Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 20:43
Faery
Faery is offline
Colleges gevolgd + m'n pa is jarig vandaag dus de biervoorraad is immens
__________________
Genocidealisme.
Advertentie
Oud 21-10-2004, 21:05
Faery
Faery is offline
omfg. m'n ouders kijken CHAR en geloven heilig in wat dat mokkel allemaal verkondigt. :|
__________________
Genocidealisme.
Oud 21-10-2004, 21:10
Susanne
Susanne is offline
is er geen visite dan?
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 21-10-2004, 21:14
Faery
Faery is offline
dat moest er nog bijkomen zeg
__________________
Genocidealisme.
Oud 21-10-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 21-10-2004 @ 22:05 :
omfg. m'n ouders kijken CHAR en geloven heilig in wat dat mokkel allemaal verkondigt.
same here, ma dan.
Oud 21-10-2004, 22:03
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb wat colleges gevolgd en nog wat gedronken met een vriendje. Net toen ik wilde gaan dineren vroeg mijn buurchick of ik mee ging fitnessen+stoombad+sauna met vijf jochjes dus dat heb ik maar gedaan. Daarna zijn we nog uit eten geweest en nu ga ik douchen en dan nog even uit.
Oud 21-10-2004, 23:41
Verwijderd
hebben ze nog andere leuke studies daar in antwerpen? klinkt aantrekkelijk
Ik heb mn hele telefoonboek afgebeld vanmiddag, daarna foto;s opgehaald, gewerkt en toen naar de stad gegaan met vrienden, gepooled en nu ben ik thuis en heb ik een craving naar iets maar ik weet niet wat

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 23:45.
Oud 22-10-2004, 00:14
Faery
Faery is offline
imidelddels ben ik bezopen en moirgne ga ik naar mn nieuwe huisn kijken in nijmegen \m/
__________________
Genocidealisme.
Oud 22-10-2004, 01:00
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik ben net terug van Krisiun, Behemoth, Ragnarok en Incantation in de 013 Tilburg, was dikke heersch en ik ben net als de vorige keer op kosten van de ns met den taxi naar huis gebracht.

En nu ga ik slapen.

Ik groet u.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 22-10-2004, 02:36
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik ging uit en opeens was alles gratis
het was wel gezellig
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 22-10-2004, 07:35
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Roxane schreef op 22-10-2004 @ 00:41 :
hebben ze nog andere leuke studies daar in antwerpen? klinkt aantrekkelijk
Alleen maar leuke studies! Mijne is het leukst natuurlijk. En er zijn alleen maar hotty's, vooral aan Pan Ams faculteit (vind ik).


Ik ben al heel vroeg wakker want ik moet afwassen, opruimen, inpakken en dan naar huis en dan morgen laatste werkdag en dan zondag mijn verjaardag en dan maandag naar Amerika, iehh.
Oud 22-10-2004, 08:01
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 22-10-2004 @ 02:00 :
Ik ben net terug van Krisiun, Behemoth, Ragnarok en Incantation in de 013 Tilburg, was dikke heersch en ik ben net als de vorige keer op kosten van de ns met den taxi naar huis gebracht.
haha fantastisch is dat. zeker die malloot die ik een keer had, constant 180 op de autosnelweg. Naja, af en toe moet je voelen dat je leeft he; )
Oud 22-10-2004, 09:50
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Opgestaan om kwart over 8, wat voor mij uitslapen is. Tv gaan kijken, maar lngzamerhand kreeg ik erg alst van m'n buik, wat ik nu nog heb. beetje gelegen en nu maar wat suf forummen.
Oud 22-10-2004, 10:05
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
wekker ging om 7uur, erg vroeg want ik zou nog engels gaan leren, had ik dus geen zin in en ben verder gaan slapen, om kwart voor 8 er toch maar uit.
daarna naar school, engels SE literatuur gehad en het was een ramp snel naar huis en gaan forummen, straks weer anar school, teken examen...is ook erg leuk en vanavond een date met een niet leuk persoon naar face tomorrow, das dan wel weer leuk en hij betaalt
Oud 22-10-2004, 14:07
Verwijderd
Gisteren met Roel, Alex en Dylan naar Hilversum gegaan omdat er een feest was bij Stijn, een gast die ze via het punksquad forum kende. Het was als het ware een meet bij hemn thuius met veel veel veel bier. Dikke lol gehad met vage gasten en lekker veel wiet gedampt. Roel heeft ook nog iets dampends gedaan. Eendrol op een auto gedraaid maar gelukkig heb ik dat gemist want toen lag ik al te maffen. Wakker geworden vervolgens met allemaal ask for bob logos over mn hele lichaam, leuk... weer eens ondergekliederd Nou ja verder gaan slapen na nog wat gechilled te hebben. Wakker geworden en toen zijn we door Hilversum naar het station gelopen terwijl ik tegen iedere voorbijganger keihard BERT!!! of HENK!!! schreeuwde Ik heb me kostelijk vermaakt. Morgen lekker skanken bij de Hardheid, Mark Foggo en the Regulators. Kan haast niet wachten. Nu moet ik het huis gaan rijnigen want mijn ouders komen over 2 uur thuis.
Oud 22-10-2004, 14:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
laatste vakantie dag
Oud 22-10-2004, 14:27
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
cd van vroeger opgeduikelt en aan het luisteren.
dirty rock verzamelaar, vet
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 22-10-2004, 15:34
Verwijderd
Gisteren overdag niets bijzonders gedaan geloof ik, geleerd en geluierd. 's Avonds gewerkt, was saai. Heb me door een collega thuis laten brengen met de auto, anders moest ik nog lang op de bus wachten. Dat was

