Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2005, 21:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ga je vaak naar de film? Wat voor films dan? Of koop je vaak nieuwe dvd's, wat zijn de laatste dvd's en films dan die je hebt gezien of gekocht? Zie je dit ook als uitgaan, kijk je vaak alleen films of met vrienden oid? Vertel het aan oma


Ts begint:
Ik ga sinds kort elke dinsdag naar de sneakpreview. Heb daar coole en kutte films gezien. Ik heb niet de voorkeur voor een bepaald genre. Het liefst kijk ik films met vrienden. Eigenlijk kijk ik zelden eentje in mijn eentje. Ik koop nooit films, want mijn vader brandt ze en hij heeft meer dan 300 dvd's, dus soms krijg ik weleens wat van hem.
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 00:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2005, 22:02
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ik heb laatst in lantaren venster "dear wendy" gezien en dei was erg gaaf. maar verder ga ik bijna nooit naar de film. dit was echt weer de eerste keer in een jaar ofzo.
dvd's koop ik niet, films huren doe ik wel eens als ik het me kan veroorloven. dat vind ik erg leuk. ik hou wel van films maar ik vind ze te duur
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:09
Verwijderd
ik hou van films en ik heb veel favorieten, series als twin peaks/soprano's/24 vind ik ook geweldig en mn vader heeft de beste dvdcollectie die elke week uitbreid dus ik hoef nooit te huren of naar het filmhuis.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:11
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik keek alfie net
ik kan me erg goed vermaken met films kijken
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:13
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Ik ga bijna nooit naar de bioscoop behalve als ik een film echt graag wil zien ofzo. Het is gewoon te duur voor wat je krijgt vind ik
Verder huur ik best wel veel films, vooral met vrienden ofzo. Ik kijk bijna nooit een film alleen of ik moet iets hebben opgenomen en niemand wil het meekijken.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:16
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
kuik schreef op 16-07-2005 @ 23:11 :
ik keek alfie net
ik kan me erg goed vermaken met films kijken
die wil ik ook nog steeds zien, was 'ie leuk?

ik hou van films kijken, het liefst alleen want dan praat er niemand door de film en hoef ik niet gezellig te doen tegelijkertijd. ik heb niet zoveel dvd's, want ik heb niet zoveel geld, maar elke keer als ik langs een platenzaak loop, moet ik me steeds weer inhouden niets te kopen. de laatste tijd, als ik dvd's koop, koop ik films die ik nog niet heb gezien en dat is tot nu toe nog niet tegengevallen. zo heb ik fear & loathing in las vegas gekocht (geweldig!) en chocolat (die moet ik nog kijken). de laatste film die ik echt serieus gezien heb was volgensmij 'one flew over the cuckoo's nest', wat trouwens een aanrader is als je 'm nog nooit hebt gezien. ik zie het niet echt als uitgaan, maar ik vind het wel leuk, filmkijken. de bios vind ik dan wel weer uitgaan, maar dat is zo duur.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:34
Verwijderd
Ik ga af en toe naar de bios . Met vrienden , vind ik dan altijd wel gezellig .


Verder koop ik veel films , kast raakt al beetje vol . Series (friends en satc compleet <3) en kinderfilms , van alles . Geweldig .

Was begonnen omdat ik veel ruzie had met mams en wel computer met dvdspeler op mijn kamer . Heerlijk .

Vooral leuk als je 's nachts niks meer op tv is . (en je nauwelijks slaapt)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:41
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Paris schreef op 16-07-2005 @ 23:16 :
die wil ik ook nog steeds zien, was 'ie leuk?

ik hou van films kijken, het liefst alleen want dan praat er niemand door de film en hoef ik niet gezellig te doen tegelijkertijd. ik heb niet zoveel dvd's, want ik heb niet zoveel geld, maar elke keer als ik langs een platenzaak loop, moet ik me steeds weer inhouden niets te kopen. de laatste tijd, als ik dvd's koop, koop ik films die ik nog niet heb gezien en dat is tot nu toe nog niet tegengevallen. zo heb ik fear & loathing in las vegas gekocht (geweldig!) en chocolat (die moet ik nog kijken). de laatste film die ik echt serieus gezien heb was volgensmij 'one flew over the cuckoo's nest', wat trouwens een aanrader is als je 'm nog nooit hebt gezien. ik zie het niet echt als uitgaan, maar ik vind het wel leuk, filmkijken. de bios vind ik dan wel weer uitgaan, maar dat is zo duur.
ja is wel een leuke film
en dinges is ook wel heet
hoe heet ie ook alweer
jude law
en sienna miller ook
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:55
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
kuik schreef op 16-07-2005 @ 23:41 :
ja is wel een leuke film
en dinges is ook wel heet
hoe heet ie ook alweer
jude law
en sienna miller ook
ja jude law is idd heet.
hij is ook leuk in closer met nathalie portman, die is trouwens ook wel heet.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 22:55
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik ga zo nu en dan naar de film. De laatste tijd weer wat vaker dan eerst.

