Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 10:17
Verwijderd
Hoe ziet jouw sociale leven eruit? Heb je veel/weinig vrienden, doe je veel/weinig sociale dingen en wat doe je dan allemaal? Of zit je de hele dag thuis achter de computer/tv en heb je helemaal geen vrienden om iets mee te doen?
Ben je tevreden met je sociale leven of zou je het liever anders zien? En hoe dan?

Barst los.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 10:26
Verwijderd
Ik heb opzich best een uitgebeid sociaal leven, iedere avond zitten er wel of vrienden van me hier bij mij thuis of ben ik bij vrienden van me thuis te chillen. filmpies kijken, smoken, zuipen, lachen en vooral veel slap lullen. Verder woon ik 5 minuten lopen van de Hout, een groot meetingpoint in t bos hier in Haarlem waar t zodra de zon ook maar een paar minuutjes schijnt meteen vol bekenden zit dus als ik me verveeld kan ik altijd daar gaan hangen en socializen
Over het algemeen zit ik s middags wel thuis ff bij te komen van mijn brakheden naar aanleiding van de avond er voor en een beetje te internetten e.d.(dit ook omdat ik het niet kan financieren om s middags al lekker te gaan spacen en thuis zitten ook best rustgevend kan zijn). Verder heb ik in het weekend vaak wel een aantal leuke feestjes of concerten die ik bezoek
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:35
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
OVerdag meestal thuis, soms een keertje op school, in amsterdam ergens op een terasje met vriendinnetjes.

Savonds meestal bij 't vriendje of voor de buis ER te kijken, af en toe een avondje werken.

M'n sociale leven is prima, ik spreek meer dan genoeg mensen/vrienden, en ik vermaak me uitstekend.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:47
Verwijderd



Door de weeks heb ik momenteel niet erg veel een sociaal leven, aangezien ik stage loop en amper thuis ben

In het weekend ben ik ook amper thuis, maar dat is juist vanwege mijn sociale leven
Ik ga meestal 1 a 2 keer per weekend uit met vrienden, naar cafes/discotheken/feestjes waar ik weer een hoop vrienden van me zie.
Verder vaak nog films kijken, beetje rondhangen, cake bakken enzo.

Toen ik nog geen stage liep, sprak ik door de weeks ook vaak met mensen af, en na mijn stage zal ik dit zeker weer gaan doen. Fulltime werken is saai
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:47
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik heb een hele grote vriendengroep waar ik vanalles mee doe, naar concerten gaan, skaten, drinken, de nacht buiten door brengen, muziek maken, zelfs tekenen etc maar het gaat wel altijd om muziek met hun; daar kennen we elkaar ook door, er zijn er maar een paar van die ik ook echte vrienden kan noemen. het is wel altijd erg leuk.

ik heb 1 beste vriend maar die is bijna altijd op reis net als mn vriendje en mn beste vriendin woont ook ver weg.

maar ik ben heel erg op mezelf, doe liever alles alleen en ik bel niet snel zelf iemand om iets te gaan doen.

en eigenlijk heb ik maar 2 vriendinnen, de rest zijn jongens.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 18:02.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:54
Verwijderd
ik denk niet dat mensen hier gaan vertellen dat ze geen vrienden hebben
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:58
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik heb eigenlijk veel verschillende vriendengroepen. Ik heb twee heel erg goede vriendinnen waar ik veel mee doe en regelmatig mee afspreek. Daarnaast nog een paar andere vriendinnen waar ik zo af en toe mee afspreek om iets gezelligs mee te gaan doen. Ook ga ik veel om met een groepje van school, waar ik na schooltijd mee naar het cafe ga ofzo. Dan zijn er nog mensen van de sp waar ik af en toe mee afspreek en heel verantwoorde politieke gesprekken ga voeren En nog een groepje waar ik mee naar hcshows ga. Nouja. Ik vermaak me altijd wel eigenlijk
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:19
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-05-2004 @ 11:17 :
Hoe ziet jouw sociale leven eruit? Heb je veel/weinig vrienden, doe je veel/weinig sociale dingen en wat doe je dan allemaal? Of zit je de hele dag thuis achter de computer/tv en heb je helemaal geen vrienden om iets mee te doen?
Ben je tevreden met je sociale leven of zou je het liever anders zien? En hoe dan?