In mijn straat kwam ik een paar dinnetjes tegen. Een dinnetje vertelde me dat ze weer met haar ex had(ik vroeg me al af waarom hij er ook bij was ) en ik zei "Wat fout!!" en toen was ze geschokt dat ik dat zomaar zei.
Het is toch fout. Maar wel oke.

Vandaag helemaaaaal nix gedaan behalve tv kijken en internetten. Nouja een beetje aan een suf persoonlijk ontwikkelings verslag gewerkt.

Straks bij een dinnetje pannekoeken bakken en films kijken.
Oud 22-10-2004, 15:52
Hagel
Hagel is offline
Ik heb vanochtend een presentatie gedaan over de projectweek en daarna bij de afsluiting van de projectweek geweest waarbij ene geestelijk gehandicapte jongen optrad met liedjes van BZN te playbacken, was erg leuk en heb mijn handen kapotgeklapt Daarna naar de trein gegaan maar ik kwam erachter dat de stufi was gestort dus ik ging shoppen, ik had geen zin om in nijmegen te shoppen dus ik ben naar arnhem gegaan. laarsjes en nog wat andere prullen gekocht, broodje gegeten en in de bus naar wageningen heerlijk liggen slapen Nu zit ik hier wat te computeren en ondertussen een beetje op te ruimen, zometeen weer terug naar arnhem om mijn sletje en zijn vriendje op te wachten om daarna naar de goudvishal te gaan, alchemist en textures.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 22-10-2004, 16:40
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nou, pfoe, gave week achter de rug, had werkweek engeland:

maandag:
we vertrokken om half zeve 's ochtends, in belgie ging een bus kapot en die moest iets van 5 uur wachten dus die hadden een dag verloren. onze bus is veilig aangekomen en we zijn naar Dover Castle geweest en op de krijtrotsen gewandeld en ik werd door alle lieve jongens gedragen en het was gezellig en toen maakte ik kennis met mijn gastgezin en dat waren net the kumars inclusief bollywoodplaatjes aan de muren. later bleken ze heel erg tegen te vallen, maar goed.

dinsdag:
we gingen naar de HMS Belfast, een oud oorlogsschip, dat al jaren aan wal ligt ( het kost trouwens 1000 pond per dag om het op die plaats te kunnen houden!) en dat was best interessant. Toen gingen we naar the tower of London, daar was het ook tof, nog wat fototjes gemaakt van de acht raven daar ( het verhaal gaat dat als de vogels die plek verlaten Engeland ten onder zal gaan. maar hoe dat nu zit snap ik niet helemaal want als een van die beesten doodgaat is komt er gewoon een nieuwe) en naar harnassen gekeken en dat was ook erg tof. toen hadden we een vrije middag en zijn we een beetje door Londen gaan slenteren en wat gegeten bij de Mac ( natuurlijk, want dat is traditie bij ons op school).

