ah ?!? Hoe kan je na één soep van mij zeggen dat ik er weinig mee kan doen ?!? Of heb je het alleen over de tutorials die ik niet eens heb.?

Citaat:
ongeinpsireerd
Dat klopt idd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 21:17
Ostard
Ostard is offline
Ik merk dat mensen toch niet zo vrolijk zijn over mijn "slordige" knip werk bij het eerste plaatje. en toch het was zo bedoeld het zou (vind ik) een beetje nep zijn als ik het heel overdreven realistisch had proberen te maken.

maar goed hier is mijn lijst

Ostard [7] Vind em toch lekker uit gewerkt
Ostard2 [-] Was ver van serieus aangezien het een reactie was en geen echt plaatje, De hand vond ik zelf trouwens wel mooi uitgeknipt ...
Ostard3 [4] Ben er zelf niet tevreden over maar had er geen zin meer in en dacht waarom ook niet.
JCG [5,4] Dit meen je niet ...
JCG2 [4,5] Leuk geprobeerd maar de overgang was niet echt zo lekker
nps [6] leuk idee had misschien netter gekunne
cut_off [5] jah erm wat zal ik zeggen, zie ostard nummer 2?
cut_off2 [3] Een 3 voor het vinden van blending modes verder Ik zie er werkelijk niks in ... niet eens een appel schil.
-nurvana- [5,5] Je had zo'n leuk plaatje bij de vorige maar nu vind ik het toch wat minder, leuk idee maar meer ook niet
alluman [7] Orgyneel
Briseïs [3] Sloot water...
Vice [3] Sterretjes
ConcordDawn [2] Klik 1
ConcordDawn2 [2] Klik 2
ConcordDawn3 [2] Klik 3
GRRR [7] Ik vind het er bagger uit zien maar denk toch wel agh ik ga het gemiddelde niet omlaag halen.
Sietse Fliegen [5,5] Meen je niet, had et netter gedaan dan was et een zesje
Sietse Fliegen2 [5,5] Zie vorige
drezzz [4] zie dr geen fuck in, heb er niks aan niet boeiend.
timesbold [6]
timesbold2 [8] Ik denk toch dat het gehandicapte visje mij het meest aan sprak temminste dat heeft de extra punt verzorgt maar toch jammer dat hij een extra visjes bij heeft gegooid
Bloodline [6] Leuk alleen je maakt de fout Had alleen superman er in gedaan zonder tekst ofzo netter uit geknipt en dan was het een 8
parazonium [7] Leuk bedacht maar neehj
joopie [4] Niet af
joopie2 [7] Orgyneel goed uitgewerkt, krijg ik nu geld?
Mijn* [4] Owke De duister leuk .. had het daarbij gelaten...
De bliksem had niet gehoeven. et Saved by the bell idee vroeger was het mooi nu vind ik er niks aan maar toch leuk gedaan.
Mijn eerste gedachte: "jah erm dit is voor al die plaatjes ziet er niet uit geen gevoel willekeurig geplak en alleen goed geknipt. maar laat mijn opmerking je niet je levenlang achter volgen Het komt wel goed op een dag en dan snap je hoe het programma werkt en dan krijg je er wel wat uit maar dit is gewoon niks. "
Mijn*2 [1]
Mijn*3 [4]
zjoerd [2] ...
zjoerd(groot) [2] ...
duivelaartje [1] Start > Alle programma's > Adobe > Photoshop > Bestand > open > surfer.jpg > open > Filter > Pixelate.Crystallize
duivelaartje2 [5] meer moeite maar vind het niks surfer strand volley bal net en een motion blur ...
Mauryn [6] vreemd, nieuw, verfrissend en je weet dat er gesurft word.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:55
Verwijderd


het is nix vergeleken sommige dingen hier.. maar dit is ook pas mijn eerste werkje die ik met paint shop heb gemaakt
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 01:30
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Ostard [3]
Erg lelijk afgewerkt, lijkt me duidelijk.

Ostard2 [5]
Het handje is best grappig, de vrouw die op die kerel staat is ook wel droog, maar niet mooi.

Ostard3 [4] Té nep.

JCG [1] Meesterwerk.

JCG2 [3]
Leuk plaatje, maar de golf is verschrikkelijk.

nps [4]
Een intikkertje, best geinig, maar te simpel.

cut_off [7,5]
Apart, ik vind het mooi.

cut_off2 [7,5]
Mooie kleuren, lekker duister.

-nurvana- [6.5]

Die zaadcellen zijn erg cool, jammer dat ze zomaar wat voorbij vliegen.

alluman [6,5]
Leuk, de abstracte versie, maar weet me verder niet zo te boeien.

Briseïs [3,5]
Nogal simpel.

Vice [3,5]
Niet mooi, lelijk zelfs. Ook weer simpel

ConcordDawn [7]
Erg cool, leuk verzonnen.

ConcordDawn2 [6,5]
Best aardig.

ConcordDawn3 [3]

Degene die een golf en een surfer uit deze abstracte versie kan halen is best knap. Ik vind het trouwen nogal lelijk, zegmaar verschrikkelijk lelijk.

GRRR [8,5]
Erg mooi, je hebt er een soort aquarel schilderij van gemaakt. Vooral de onderkant is mooi afgewerkt.

Sietse Fliegen [6]
Het is dat ik die hawaii meid wel leuk vind
Sietse Fliegen2 [5]
Best geinig dat roze.

drezzz [7]
Ziet er cool uit, jammer dat het zo klein is.

timesbold [Ik ga voor de tweede]

timesbold2 [7]
Grappig en orgineel, de vissenkom had alleen wel wat mooier afgewerkt gemogen.

Bloodline [5]

De superman is erg lelijk.

parazonium [9]
De mooiste uit de reeks, imho. Orgineel, mooie kleuren...tof dat je een adelaar hebt weten te vormgeven door -behalve het oog- enkel de golf uit het orginele plaatje te gebruiken. De 'vegen' maken het af, puik werk

joopie [Dat ben ik.]

Mijn* [6,5]
Best leuk, de kleuren passen goed.

Mijn*2 [4]
Niet mooi.

Mijn*3 [5]
De kop van de duitser is grappig, verder totaal kut.

zjoerd [2] Te klein.
zjoerd(groot) [6,5]
Heeft toch wel sfeer, ook al is het makkelijk om te maken.
zjoerd (2e) [2]
Nee, dit is niks.

duivelaartje [3]
Erg lelijk.

duivelaartje2 [1,5]

Wel mooi, behalve het hoekje rechts onderin.

Mauryn [4,5]
Niet netjes afgewerkt.

girlytina4life, je bent helaas te laat, maar knip en plak vrolijk verder en je komt er wel

Zo, en nu slapen. Sorry voor mijn korte comments, maar ben zo verdomd moe...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 03:09
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
lol dit vind ik echt humor
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 09:44
Ostard
Ostard is offline
Trek je toch niet, Echt Prachtig
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 12:18
Verwijderd
ik d8 al dat het al afgelopen wa maar ik wou mijn eerste werkje even laten zien
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:55
LaMazulu
Avatar van LaMazulu
LaMazulu is offline
Even naar boven halen...

sry moet, maar anders verdwijnt ie uit et oog.
__________________
Master of Puppets, I'm pulling your strings, twisting your mind and smashing your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.