Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 00:21
Verwijderd
D'r is nu 2 weken een servicecapmagne aan de gang bij alle McDonalds'en in Nederland.

De bedoeling is om de service wat beter te maken.
Eens per week komt er in elke McDonalds in Nederland een ServiceTeam, die kijkt hoe de service van dat bepaalde restaurant is. Ook worden er enquetes gehouden onder de gasten, hoe zij de service ervaren hebben.
De hoofdprijs is een dagje naar Disney voor alle medewerkers van het beste filiaal.

Maar eigenlijk is mijn vraag:
Hebben jullie al gemerkt, dat de service beter is geworden, of heb je er eigenlijk totaal niks van gemerkt?
Zet er ook ff bij in welk filiaal je bent geweest...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 00:27
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb er niks van gemerkt, maar ik kom ook vrij weinig in de
Mac..

En --> E&D.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 00:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Niks van gemerkt en ik kom ook niet vaak in de Mc Donalds hoor,

Maar, wist je al dat je na 5 min wachten je eten niet hoeft te betalen, in amerika is dat 2 minuten..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 01:26
Briseīs
Avatar van Briseīs
Briseīs is offline
Haha, goeie grap

Ik heb er helemaal niets van gemerkt, maar ik kom dan ook zelden tot nooit in de McDonalds.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 02:07
Verwijderd
Ik ga me daar een beetje bij de MacDonalds eten
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 02:13
Briseīs
Avatar van Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-11-2004 @ 03:07 :
Ik ga me daar een beetje bij de MacDonalds eten
Goeie service hoor daar.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 07:08
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Ik kom nooit bij de McDonalds, dus van de service daar heb ik dan ook weinig gemerkt.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 08:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-11-2004 @ 01:35 :
Niks van gemerkt en ik kom ook niet vaak in de Mc Donalds hoor,

Maar, wist je al dat je na 5 min wachten je eten niet hoeft te betalen, in amerika is dat 2 minuten..
Jammer dat dat niet in Parijs was. Daar moest je minimaal 10 min wachten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 08:34
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben afgelopen week naar McDonald's Drachten geweest en daar was het wel te merken. Ze hadden iemand in een kippenpak rondlopen die kipnuggets uitdeelde en er was iemand die de deur voor je open hield.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 08:45
Verwijderd
Ik merk er niks van, maar ja ik wil mijn hap, en voor de service of gezelligheid, eet ik liever in een betere tent.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 24-11-2004 @ 01:27 :
Ik heb er niks van gemerkt, maar ik kom ook vrij weinig in de
Mac..

En --> E&D.
Ik zat te twijfelen ja, maar ik dacht, het gaat niet over het eten, maar over de service.
maar eigenlijk vind ik E&D wel leuker, want op DK zijn ze nooit zo serieus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 09:55
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben echt al te lang niet meer bij de McDonalds geweest.
Ja, toevallig laatst bij de McDrive, maar dat was een noodgeval en nouja daar is de service altijd goed geweest
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:12
nps
Avatar van nps
nps is offline
gister was er iemand bij de mac en die probeerde service echt tot een nieuw niveau te tillen ze keek arme klasgenoot van mij superdoordringend afwachtend aan zo vna ZEG ALSTJEBLIEFT JE BESTELLING en ze was eng en al ouder dan 30
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:07
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vond de service altijd al goed..

Wel vreemd dat jullie nooit naar de MC gaan..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:09
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik denk dat mcdonalds met het verbeteren van de service niet heel veel punten scoort bij het publiek. Wie boeit het nou of er bij de mac iemand is die de deur voor je openhoudt? Het moet daar snel, eetbaar en goedkoop zijn.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben al een tijdje niet meer bij de Mac geweest, maar ja ik vond de service behoorlijk slecht !
Soms hadden ze geen Mc Chicken klaar liggen dus moest je 10 min wachten en dan waren ze vergeten wie het besteld had
en 9 van de 10 mensen achter de kassa waren niet helemaal 100%
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:56
Mara
Mara is offline
Ik kom bijna nooit bijde MacDonalds.
Ik weet trouwens wel dat ze hier in Steenwijk verrotte langzaam zijn, in Meppel, Zwolle e.d. zijn ze veel sneller.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:07
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ik kom er bijna nooit, maar ik heb er ook nog niks van gemerkt.
In Nijmegen en in Arnhem niet.
Ze waren wel vriendelijk enzo..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2004, 14:10
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
In Amersfoort zijn ze soms snel en soms niet. Verschilt altijd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:21
Verwijderd
lol laatst bestelde ik een mc flurry en legde 2 euro neer,
zij die flurry amekn en zegt zo alsjeblieft
ik pak zo rustig dei 2 euro terug

