Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2008, 08:02
bananenschil
bananenschil is offline
Hallo,
Ik ben nieuw hier dus misschien kijk ik niet goed maar ik zie nog geen topic over films die op tv te zien zijn. Omdat mijn internetverbinding niet zo snel is kijk ik vaak gewoon films op televisie, wat soms resulteert in een teleurstellende avond. Daarom: welke film is leuk/goed die op tv komt?
Films die op tv komen bekijk ik altijd op www.filmvandaag.nl. Daar staan ze al gesorteerd op IMDb-score. Iemand tips voor vanavond/morgen ofzo?
Bananenschil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2008, 08:40
Verwijderd
Ik kijk altijd op www.tvgids.nl . Daar staan ook altijd een paar regels uitleg bij, waar de film over gaat.
Als het je aanspreekt, gewoon kijken. Mocht het niks zijn, kan je altijd nog de tv uitzetten.

Verder kan je misschien films huren ofzo? Voor als er echt niks op tv komt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 09:28
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Happy Times ken ik niet, maar je moet gewoon voor Dirty Harry gaan.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Hallo,
Ik ben nieuw hier dus misschien kijk ik niet goed maar ik zie nog geen topic over films die op tv te zien zijn. Omdat mijn internetverbinding niet zo snel is kijk ik vaak gewoon films op televisie, wat soms resulteert in een teleurstellende avond. Daarom: welke film is leuk/goed die op tv komt?
Films die op tv komen bekijk ik altijd op www.filmvandaag.nl. Daar staan ze al gesorteerd op IMDb-score. Iemand tips voor vanavond/morgen ofzo?
Bananenschil
Reclame. Je bent opvallend subtiel, maar je valt desondanks door de mand.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:14
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Hij had et niet in dat laatst geziene film topic moeten zetten.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:54
bananenschil
bananenschil is offline
Mja, het is inderdaad de site van een vriend van me, maar wat maakt dat uit dan? Ik vind het namelijk wel een handig overzicht. En dan nog steeds vraag ik me af wat aanraders zijn... En dan excuses voor als ik geen links mag noemen, haal die dan maar weg ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:58
Verwijderd
Als je toch al een goede site hebt (van een vriend), waarom kom je hier dan nog om tips vragen?
Ik neem aan dat je zelf wel kan kijken welke films er vanavond op tv komen (zoniet, dan moet je maar op die link klikken in mijn eerste post.) En dan kan je toch zelf wel beslissen of die film je de moeite waard lijkt?
Of moeten wij die beslissing voor je maken?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 12:06
bananenschil
bananenschil is offline
Citaat:
Als je toch al een goede site hebt (van een vriend), waarom kom je hier dan nog om tips vragen?
Ik neem aan dat je zelf wel kan kijken welke films er vanavond op tv komen (zoniet, dan moet je maar op die link klikken in mijn eerste post.) En dan kan je toch zelf wel beslissen of die film je de moeite waard lijkt?
Of moeten wij die beslissing voor je maken?
Mja, dat is dus mijn probleem, dat lukt me vaak niet. Het gebeurt me te vaak dat ik een film ga kijken, die dan ook een redelijk hoge score heeft, maar die dan achteraf niks blijkt te zijn. Bijvoorbeeld deze: http://www.imdb.com/title/tt0303243/ Die krijgt dan een 7,5, zou goed moeten zijn enzo, maar ik heb dan dus nog geen idee wat ik kan verwachten. En daarvoor leek me dit forum geschikt, aangezien er vast mensen zijn hier die films hebben gezien en er een mening over hebben en dus kunnen vertellen of het de moeite waard is.
En natuurlijk, dat hangt af van smaak, maar dan vind ik het nog steeds wel interessant meningen te horen over films.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 12:47
ganralph
ganralph is offline
(wanneer is iets reclame, en wanneer is iets een goed bedoelde verwijzing naar informatie?)