Barst los.
Ik heb niet superveel vrienden, althans..het is maar wat je tot vrienden rekent.
Ik kan wel goed opschieten met mijn klasgenoten en heb een groep vriendinnen die ik al heel lang ken, alleen zie ik ze niet zo vaak meer omdat we het allemaal erg druk hebben.
Ik sport elke week met een vriendin en verder gaan we nog wel eens uit of ergens wat drinken, maar niet zo erg vaak meer.

Met andere vrienden spreek ik eens in de zoveel tijd af en doen we wat leuks.

Met mijn vriend doe ik van allerlei leuke dingen. We gaan naar allerlei plaatsen in nederland, de sauna, het bos/park, naar de film, café, eten etc.

Ik zou op zich mijn vriendinnen wel vaker willen zien, alleen heb ik er de tijd niet voor en zij ook niet. Heel erg vind ik het niet, want ik vermaak me wel en als we elkaar weer zien is het altijd gezellig.

Zolang ik regelmatig leuke dingen doe en ook tijd voor mezelf heb vind ik het wel prima.
Op dit moment ben ik vrij druk met school, stage en bijbaantje.

Mijn bijbaantje is trouwens wel een minpunt voor mijn sociale leven, ik moet zaterdag om 5.00 opstaan en kan vrijdag dus niet uit en ben de rest van de zaterdag meestal kapot.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:05
Verwijderd
Mijn sociaal leven is opgehouden met de examens.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:07
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 17-05-2004 @ 13:05 :
Mijn sociaal leven is opgehouden met de examens.
omg! Examens. Zeg het niet. Ik heb nog niks geleerd
Ik heb ook echt een totaal gebrek aan discipline
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:08
Verwijderd
Ik heb niet veel vrienden..
Vrienden zijn relatief..
Een aantal die ik vrienden noem is mijn vriendin en mijn broer.

Ik heb wel ontzettend veel mensen waar ik goed mee kan vinden (waarschijnlijk noemen veel mensen dit al vrienden).
Ik hou van uitgaan, maar niet actief dansen, ik ben meer catgeorie "hangen". Dus dat gebeurt ook weleens enzo, films kijken doe ik erg vaak.

Ik heb niet echt veel tijd voor vrioenden, ik steek het meest van mijn tijd in mijn bedrijf en in mijn vriendin.

Ik ben opzich wel tevreden, behalve dat ik te weinig tijd heb..
Maar dat komt doordat ik ook nog eens op school zit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:08
Verwijderd
Ik ben asociaal. (maar niet op de trainingspakken manier)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:37
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
hmmja een toch vrij lopend sociaal leven ik doe gewoon veel.
Ook veel vrienden waardoor ik niet met ieder1 evenveel contact kan houden en soms tijdelijk verwaarloos
Zit veel in de sportschool 's weekends meestal bij vriendin, een aantal blow en zuipmaatjes om de hoek wonen, verder muziek gerelateerde mensen die voornamelijk in de stad wonen die ik ook genoeg zie en dan heb ik ook nog een aantal skaterbuddy's.

JAh loopt goed mocht het zijn dat ik me verveel heb ik mijn x-box bass gitaar didgeridoo percussieset en computertje.

Ook werk ik in de sportschool en ga ik wanneer er zin is naar school en het huiswerk zweerft tussen dit alles in
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 17-05-2004 @ 13:07 :
omg! Examens. Zeg het niet. Ik heb nog niks geleerd
Ik heb ook echt een totaal gebrek aan discipline
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 17-05-2004 @ 13:05 :
Mijn sociaal leven is opgehouden met de examens.
Hehe, dit is echt precies hoe ik mij momenteel voel. En het zuigt best wel want ik word echt ongelofelijk druk en ik kan me maar niet concentreren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:56
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ja mijn vrienden zijn tof (duh)
ik was al bang dat het minder ging worden omdat we allemaal wat ouder werden maar toen kwam ik er ineens achter dat dat reuze mee viel.
het zijn vooral drukke mensen die rare kunstjes doen en geen pijn schijnen te kennen.

ik zie ze minimaal een aantal keer per week en "de groep" eens in de 1/2 weken ofzo. in vakanties vrijwel elke dag.