Films thuis boeien me vaak niet zo.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 23:46
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Ik ga vaak naar de film.
minimaal 2x per week, en ga vaak naar de pres screenings.
Erg leuk om mensen te kennen die in de filmwereld zitten
dus zie ze altijd voordat ze echt in de bios zijn.
en ga ook veel film festivals om de nieuwe films te zien en om de eerste nieuwtjes te horen.
en ik verzamel films, koop er 200 per jaar minimaal
laatste bios film die ik heb gezien, is charlie and the chocolate factory super film
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 23:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oja, laatste film die ik in de bios heb gezien, was the jacket. Goede film
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 00:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik ga op zich niet vaak naar de bios, een film moet erg bijzonder zijn of ik moet zin hebben om met wat vrienden naar de bios te gaan. Maar dat komt denk ik nog geen 10 keer per jaar voor. Zelf werk ik in een videotheek dus ik heb veel films al binnen voor ze in de verhuur zijn, ik kijk ook veel films dus. Kopen doe ik ook bijna nooit aan, ik download wel veel, maar ik brand alleen de films die ik het waard vind om vaker te zien. Is inmiddels een aardige collectie. Mijn laatste aanwinsten zijn Constantine, Hitch, Madagascar en Verborgen Gebreken. Ik kijk vaak met vrienden, vrijdagavond is zo'n beetje vast film avond in mijn omgeving, maar soms kijk ik ook wel eens alleen een film als ik em echt heel graag wil zien en niet tot vrijdag wil wachten.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 00:10
Antinoniem
Antinoniem is offline
ik ga alleen naar de film als ik m betaald krijg en dan met toffe mensen mag gaan, of met een extreem leuk iemand, maar dan ga ik niet naar de film kijken enzo. ofwel ik ga nooit naar de film
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 01:05
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
ik pwn jullie wat films betreft
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 01:14
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik doe niets liever dan film kijken eigenlijk. Alleen is het goed, samen is het ook leuk. Liever bios dan thuis, maar altijd wel ok.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 01:22
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 17-07-2005 @ 02:14 :
Ik doe niets liever dan film kijken eigenlijk. Alleen is het goed, samen is het ook leuk. Liever bios dan thuis, maar altijd wel ok.
thuisbios is ideaal
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 02:26
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik ga amper naar de bios, maar nu heb ik nog een aantal kortingsbonnen van de Metro bioscoop over, en die moet ik maar wel even gebruiken.
Ik kijk films met vrienden, of in mijn eentje thuis als ik me verveel. We hebben een berg illegale dvd's omdat een collega van mijn vader houdt van downloaden en branden. Dus ik heb het altijd voor het uitkiezen thuis. Best rilekst.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-07-2005, 10:47
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 17-07-2005 @ 02:05 :
ik pwn jullie wat films betreft
Dat denk je maar.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:07
Verwijderd
ik ga denk ik 1 keer per maand naar de film.

en verder leen ik altijd dvd's van iedereen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:09
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik ga vrijwel nooit naar de film, heb wel veel veel DVD's, vooral gangster/misdaad films.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:03
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik kijk heel graag films thuis of in de bios. Ga vaak naar de sneak maar kom teleurgesteld thuis want het zijn 9 van de 10 keer stomme films.
Koop ook belachelijk veel dvd's ook al heb ik weinig geld en ik raak gefrustreerd als ik een stapel heb en maar 2 kan kopen dan weet ik niet welke ik moet kiezen
Ik kan een film wel dertig keer kijken en ik ken allemaal quotes uit mijn hoofd ja
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:04
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Als ik in de videotheek ben wil ik altijd films huren die ik heb gezien, omdat ik bang ben dat andere films niet leuk zijn