SUPER SERVICE!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:49
Tiņo
Avatar van Tiņo
Tiņo is offline
Citaat:
catweazle schreef op 24-11-2004 @ 15:21 :
lol laatst bestelde ik een mc flurry en legde 2 euro neer,
zij die flurry amekn en zegt zo alsjeblieft
ik pak zo rustig dei 2 euro terug

SUPER SERVICE!
hahahaha sloeber


Ja ,ik heb eruiteraard wel wat van gemerkt , van de hospitality ,maar dat komt omdat ik al 4,5jaar bij macdonalds werk.
Opzich snap ik dat mensen denken van wat boeit het nou,die service,maar er zijn mensen die dat heel serieus nemen.
Overigens ga ik gewoon naar school(havo afgemaakt ,nu HBO) en ben ik dus geen idiote mongool die alleen hamburgers kan bakken.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Briseīs schreef op 24-11-2004 @ 03:13 :
Goeie service hoor daar.
Dat ene broodje met een dun lapje vlees en kleffe ketchup is een excuus voor een hamburger. Nou, geef mij maar Burger King Whoppers(tm).

Service is verder buiten beschouwing gelaten.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier in Leuven hoef je nooit echt lang te wachten en je drinken kan je gelijk meenemen en de rest van je eten komen ze daarna brengen aan je tafeltje. En als je per ongeluk mayo hebt besteld ipv frietsaus dan mag je dat ook nog ruilen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 24-11-2004 @ 16:10 :
Dat ene broodje met een dun lapje vlees en kleffe ketchup is een excuus voor een hamburger. Nou, geef mij maar Burger King Whoppers(tm).

Service is verder buiten beschouwing gelaten.
Ik vind Whoppers viezer dan Hamburgers van McDonalds 'k Word ook altijd ziek van die Whoppers... Maar goed, ik hoef ze allebei niet als ik toch mag kiezen

De service, mja, ik vond die eigenlijk niet slecht, achter de kassa hier zijn ze best snel en vriendelijk, en de filialen zien er netjes uit. Meer verwacht ik ook niet van McDonalds eigenlijk, in een Frans restaurant zou ik meer eisen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:30
Fay
Avatar van Fay
Fay is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-11-2004 @ 16:10 :
Dat ene broodje met een dun lapje vlees en kleffe ketchup is een excuus voor een hamburger. Nou, geef mij maar Burger King Whoppers(tm).

Service is verder buiten beschouwing gelaten.
haha, jah, maar dat geplette iets tussen twee stukjes brood, en dat zielige augurkje, is wel onwijs lekker

maarre.... ik heb niks van de service gemerkt, heb wel een keer een 20 minuten op een mcchicken moeten wachten, toen kregen we tegoedbonnen, maar we kwamen daar nooit meer en laatst moest ik 10 minuten wachten op een hamburger, en toen kreeg ik de 2de gratis!
maar... ik vind de mensen soms egt heel erg vaag, zijn nie helemaal 100% en die rijen zijn soms afschuwelijk, maar toch mc-donalds I'M LOVIN IT!!!!!!!
__________________
__ [[**Peanut**]]__ Op een dag wordt alles beter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 15:31
Tiņo
Avatar van Tiņo
Tiņo is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-11-2004 @ 16:23 :
Hier in Leuven hoef je nooit echt lang te wachten en je drinken kan je gelijk meenemen en de rest van je eten komen ze daarna brengen aan je tafeltje. En als je per ongeluk mayo hebt besteld ipv frietsaus dan mag je dat ook nog ruilen
dat soort service behoort in NL ook standaard te zijn.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 24-11-2004 @ 16:10 :
Dat ene broodje met een dun lapje vlees en kleffe ketchup is een excuus voor een hamburger. Nou, geef mij maar Burger King Whoppers(tm).