maar, ja. leuk he.
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:22
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb een (te) druk sociaal leven. Ik moet mijn tijd verdelen over 3 plekken en daar zijn bij alle drie drukke (en leuke) dingen aan verbonden. Maar het is wel heel leuk.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:51
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 17-05-2004 @ 15:37 :
omg! Examens. Zeg het niet. Ik heb nog niks geleerd
Ik heb ook echt een totaal gebrek aan discipline
ik zit hier ook dom achter de computer terwijl ik toch eindelijk een keer moet beginnen met leren
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2004, 14:04
Verwijderd
ik heb een stuk of 4 goede vrienden,verder enkele goede vriendinnen met wie ik wel wat dingen onderneem.
ook heb ik veel sociale contacten,mensen met wie ik gewoon goed op kan schiet zonder constant op elkaar lip te zitten,sowieso zit ik niet veel bij mensen op lippen,doordeweeks doe ik bijna niets met vrienden,maar in het weekend vertoef ik vrijwel altijd in het gezelschap van mensen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Stefan1986 schreef op 17-05-2004 @ 14:51 :
ik zit hier ook dom achter de computer terwijl ik toch eindelijk een keer moet beginnen met leren
hier ook 1
nog steeds niks gedaan :/
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:05
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ridder schreef op 17-05-2004 @ 13:05 :
Mijn sociaal leven is opgehouden met de examens.
Ja idd, bij mij ook .

verlang wel weer naar een dagje shoppen ofzo

Iemand zei hier dat bijbaantje negatieve invloed heeft op sociale leven: Bij mij juist niet. Zitten allemaal gezellig mensen op mn werk, een paar vrienden, beste vriend van mn broer etc, is hartstikke leuk.

Mwah, heb hier verder niet zoveel, op school dan in ieder geval. Ben echt op die mensen uitgekeken, niet mijn type ook. Een paar goeie vriendinnen wonen best ver weg en dat is jammer.

Maarja, volgend jaar hopelijk naar de Uni, nieuwe start
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:41
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
ik heb 6 hele goede vrienden die ik heel vaak zie en nog eenjongen waar ik op school vaak mee optrek.mijn sociale leven is wel goed vind ik.leer vaak nieuwe mensen kennen die ik in de hout tegenkom maar die beschouw ik niet echt als vrienden.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:44
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
In mijn sociale leven mag wel wat meer vooruitgang komen, zie m'n vrienden maar weinig, ga vrijwel niet uit/ergens heen, omdat ik zo mn dagelijkse verantwoordelijkheden (eigen paarden etc.)heb waardoor ik weinig tijd heb om bijv. de stad in te gaan met een vriend(in)...
Ik heb op school een stuk of 5 goeie vriendinnen en stuk of 4 goede vrienden... Hiermee ga ik buitenschool vrij weinig om, ookal komt hier binnenkort verandering in. Ik heb hier in de buurt 3 goede vrienden wonen met wie ik regelmatig wat ga doen, met 1 vriend ga ik dagelijks om. Verder wonen vrijwel al m'n vrienden verder weg (goerree overflakkee, zwolle, heerhugowaard, apeldoorn etc.) Hun zie ik met een beetje geluk 2x per jaar (verjaardagen) spreken elkaar alleen via msn/mail/tel/sms en enkele keer gaan we naar een concert of iets dergelijks.
M'n vriend en m'n broertje (nahh ja, lijken zo enorm veel op elkaar dat vrijwel iedereen zegt: jeetje jullie hadden wel broer en zus kunnen zijn, vandaar m'n broertje(20)) wonen bij utrecht in de buurt, m'n vriend zie ik 1x per week en met de rest heb ik wederom vrijwel alleen contact via msn etc.

nee van mij mag het weleens veranderen, moeilijk zat Actie!
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:47
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
ik heb 3 echte vriendinnen. vroeger had ik nooit vriendinnen die vodn ik irritant. ik ga over t algemeen meer met jongens om dan met meisjes, gewoon omdat meisjes vaak te veel zeiken en problemen hebben. ik heb wel verschillende vrienden groepen, wat aan de ene kant heel relaxed is mara soms ook wel onhandig. sinds t uit is met mijn ex doe ik veel vaker dingen met vrienden eigelijk nu wel elke dag. de laatste tijd zit ik vaak s avonds op een veldje met wat vrienden, ook ga ik uit met vrienden en niks ik met vrienden ik ga ook naar school met vrienden ik hou van vrienden
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:50
Verwijderd
Nou, mijn vriendinnen zitten massaal in het buitenland op het moment; Thailand, Mexico, Nicaragua, Australië, Parijs, Paraguay. Dus mijn sociaal leven staat al en tijdje stil. Ik heb een goede vriendin die een paar jaar ouder is maar zij heeft het erg druk altijd. Verder is er net één vriendin terug gekomen uit Spanje en daar heb ik alweer een aantal keer mee gechilld. En dan heb ik natuurlijk mijn vriendje, mijn steun en toeverlaat. Hij is echt mijn beste vriend, helemaal tof en het is gewoon perfect.
Als mn vriendinnen er wél zijn, spreken we redelijk veel af gelooflijk maar eigenlijk weet ik niet echt meer hoe dat is omdat ze allemaal al sinds januari weg zijn.. Maar als ik dan iemand spreek door de telefoon/email/msn, merk ik wel dat ze toch erg tof zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 16:51
Li
Avatar van Li
Li is offline
Mja ik ben door die examens ook alweer 1.5 week kluizenaar en verwaarloos lekker al m'n friends