Das best wel naadje, eigenlijk
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:12
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik ga elke week minstens 1 x naar de cinema! De laatste films waren Charlie and the CF en die vond ik enorm goed! nochtans dacht ik dat die boring ging zijn, maar Depp & Burton hebben het meesterlijk gedaan . War of The Worlds was dan weer veel minder goed .
Mijn favo genre: Komedie, adventure, SF, Thriller, Historische

DVD's koop ik ook in overvloed, meestal van films die ik in de bios heb gezien! Maar ook series zoals: Charmed, Will&Grace, Ab Fab,...!
Mijn favoriete acteurs/actrices zijn Sandra Bullock, Depp, Megan Mullally (karen van W&G) en Lisa Kudrow
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:14
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
schimmel schreef op 16-07-2005 @ 23:02 :
ik heb laatst in lantaren venster "dear wendy" gezien en dei was erg gaaf. maar verder ga ik bijna nooit naar de film. dit was echt weer de eerste keer in een jaar ofzo.
dvd's koop ik niet
dit dus en ik huur nooit
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2005, 16:16
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
oh en ik vind het leuk om domme films te kijken als ik een kater heb en zeur over mijn hoofdpijn en tegen de hitsige arm van de vader van mijn kind aanrijd
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:21
Verwijderd
Ik vind films huren dom, voor twee keer zoveel geld kan je een dvd gewoon kopen meestal.
Ik koop een paar dvds per maand ofzo, terwijl ik het eigenlijk niet kan betalen maarjaaahaha.

Bioscoop is wel leuk maar altijd als ik wil gaan dan draaien er geen leuke films of dan draait de film die ik wil zien ineens niet meer.

Ohja en naar de bioscoop ga ik wel met vriendinnen natuurlijk. Misschien dat ik daarom nooit meer ga.
Dvd's kijk ik soms met vriendinnen en soms alleen achja.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik koop en kijk graag dvds. Soms kijken mensen mee, soms ook niet. Vind elk genre wel leuk, mits de film goed is. Ben allang niet meer in de bios geweest, koop tegenwoordig liever de dvd. Lekker 5.1 blèhren door mn kamer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ohja ik hou van arty farrrty films en films met veel geweld, drugs en sex en haat rtl4 films, sf en actie films
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:47
Verwijderd
Mijn filmobsessie is begonnen toen ik op mijn 14e in een videotheek ging werken. Daar had een collega van me een enorme verzameling dvd's en hij gaf me vaak tips en leende films aan me uit. Hierna is het alleen maar erger geworden. Ik ga iedere week wel een keer naar de bioscoop en kijk dvds bij het leven, maar van die miss congeniality/lindsey lohan-troep mijd ik liever. Ik werk ook ieder jaar op het filmfestival in Vlissingen en iedere week in een klein filmtheatertje. Mijn lievelingsregisseurs zijn Stanley Kubrick, Lars von Trier en Alejandro González Iñárritu. Ook ben ik groot fan van Charlie Kaufman en Catherine Breillat. Ik wil later graag een ban in de filmwereld maar wat precies weet ik nog niet.

Ik krijg graag films samen met mensen die mijn smaak delen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 17-07-2005 @ 17:26 :
ohja ik hou van arty farrrty films en films met veel geweld, drugs en sex en haat rtl4 films
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 17:01
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik hou echt van films en ga ook wel vaak naar de bioscoop/filmhuis. Laatste film die ik in de bios heb gezien is War of the Worlds en woensdag ga ik naar Charly and the chocolate factory.