Service is verder buiten beschouwing gelaten.
Hmm, ik vind die zogenaamde "big" Mac's ook niet veel bijzonders. De gemiddelde snackbar normale hamburger is al groter.
Anyway, van de zomer waren we naar Bosnië met de auto. Na 2 weken reden we were terug door Duitsland. Zag ik daar een Burger King, dus ik denk ff een "taste of American Civilization"
Damn, heb een simpele whopper genomen met niet veel erop, maar wat zijn die krengen dan al verdomd groot vergeleken met die opgeblazen advertentieplaatjes met wat saus erop van de Mac
Smaakte ook erg goed
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:01
Briseīs
Avatar van Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
N00dles schreef op 24-11-2004 @ 16:10 :
Dat ene broodje met een dun lapje vlees en kleffe ketchup is een excuus voor een hamburger. Nou, geef mij maar Burger King Whoppers(tm).

Service is verder buiten beschouwing gelaten.
Ik vond de quarterpounder altijd wel lekker. Whopper heb ik nooit gegeten. Dat was na mijn tijd.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:07
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik vind de service perfect, krijg altijd een nieuwe hamburger als ik me eerste voor de helft op heb en zeg, dat ie koud is, of wat dan ook! Als ik om meer saus vraag krijg ik het ook gewoon
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:22
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
mc donalds in utrecht...
service vind ik nog steeds even slecht...
zeg je duidelijk "een MEDIUM quarter pounder menu...
en wat ik krijg ik? een SUPERmenu...
en dat is niet de eerste keer dat me dat overkomt (ook bij andere filialen al gebeurt)
zie ik er uit alsof ik veel op kan?
tegenwoordig bestel ik altijd maar een Happy Meal Daarover kunnen weinig misverstanden ontstaan EN heb ik altijd wat om mee te spelen!!!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:26
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Ik kom nooit bij de McDonalds, dus van de service daar heb ik dan ook weinig gemerkt.
De service van de Burger King is zo mogelijk nog slechter. Geen glimlach kan ervan af en dan nog verveeld en geirriteerd kijken. Ik was bijna naar d'r baas gegaan, maar ja had weinig tijd. Voor het achterlijke bedrag dat je voor een "maaltijd" betaalt zouden de werknemers elke dag van oor tot oor moeten lachen.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 18:29
Verwijderd
Ik kom dan niet vaak bij de MAC, maar overal krijg ik de indruk dat het personeel niet echt happy hun werk doen. Ze zijn vaak chago, vergeetachtig en willen het liefst zo snel mogelijk naar huis. En over de service? Ze vergeten meestal wie je bent en waar je zit als je iets hebt besteld wat er nog niet lag. (Wat ik ook al las in andere posts) Dus MAC's doe daar wat aan
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:40
Verwijderd
Ik kom er nooit meer eigenlijk, maar vroeger vond ik de service altijd abosuluut goed genoeg...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Tiņo schreef op 24-11-2004 @ 15:49 :
hahahaha sloeber


Ja ,ik heb eruiteraard wel wat van gemerkt , van de hospitality ,maar dat komt omdat ik al 4,5jaar bij macdonalds werk.
Opzich snap ik dat mensen denken van wat boeit het nou,die service,maar er zijn mensen die dat heel serieus nemen.
Overigens ga ik gewoon naar school(havo afgemaakt ,nu HBO) en ben ik dus geen idiote mongool die alleen hamburgers kan bakken.
Offtopic: waar werk jij dan?
En hoeveel prijzen hebben jullie al gewonnen?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:48
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
niks van gemerkt maar k had er al geen problemen mee naja t is soms wel veel te druk maar jah
uden is trouwens mijn filiaal
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:04
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Ik moet altijd ongeveer een kwartier op mijn groenteburger wachten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2004, 23:28
Briseīs
Avatar van Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Nobucta schreef op 24-11-2004 @ 23:04 :
Ik moet altijd ongeveer een kwartier op mijn groenteburger wachten.
Mja dan komt omdat ze die nooit hebben liggen omdat het nauwelijks verkoopt omdat er weinig vegetariërs naar de McDonalds gaan.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 23:33
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
it''s goood
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 05:56
Verwijderd
ik vind het altijd zo viezig en vettig in de macDonalds, als ze iets willen verbeteren mogen ze van mij de restaurants beter schoonmaken