niw: imdb-scores zeggen helemaal niets; als je het stemgedrag op die site bekijkt, zie je dat het een wassen neus is.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 21:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
zo'n rating zegt helemaal niets, ik kijk meestal in de krant (parool) welke films worden aangeraden
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 21:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Voor de topicstarter: het lijkt me best een handige link, maar het is niet de bedoeling dat die in diverse topics wordt gepost, dan wordt het inderdaad reclame en dat is bij ons niet toegestaan.
Maar ik zal de link opnemen in ons announcement, dan kan iedereen die dergelijke links zoekt, ook naar de site van je vriend.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat is dus mijn probleem, dat lukt me vaak niet. Het gebeurt me te vaak dat ik een film ga kijken, die dan ook een redelijk hoge score heeft, maar die dan achteraf niks blijkt te zijn. Bijvoorbeeld deze: http://www.imdb.com/title/tt0303243/ Die krijgt dan een 7,5, zou goed moeten zijn enzo, maar ik heb dan dus nog geen idee wat ik kan verwachten. En daarvoor leek me dit forum geschikt, aangezien er vast mensen zijn hier die films hebben gezien en er een mening over hebben en dus kunnen vertellen of het de moeite waard is.
En natuurlijk, dat hangt af van smaak, maar dan vind ik het nog steeds wel interessant meningen te horen over films.
Mijn ervaring is dat bij films met een IMDB-beoordeling van 7,0 tot 7,5 vaak IETS mis is, die het hooguit tot een kijkbare film maken, maar geen topper. Films onder de 7 zijn vaak matig of slecht en boven de 8 (meestal) goed tot zeer goed.

Wat dat betreft vind ik de IMDB wel een redelijk geschikte graadmeter, met natuurlijk uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 23:14
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Nouja, er staan in m'n persoonlijke top15 wel een aantal films die tussen de 7 en 8 krijgen. Zoveel zegt dat nou ook weer niet, die imdb graadmeter. Maar toegegeven, het is enorm handig.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 11:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Alles vanaf een 7.4 op IMDB is m.i te beschouwen als een meer dan goede film. Even los van of zo'n film overrated is of niet. Die cijfers worden altijd sterk beinvloed door fanboys en haterzz.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 11:45
ganralph
ganralph is offline
je kunt idd een grote indeling maken tussen goed- en slechtbevonden films, maar de waan van nuance die een 90-punts indeling heeft (1,0 - 10,0) is nergens op gebaseerd.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 12:49
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Eh, misschien kunnen we dit topic gebruiken als aankondigings-/tiptopic? In plaats van de TS te beschuldigen van reclame en te gaan mierenneuken over de definitie van 'goede film'?
Zo van bijvoorbeeld, JONGENS ALLEMAAL KIJKEN MORGENAVOND WANT DAN IS DEZE FANTASTISCHE FILM OP TV! ?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 13:17
ganralph
ganralph is offline
goed plan

maar noem dan vooral gewoon de titel, want jouw link is erg onoverzichtelijk...

de moeite waard voor vanavond:
rtl 8 20.00 Edward Scissorhands
canvas 23.20 Donnie Darko
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 13:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Alles vanaf een 7.4 op IMDB is m.i te beschouwen als een meer dan goede film.
En de Star Wars-serie dan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2008, 14:46
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
En de Star Wars-serie dan?
Ik bedoel natuurlijk in de gevallen waarbij er geen sprake is van abnormale overwaardering a la TDK (rabiate fanboys die massaal accounts aanmaken om meermaals te kunnen stemmen) of Indiana Jones (nostalgie van ouwe plofkoppen).
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 14:51
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Na jouw remark toch ff het imdb cijfer van Kingdom of the Crystal Skull gechecked en zelfs een 7 is nog veel te hoog voor die troep. TDK is nu iig terug gevallen tot 3 in de top250, nu nog ff die overgewaarde prut van een Shawshank Redemption weer van nr 1 af.

Aaaanyway, sowieso voor Donnie Darko gaan, Edward Scissorhands is vrij aardig en voor de rest is er geen reet op. Ik zou een dvd opzetten.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 14:58
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nummer 3 voor TDK is nog steeds een slordige 20.000 plaatsen te hoog.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:00
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ja want Batman is kut.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:04
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, best een goede film, maar het is m.i wel de meest overgewaardeerde film uit de recente geschiedenis.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:07
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Oh true that. Neemt niet weg dat het de beste film van dit jaar is. Tot nu toe dan.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:10
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Beste film van het jaar? Het is nog niet eens de op één na beste film die nu in de bios draait.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2008, 15:15
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Enlighten me then.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wall-E en In Bruges zijn allebei stukken beter, bijvoorbeeld. En ik vermoed dat The Midnight Meat Train ook beter is, maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Na jouw remark toch ff het imdb cijfer van Kingdom of the Crystal Skull gechecked en zelfs een 7 is nog veel te hoog voor die troep. TDK is nu iig terug gevallen tot 3 in de top250, nu nog ff die overgewaarde prut van een Shawshank Redemption weer van nr 1 af.
Oh, die Top 250 staat sowieso vol onzin. Lord of the Rings, drie Idiana's Jones, Sin City, Batman Begins, Iron Man, Crash, een hele zooi van die Pixarfilms, het staat er allemaal maar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 15:36
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Wall E was vreselijk zoetzappig, maar daar schijnt iedereen maar doorheen te kijken want het zijn zulke schattige robotjes blablabla.

