Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2011, 16:18
Verwijderd
Hallo forumleden,

Ik heb nu al een paar maanden lang een soort van fluit/piep in mijn neus tijdens het ademhalen.
WAT Ik ook doe, het gaat maar niet weg. En ik word er echt *#@!$!*$&#@ geirriteerd door.
Hoe zou ik dit kunnen verhelpen of wat moet ik doen ?

Graag ontopic en sirieus blijven,

Groeten
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ook als je normaal ademt? Of alleen als je diep inademt of als je ligt? Want dat lijkt me nog redelijk normaal en niet zorgwekkend of zo, maar ik kan me voorstellen dat je er stapelgek van wordt als je er echt altijd last van hebt...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:21
roos93
roos93 is offline
Je neus even flink snuiten? Ik heb ook wel is een soort piep in mijn neus, als ik verkouden ben..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:46
Verwijderd
Nee ook als ik sta.
@Roos93, zoals ik al zei heb ik alles al geprobeert: Heeeeel hard gesnoten ( Net zo lang tot ik een bloedneus had >.> ), gepeuterd voor t leven ( Lekker ranzig ), niks helpt.

ik heb het alleen bij mijn rechter neusgat, HEEL Soms als ik goed me neus snuit is het probleem 5 seconden weg, en dan begint t hele feest weer.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dan zou ik naar de dokter gaan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 17:03
Verwijderd
Ik zal het met mijn ouders overleggen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2011, 21:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarschijnlijk komt het doordat er ergens wat slijm ofzo vast zit, kan ook best dieper in je neus zijn waar je zelf niet bij kan. Je kan proberen of het overgaat door een paar dagen een zoutwaterneusspray te gebruiken (vaak te koop als babyneusspray). Is ook niet slecht voor je neus verder ofzo. Je kan het vergelijken met een raam wat op een kiertje staan, als de wind daar verkeerd op staat dan gaat het ook fluiten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk komt het doordat er ergens wat slijm ofzo vast zit, kan ook best dieper in je neus zijn waar je zelf niet bij kan. Je kan proberen of het overgaat door een paar dagen een zoutwaterneusspray te gebruiken (vaak te koop als babyneusspray). Is ook niet slecht voor je neus verder ofzo. Je kan het vergelijken met een raam wat op een kiertje staan, als de wind daar verkeerd op staat dan gaat het ook fluiten.
Als hij het al maanden heeft, lijkt me dat sterk. Eerder een neuspoliepje ofzo dat de boel zit te blokkeren.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Je neus even flink snuiten? Ik heb ook wel is een soort piep in mijn neus, als ik verkouden ben..
haha hij is vast nog niet zelf op dat idee gekomen in al die maanden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Nomina Animorum Verhaal
lillojon
21 29-12-2009 14:33
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen.
MissyGeduld
10 19-06-2004 17:44
ARTistiek het maisveldincident
substantial
4 28-02-2002 19:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.