en voor de rest, ik kom amper in de MacDonalds, misschien ben ik er dit jaar al... 3x geweest dus ik heb eigenlijk geen idee of de service verbeterd is
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Briseīs schreef op 25-11-2004 @ 00:28 :
Mja dan komt omdat ze die nooit hebben liggen omdat het nauwelijks verkoopt omdat er weinig vegetariërs naar de McDonalds gaan.
Maar dan nog is een kwartier te lang.
Het duurt zo'n 5 a 6 minuten om die dingen te bakken, te maken, en weg te brengen...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 25-11-2004 @ 00:28 :
Mja dan komt omdat ze die nooit hebben liggen omdat het nauwelijks verkoopt omdat er weinig vegetariërs naar de McDonalds gaan.
Dan heb je wel het voordeel dat je een vers broodje hebt en niet zo'n klef ding wat er al tien minuten ligt.

Mijn tante besteld altijd een quarter pounder en dan mag er een iets niet opzitten zodat ze een nieuwe moeten maken want anders vindt ze het broodje te papperig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 16:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-11-2004 @ 17:40 :
Dan heb je wel het voordeel dat je een vers broodje hebt en niet zo'n klef ding wat er al tien minuten ligt.

Mijn tante besteld altijd een quarter pounder en dan mag er een iets niet opzitten zodat ze een nieuwe moeten maken want anders vindt ze het broodje te papperig
Lol idd, of een hamburger zonder augurk vragen ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niets van gemerkt, maar dat komt ook omdat ik eigenlijk bijna nooit meer in de MacDrek kom.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:59
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
kom alleen in de burger king.. betere service...

ETEN IS ECHT VEEL LEKERDER
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 18:24
Tiņo
Avatar van Tiņo
Tiņo is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 24-11-2004 @ 21:29 :
Offtopic: waar werk jij dan?
En hoeveel prijzen hebben jullie al gewonnen?
Offtopic: capelle Rhijnspoor , en nee we hebben nog niks gewonnen, we zijn niet zo goed, we hebben een team van een mannetje of 10 dat er langer werkt, en de rest , mannetje of 50 die om de paar maanden weggaan en nieuw jong vlees voor terug komt.
Met de crewtrainers proberen we telkens een goed nieuw team op te bouwen,maar tot nu toe faalt dit telkens hopeloos, voor ons geen prijzen voorlopig vrees ik.
Maargoed...en jij? waar? en wel wat gewonnen?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Tiņo schreef op 26-11-2004 @ 19:24 :
Offtopic: capelle Rhijnspoor , en nee we hebben nog niks gewonnen, we zijn niet zo goed, we hebben een team van een mannetje of 10 dat er langer werkt, en de rest , mannetje of 50 die om de paar maanden weggaan en nieuw jong vlees voor terug komt.
Met de crewtrainers proberen we telkens een goed nieuw team op te bouwen,maar tot nu toe faalt dit telkens hopeloos, voor ons geen prijzen voorlopig vrees ik.
Maargoed...en jij? waar? en wel wat gewonnen?
Offtopic: Waar in vredesnaam ligt Capelle Rhijnspoor?
Maar die 50 man, die elke maand 'verwisseld' wordt, willen die ook niet echt goed hun best doen, als ze weten dat ze door een beetje lief kijken een dvd-pakket kunnen winnen?

Is het service team al geweest deze week?
Want je kan natuurlijk altijd proberen nog altijd voor de dagprijs te gaan. Gewoon iedereen heel erg motiveren en leuk en vrolijk en vooral heel goed je best doen. En dan moet het toch best lukken nog?

