Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 21:13
gigigirl
gigigirl is offline
Vaak zien ze het zelf ook niet als iets dat fout is
ook hebben ze geen zelfrespect, eigenwaarde en waarde aan liefde hechten. Je moet wel zeker weten dat het voor een avondje is (dus ook als meisje) want als zij helemaal verliefd is
en naar jou toe komt en jij denkt: oh ze is knap dus waarom niet
ze weet toch ook wel dat het maar voor een avondje is (misschien omdat je een player bent) en dan denkt dat meisje dat je ook iets voor haar voelt en dan blijkt dat niet zo zeer te zijn

Trust me I'm blessed with it.
Dus zeg niet alleen ik vind je mooi of leuk of knap of lief of whatever maar zeg er iig wel bij maar ik weet niet of ik al verliefd ben ofzo en niet PAS DAARNA! nou ik heb wel veel geluld al, ik hoop dat je het een beetje begrijpt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 23:09
LittleLucille
LittleLucille is offline
nou ik vindt het verschikkelijk die players....

een vriendin van me had gezoend met een jongen die ze al langer leuk vond...

en kwam ze er achter (een week later of zo) dat het om een weddenschap ging en niet om het meisje maar om die 6 kraten bier die hij zou winnen.... als hij met haar zou zoenen..

nou dat vindt ik echt zo laag he!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:50
EviL69
EviL69 is offline
I just enjoy life
ik vind het gewoon leuk om veel losse vriendinnen te hebben en niets vast! Dat gedoe erom heen vind ik zo klote alsmaar bellen en dat soort shit
ga liever met een leuk meisje voor een avondje uit eten of kleren kopen
massel ik moet gaan slapen
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 00:04
Tennisstar
Tennisstar is offline
Ten eerste vind ik het niet kunnen dat meisjes voor slet worden uitgemaakt en jongens niet. jongens zijn het net zo goed.
en player zijn is gewoon heel laag,
dan ben je dus echt wel laag
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 02:56
Verwijderd
Och..er is niks mis mee, als je met veel meisjes zoent..als zij op de hoogte zijn van het feit dat ze niet de enige zullen zijn, is er niks aan de hand. Je moet ze alleen niet om de tuin leiden, dat is wel fout.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 09:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
wat vinden meisjes eigenlijk van jongens met de bijnaam player??
graag reacties
laterz
Oooh, cool!! Ja, ik vind dat te gek man!! Heb je ook al lekker veel chickies gehad? Ja? Woooow, jij bent mijn ideale man!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 10:23
EviL69
EviL69 is offline

Als of ik een ideale vrouw zoek
of uberhaupt een vriendin!

Kijk in ben nog maar 17 dus ik wil gewoon lekker van het leven genieten, want als ik getrouwd ben kan ik dat niet meer doen. Ik ben wel zo iemand die trouw is aan zijn vrouw! En waarom zou ik vreemdgaan? heb al genoeg vriendinnen gehad en ik heb de leukste vrouw die er is

enjoy life!
massssel
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:18
girlie15
girlie15 is offline
Als k ergens een hekel aan heb zeg!!!!
K heb laatst een vriendje gehad en die hield er nog een paar anderen op na.....
Ok hij was wel lekkaahhh mar voor de rest is t echt n sukkel!!
Zo zijn de meeste players denk ik wel hoor, Ze zijn vaak alleen knap en hebben wa leuks te vertellen maar voor de rest hebben ze geen gevoel en zijn ze echt BLOND.
Ok heb ik mijn hart ook weer gelucht
liefs angie
__________________
NiceGirlAngie
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
girlie15 schreef:
Als k ergens een hekel aan heb zeg!!!!
K heb laatst een vriendje gehad en die hield er nog een paar anderen op na.....
Ok hij was wel lekkaahhh mar voor de rest is t echt n sukkel!!
Zo zijn de meeste players denk ik wel hoor, Ze zijn vaak alleen knap en hebben wa leuks te vertellen maar voor de rest hebben ze geen gevoel en zijn ze echt BLOND.
Ok heb ik mijn hart ook weer gelucht
liefs angie
Ja, players zijn (vaak knappe) losers. Nou ja, knap in de ogen van veel mensen, ik zie heel vaak van die ventjes die gewoon strontlelijk zijn, magoe...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:35
EviL69
EviL69 is offline
Wanneer ben je dan een loser?