Maar over het algemeen heb ik wel een leuk sociaal leven vind ik.
Na school ga ik vaak sporten met vrienden of vriendinnen en daarna zomers nog even terrassen.
En natuurlijk vaaak shoppen en 's avonds zo nu en dan filmpje pakken of uit.
Maar ik vind het vaak ook heerlijk om gewoon gezellig met wat mensen op de bank te hangen, drankje erbij en gezellig tv/film kijken.
En soms even alleen.

Lekker samenhangend verhaal
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:56
Verwijderd
Ik heb wel een grote groep vrienden eigenlijk, en ook een druk sociaal leven. Als een van de weinigen daarvan ga ik wel met iedereen om daarvan. Toch is die groep nu wel uit elkaar aan het vallen aan het einde van de middelbare school, dat was wel duidelijk toen we bijvoorbeeld een vakantie probeerden te plannen. In die groep zit ook m'n beste vriendin, die ik al wel enkele jaren ken. Verder zijn er nog een stuk of 10, zowel jongens als meisjes, die ik tot m'n echt goeie vrienden reken. De rest van die hele groep mag ik ook wel, maar ken ik een stuk slechter en/of zie ik minder vaak.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:01
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Ik ben best wel sociaal denk ik ik kan me prima alleen vermaken, (lezen etc.) maar ik ga liever met mijn vrienden wat "hangen".

Op school heb ik sowieso wel contact met schoolvriendinnen, waarvan ik met eentje vaak ga skeeleren door de weeks als het mooi weer is.

Mijn "echte" vriendinnen hebben allemaal bij mij op school gezeten, maar zitten nu op een andere school, op vrijdagavond, zaterdagavond, en zondag ontmoeten we elkaar altijd op een vaste plek.

ik noem mensen trouwens vrienden als ik graag met ze omga, en zij met mij, en als we lol enz. hebben samen. want er zit ook nog een verschil tussen vrienden, en beste vriend...ofzo...1 meisje is dan soort van een beste vriendin van mij.
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:06
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Ik ben best tevreden over mijn sociale leven. Heb genoeg vrienden, meer dan genoeg kennissen die ik in de stad met uitgaan vaak zie, dus ik heb niks te klagen.
Verder ben ik ook redelijk sociaal, denk ik. Ga vaak uit, doe aan sport (dansen) en zit de hele zomer op terrasjes
Als ik achter de PC zit, staat MSN aan en ben ik dus ook eigenlijk weer sociaal bezig. Afspreken met vriendinnen gebeurt ook vaak.. Heb dus eigenlijk niks te klagen.

Bedankt voor dit topic, ik voel me opeens een stuk beter..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:10
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb ook niet zoveel échte vrienden, wel ongelofelijk veel kennissen en mensen die ik tijdens het uitgaan zie. Als ik bijv. in mijn eentje uit zou gaan, zou ik me prima vermaken, ik kom toch genoeg mensen tegen. Ik heb een vriend, een paar goeie vriendinnen, een paar vrienden en verder, zoals ik al zei, veel mensen waar ik wel gewoon mee omga. Behalve mijn vriend ken ik mijn vrienden bijna allemaal van school, dit betekent soms ook dat sommige helaas op een uur fietsen wonen.
Verder heb ik niet zo heel veel behoefte aan heel veel afspreken, vaak vragen mensen of ik langs wil komen of andersom, maar dat hoeft niet altijd zo van mij. Doordeweek spreek ik niet zo vaak af (wel met mn vriend), alleen op vrijdag ga ik 's middags wat leuks doen & 's avonds uit. En in het weekend soms logeerpartijtjes.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:13
Verwijderd
ik heb best veel vrienden eigenlijk, maar een paar ervan reken ik tot m'n échte vrienden.

