Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 16:57
viekemieke
viekemieke is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
In principe vind ik van wel. Maar ik ben er op afgeknapt. Heb weleens verkering gehad met zulke meisjes en die hadden over het algemeen niet veel te bieden. Dan krijg je zulke gesprekken van:

Ik: Heb je zin om samen iets te gaan doen?
Zij: Jawel hoor
Ik: Ik zou het wel leuk vinden als jij eens iets bedenkt. Ik neem bijna altijd het initiatief. Andersom is misschien ook wel een keer leuk voor jou. Heb jij een leuk idee?
Zij: Uh, weet ik niet.
Ik: Nou ja, zullen we dan maar gaan wandelen?
Zij: Okey, is goed



Zulke situaties heb je dan constant, terwijl ik eigen initiatief bij een meisje ook erg waardeer.
kijk je hebt soms zo'n meisjes maar bv zoals ik heb graag dat de jongen eens het initiatief neemt en ik niet altijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 18:33
Hippielove
Hippielove is offline
Citaat:
viekemieke schreef:


kijk je hebt soms zo'n meisjes maar bv zoals ik heb graag dat de jongen eens het initiatief neemt en ik niet altijd.
Ja, tuurlijk dat is ook wel zo. Maar bij m'n ex was het altijd ik die initiatief nam.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:41
peperenzout
peperenzout is offline
volgens mij begrijpen jullie het niet helemaal goed
ARROGANTE MEISJES ZIJN HET ONZEKERST!!!!!!

Waarom? door al die aandacht die ze krijgen van jongens gaan ze steeds meer letten of het wel goed is ! snappez-vous

HET IS ECHT ZO
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:54
MusicaEnviva
MusicaEnviva is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:


And dat jongens een onzeker meisje willen om in bescherming te nemen ... waarom zou dat niet kunnen met een zeker meisje?! Wat is het verschil.... waarom uberhaupt onderscheid maken?!
Waarschijnlijk omdat hier met 'zeker' bedoelt wordt 'te zeker en straalt dat ook uit' : model bitch dus en dat zijn nou niet te meiden waar iemand snel op valt.
Behalve de macho's, maar die hebben de week erna toch weer een ander...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:07
viekemieke
viekemieke is offline
Citaat:
Hippielove schreef:


Ja, tuurlijk dat is ook wel zo. Maar bij m'n ex was het altijd ik die initiatief nam.
ik heb dat ook altijd voor.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:30
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Absoluut niet. Ik hoef geen meisje dat zich constant loopt af te vragen of dr haar wel goed zit, of whatso-ever. Een zelfverzekerd meisje vind ik vele malen leuker.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:23
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Absoluut niet. Ik hoef geen meisje dat zich constant loopt af te vragen of dr haar wel goed zit, of whatso-ever. Een zelfverzekerd meisje vind ik vele malen leuker.
De meisjes die ik bedoel met onzeker geven daar eigelijk niks om. Hun haar bedoel ik dan..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:25
ilsy
ilsy is offline
Pay attention 2 de woordjes => OR WHAT SO-EVER!
Maar je had waarschijnlijk al wel door dat het slechts als voorbeeldje werd bedoeld!

Greeeetz!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.