Als je veel vrienden en vriendinnen hebt?
of als je je vwo diploma in 5 jaar haalt? en geen flikker uitvoert op school?
als je niet rookt? en weinig drinkt
Als je er verzorgd uitziet?
enz...

ok dan ben ik misschien wel een loser

massssel
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 11:39
Ninnoc
Ninnoc is offline
iedereen moet doen waar die zin in heeft

wat je je alleen moet afvragen is
-heb ik wel echte vrienden?

als jij kan leven op deze manier, veel plezier, nix mis mee, maar meestal komen players zichzelf een keer tegen.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 12:55
Verwijderd
De fout die vrijwel elk meisje hier maakt, is te denken dat alle players hetzelfde zijn. Zoals ik in mijn, overigens onopgemerkte, post al heb uiteengezet, is er een wezenlijk verschil.

Een jongen die meisjes 'playt' speelt in op hun gevoelens. Met hulp van uiterlijk, 'smoothness', of wat dan ook kan hij ze makkelijk om zijn vinger winden. Er zijn jongens die daar misbruik van maken: ze geven namelijk meisjes het gevoel dat zij de enige zijn, terwijl ze er daarnaast nog een paar op nahouden of gewoon niet willen binden. Dat is fout, omdat je dan tegen mensen liegt. Je speelt met de gevoelens van mensen omdat je ze in een waan laat die niet waar blijkt te zijn.
Wanneer echter, zosl Evil69 zegt, de jongen vantevoren al aangeeft dat hij een 'player' is, en meisjes weten dat, wat is er dan mis mee? Als hij nou gewoon vantevoren al duidelijk is over het feit dat hij niks vasts wil, en dat hij niet zal aarzelen meteen naar een ander meisje toe te gaan, dan is het toch de eigen beslissing van die meisjes om met hem te zoenen? Ik kan me wel vinden in zijn uitgangspunt: je bent jong, en als je er goed uitziet of gewoon veel meisjes/jongens kunt krijgen, waarom zou je dat dan niet doen? Als je maar duidelijk bent over het feit dát je het alleen puur om de lol doet, en niet omdat je iets voor iemand voelt. Dat is het verschil.

Laat dat duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:01
girlie15
girlie15 is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
Wanneer ben je dan een loser?

Als je veel vrienden en vriendinnen hebt?
of als je je vwo diploma in 5 jaar haalt? en geen flikker uitvoert op school?
als je niet rookt? en weinig drinkt
Als je er verzorgd uitziet?
enz...

ok dan ben ik misschien wel een loser

massssel
Mar da is t dus juist he, players zien er allemaal verzorgd uit, hebben goede opleiding en da soort dingen....
Maar t gaat er even nie om hoe goed jij op school bent en da je dr niks voor doet.
Het gaat erom da je dan gewoon nie met mensen om kan gaan en da je geen respect voor anderen hebt!!!
Marja kweet nie hoe jij bent want ik ben mezelf een beetje aan t afreageren.
Maybe ben jij wel heel erg aardig maar die ex van mij denkt echt dat ie alles kan maken en hij heeft geen respect voor niemand heeft echt vet veel eigendunk...
En zelfs zijn eigen vrienden naait ie erbij,
Ok hij is gewoon triest
__________________
NiceGirlAngie
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:34
EviL69
EviL69 is offline
Ik respecteer mensen altijd hoe ze zijn, en kijk wel verder dan alleen hoe ze er uit zien. Maar als je uitgaat doe je dat toch niet, dan kijk je vooral naar de buitenkant, de uitstraling van mensen.
En verder kan ik heel goed met mensen omgaan, leg makkelijk contacten, heb veel vrienden en vriendinnen uit alle rangen en standen van de sociaal economische en culturele ladder!
en dat vind ik juist ook interessant, hoor je tenminste eens een ander verhaal.
maar ik ga weer want ik moet nog ff wat leren voor me examens(wat heb ik toch een hekel aan kansverdeling!!!)

