Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2015, 19:55
Kaas046
Kaas046 is offline
aii

Laatst gewijzigd op 15-06-2015 om 17:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2015, 00:39
johan97
johan97 is offline
Ik raad het je ten strengste af in deze tijd... je hoort wel eens wat tegenwoordig. Ze stoppen er nu vanalles in vanwege de schaarste van de nu huidig in nederland verboden grondstof efedrine, waar MDMA, Methamfetamine en andere verwante stoffen uit gesynthetiseerd kunnen worden. Er kan zomaar een verkeerd dodelijk stofje in je XTC pil zitten. Gevolg: hartstilstand of vergiftiging, familie leed, kist, begrafenis en overlijdensakte
Overweeg even of je dat er voor over hebt! Ik in ieder geval niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 11:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik raad het je ten strengste af in deze tijd... je hoort wel eens wat tegenwoordig. Ze stoppen er nu vanalles in vanwege de schaarste van de nu huidig in nederland verboden grondstof efedrine, waar MDMA, Methamfetamine en andere verwante stoffen uit gesynthetiseerd kunnen worden. Er kan zomaar een verkeerd dodelijk stofje in je XTC pil zitten. Gevolg: hartstilstand of vergiftiging, familie leed, kist, begrafenis en overlijdensakte
Overweeg even of je dat er voor over hebt! Ik in ieder geval niet.
Wat een kwats. Als je zeker wilt weten dat wat je gebruikt ook xtc is dan laat je je spul testen (dat zou je sowieso moeten doen). Je post is ontzettend onnodige bangmakerij. Natuurlijk gaat drugs gebruiken gepaard met risico's, maar je kunt ze praktisch allemaal zelf op voorhand al enorm verminderen en jezelf voorbereiden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 15:10
Obelise
Obelise is offline
Ja, en nee.

A: Ken je de dealer?
B: Vind je het niet erg dat je jaren later nog de effecten van XTC kan merken?
C: Ga ze laten teste.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 19:53
johan97
johan97 is offline
Citaat:
Wat een kwats. Als je zeker wilt weten dat wat je gebruikt ook xtc is dan laat je je spul testen (dat zou je sowieso moeten doen). Je post is ontzettend onnodige bangmakerij. Natuurlijk gaat drugs gebruiken gepaard met risico's, maar je kunt ze praktisch allemaal zelf op voorhand al enorm verminderen en jezelf voorbereiden.
Je hebt blijkbaar nog nooit het schuimbekkende resultaat gezien van een overdosis in 1 pilletje (niet eens een giftig pilletje bleek achteraf). Een bekende van mij is er tijdens het uitgaan door overleden en de ander bijna dood gegaan toen die op een avond thuis een giftig pilletje gebruikte, die hebben ze nog net op de valreep in het ziekenhuis kunnen redden. Dat noem jij onnodige bangmakerij, ik denk niet dat die ouders er nu zo over denken.

Jullie moeten het zelf maar weten wat jullie doen, maar ik zou het afraden omdat ik simpelweg niemand dood wenst, dit is mijn mening en ervaring en daar zou je het maar mee moeten doen of je het nou leuk vind of niet.

En ook met geteste pilletjes kan het 100 of 1000 misschien wel 10000 keer goed gaan tot je hart het een keer af laat weten.

Laatst gewijzigd op 16-06-2015 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 09:51
Verwijderd
Oh jah, nee, dan wel.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 15:04
Kaas046
Kaas046 is offline
Men vrienden halen vaker bij die gast, ik split er dan waarschijnlijk 1 met hem. Ik laat hem natuurlijk testen bij Apotheek. En hoe bedoel je dat je later nog de effecten kan hebben.

En naar mijn mening moet het best te vertrouwen zijn na test.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 20:37
Verwijderd
Kan je laten testen bij de apotheek? Ik dacht dat het ding naar Jellinek in Haarlem gestuurd moest worden daarvoor. Maar okay.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2015, 21:39
sander.p3
sander.p3 is offline
ten eerste als je het toch gaat gebruiken zorg dat je er iets over weet wat mdma is wat het met je doet en wat je moet doen als je het hebt gebruikt zoals 1 keer in een uur water drinken en af en toe wat met suiker als je het goed doet dan ga je een goede avond tegemoet komen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 21:13
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
This niet verslavend maar het is te leuk als het werkt denk je dit gaat vaker gebeuren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine "Saai" correleert met "De Kantine" #1072
Verwijderd
500 08-08-2010 20:10
Drugs & Alcohol xtc en ijzergebrek
Lyne
53 14-03-2009 11:46
Drugs & Alcohol XTC
drieentwintig
23 09-06-2008 09:55
Lifestyle gaat dit te ver? [xtc-testers-gezocht]
digitalbath
40 04-02-2003 18:16
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap AMC zoekt vrijwilligers xtc-test
Tox
30 11-07-2002 20:28
Drugs & Alcohol Xtc second opinion
Sylvain Altherian
6 11-01-2002 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.