Bij ons werken ook wel een boel nieuwen geloof ik. En een heleboek goede ouden gaan nu weg.. (echt niemand krijgt contractverlening lijkt het wel op het moment.. magoed... )
Maar ik werk in Duiven, de eerste week hebben we de dagprijs gewonnen, en de regio-weekprijs. Een dvd-pakket en een beker
En de tweede week hebben we de ice-tea-weekprijs gewonnen van de hoogste stijging van de bijverkochte Ice-tea's. Dat was een ice-tea horloge en ice-tea labello
Deze week helaas geen dagprijs, want een of ander restaurant had helaas 2 punten hoger dan wij
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:39
Tiņo
Avatar van Tiņo
Tiņo is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 26-11-2004 @ 20:19 :
Offtopic: Waar in vredesnaam ligt Capelle Rhijnspoor?
Maar die 50 man, die elke maand 'verwisseld' wordt, willen die ook niet echt goed hun best doen, als ze weten dat ze door een beetje lief kijken een dvd-pakket kunnen winnen?

Is het service team al geweest deze week?
Want je kan natuurlijk altijd proberen nog altijd voor de dagprijs te gaan. Gewoon iedereen heel erg motiveren en leuk en vrolijk en vooral heel goed je best doen. En dan moet het toch best lukken nog?

Bij ons werken ook wel een boel nieuwen geloof ik. En een heleboek goede ouden gaan nu weg.. (echt niemand krijgt contractverlening lijkt het wel op het moment.. magoed... )
Maar ik werk in Duiven, de eerste week hebben we de dagprijs gewonnen, en de regio-weekprijs. Een dvd-pakket en een beker
En de tweede week hebben we de ice-tea-weekprijs gewonnen van de hoogste stijging van de bijverkochte Ice-tea's. Dat was een ice-tea horloge en ice-tea labello
Deze week helaas geen dagprijs, want een of ander restaurant had helaas 2 punten hoger dan wij
Offtopic:
serviceteam ging gister net weg toen ik kwam om 1655u. dus ik weet niet echt hoe het ging,maar ze hadden voor iedereen een pen achter gelaten en ook nog 1 horloge, haha.
Capelle Rhijnspoor, vestiging 1111 , is ten oosten van rotterdam, op de grens ermee zeg maar.
Ik heb werkelijk geen idee waar Duiven ligt,maargoed...ja bij ons was een jaar terug ofzo ook zon golf van geen contractsverlenging, maar ik heb voor onbepaalde tijd, dus hoef me weinig zorgen te maken.Die 50 man per maand is overdreven , maar zeker 60% van de mensen werkt er korter als 1jaar, minimaal.
Verder winnen we dus echt nooit wat, met sterrenslag hadden we anderhalf jaar geleden echt een super team gemaakt, alleen maar crewtrainers en hoofdkassa's in normale mac outfit, we hadden de 10 meerkeuzevragen goed, op de vloer liep alles perfect(in een vreemd restaurant! ,maar toch zijn we voor de kwartfinale eruit geknikkerd.
Het schijnt dat onze franchise nemer niet zo geliefd is bij macdonalds Nederland, maar dat terzijde, misschien waren we gewoon het minst goed van alle hele goeden, kan ook
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:40
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Nou ja, toen we de laatste keer de deur uitliepen deed een medewerkster die daar besig was met schoonmaken hem voor ons open en zei tot ziens. Verder heb ik er niks van gemerkt.
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 21:43
Aine
Avatar van Aine
Aine is offline
Citaat:
Tiņo schreef op 26-11-2004 @ 20:39 :
Offtopic:
Ik heb werkelijk geen idee waar Duiven ligt,
Offtopic: Bij Arnhem
__________________
Love is blind, but friendship closes its eyes.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:28
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ja laatst ineens stonder er 2 mannetjes de deuren open en dicht te doen en hoi zeggen enzo, en ze leegden ook al mijn dienblad. n toen kwam er net iemand met een rolstoel door de deur, en die zat daar moeite te doen, en die mannetjes stonden net met elkaar te praten dus ze zagen haar eerst helemaal niet.

Maar ik vroeg me al af ja, waarom dat ineens zo was.
__________________
■▲■▲■▲

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 15:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht mac of supermarkt
filio
38 29-05-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiņo
265 11-10-2007 18:46
Algemene schoolzaken McDonalds enquete
erwinlinden
53 07-01-2006 18:14
Werk, Geld & Recht Toiletjuffrouw
Co
55 17-08-2005 12:35
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Franchise
Boslooper
3 23-12-2003 10:48
Werk, Geld & Recht werken bij de mac
no_nickname
63 15-05-2003 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.