massels
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:39
MiSsSaiYaN
Avatar van MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
oFFToPiC:
okizz als jullie er dan echt zooow mee zitten type ik wel normaal..sorry voor alle ongemak
__________________
[::.. ArE YoU FeeLiN' Me Yo?¿! ..::]
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:59
EviL69
EviL69 is offline
ThXXX you
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:20
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
WEET JE WAT IK DENK???
Dat deze (zogenaamde) player, vet nep is. Want die aantallen van het zoenen is volgens mij echt bullshit, hoe kan je nou op 1 avond 191 meisjes zoenen? Dan ben je wel 24 uur bezig...
Maar ja....

Players zijn zielig, maar meestal wel vet lekkuuhr (waar ik vandaan kom dan he!)
Maar ze doen je hartje niet ten goede, dat is 1 ding wat eruug zeker is!!! Dus kan je er beter niet aan beginnen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:21
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
girlie15 schreef:


Mar da is t dus juist he, players zien er allemaal verzorgd uit, hebben goede opleiding en da soort dingen....
Maar t gaat er even nie om hoe goed jij op school bent en da je dr niks voor doet.
Het gaat erom da je dan gewoon nie met mensen om kan gaan en da je geen respect voor anderen hebt!!!
Marja kweet nie hoe jij bent want ik ben mezelf een beetje aan t afreageren.
Maybe ben jij wel heel erg aardig maar die ex van mij denkt echt dat ie alles kan maken en hij heeft geen respect voor niemand heeft echt vet veel eigendunk...
En zelfs zijn eigen vrienden naait ie erbij,
Ok hij is gewoon triest
Players hebben vaak helemaal geen goeie opleiding
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:34
EviL69
EviL69 is offline
nou ik wel, ik doe vwo ff in 5 jaar
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:37
EviL69
EviL69 is offline
[QUOTE]Shorty Number 1 schreef:
[B]WEET JE WAT IK DENK???
Dat deze (zogenaamde) player, vet nep is. Want die aantallen van het zoenen is volgens mij echt bullshit, hoe kan je nou op 1 avond 191 meisjes zoenen? Dan ben je wel 24 uur bezig...
Maar ja....


Moet je ff goed lezen! er staat nog altijd 19 meisjes op een avond en het is nog echt waar ook! ik was er zelf bij!!! maar dat vind ik zelf ook niet normaal hoor!!
masssseeellll
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 14:42
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Jouw sig is wel toepasselijk voor jouw player-zijn:

Citaat:
Sig-quote:
------------------
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 15:38
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:
wijze woorden
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:21
EviL69
EviL69 is offline
thxxx je bent gewaarschuwd haha
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:
nou ik wel, ik doe vwo ff in 5 jaar
Op zich is dat niet bijzonder. Er zitten genoeg mensen op het VWO die misschien wel slim zijn in de zin van dat ze goede cijfers halen, maar voor de rest wel simpel zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:04
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef:


Op zich is dat niet bijzonder. Er zitten genoeg mensen op het VWO die misschien wel slim zijn in de zin van dat ze goede cijfers halen, maar voor de rest wel simpel zijn.
Ja, precies, ik ken een meisje uit 5gymnasium die net 15 is, goeie cijfers haalt, maar een ongelofelijke SLET is. Bijv. een jongen die ze net 3 dagen kent pijpt in de bus terug naar school terwijl ze een relatie heeft.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:56
EviL69
EviL69 is offline
HAHA sletje
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:18
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
Maar waar trek je dan de grens? 1x zoenen per avond?
Wat zoek jij eigenlijk in een meisje? Wat moet een meisje voor jou betekenen? Een hobbelpaard?