Woensdag:
's Ochtends zijn we naar de National Gllery geweest en dat was erg tof want we hadden een gave gids die heel leuk vertelde over de schilderijen. ze zouden het in nederland eens van de Engelsen moeten afkijken, want die zijn meesters in het boeiend vertellen van dodelijk saaie dingen. en ik was de enige die de UFO in een schilderij zag. Toen zijn we naar het Imperial War museum geweest ( de HMS Belfast is daar trouwens een onderdeel van) en dat was erg indrukwekkend, niet zozeer hoe erg het was maar meer al die informatie die op een plek verzameld was. Er was ook een stuk loopgraaf nagebouwd en dat was erg goed gedaan, en ook stond een erexemplaar van de little Boy , een kernbom die gebruikt is om nagasaki en hiroshima te bombarderen. ' s avonds zijn we naar de theatervoorstelling van The Lion King geweest, dat was echt het absolute hoogtepunt van de activiteiten, wat was dat gaaf! Het verhaal was gelukkig geheel in tact gebleven en het was tegen al mijn verwachtingen en oordelen in helemaal niet disney-achtig, maar juist heel puur. Bij de opening kregen we allemaal kippenvel bij het horen van the circle of life en bij het zien van het geweldige samenspel van pop en mens en het podium dat heel ingenieus gebruikt werd. Het was af en toe supermooi en vaak heel erg grappig en herkenbaar. Scar was echt geweldig, evenals Timon en Pumbaa. Na afloop van mijn laatste ponden de cd gekocht, en toen door het noodweer naar de bus gelopen, met een grote omweg want de leidende docent was de weg kwijt

Donderdag:
De laatste dag en we gingen naar Cnaterbury voor de Canterbury Tales, uik had er weinig van verwacht maar het bleek best geinig. Toen met de bus naar Dover, daar was het storm fdus we moesten vier uur wachten in de bus omdat de boot niet kon binenkomen. toen zaten we eindelijk op de boot en toen gingen we buiten in de wind hangen en zoute zee proeven en we waaiden echt bijna weg want het was storm met onweer enzo, dus op een gegeven moment naar binnen gestuurd door de bemanning. Toen hebben we ons vermaakt met twee engelsen, een orlando bloom lookalike en een gekke veertiger die steeds begon te rappen en aan ons vroeg hoe ie een nederlandse prostituee moest aanspreken en ons trakteerde op sterke drank omdat een van ons de volgende dag jarig was dus toen was iedereen in no-time dronken, ik niet maar ik was duf en vaag van de reistabletjes. Toen een beetje gefluuuurt met mathijs en we eindigden hand in hand en zoenend en nu hebben we wat en een vriendin vind het niet leuk want hij is knapper dan haar vriendje dus nu ben ik niet meer verlieft op dinges maar op mathijs en ik hoop nu dat ie snel op msn komt want ik wil morgen dat ie meegaat naar de stad.

oh en iedereen is vrienden met elkaar geworden en de hele week hing aan elkaar met groepsknuffels en deze week zijn er negen stelletjes ontstaan en ik ben er dus een van en oh jeetje, het wordt een hele kleffe boel op school want iedereen hing aan iedereen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-10-2004, 17:18
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 21-10-2004 @ 23:03 :
Ik heb wat colleges gevolgd en nog wat gedronken met een vriendje. Net toen ik wilde gaan dineren vroeg mijn buurchick of ik mee ging fitnessen+stoombad+sauna met vijf jochjes dus dat heb ik maar gedaan. Daarna zijn we nog uit eten geweest en nu ga ik douchen en dan nog even uit.
dineren > student zijn

wat klopt hier niet


Vandaag heb ik getennist met een goede vriend van me en daar hebben we smiddags samen gekookt en dat was heel gezellig want ik had hem gemist en hij mij ook
Over een uurtje komt bobb hier en dan gaan we samen een filmpje kijken oid
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 22-10-2004, 18:17
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Susanne schreef op 22-10-2004 @ 18:18 :
dineren > student zijn

wat klopt hier niet

Met de guidogids die een heleboel bonnen voor gratis dingen bevat kom je heel ver. (Vandaar ook het fitnessen+stoombad+sauna. Volgende keer zonnebank. )
Oud 22-10-2004, 18:36
Verwijderd
ohhhhh ik ben zo moe
Oud 22-10-2004, 18:37
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Susanne schreef op 22-10-2004 @ 18:18 :
dineren > student zijn

wat klopt hier niet
Wat een gelul.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 22-10-2004, 18:49
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Zelfde als gister, lui wakker worden om 3 uur 's middags, alleen dit keer geen wake-and-bake..
Nu nog verzinnen wat ik vannacht ga doen..
Waarschijnlijk daten ..
__________________
bla
Oud 22-10-2004, 19:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ging naar school en had gesprekken over mijn toekomst die ik niet heb. voor de 3e keer donnie darko gekeken en chips gegeten, want ik ben een couch-potato. richting huis, douchen en eten.

nou nou, dat was met het dagje wel weer.
Oud 22-10-2004, 19:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
owja ik kwam nog allemaal mensen tegen op station bergen op zoom en daar ging ik mee praten.

geeft alweer aan dat ik toch best sociaal ben.
Oud 22-10-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 22-10-2004 @ 19:37 :
Wat een gelul.

