Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2004, 13:07
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Er zit een meisje bij mij op school en ze zit heel erg met me vriend te flirten.. Egt heel erg.. Dus had ik tegen hem gezegt, en volgens hem doet hij niets terug.. Nja, ok..

En toen is ie vrijdag met een stel weg gegaan, en net hoorde ik dat ie drna met haar iets is gaan drinken.. alleen..
Ze waren eerst met ze 3e, maar het meisje die eerst met hun mee ging, zei toen "Ik laat hun wel even alleen.."

Mja, wat moet ik dr nou van denken?! Hij heeft er zelf niets over gezegt tegen mij.. Voel me zwaar klote nu.. Ik wil niet vooroordelen over hem, maar ik kan nu niets anders...
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2004, 13:08
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Vraag het aan hem
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:09
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 27-11-2004 @ 14:08 :
Vraag het aan hem
dan ontkent/liegt hij gewoon
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:09
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 14:09 :
dan ontkent/liegt hij gewoon
Ik had m gesmst "En wat het gezellig met Rianne in Utrecth, alleen..."

Maar ik krijg dus geen antwoord..
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:10
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 14:09 :
dan ontkent/liegt hij gewoon
Nou, dan heb je ook een geweldige relatie
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:52
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 27-11-2004 @ 14:10 :
Nou, dan heb je ook een geweldige relatie
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 14:24
niempje..
niempje.. is offline
arg is allemaal helemaal niet fijn , ik zou hem gewoon bellen en hem er direct mee confronteren. vraag of het leuk was , of er iets is gebeurt en waarom hij het heeft verzwegen .. zo weet je het ineens zeker en zit je je misschien zorgen te maken om niets
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Lil'Devil schreef op 27-11-2004 @ 14:09 :
Ik had m gesmst "En wat het gezellig met Rianne in Utrecth, alleen..."

Maar ik krijg dus geen antwoord..
Dit sms'je klinkt wel heel erg achterdochtig.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 14:56
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-11-2004 @ 15:27 :
Dit sms'je klinkt wel heel erg achterdochtig.
ik vind dan ook dat ze wel het recht heeft om achterdochtig te zijn. ik zou het echt niet pikken als mijn vriend dat zou doen, vooral als hij weet dat dat meisje jou sowieso al niet lekker zit. ik zou hem er direct face to face mee confronteren, met een smsje kom je nergens. en als hij met slappe smoesjes komt ofzo zou ik de eer aan mezelf houden. ik bedoel wie weet wat er gebeurd is tussen die twee..
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:21
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
playertje
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:24
Verwijderd
Zij flirt met hem en hij doets niet terug en flirt dus ook niet terug? Lijkt mij niet zo veel aan de hand dan.

Maargoed, als je wilt weten of er iets gebeurd is, dan vraag je hem of er iets gebeurd is. In je smsje vraag je dat trouwens niet echt; óf hij heeft de achterdochtige ondertoon door, en als er dan niets is gebeurd kwets je hem en als er wel iets is gebeurd weet hij dat-ie op moet passen, óf hij heeft het niet door en smst vrolijk 'jahoor, was best gezellig' terug en dan weet je nog niets. Een vraag stellen die voor jou van groot belang voor je relatie is doe je niet in een onduidelijk smsje.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:28
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ga vooral dat soort sms-jes sturen... en ga er vooral vanuit dat hij toch tegen je liegt... vreemd idee van een relatie heb je dan. ik vertrouw mijn vriendin (heb ik nu niet, maar daar gaat t niet om), en verwacht dat ze mij ook 100% vertrouwd. maar goed, misschien dat jij een relatie kan hebben zonder vertrouwen, is ook best gezellig...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:42
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Bel hem op en vraag ernaar. En maak hem vervolgens duidelijk dat je zijn gedrag niet op prijs stelt.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:12
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik denk dat ze haar vriend heus wel WILT vertrouwen hoor, ze zegt ook dat hij niet terug flirtte. Dat vertrouwen heeft ze dan ook. Maar ik denk dat als ik er achter kom dat mijn vriend met een ander meisje wat heeft gedronken (ZONDER het even te zeggen), dan zou ik ook gaan twijfelen. Het feit dat hij wat met haar heeft gedronken is niet zo'n probleem, alswel dat hij het dan niet even eerlijk zou zeggen. Dan weet hij zelf toch dat het niet helemaal klopt wat hij doet, of hij was bang voor haar reactie.

Hoelang ga je eigenlijk nu met hem? Ik hoop dat het goedkomt, succes!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:33
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
TnX mensen voor t antwoorden..

Maar, ik vertrouw hem wel hoor.. Echt.. alleen als ie dit niet verteld en ik hoor alleen "Samen in Utrecht met de grootste flirt" gaak wel twijfelen.. Tis niet dak er al vanuit ga dat ie vreemd gaat ofzow, mr ik wil wel graag weten waar ie uithangt.. (tijdje geleden hadde we dr ook "ruzie" over. Ik moes altijd wel zeggen wr ik heen ging, en andersom moes ik het viavia horen en toen had ie gezegt dat ie t me wel ging vertellen waar ie was.. Mja, vrijdag dus ff niet.. ...)

Mja, ik heb nu nog niet eens zo lang met hem. Het zat er al wel super lang aan te komen, en ook al voor de officieele tijd veel gezoent alleen nog niet egt aan.. Mr is nu over een week 3 maanden...
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 27-11-2004 @ 16:24 :
Zij flirt met hem en hij doets niet terug en flirt dus ook niet terug? Lijkt mij niet zo veel aan de hand dan.
Nou, het alleen gaan drinken is toch wel een degelijk ingaan op avances.
Hij weet duidelijk waar die andere meid mee bezig is, en toch plaats hij zichzelf in een positie die er niet hoeft te zijn.
Hij kan ook gewoon níet wat met haar gaan drinken, al is het alleen maar om meid 1 (de flirter) te laten merken dat er niets kan zijn, en om meid 2 (de vriendin) te laten blijken dat er ook werkelijk niets te vrezen is.
Al is het alleen maar deze ene keer.