Dan zou ik vooral zo doorgaan...dan heb je het helemaal gemaakt in je leven.
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:12
Rio
Rio is offline
Citaat:
EviL69 schreef:
Ik word vaak player genoemd,en niet omdat ik in een voetbal team speel, weet je, maar wat vinden meisjes eigenlijk van jongens met de bijnaam player??
graag reacties
laterz
Jongens die ook wel players worden genoemd kunnen best leuke jongens zijn... en veel jongens in de leeftijd 13 t/m 18 vinden het heel erg stoer als ze met meerdere meiden op een avond zoenen... maar dat vind ik erg sneu gedrag... okay de ene player is de andere player niet.... er zijn players met een charme en het zijn echte heren die wat voor het meisje doen en RESPECT tonen... dat soort players kunnen nog wel zolang ze maar niet de gevoelens van het meisje schaden... deze players genieten geloof ik van het leven en dat moeten zij weten... maar de jongens met de bijnaam player omdat ze gewoon ieder meisje dat ze kunnen krijgen ervoor vliegen vind ik echt zielige personen waar is de eigenwaarde gebleven??? en het RESPECT?? als deze 2 dingen gecombineerd worden met van het leven genieten in de jeugd vind ik het wel okay... maar als de jongens boven de 17 komen vind ik het sneue persoen echt zielig..... kan er nix aan doen, dan hebben ze toch genoeg kunnen experimenteren of wat dan ook wees als je boven de 18 bent een man en geen jongentje dat zich moet bewijzen tegenover de anderen...

want dat is de reden waar het meestal om gedaan wordt...

Wat het belangrijkste is:

" GENIET VAN JE JEUGD, MAAR ZORG ERVOOR DAT JE ANDERMANS GEVOELENS NIET KWETST!!!!!! "

ik hoop dat je er wat aan hebt....

veel liefs, Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:29
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Vet aso en absoluut niet om trots op te zijn!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:17
EviL69
EviL69 is offline
" GENIET VAN JE JEUGD, MAAR ZORG ERVOOR DAT JE ANDERMANS GEVOELENS NIET KWETST!!!!!! "


thxxx rio ben het helemaal met je eens!
en tuurlijk wil ik niemand kwetsen, zo is mijn hartje niet!
Maar ik wil wel van mijn jeugd genieten maar na de zomer vakantie hou ik me wel in hoor ik ga nog ff helemaal los in de zomer en daarna neem ik een vaste vriendin als me dat lukt

bye
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 22:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
nare man schreef:


Op zich is dat niet bijzonder. Er zitten genoeg mensen op het VWO die misschien wel slim zijn in de zin van dat ze goede cijfers halen, maar voor de rest wel simpel zijn.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 00:15
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
*is 't met nare man eens*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 13:45
EviL69
EviL69 is offline
Wie zegt dat ik goeie cijfers haar??? ik haal gewoon voldoendes 5.5

(nare man)
Op zich is dat niet bijzonder. Er zitten genoeg mensen op het VWO die misschien wel slim zijn in de zin van dat ze goede cijfers halen, maar voor de rest wel simpel zijn.

*ga er niet eens inhoudelijk op in*

je kent me toch niet, ben eerder heel complex dan simpel heb ik het id, maarja zo ben ik nou eenmaal

masssel
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 14:30
Tennisstar
Tennisstar is offline
evil69 jij bent gewoon een slet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:
(nare man)
Op zich is dat niet bijzonder. Er zitten genoeg mensen op het VWO die misschien wel slim zijn in de zin van dat ze goede cijfers halen, maar voor de rest wel simpel zijn.

*ga er niet eens inhoudelijk op in*

je kent me toch niet, ben eerder heel complex dan simpel heb ik het id, maarja zo ben ik nou eenmaal
Oh, you silly boy, je snapt het ook echt niet, he. Als ik die opmerking maak, dan is dat heus niet meteen tegen jóu gericht, maar gewoon ter ontkrachting van een bewering van jou: namelijk dat als je het VWO in vijf jaar doet, je meteen 'goed' of 'slim' bent. Het feit dát je er op ingaat zegt juist iets over de mate waarin jij je aangesproken voelt door die opmerking. Dat geeft wel te denken.