doordeweeks ga ik naar school, stage en werk, en meestal komt er s'avonds wel iemand langs, of ga ik naar mensen toe.

ook werk ik, en daar werken ook wel leuke mensen, en een aantal mensen waarmee ik ook buiten het werk mee omga

in het weekend werk ik meestal een paar uurtjes, en daarna ga ik met vrienden naar Emmen, op een grasveld hangen of terrasjes pikken. en meestal ook winkelen. zaterdag's ga ik meestal wel uit met een vriend en een vriendin, en 'de rest' zien we daar wel.

in mijn klas zitten 2 vriendinnen, en de rest van de klas ken ik niet echt, en hoef ik eigenlijk ook niet te leren kennen.

sinds ik met een andere opleiding ben begonnen heb ik véél meer tijd gekregen om leuke dingen te doen met vrienden, omdat ik alles zelf moet plannen, en aan het eind van het blok af moet hebben. Ik schuif dan alles op tot de laatste week, en dan maak ik alles in een keer.

ik vind het leuk om véél dingen met vrienden te doen, maar ik vind het ook totaal niet erg om alleen thuis te zitten


dat was mijn sociale leven wel ongeveer.

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:16
Reemz
Reemz is offline
bijna iedereen heeft wel grote vriendengroep zo lees ik.
hier laat iedereen elkaar stikken en vallen, zodra ze bijvoorbeeld een vriend/vriendin hebben, tis te gaar voor woorden

Vroeger (zon 2 jaar geleden) echt grote vrienden groep maar is allemaal uit elkaar gedreven.

Ik chill nu alleen met mijn band en heel af en toe andere mensen.
(en het ligt niet aan mijn naam )
__________________
onderschrift
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:28
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn sociaal leven bestaat uit drie goede vriendinnen, mijn klas en mijn internetvrienden. Als ik meer mensen om me heen zou hebben zou ik gevaarlijk worden, ik ben namelijk niet echt goed in aardig doen. Nu ligt het net in evenwicht zal maar zeggen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:37
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
justakid schreef op 17-05-2004 @ 17:47 :
ik heb 3 echte vriendinnen. vroeger had ik nooit vriendinnen die vodn ik irritant. ik ga over t algemeen meer met jongens om dan met meisjes, gewoon omdat meisjes vaak te veel zeiken en problemen hebben. ik heb wel verschillende vrienden groepen, wat aan de ene kant heel relaxed is mara soms ook wel onhandig. sinds t uit is met mijn ex doe ik veel vaker dingen met vrienden eigelijk nu wel elke dag. de laatste tijd zit ik vaak s avonds op een veldje met wat vrienden, ook ga ik uit met vrienden en niks ik met vrienden ik ga ook naar school met vrienden ik hou van vrienden
pcies hetzelfde bij mij, alleen had ik vroeger wel vriendinnetjes en vond ik ze niet irritant
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:38
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb 5 goede vrienden en 2 goede vriendinnen. Meestal komt er dagelijks wel iemand langs of ga ik ergens heen, alhoewel dit ivm. examens wat minder is. Met óf voor uitgaan heb ik verscheidene mensen die ik net geen vrienden noem, een soort geupgrade kennissen. Daar omheen weer een reut aan mensen die ik af en toe zie en waar ik af en toe mee babbel (met uitgaan etc.).
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:49
Verwijderd
Ik heb een paar goede vrienden en dan een hoop gewone vrienden. Mijn sociale leven is of heel druk of super rustig. Ik kan prima tegen alleen zijn op zijn tijd, graag zelfs maar om te compenseren ben ik ook heel druk met van alles en nog wat. Ga vaak uit eten met vrienden, vergeet bijna nooit een verjaardag of andere belangrijke dag.