Naja, dat is dan weer mijn opvatting.

Ts; voor zn poten gooien, bespreken, en als het vaag uitkomt erover denken er misschien een ruzie over te beginnen. Eigen risico, maar ja; je wil toch niet bedrogen worden.

Jezus, wat klink ik bitchy
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:04
Verwijderd
Als je ook maar het kleinste beetje mensenkennis en inlevingsvermogen hebt, dan begrijp je dat je vriendin het niet leuk gaat vinden als je one-on-one iets gaat drinken met een meisje dat ongelooflijk met je loopt te flirten. Wat een autist die kerel.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-11-2004 @ 13:04 :
Als je ook maar het kleinste beetje mensenkennis en inlevingsvermogen hebt, dan begrijp je dat je vriendin het niet leuk gaat vinden als je one-on-one iets gaat drinken met een meisje dat ongelooflijk met je loopt te flirten. Wat een autist die kerel.
Ja, als hij iets met haar wil gaan drinken... vriendschappelijk, prima. Maar het feit dat zíj zelf duidelijk niet op vriendschap uit is, maakt het toch een twijfelachtig geval.
Je kunt moeilijk je vent gaan verbieden wat te gaan drinken met andere meiden, maar wat je zegt; je kunt ook even nadenken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 28-11-2004 @ 13:07 :
Ja, als hij iets met haar wil gaan drinken... vriendschappelijk, prima. Maar het feit dat zíj zelf duidelijk niet op vriendschap uit is, maakt het toch een twijfelachtig geval.
Je kunt moeilijk je vent gaan verbieden wat te gaan drinken met andere meiden, maar wat je zegt; je kunt ook even nadenken.
Ik pleit er ook helemaal niet voor om het te verbieden. Dat zou inderdaad ook nogal lomp zijn. Het gaat er ook niet om dat hij daadwerkelijk vreemd zal gaan, maar het gaat om het beeld dat hij oproept. Misschien kan hij zichzelf wel inhouden, maar iedereen met een beetje inlevingsvermogen kan begrijpen dat die vriendin dan de hele avond in zak en as zit. En daarom moet je het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-11-2004 @ 13:11 :
Ik pleit er ook helemaal niet voor om het te verbieden. Dat zou inderdaad ook nogal lomp zijn. Het gaat er ook niet om dat hij daadwerkelijk vreemd zal gaan, maar het gaat om het beeld dat hij oproept. Misschien kan hij zichzelf wel inhouden, maar iedereen met een beetje inlevingsvermogen kan begrijpen dat die vriendin dan de hele avond in zak en as zit. En daarom moet je het niet doen.
Precies. 100% met je eens.
Verbieden kun je als 1 van de 2 niet, en dat is ook niet echt acceptabel, maar je kunt wel rekening met elkaar houden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 12:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lil'Devil schreef op 27-11-2004 @ 14:09 :

Maar ik krijg dus geen antwoord..
Bel 'm dan?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:09
Verwijderd
Hij zal wel niet bijster slim zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 13:10
Verwijderd
idd, aan hem vragen
en wordt heel boos
ik zou het iig niet tolereren
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:08
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
ik zou flink pissed zijn, en je hebt daar recht op. Praat erover, niet meteen boos worden maar hij mag wel merken dat je het ECHT niet cool vind. Wat een lul *krijgt flashbacks*
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:16
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Lil'Devil schreef op 27-11-2004 @ 14:09 :
Ik had m gesmst "En wat het gezellig met Rianne in Utrecth, alleen..."

Maar ik krijg dus geen antwoord..
Ik heet Rianne

Ik zou het er in ieder geval maar eens met hem over hebben. Het is niet zo heel gebruikelijk om gezellig iets met een ander meisje te gaan drinken als je een relatie hebt. Of ze moet een goede vriendin zijn, maar dat gaat in dit geval dus niet op.
Ik zou wel boos en in ieder geval jaloers zijn.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2004, 16:08
Verwijderd
Hoezo mag je nou niet wat zuipen alleen met een ander meisje.

Meteen is het allemaal zo dramatisch als de pest.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:06
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou ook heel jaloers zijn!! gewoon recht in zijn gezicht vragen waarom hij niet gewoon eerlijk verteld dat hij iets met dr is gaan drinken. en dan moet je vragen, Ís er dan soms iets gebeurd?'. vertel hem dat je liever hebt dat hij gewoon eerlijk tegen je is dan om dingen te verzwijgen
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:50
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
vraag je nou aan ons wat je moet denken, je denkt toch je eigen ding wel. je vraagt waarschijnlijk wat wij vinden dat je moet doen. kijk dat is het probleem met vrouwen...nooit duidelijkheid. Gewoon zeggen dat je het hebt gehoord en kijken hoe hij reageert...


mysterie opgelost, het is zo simpel
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Justinjayce
24 01-09-2011 18:58
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee?
anoniem93
13 06-04-2009 17:19
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu mee?!
lievemeid2
58 29-04-2006 08:49
Psychologie ik weet het ff niet meer
..*0ne kisz*..
10 29-07-2004 16:20
Liefde & Relatie Hoe moet ik veranderden volgens jou?
Some
7 18-09-2003 07:08
Liefde & Relatie Moet ik het zeggen of niet?
Verwijderd
8 05-05-2003 12:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.