Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2015, 02:39
mikzel
mikzel is offline
Hey! Ik ben n meid van 15. Af en toe gebruik ik xtc en ik vind het heerlijk. Ik geniet ervan en vind het heel fijn om de controle even los te laten. Alleen begin ik de laatste tijd te merken dat ik steeds meer aan xtc denk, steeds meer verlang ik naar het volgende pilletje. Soms voelt het alsof ik xtc nodig heb om gelukkig te zijn en dat gevoel maakt me een beetje bang. Ik heb me goed ingelezen over de consequenties, maar op dit moment heb ik daar een beetje schijt aan. Ik doe nu vwo en ik wil niet m'n school gaan verkloten straks doordat ik met een drugsprobleem zit.
Zijn er meer mensen die in t zelfde schuitje zitten? Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan omdat ik er zo'n dubbel gevoel bij heb.
In ieder geval, als je tips hebt.. alles is welkom (;
Kusjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2015, 10:52
mms94
Avatar van mms94
mms94 is offline
hey,

ik heb zelf dat verlangen niet omdat ik het meestal een leuke maar heftige ervaring vind en er bv zowiezo nog een paar dagen van moet bij komen. meestal heb ik daarna een paar week ook geen behoefte eraan.

maar ik heb vrienden die dit ook hebben of hadden, ik heb het gevoel dat ze 1. in de dagen erna zo slecht voelen dat ze daar vanaf willen of 2. dat ze sowieso problemen hebben en zich rot voelen waarbij ze xtc als uitvlucht zien. nu wil ik je geen problemen aanpraten maar wat maakt voor jou dat je het zonder xtc niet fijn kan hebben?

groetjes
Met citaat reageren
Oud 26-08-2015, 02:29
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik heb dit zelf altijd al gehad, heel veel mensen die ik ken.
Gebruik je gewoon op willekeurige momenten of 'plan' je je gebruik? En gebruik je alleen op feestjes of ook in thuissituatie?

Misschien is het verstandig om ver van tevoren te plannen, dat deed ik altijd toen ik merkte dat ik er echt heel veel aan dacht. Bijvoorbeeld, over 2 maanden is er een een leuk feest, twee weken daarna weer en twee maanden daarna weer, kies dan twee van die feesten uit en spreek met jezelf af om tussendoor ook niet te gebruiken. Dan worden de ervaringen ook alleen maar beter naar mijn ervaring.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 10-09-2015, 09:27
blaches
blaches is offline
Hee Mikzel,

Heel herkenbaar en ik heb precies het zelfde als wat jij heb. Het is té mooi en té magisch. Toch is het heel belangrijk dat je een goede tijd tussen je gebruik houdt. Dit om de volgende redenen;

- Om het serotonine niveau (het onvergetelijke geluksgevoel) weer op pijl te krijgen (die simpelweg verkracht wordt bij mdma / xtc) kost het minstens 6 tot 8 weken. Ik zelf denk dat dit langer is maar dat ben ik.
- De receptoren in je hersenen die worden beschadigd, die moeten simpelweg hersteld worden en dat kost tijd. Er wordt gezegd dat het eigenlijk 3 maanden duurt voordat die weer hersteld zijn en je wilt er geen blijvende schade van krijgen.

En de alle grootste reden waarom ik 6 maanden wacht per keer is dat het magische "love" gevoel kan wegtrekken als je te vaak gebruikt. Dat is de enigste reden waarom ik mdma-kristallen (werkzame stof in xtc) gebruik. Ik wil dat elke keer als "de welbekende" eerste keer wordt ervaren en dat lukt enorm goed.

Ik hoop dat je hieraan iets hebt. Voor vragen kan je altijd een pm naar mij sturen.

Met vriendelijke groet,
Blaches
Met citaat reageren
Oud 11-09-2015, 20:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het lijkt me een goed idee als je de vragen niet per PM stelt, maar gewoon hier. Dan hebben anderen er ook wat aan, want ik denk stiekem dat er wel meer jongeren zijn die hier wellicht mee zitten/wat hebben aan die informatie
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 08:40
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Ik heb vrijdag voor het eerst xtc gehad en zaterfag heb ik ook gehad teveel eigelijk ben ik dan al het love gevoel kwijt want zaterdsg halucineerde als een gek
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 15:41
Fool_
Fool_ is offline
Citaat:
Ik heb vrijdag voor het eerst xtc gehad en zaterfag heb ik ook gehad teveel eigelijk ben ik dan al het love gevoel kwijt want zaterdsg halucineerde als een gek
Zo'n vaart zal dat niet lopen, het is natuurlijk niet aan te raden maar met één keer overdrijven zul je het effect kapot niet verpest hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 19:39
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Hulp nodig vriend xtc verslaafd
AnoniemAnoniem1
2 30-05-2016 22:11
Drugs & Alcohol Diamox / Acenocoumarol > Xtc
On efil
6 06-04-2011 20:11
Drugs & Alcohol Clean!!!!!!!!!!!!!
Paulo Nuñez
56 23-07-2005 02:34
Drugs & Alcohol wanneer verslaafd?
willow1
16 19-05-2005 14:33
Drugs & Alcohol XTC kills
zeehond23
89 06-09-2003 12:33
Liefde & Relatie Lullige acties
Verwijderd
59 05-11-2002 14:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.