Ik ben best tevreden met mijn sociale leven, het is alleen jammer dat ik weinig nieuwe mensen leer kennen. (sommige vrienden ken ik al 13 jaar, sinds ik hier kwam wonen) maar op zich ben ik wel tevreden, tis precies goed
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-05-2004, 17:53
Verwijderd
ik heb heel veel vriendjes en vriendinnetjes, maar eigenlijk ben ik het liefst alleen. ik heb veel verschillende mensen om mij geen verzameld, en dat vind ik wel leuk.

ik zou willen dat ik niet zo vaak ziek/moe was zodat ik wat vaker leuke dingen kon gaan doen. maar ja, komt wel
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:51
Laïs
Laïs is offline
Mijn sociale leven bestaat in de weekdagen uit school. Nou.
Ik heb veel kenissen/halve vrienden & genoeg echte vrienden,die ik ook lang ken. en die bij me in de klas zitten.
Met die vrienden spreek ik vaak af in het weekend/woensdag namiddag. om in Gent rond te lopen/graslei te zitten/bij hen thuis babbelen/veld-zitten/...

Mijn weekend zit altijd wel vol. vrijdag avond soms oppassen/uit, zaterdag met vrienden weg & zondag scouts. en soms zijn er plein-dingen te doen.


Soms wil ik wel wat meer mensen kennen dan,maar over het algemeen ben ik wel tevreden.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:19
Susanne
Susanne is offline
Ik heb wel vrienden maar ga meer noodgedwongen met ze om omdat alle "coole" mensen al druk aan 't studeren zijn.. Niet allemaal hoor, er zitten hier nog wel een aantal mensen waarmee ik vrijdags terrasje doe (ben dan 12 uur al uit), en heb leuke contacten opgebouwd via de hockey, dus daar ben ik wel tevreden over. Verder vind ik het aan de ene kant wel leuk dat ik vrienden over heel Nederland heb (klinkt heel groot zo, maar valt mee) maar aan de andere kant baal ik er ook wel van Heb nu wel leuke weekendjes in verschillende steden, leer alvast het studentenleven kennen zegmaar, dat vind ik wel tof maar doordeweeks heb ik niet echt iets van yeah lekker weer naar school, m'n 30 tellende vriendengang zien. Heb 10/15 goede vrienden waar ik in het weekend ook wel es wat mee doe, de rest hangt een beetje als los zand aan elkaar.. over het algemeen ben ik wel tevreden hoor
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:21
RetraceTheWorld
Avatar van RetraceTheWorld
RetraceTheWorld is offline
Genoeg vrienden.
Genoeg sociaale dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:40
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik heb drie echt goede vrienden, een b-groep waarmee ik eigenlijk meer afspreek als ik me verveel en dan nog een waslijst mensen waar ik zo nu en dan wat mee ga doen als ik ze toevallig tegenkom
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:58
merels
Avatar van merels
merels is offline
Heb drie goede vriendinnen, alledrie totaal verschillend.
Verder nog nog een paar vrienden en vriendinnen in mn eigen woonplaats, en de mensen die ik zie met uitgaan. IN een andere stad zijn mensen waar ik mee uitga, dat zijn vooral jongens, op twee na ong., daar g aik ook ene weekje mee op vakantie.
Mijn vrienden zijn weer geen vrienden van elkaar, iedereen staat los van elkaar, en dat vind ik wel fijn, van alles wat
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:45
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
uuuf schreef op 17-05-2004 @ 18:13 :
ik heb best veel vrienden eigenlijk, maar een paar ervan reken ik tot m'n échte vrienden.

doordeweeks ga ik naar school, stage en werk, en meestal komt er s'avonds wel iemand langs, of ga ik naar mensen toe.

ook werk ik, en daar werken ook wel leuke mensen, en een aantal mensen waarmee ik ook buiten het werk mee omga

in het weekend werk ik meestal een paar uurtjes, en daarna ga ik met vrienden naar Emmen, op een grasveld hangen of terrasjes pikken. en meestal ook winkelen. zaterdag's ga ik meestal wel uit met een vriend en een vriendin, en 'de rest' zien we daar wel.

in mijn klas zitten 2 vriendinnen, en de rest van de klas ken ik niet echt, en hoef ik eigenlijk ook niet te leren kennen.

sinds ik met een andere opleiding ben begonnen heb ik véél meer tijd gekregen om leuke dingen te doen met vrienden, omdat ik alles zelf moet plannen, en aan het eind van het blok af moet hebben. Ik schuif dan alles op tot de laatste week, en dan maak ik alles in een keer.