Ik vind films van David Lynch echt geweldig; Mulholland Drive, Blue Velvet en Wild at Heart zijn mijn favorieten.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 17:41
Verwijderd
ik kijk heel veel films omdat ik veel te veel tijd heb en omdat het vriendje ook van films houdt. we hebben ondertussen alle goede films gehad dus het is telkens wachten op nieuwe goede films of als we willen afkraken lekker slechte films.
hij huurt de films meestal omdat hij meer geld heeft dus uiteindelijk worden het vaak gewoon slechte nieuwe films. als er in geschoten wordt of er iets boem gaat is hij al snel tevreden.
voor de bioscoop heb ik geen geld, maar daar draait ook zelden iets dat ik echt graag wil zien. pleinbioscoop
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:20
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
yeah en ik ga een pathefilmpas kopen!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:27
Verwijderd
hoe cool is wild at heart <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:29
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Op 1 of andere manier hou ik niet zoveel van film.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-07-2005, 19:44
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
ik ben al jaren niet in de bioscoop geweest want dat vind ik niet zo gaaf en ik dacht dat er geen videotheek hier in de stad zat maar die zit er wel dus binnenkort neem ik eens een kijkje pas zag ik satan's school for girls op tv en toen moest ik bijna grienen want ik had nog nooit zo'n slechte film gezien, leuk he?
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 20:03
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 17-07-2005 @ 20:27 :
hoe cool is wild at heart <3
Heel erg cool ja, Nicolas Cage is daar ook echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 21:58
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik wil Schultze gets the blues nog een keer zien
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:10
Verwijderd
Ik hou van films. Ik wil later Director of Photography worden want dan kan ik me bezig houden met fotografie en film tegelijk.

Een tijd geleden ging ik zowat elke week huren, toen woonde ik nog vlak bij 1 van de grootste videotheken van nederland. Maar nu woon ik naast een mini videotheek en een rotsfeer dus ik ga er nooit heen.

Ik ging ook heel vaak naar de bios, soms elke week, maar nu niet meer zo vaak. Meestal brandt mijn vriend films en die kijken we dan. Maar af en toe gaan we nog wel naar de bios. Meestal naar gewoon de grote films die uitkomen, maar ook vaak naar filmhuizen naar "cult" films.

DVD's heb ik niet zo veel, omdat ik daar geen geld voor heb, maar ook omdat ik die zowat nooit kijk. Wel leuk om te hebben though. Ik heb alleen mijn aller-favoriete films, en cadeaus van mensen. Of muziek-dvd's. Wel kijk ik tv series liever op dvd, omdat ik het op tv altijd mis en ik haat reclames. Ik volg The Soprano's en The Shield op dvd en CSI Las Vegas. Binnenkort krijg ik Six Feet Under S01+S02, omdat ik het te vaak miste op tv.

Ik hou van allerlei film genres, maar het meest van zwarte/droge komedie zoals the royal tenenbaums, rushmore, being john malkovich en love liza. Of drama zoals Magnolia (mijn favo film). Uber onderbroekenlol waardeer ik ook en maffia/oorlog/liefde/horror/thriller/sci-fi films ook. Laatste goeie film die ik gezien heb is Napoleon Dynamite, lekker droge humor.

Films passen bij mijn lifestyle omdat ik graag lui op bed voor de tv hang en ik hou niet van lezen. Ook zie ik vaak dingen van mezelf terug in droge tiepjes en daar moet ik dan om lachen...

Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 00:14.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:18
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 17-07-2005 @ 17:47 :
Ook ben ik groot fan van Charlie Kaufman
(L) Charlie
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:21
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
.

-

Ik ga hard op Lynch.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:22
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 18-07-2005 @ 01:21 :
.

-

Ik ga hard op Lynch.
ik doe hard mee
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 08:56
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik werk in de bios, dus die films zie ik zowieso al en als ik niet hoef te werken ga ik naar de films die ik toevallig dan nog niet gezien heb .
En ik huur altijd alle films die er zijn, zolang er maar geen stallone of kevin costners oid, in zitten. Soms moe tik hele stomme armageddon films kijken, want dat vindt mijn vriendje leuk , maar ander skijk ik het liefst burton, lynch, araki, arthouse etc. films.
Ik heb alleen niet zo heel veel dvd's, want ze zijn duur en ik wil alleen maar films die ik helemaal geweldig vind op dvd en die kijk ik dan ook 1x per maand opnieuw ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 09:14
Maharani
Maharani is offline
Ik ben niet zo'n filmfreak
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 10:02
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 10:17
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 18-07-2005 @ 11:02 :
[afbeelding]
de shots zijn echt mooi in die film
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 10:19
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Ik hou wel van films, maar ik ga bijna nooit naar de bioscoop. Ik koop wel heel veel dvd's, maar meestal alleen uit de voordeelbakken. Het is zo leuk om daar door te kijken en er dan een goede film in te vinden
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 18-07-2005 @ 11:02 :
[afbeelding]
(L) nappie!

Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 10:48
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Zaara schreef op 18-07-2005 @ 10:14 :
Ik ben niet zo'n filmfreak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.