Als je een beetje hebt gelezen kun je zien dat ik het juist een beetje voor je opneem, omdat dat hersenloze geblaat mij hier ook niet aanstaat, en dan maak je weer zo'n opmerking? Je kunt ongegetwijfeld vrij snugger zijn door het VWO in vijf jaar te halen, maar van wat ik hier van je zie, kom je niet écht heel intellectueel over.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Tennisstar schreef:
evil69 jij bent gewoon een slet
Maar dat soort opmerkingen slaan natuurlijk helemáál nergens op.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 15:18
Shorty Number 1
Shorty Number 1 is offline
Jah.....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:47
EviL69
EviL69 is offline
thx nare man,
zie ook wel dat je het voor me opneemt hoor, maar als ik dan zeg tegen mensen die me nog nooit gezien hebben dat ik vwo in 5 jaar doe, dan bevooroordelen ze me meestal als nerd en dat ben ik nl. echt totaal niet! begrijp je, dus als dan mensen zeggen dat ik wel slim ben maar inhoudelijk weinig, trek ik me dat wel aan

on-topic
Die meisjes komen toch zelf naar me toe met de kans om afgewezen te worden, en hoe kunnen die meisjes nou in een keer beslissen dat ze een relatie met me willen. Ze kennen mijn karakter niet eens!
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:12
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:
Wanneer ben je dan een loser?

Als je veel vrienden en vriendinnen hebt?
of als je je vwo diploma in 5 jaar haalt? en geen flikker uitvoert op school?
als je niet rookt? en weinig drinkt
Als je er verzorgd uitziet?
enz...

ok dan ben ik misschien wel een loser

massssel
nee man, je bent echt cool.. Volgens mij staat dr nu ongeveer 4x in je topic dat je vwo in 5 jaar doet, nou, nu vind ik je echt cool en helemaal niet meer dom dat je een player bent..



Enneuh, jah, je bent pas 17, maar hebt zo'n 300x voor 1 avond gezoend.. Dat zal nog wel flink oplopen.. En ik zou persoonlijk dus echt no way een afgelikte boterham als vriend willen, die zoveel meisjes heeft gehad. Dus euh, ik vraag me af hoe makkelijk het 'een vaste vriendin krijgen' jou af zal gaan, persoonlijk zou ik het dus nooit willen.

Je hebt trouwens dikke kans dat je zelf owk een play thing bent voor meisjes. Voor 1 avondje willen ze je wel, maar echt als vriend willen ze een jongen die iets minder afgelebberd is...

Maar euh, ik vraag me toch iets af, waarom ben je dit topic begonnen?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:48
Mindfields
Mindfields is offline
Wat nou van je jeugd genieten? Als je van je jeugd wilt genieten, neem dan een vaste vriend(in).
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 19:33
Mindfields
Mindfields is offline
Oja, trouwens, Mister Evil69,

Meisjes willen vaak niet zo slet. Een prachtige, bloedmooie jongen is verliefd op een vriendin van mij, ze vindt hem ook leuk, maar ze wil niks met hem zolang hij nog zo'n slet is...

Dus tsja..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:36
EviL69
EviL69 is offline
jah maar waar ik woon zoen ik nooit met meisjes, dus die hebben geen flauw id wat ik allemaal uitspook
Ga elk weekend naar amsterdam
dus als ik een vriendin wil, wil ik die ook dicht bij huis en dat gaat dus makkelijk

massel
__________________
Je ben een rund als je met mij stunt
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:55
!!0p3n
Avatar van !!0p3n
!!0p3n is offline
EviL69 jij smerige klootzak!! Hoe durf je zo walgelijk misbruik te maken van al die onschuldige nietsvermoedende meisjes?!






..................Je moet me je geheim verrtellen man, hoe doe je het? ;)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 22:38
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
nare man schreef:


Maar dat soort opmerkingen slaan natuurlijk helemáál nergens op.
slaan op de waarheid
meisjes zijn wel sletten maar jongens niet
droom verder
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 23:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
heel zielig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.