Henk Mul !
Idd. Dineren is véél toffer dan student zijn.
Oud 22-10-2004, 19:51
Violently Happy
Avatar van Violently Happy
Violently Happy is offline
Vandaag heel hard uitgerust, want het vriendje en ik hebben de afgelopen 2 dagen op ons allerhardst geshopt in amsterdam
Wel om half 9 op, want ik ging met het vriendje mee naar school, want hij had een nare deadline midden in de vakantie.
Vanavond lekker gekookt, en nu ben ik niks aan het doen en straks ga ik ook niks doen.
__________________
Strange little girl
Oud 22-10-2004, 19:53
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hoi ik zat in de trein ede-denhaag en er zat een man met een kolossale wrat op zn wang tegenover me.
naast mij zat een man met een rode baard die salami at.

gelukkig stapte dit volk in gouda ( uiteraard ) uit.
nu ben ik thuis, eenzaam , alleen en ga ik niet swingen .
Oud 22-10-2004, 20:14
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben vandaag om 11 uur opgestaan om mij met mijn gipsenbeen naar beneden te hijsen. Daar heb ik mij gelijk alweer uitgeput op de bank laten zakken en mij rijkelijk laten bedienen door mijn moeder. Daarna heb ik mijn gipskoker afgedaan en zware oefeningen met mijn knie gedaan.

De rest van de ochtend heb ik aangesukkeld met af en toe hier zitten en af en toe daar zitten, me gewassen op een zeer primitieve manier en mij omgekleed. Ook heb ik meerdere malen het toilet verblijd met mijn aanwezigheid.

Dit ging zo door totdat mijn vriendin langskwam en wij met de rolstoel door mijn wijk heen zijn gelopen, eten hebben geproefd in de plaatselijke c1000 en zij mijn gipsbeen met stift heeft versierd.

Hierna heb ik mijn been weer heen en weer gesleepd oefeningen gedaan en mijn hoofd gebroken over het feit dat ik niet weet hoe ik op school zou moeten komen in deze situatie.

Nu zit ik achter de computer en probeer ik mijn saaie leven op te vullen met digitale invloeden.

Dit hele bovenstaande gezwets heeft geen reed met mijn lifestyle te maken, aangezien ik normaal gesproken spring, dans, hups en weet ik veel wat doe.
Ik verlang op het moment waarop het vermogen om je normaal voort te bewegen wederkeert.

Dank u.
Oud 22-10-2004, 20:25
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben nu met Masha / paranoide aan het bellen, maar nu luister ik even naar het wachtmuziekje. Ook zing ik al eeuwen mee met mylo - drop the pressure en dan zegt Masha / paranoide 'huh vind je dat ook al een geil lied?' want ze heeft niet in de gaten dat het telkens hetzelfde lied is. Oh en de groetjes aan Mijn*!
Oud 22-10-2004, 20:29
Verwijderd
Ik heb vandaag een neuropschygolisch onderzoek gehad en dat vond ik maar stom. Maar daarna ben ik lekker naar de stad gegaan en heb daar biertjes gedronken en torens gebouwd van flyers en bierviltjes en nu zit ik thuis en ga ik een tom poes eten.

Oh, en een lekker nat kusje aan Konstantine!
Oud 22-10-2004, 21:13
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 22-10-2004 @ 21:29 :
Oh, en een lekker nat kusje aan Konstantine!
Rrr.


Oeh iedereen krijgt de groetjes van japie krekel! Hij leeft nog en volgende week heeft hij weer internet!
Oud 22-10-2004, 21:19
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 22-10-2004 @ 22:13 :
Rrr.


Oeh iedereen krijgt de groetjes van japie krekel! Hij leeft nog en volgende week heeft hij weer internet!


ooooh ik heb nu alweer zin in volgende week want ik heb hem zoveel te vertellen!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-10-2004, 21:21
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 22-10-2004 @ 22:19 :
ooooh ik heb nu alweer zin in volgende week want ik heb hem zoveel te vertellen!
Bel hem dan, hij ligt in bed Topgear te kijken!
Oud 22-10-2004, 21:38
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
geschiedenis les, daarna stad in en iets gaan eten en toen nog wat les en daarna nog meer gewinkeld! Eens thuis een dvd'tje gekeken.

