Oud 09-01-2002, 17:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
moet ff wat kwijt hoor...

vandaag zit echt alles tegen.

1. Op school. bijna hetzelfde verslag als klasgenoot, we hebben het nog bijna helemaal samen gemaakt. Zij heeft een 8,5 en ik een 5,0. Ik weet dat die leraar me niet mag, maar 3,5 punt verschil?! Ben natuurlijk meteen op hem afgestapt, ben wel gek maar niet zo gek. "ja euhm dit is nog niet de officiële beoordeling, moet het nog eens nakijken.." <-- AIGHT MY ASS! Enige plek waar ik nog klein beetje vertrouwen had kunnen vinden is nu ook nog eens compleet verwoest.

2. ik zou met "mijn" chatgroep een keertje naar de bios gaan. Wilde sommigen errug graag zien enzo. Had duidelijk gezegd dat ik dit weekend en volgend weekend niet kon. Geen probleem ze wisten toch niet wanneer ze zouden gaan. Hoor ik vandaag dat ze 5 minuten nadat is offline was gegaan dat ze hadden besloten wanneer ze zouden gaan, namelijk as vrijdag. <-- AIGHT MY ASS!
Ik weet dat ik me niets ervan moet aantrekken wat op i-net gebeurd en de mensen die ik daartegen kom, maar dit doet toch wel beetje pijn aangezien ik aan een aantal best veel steun heb gevonden. Blijkbaar was het allemaal nep.

3. er word zwaar over me geroddeld op diezelfde groep. Notabene door een jongen die het meeste vertrouwend had. Hij had per ongeluk een zin naar mij gestuurd ipv naar zijn roddelpartner. Hij zei dat het echt iets was voor mij om zoiets (ik had het over een vriendin die ook zwaar in de problemen zit) te verzinnen. Nou daar gaat mijn vertrouwen....

4. het ging weer beetje lekker op school, mensen met wie ik ruzie had daar kon ik weer normaal bij komen zitten enzo. Het is druk aan onze tafel. Ik moet op de 2e rij zitten. Dus ik vraag of 2 meiden ff wat naar achter willen komen zitten zodat ik er ook bij kon. NIET 1 REACTIE!!!!!!!! NIET EENS EEN KNIK OF EEN BLIK! en ik weet het 100% zeker dat ze het hebben gehoord. Gaat 1 van die meiden weg dus ik kan weer 1ste rangs zitten. En ineens is iedereen weg. Heb ik 2 lege plaatsen naast me. Zit iedereen aan de kant zo ver mogelijk weg van mij. Hallow?! *snuift onder d'r armen* nee ik stink niet.

Het kan wel zijn dat ik me AFSCHUWELIJK aanstel en dat moet dan maar, maar ik zit al sinds 12 uur vanmiddag te trillen als een rietje, ik heb mezelf al bijna leeg gejankt. Me gezicht doet pijn van de tranen, het krabbelen en de zakdoekjes.

Ik kan niet op bed gaan liggen en rustig worden want dan gaat het volledig fout..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 19:04
basje!
basje! is offline
shit voor je zeg...ja weet ook nie wat je der aan ken doen. iedereen heb wel es zo'n tijd denk ik, maar ja daar heb je natuurlijk niks aan. nou ja succes dermee dan maar
__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:58
Witch Lover
Witch Lover is offline
wat jij hebt gehad, is gewoon pech. er zijn zat aardige mensen op deze wereld..je hoeft ze enkel te zoeken. maar ik weet wel ongeveer hoe het is om dat kaartenhuis in te zien storten. veel succes..
mailme als je wil ofzo

Ratbout@hotmail.com
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 09:00
shania
shania is offline

Je hebt idd een kutdag achter de rug en ik heb ook weleens zoiets meegemaakt. Ikzelf vroeg een groep op school of ze mee wouden naar de bios en uiteindelijk ging iedereen behalve ik ( ik moest werken op vrijdagavond) Echt een rotstreek vond ik dat. Het is ook klote als ze je negeren. Ik ga soms nog wel bij mijn klas zitten maar ze negeren me compleet en kijken echt langs me heen. Dan voel ik me ook heel alleen. Zoals andere ook al zeiden je hebt gewoon de verkeerde mensen getroffen. Mij kun en mag je in vertrouwen nemen. Ik hou het tussen mij en jou. De keuze is aan jou maar ik wil graag met je mailen.
Sterkte en liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 09:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
"AIGHT MY ASS!"

???
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Marcade schreef:
"AIGHT MY ASS!"

???

als in; ik geloof er geen flikker van

__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 17:01
DarkCat
DarkCat is offline
Je trekt je sommige dingen wel erg aan:

Citaat:
Enige plek waar ik nog klein beetje vertrouwen had kunnen vinden is nu ook nog eens compleet verwoest.
Nou snap ik wel dat een stapel kleine dingetjes samen je een enorm kutgevoel geven (ik ken die dagen), maar ik denk eerlijk gezegd dat er nog veel meer achter zit:

Citaat:
Het kan wel zijn dat ik me AFSCHUWELIJK aanstel en dat moet dan maar, maar ik zit al sinds 12 uur vanmiddag te trillen als een rietje, ik heb mezelf al bijna leeg gejankt. Me gezicht doet pijn van de tranen, het krabbelen en de zakdoekjes.
Lijkt wel alsof je ellendige dingen opgespaard hebt en het er nu allemaal uit komt. En das soms maar goed ook. Ff lekker (nou ja, lekker) janken.. ook al is er geen vreselijk dramatisch iets gebeurd.

Ik hoop niet voor je dat al je dagen zo zijn

Enne: als mensen of dingen je irriteren, wees dan open tegen hun, zeg er wat van, uit het. Dat is beter dan dat je uiteindelijk een middag in je eentje zit te huilen!
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:23
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
wel kut voor je dat je je zo kut voelt... maar wat i-net betreft, dat moet je niet zo zwaar opvatten. doe je dat toch confronteer ze er dan mee, op een normale redelijke manier.
wat school betreft, kan zijn dat je je het verbeeld hebt omdat je je kut voelt, maar anders is er IMHO nog geen man over boord. ook buiten school kun je mensen ontmoeten, mensen die jou vriendschap wel waard zijn. niet overal vind je vrienden maar je vindze echt wel. en dat hoeven er geen tientallen te zijn, zolang je maar een paar goeie vrienden hebt. heb zelf me ook een aantal jaar erg eenzaam gevoeld op school, maar op een gegeven moment kreeg ik een goeie vriendin (en dit jaar weer eendju erbij) en daar neem ik gewoon genoegen mee. weet tenminste dat zij 'echt' zijn.

en als je je heel erg kut voelt moet je bv heel hard gaan fietsen. doe ik altijd als ik ruzie heb met mn broer ofzo. ga ik kijkhard over de dijk crossen. bij mij helpt t en anders moet je er gewoon een keer met iemand over praten, er zijn echt wel mensen die je begrijpen of iets in je verhaal herkennen. dat kan heel veel helpen.

verlies niet het vertrouwen in de mensheid; het zijn niet allemaal kutpeople

good luck!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal
Ieke
0 11-04-2005 17:48
Verhalen & Gedichten Een verhaaltje voor KCV
Changshan
21 16-03-2005 09:47
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Psychologie de vakantie van men leven, maar nu...
vedetje
7 20-08-2003 18:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Toch nog maar een keer BUSH!!
Verwijderd
27 13-03-2003 22:07
Verhalen & Gedichten Ontsluiering; wijs gevoelens een weg
tampaszta
3 30-10-2001 07:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.