ik vind het leuk om véél dingen met vrienden te doen, maar ik vind het ook totaal niet erg om alleen thuis te zitten


dat was mijn sociale leven wel ongeveer.
hier kan ik me wel in vinden, behalve dan dat ik stage loop en dat ik naar vrienden in Emmen ga.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 00:00
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik heb best een boel vrienden, maar een paar echte. Van sommige kom ik in bepaalde situaties achter dat ze betere vrienden zijn dan dat ik dacht, of juist minder goed. Vooral dat laatste is natuurlijk echt kut, zo dacht ik altijd te weten wie mn beste vriendinnetje was, maar toen ze verkering kreeg was het gauw gedaan met de vriendschap.
Verder heb ik 2 'groepen' vrienden die elkaar via mij nu ook een beetje leren kennen. Met de ene groep ga ik meer om op school en de ander meer in het weekend met uitgaan en terrasjes zitten enzo.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 00:07
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ben wel tevreden zo.
Ik heb best veel vrienden, ga regelmatig uit, ca. 1 keer per week wat drinken in de Gigant met vriendinnen, ga regelmatig shoppen/Maccen met vriendinnen en op het werk heb ik t ook super naar mn zin met de mensen.
Op stal en de rijvereniging zijn we ook n hechte club, en last but not least heb ik ook een super lieve vriend waar ik al een heel jaar lang élk weekend mee doorbreng .
wat ik niet echt heb is een échte soulmatevriendin (buiten mijn vriend dan) ik heb wel een paar vriendinnen waar ik heel veel mee praat/doe, maar niet echt 1 iemand waar ik altijd mee samen ben of iedere dag bel oid. misschien omdat ik mensen niet zo snel meer in vertrouwen neem en het ook vaak druk heb.

In augustus ga ik een jaar naar Frankrijk (Ranch in een boerengat met alleen 1 café en minisupermarché) ik denk dat ik me daar wel eenzaam zal voelen af en toe
__________________
na emo komt zonneschijn

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 00:11.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 00:22
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik heb een goede vriendin al heeeeeel erg lang en die zie ik ook iedere week wel en we gaan ook regelmatig samen naar concerten en in de zomer picknicken en andere ongein doen enzo.. Daarnaast nog een hele goede vriend die ik toch ook wel iedere week/om de week zie voor concertjes of bioscoopbezoekjes enzo.. Verder nog een aantal mensen die ik wat minder vaak zie en gewoon af en toe iets mee afspreek. Mijn werk is voor mij ook geen negatief punt voor mijn sociale leven, na het werk gaan we toch vaak wel even terasje zittten of cafe in en tijdens het werk is het eigenlijk ook heel erg leuk.. Daarnaast heb ik nog wat meiden van de manege en mijn klas, maar dat is allemaal meer leuk als je elkaar ziet of als je msn praat maar je gaat niet afspreken om elkaar te zien ofzo..
Ik heb dus niet heel veel echt goede vrienden maar ik ben niet zo'n sociaal type en vind het niet erg..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 00:34
Milk&barbapapa
Milk&barbapapa is offline
me leven is 1 grote mislukkeling, maar ik troost me altijd door op het forum te komen en te zien dat het toch ERGER kan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 18-05-2004 @ 01:07 :
In augustus ga ik een jaar naar Frankrijk (Ranch in een boerengat met alleen 1 café en minisupermarché) ik denk dat ik me daar wel eenzaam zal voelen af en toe
Heb je daar wel internet dan?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:25
Verwijderd
Ehm, ik weet het niet.
Ik heb mijn vriend natuurlijk, die naast mijn geliefde mijn beste vriend is. Verder heb ik een vroegere-beste-vriendin die ik niet zo heel vaak meer spreek, jammergenoeg.
En mijn vriendinnen van school, maar heel erg intensief ga ik daar niet mee om, hoewel het wel gezellig is.
Maar ik ben zowiezo liever op mezelf enzo, dus wat dat betreft. Het is niet dat ik het mis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 10:27
Verwijderd
omfg "geliefde" iiii
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie sociaal leven opbouwen
rik92
5 16-01-2012 16:59
Psychologie Niet erg sociaal?
Crystall Girl
46 13-11-2005 19:38
De Kantine Heb je naast het forum nog een sociaal leven?
Verwijderd
92 09-10-2004 12:21
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Sociaal/sociale
Vogelvrij
6 29-06-2003 15:14
De Kantine "Forumbazen hebben ook een leven hoor."
Rabbi Daniel
24 21-04-2002 20:53
Levensbeschouwing & Filosofie sociaal leven.
jaz-p'
14 21-02-2002 16:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.