Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2011, 19:53
j0ng3n
j0ng3n is offline
Ik heb hele rare pukkeltjes op mn piemel t zijn er heel veel meer dan 25 ofzo het lijke net kleine puistjes help me hoe haal ik ze weg ik ben te bang om het iemand te zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 19:54
j0ng3n
j0ng3n is offline
oja en ik ben 13
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:08
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Heb je al ooit sex gehad?

Zo nee, en zit het net onder de eikel? Dan is het waarsch. pearly penile papules, heeel veel mannen hebben dat, alleen de 1 heeft het iets opvallender dan de andere.

Het is iets wat er zit, het groeit niet echt, het gaat niet echt weg, het is niet besmettelijk, het gaat niet jeuken, het maakt je niet vatbaar voor iets.. het zit er gewoon and that is it.

pearly penile papules even googelen op eigen initatief met zoekfunctie van google uit (staat bij geavanceerd zoeken), denk niet dat ik hier links mag plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 20:12
j0ng3n
j0ng3n is offline
het zit er ook een beetje op mn eikel en heel veel ervan zit wat meer aan de onderkant...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 07:40
Grey Night
Grey Night is offline
Hey,
idd wat NaamInGebruik al zegt. Las ergens dat 20% van de mannen het heeft en het is dus ook geen SOA oid. Het ziet er misschien niet heel fris uit, maar het is dus verder geen punt. Het zal alleen niet meer vanzelf weggaan. Of de dokter het weg kan halen weet ik niet, je zou het kunnen navragen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.