Dat is dus een perfecte dag: Geschiedenis, winkelen + films <3
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 22-10-2004, 21:49
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 22-10-2004 @ 22:21 :
Bel hem dan, hij ligt in bed Topgear te kijken!
oooh ik heb zijn nummertjeee niet!



oooh ik ben nu met mathijs aan het chatten en hij houd ook van radioheadf en hij heeft ook een pussy
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 22-10-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 22-10-2004 @ 22:49 :
oooh ik heb zijn nummertjeee niet!



oooh ik ben nu met mathijs aan het chatten en hij houd ook van radioheadf en hij heeft ook een pussy
welke mathijs is het nou?

ontopic ( ) mijn lifestyle dag verliep helemaal geweldig
Oud 22-10-2004, 21:58
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hoi ik drink martini want niemand wil met me swingen dus ben ik een alcoholist achter de pc
En ik doe nu een schijfje kiwi in de martini maar ik weet niet of dat kan en verder doe ik nix!
Oud 22-10-2004, 22:03
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 22-10-2004 @ 19:17 :
Met de guidogids die een heleboel bonnen voor gratis dingen bevat kom je heel ver. (Vandaar ook het fitnessen+stoombad+sauna. Volgende keer zonnebank. )
ohh ik denk dat ik onder dineren dan iets anders versta dan jij

en carmen kiwi in de martini kan echt niet hoor
ik doe er gewoon een hele banaan in

had ik al verteld dat ik laatst naar een concertje van treble was geweest??

nevermind ik ben kansloos man vandaag
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 22-10-2004, 22:04
Konstantine
Konstantine is offline


Ik drink canei
Oud 22-10-2004, 22:05
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ja we hebben ook rosé maar ik heb teveel rosé gedronken de laatste tijd dus nu drink ik kiwimartini
Oud 22-10-2004, 22:10
Susanne
Susanne is offline
ik heb ook zin in martini maar er is een feestje gaande hieeer alle drank is zoeeek
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 22-10-2004, 22:14
Verwijderd
Nou vanochtend lieten ze me de trein niet in op a'dam cs en toen was ik heel sip want ik had al een uur gewacht en het was half 6.
Toen ik om half 8 eindelijk thuis was heb ik geslapen tot 3 uur en toen oprah en atwt gekeken.
En nu rook ik een jointje achter de pc. ieep
Oud 22-10-2004, 22:15
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vandaag eerst uitgeslapen en daarna lekker de hele dag gewinkeld in rotterdam en zwarte etnies gekocht voor 10 euro en allemaal nieuwe fimoklei en daarna gingen we pannenkoeken bakken en daarna met de trein naar huis en toen zat er een raargeluidmakende neger bij ons en dat was eng maar wel grappig.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 22-10-2004, 22:35
Konstantine
Konstantine is offline
Is het dit weekend niet beugelbekkie marathon?
Oud 23-10-2004, 11:24
Susanne
Susanne is offline
GVD IEMAND HEEFT MIJN SPEELSHIRT MEEGEJAT VORIGE WEEK

NU KAN IK NIET HOCKEYEN

echt ik sla haar helemaal in elkaaaaaaar

DOEI
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 23-10-2004, 12:00
Verwijderd
Ik heb tot nu toe Titanic gekeken en 3 broodjes met gesmolten kaas gegeten.
Oud 23-10-2004, 14:08
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gisteren stond ik op om 12 uur en toen was ik om 1 uur op school en toen ging ik om 2 uur weg. Toen had ik om 4 uur bijles in Nijemgen, toen was ik om half 9 weer in Utrecht. Toen heb ik tv gekeken met n vriend en toen heeft ie me gemasseerd, echt geweldig. Toen zijn we daarna naar de stad gegaan en dr waren een heeeele hoop punkers en ook eentje die ik kende. Toen wilden we iets gaan drinken maar overal was 't heel druk dus toen zijn we de verenging gegaan waar hij bestuur van is omdat hij daar de sleutel van had. Toen hebben we een zooi glazen tegen de muur kapotgegooid omdat we daar zin in hadden en heel veel bier/dropshot/wijn gedronken. En toen regende het heel hard toen we terugfietsen.
__________________
you spread like peanut butter
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aan vriendinnen vertellen?
RoosjeKahlan
46 06-06-2005 01:36
Liefde & Relatie hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven?
Verwijderd
8 21-03-2004 13:54
Psychologie Moet ik deze dingen vertellen?
~~dolce~~
37 22-12-2003 16:00
Psychologie Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ??
NoName
6 01-08-2003 22:16
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 22:30
Verhalen & Gedichten Als ik je wat vertel...
Eend
2 26-09-2001 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.