Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 21:54
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Hoi,

Sinds een aantal weken heb ik erg last van jeuk. De laatste tijd is dit vooral mijn linkeroor. De jeuk lijkt diep en het liefst wil ik met een wattenstokje heel ver in mijn oor (wat ik soms ook doe) dat helpt dan wel even maar niet voor lang..
Als iemand in de kroeg tegen mij praat en die doet dat te luid dan krijg ik ook weer dat jeukgevoel en soms komt het ook ineens op.

Nu heb ik wel erg last van hooikoorts en daar heb ik pillen en neusspray voor gekregen. De dokter heeft toen ook in mijn oren gekeken en die zei dat het er goed uitzag verder.

Waar komt deze jeuk dan vandaan en wat moet ik eraan doen? Is dit toch van de hooikoorts?
Ik gebruik mijn hooikoortsmedicijnen ook niet dagelijks, want nu het regent het en dan heb ik het voor mijn gevoel niet nodig.
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 07:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jeuk in je oor kan van 2 kanten komen. Als je zoveel last hebt van je hooikoorts dat je het gevoel hebt dat je oren dichtzitten, dan kan je hooikoorts de boosdoener zijn. Heb je meer het gevoel dat de jeuk aan de buitenkant zit, dan zou je best een vorm van eczeem in je gehoorgang kunnen zijn, en dat jeukt vreselijk. Heeft de huisarts in je oor gekeken toen je al jeuk had, of is dat pas daarna begonnen? Er zijn speciale oordruppels voor ooreczeem, dus je kan het beste even weer terug naar je huisarts.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 08:21
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
misschien dat een audicien hier ook wel wat vanaf weet,
die hebben mij ook vaak geholpen met zulke situaties
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 16:15
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Jeuk in je oor kan van 2 kanten komen. Als je zoveel last hebt van je hooikoorts dat je het gevoel hebt dat je oren dichtzitten, dan kan je hooikoorts de boosdoener zijn. Heb je meer het gevoel dat de jeuk aan de buitenkant zit, dan zou je best een vorm van eczeem in je gehoorgang kunnen zijn, en dat jeukt vreselijk. Heeft de huisarts in je oor gekeken toen je al jeuk had, of is dat pas daarna begonnen? Er zijn speciale oordruppels voor ooreczeem, dus je kan het beste even weer terug naar je huisarts.
De hooikoorts is wel erg, maar nu met dit weer helemaal niet meer en de jeuk was ook al daarvoor en daarna aanwezig. Het voelt ook niet echt alsof mijn oor dichtzit (dat heb ik wel 1 dag gehad maar daarna was dat over)
Het voelt alsof m'n trommelvlies jeukt ofzo, heel vreemd.
De co-assistent heeft met een apparaat in mijn oren gekeken toen de hooikoorts vrij heftig was en hij zei dat m'n oren er goed uitzagen.. Daarom ben ik ook beetje in de war.
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Jeuk in oren
Verwijderd
6 21-10-2012 22:39
De Kantine Wrong saaide of the road #648
Verwijderd
500 12-07-2009 22:55
De Kantine wie saait, zal oogsten #307
Verwijderd
500 10-08-2008 14:57
De Kantine Wat gebruik jij als je je oren schoon maakt?
Bob der Bär
62 09-06-2007 00:00
De Kantine Jeuk in je oor
Tahval
23 08-05-2002 14:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.