@Uice, natuurlijk staat die top250 vol onzin, maar het is wel een goeie start om je te verdiepen in wat klassiekers.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Oh, die Top 250 staat sowieso vol onzin. Lord of the Rings, drie Idiana's Jones, Sin City, Batman Begins, Iron Man, Crash, een hele zooi van die Pixarfilms, het staat er allemaal maar.
Sommige van die titels verdienen best een top 250-plaats (Last Crusade, enkele Pixars) maar ik vind eigenlijk dat ze pas in de top250 vermeld mogen worden na 2 jaar ofzo, als het dan nog zo populair blijft. Dan wordt het gemiddelde wat 'vaster' en dan vermijd je tijdelijke opvliegingen van fans/haters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 18:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sommige van die titels verdienen best een top 250-plaats (Last Crusade, enkele Pixars) maar ik vind eigenlijk dat ze pas in de top250 vermeld mogen worden na 2 jaar ofzo, als het dan nog zo populair blijft. Dan wordt het gemiddelde wat 'vaster' en dan vermijd je tijdelijke opvliegingen van fans/haters.
Last Crusade en Pixar tussen de 250 beste films? Dikke meh. Dat zijn toch niet teh likes of The Godfather II of Good Bad Ugly.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 19:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat zijn volgens jou eigenlijk de beste films, uice?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 19:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik noemde er net twee, en verder komen dingen als Citizen Kane, Caligari, Seven Samurai, Ran, Clockwork Orange, 2001 en Metropolis in me op. Dat ik denk dat dit de besten zijn wil overigens niet meteen zeggen dat het ook mijn persoonlijke favorieten zijn, dat is weer een heel ander gebied.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Last Crusade en Pixar tussen de 250 beste films? Dikke meh. Dat zijn toch niet teh likes of The Godfather II of Good Bad Ugly.
Nee hčhč, maar als The Godfather II en TG,TB&TU in de top 10 staan, mag een film als IJ & The Last Crusade best een top 250 plaatsje hebben. Het onderscheid tussen 'meesterwerken' (1-20) en 'overige uitstekende films (21-250) is dan wel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 19:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Zijn die films volgens jou de besten omdat ze zo revolutionair/innovatief/invloedrijk waren?

Overigens ben ik het ben ik het wel met je eens voor wat betreft Ran, Samurai en Caligari. Ran staat bij mij zelfs helemaal bovenaan, ook als favoriet.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 19:46
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Nee hčhč, maar als The Godfather II en TG,TB&TU in de top 10 staan, mag een film als IJ & The Last Crusade best een top 250 plaatsje hebben. Het onderscheid tussen 'meesterwerken' (1-20) en 'overige uitstekende films (21-250) is dan wel duidelijk.
Oh kom op, die hele top 20 staat vol met films die best redelijk zijn, maar ábsoluut geen topplek in die top250 verdienen. Dat hele onderscheid (1-20, 21-250) slaat kant noch wal.

Een fatsoenlijke lijst is de They shoot pictures, don't they top 1000
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2008, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Oh kom op, die hele top 20 staat vol met films die best redelijk zijn, maar ábsoluut geen topplek in die top250 verdienen. Dat hele onderscheid (1-20, 21-250) slaat kant noch wal.

Een fatsoenlijke lijst is de They shoot pictures, don't they top 1000
Klopt. Ik heb het dan ook niet over de IMDB top 250 zoals deze nu is. Mijn onderscheid is een suggestie om aan te geven dat een film als Last Crusade best in de top 250 mag, weliswaar ver achter de toppers GFII en The Good.

They Shoot Pictures ken ik, maar die lijst bevat ook films die echt crap zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 20:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Die top twintig bestaat zo te zien ook gewoon uit volledig inwisselbare klassiekers.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 20:01
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
maarja, dat krijg je dan alweer snel als je 1000 films in een lijst gooit. Desalniettemin is die TSP lijst een stuk representatiever.

@Dinalfos, klopt. Met de nadruk op klassiekers. In de top 20 van de IMDB lijst staan toch een stuk minder klassiekers.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 20:05
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
goed plan

maar noem dan vooral gewoon de titel, want jouw link is erg onoverzichtelijk...

de moeite waard voor vanavond:
rtl 8 20.00 Edward Scissorhands
canvas 23.20 Donnie Darko
Het was ook een grappig bedoeld voorbeeld, omdat ik NIEMAND die film aanraad..
Maar goed, inderdaad, Donnie Darko én Edward Scissorhands
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 20:10
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Je bedoelt films die wat nieuwer zijn? Want ik zie niet in waarom films als Pulp Fiction, The Shawshank Redemption en Schindler's List inferieur zijn aan, say, Ladri di Biciclette, Vertigo of Citizen Kane.

Die lijst is gewoon de zoveelste arbitraire poging om de "definitieve lijst, nu voor het echie!!!1!" te maken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 20:14
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ik ziet het wel, vooral Shawshank en Pulp Fiction zijn vreselijk overrated.

Maar ik doelde vooral op LOTR en TDK in dit geval.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 22:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Zijn die films volgens jou de besten omdat ze zo revolutionair/innovatief/invloedrijk waren?
Ja, vooral innovatief en technisch perfect. Invloedrijk doet me niet zoveel, Star Wars is ook invloedrijk en we weten allemaal wat ik daarvan denk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Dat ik denk dat dit de besten zijn wil overigens niet meteen zeggen dat het ook mijn persoonlijke favorieten zijn, dat is weer een heel ander gebied.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 23:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zeg het maar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 00:34
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Wall-E en In Bruges zijn allebei stukken beter, bijvoorbeeld. En ik vermoed dat The Midnight Meat Train ook beter is, maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen.
Midnight Meat Train is een vreselijke draak. Dat wat je zegt over die 7.4 is ook grote onzin.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 09:31
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Het was ook een grappig bedoeld voorbeeld, omdat ik NIEMAND die film aanraad..
Maar goed, inderdaad, Donnie Darko én Edward Scissorhands
oh, ok ik kon nergens een titel ontdekken in jouw link, maar ik zie nu dat het een grap had móeten zijn

voor vanavond evt. Artificial Intelligence (BBC2 20.45) maar verder niet echt wat boeiends.


*kijkt naar topictitel en ziet nog steeds niets over "wat vind je van de imdb top 250"?"*
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 10:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*kijkt naar topictitel en ziet nog steeds niets over "wat vind je van de imdb top 250"?"*
Inderdaad.
Het is op zich een leuk onderwerp voor een topic, maar dan wel een ander topic.

Dit topic gaat over tips voor films die vandaag of morgen op tv zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 20:06
#7926
#7926 is offline
Citaat:
Oh kom op, die hele top 20 staat vol met films die best redelijk zijn, maar ábsoluut geen topplek in die top250 verdienen. Dat hele onderscheid (1-20, 21-250) slaat kant noch wal.

Een fatsoenlijke lijst is de They shoot pictures, don't they top 1000
Alsjeblieft zeg, de eerste film van na 1990 valt buiten de top-100, alsof er na 1990 geen films zijn gemaakt die minstens een top-50 plek verdienen.

Ik vind dat er in veel lijsten teveel aandacht wordt besteed aan het niveau dat ze hadden ten opzichte van films uit dezelfde tijd, hoe innovatief ze waren etc.. Ik weet niet zeker of dat wel zo'n belangrijk criterium moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 21:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat er in veel lijsten teveel aandacht wordt besteed aan het niveau dat ze hadden ten opzichte van films uit dezelfde tijd, hoe innovatief ze waren etc.. Ik weet niet zeker of dat wel zo'n belangrijk criterium moet zijn.
Wat moet dan wel een belangrijk criterium zijn?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Films op tv tijdens kerstmis
anneqwert
4 22-12-2011 19:29
Films, TV & Radio [film op tv] sleeping in seatle
Verwijderd
7 16-04-2004 17:12
Software & Hardware film op tv via tv out
dragonrider
19 30-05-2003 10:33
Films, TV & Radio Is er iets op tv vanavond? (film)
The Senna Fan
4 23-02-2003 21:18
Films, TV & Radio Moet Indiana Jones nog een keer op tv komen voordat...
Tiger_Wolf
21 22-11-2001 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.