Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 16:51
Verwijderd
Ik heb naar seksnummers gebeld met m'n gristen en m'n jochdinnie.

> "Haiiiii.."
< "Yo."
> "Hoe gaat het met je?"
< "Nou, vrij kanker, eigenlijk."
> "Aha. Ehm. Mooie stem heb je.."
< "Ja, van de HEMA. Goed, he."
> "Hm. Ja. Nou, waar bel je vandaan?"
< "Uit mijn kamer."
> "Ahaaaaa." *tuut tuut tuut*

En we hebben met z'n drieen in lepeltjeshouding gelegen want ze wisten allebei niet wat dat was. Dus moest ik het opeens gaan uitleggen en voordoen en uiteindelijk werden ze melig en gingen ze me kietelen en verkrachten enzo.

Heel eng allemaal.
Advertentie
Oud 24-10-2004, 17:01
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik was op texel en moesten we sjoelen en als je verloor moest je rum drinken. en door de bossen lopen en asperines verdienen tegen je kater. en met je hoofd in water en dan in meel en ik had ervaring door vorig jaar dus mijn groepje was de beste .
__________________
voorikvergeet
Oud 24-10-2004, 17:07
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
en toen was het droog en toen ging ik mn gedumpte vriendinnetje ophalen en dronken we heel veel martini en de muziek was best kut maar we gingen swingen en 2 keer kwam er iemand naar ons toe of we een trio met hem wilden
Dan ga je naar de verkeerde tenten toe,zoiets als Dansa
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 24-10-2004, 17:11
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Ben gisteren kwart over 10 terug gekomen uit Turkije en ben daarna nog uitgeweest, dus was vrij moe en ahd het heel koud en heb in bed gelegen. Beetje zielige liedjes (westlife ) geluisterd en me naar lopen voelen omdat ik nu in een koud rotland zit en die leuke Turkse jongen waar ik mee uitgeweest ben in Turkije.
En dan stuurt ie een smsje, ik wat terug sturen en vervolgens krijg ik niks terug
Ga je toch daar wonen,kan je mooi zien hoeveel mokkels die Turk aan het scoren is.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 24-10-2004, 17:20
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik ben alleen maar de hele dag stomme flyers voor school aan het schetsen en het lukt niet
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 24-10-2004, 17:21
Verwijderd
Nog 1 verslag pffffffffffffffffffff
Oud 24-10-2004, 17:29
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Een paar bakkies nemen,ephedra thee nemen dan moet je het toch wel redden zo in de nacht.
Des noods schop je moeders naar de computer toe.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 24-10-2004, 17:38
pointless
Avatar van pointless
pointless is offline
de nintendo64 onder het stof vandaan gehaald... en de hele dag met vrienden chips gegeten en nostalgische spelletjes gespeeld
Oud 24-10-2004, 17:47
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Tering hond dat zijn nou leuke zondagen.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 24-10-2004, 18:11
Poppycock
Poppycock is offline
Geslapen van 6 tot 11
verjaardag gweest
gegeten
en nu ga ik zo maar huiswerk maken
Oud 24-10-2004, 18:18
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 24-10-2004 @ 18:21 :
Nog 1 verslag pffffffffffffffffffff
wauw jij werkt snel door

ik ben gisteren naar de woo geweest en ik heb genonosalsaad maar ik heb nu niet m'n balletpakje aan hoor
verder ben ik vanmiddag naar de kerk geweest en zit ik nu op msn en ik vermaak me kostelijk met de zleeeep smiley
ohja en vanmiddag ben ik naar de kerk geweest en vnvnd ga ik de titanic kijken in mn kingsize bed en ik ga chips eten <3

tot zover dit entelligente stukje
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 24-10-2004, 18:25
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
oh suus ben je dronken

hoi ik ben weer eenzaam alleen thuis en heb net een eenmansmaaltijd gekookt en gegeten en nu zit ik vet zielig onder een fleece-dekentje te msn-en en forummen terwijl ik eigenlijk moet leren voor mn spaans tentamen van morgen

hellloooo herkansing !
Oud 24-10-2004, 18:26
Susanne
Susanne is offline
nee doos

ik zit trouwens ook onder een fleece dekentje (een heel mooie rode met rozen) en ik heb ook niet geleerd voor mijn schoolexamen wiskunde van morgen

zou dat iets betekenen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 24-10-2004, 18:27
frozenfountain
frozenfountain is offline
en ik moet leren voor m'n tentamen voor interculturele psychologie maar ik wil eten en ik kan niet eten en leren tegelijk
Oud 24-10-2004, 18:28
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Susanne schreef op 24-10-2004 @ 19:26 :
nee doos

ik zit trouwens ook onder een fleece dekentje (een heel mooie rode met rozen) en ik heb ook niet geleerd voor mijn schoolexamen wiskunde van morgen

zou dat iets betekenen
omg je bent niet deel v e tweeling maar van een drieling en ik ben je verloren zusje en we zijn telepathisch met elkaar verbonden en ik kan lepels ombuigen en jij vorken!!
Maar je bent toch heel goed in wiskunde vertelde je n keer!?
Oud 24-10-2004, 18:33
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-10-2004 @ 19:28 :
omg je bent niet deel v e tweeling maar van een drieling en ik ben je verloren zusje en we zijn telepathisch met elkaar verbonden en ik kan lepels ombuigen en jij vorken!!
Maar je bent toch heel goed in wiskunde vertelde je n keer!?
ja ik ben heel goed in wieskoende
zo goed dat ik bijles geef aan mensen uit de 1e en 2e

jij zeker niet dus we zijn ook geen 3lingen zleep
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 24-10-2004, 18:34
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
kutwijf
Oud 24-10-2004, 18:38
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Susanne schreef op 24-10-2004 @ 19:18 :

verder ben ik vanmiddag naar de kerk geweest
Waarom?

Ik heb vandaag gecomputerd, gewandeld in het bos en een aantal uur gelezen. Tot zover de lamlendige zondag.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 24-10-2004, 18:48
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
vroeg op, vroeg aan mn bureau, pakweg 10 afleveringen family guy gekeken, tussendoor een hoofdstukje multivariate data analyse. tentamenweek komt er weer aan
__________________
when i rock..
Oud 24-10-2004, 18:51
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
NOU ik was een heel weekend in ovifat (ardennen) ivm praktijkweekend van school en het was zwaar en ik ben moe en ik heb iedereen mijn levensverhaal verteld
__________________
sup birdie.
Oud 24-10-2004, 19:00
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag een beetje door Amsterdam gelopen, en toen heb ik echt een super leuke jas gezien. Maarrrr ik dacht dat de mouwen te kort waren, maar toen zei mijn vader net dat het waarschijnlijk 3-kwart is. Dus ik ga morgen maar even terug, en nog een keer kijken en vragen of ik 'm mag ruilen.
Oud 24-10-2004, 19:01
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-10-2004 @ 01:43 :
beetje flirten met agenten

wel grappig

ontopisch
uitgeslapen tot 11 uur, daarna niks gedaan, boodschappen gaan doen, film gehuurd, gekookt, netjes opgeruimd, aan het bier gegaan, good morning vietnam gekeken (had ik nog nooit gezien), nu ff forummen, en daarna fahrenheit 9/11 gaan kijken, met bier natuurlijk
aanvulling

de hele nacht geforumd(ik kon niet stoppen), bier gedronken, nog ff de afwas gedaan, toen was het 7 uur, en om half acht kwam de zon op, ff een ommetje gewandeld, mooie foto's van de zons opgang gemaakt, en een sigaret gerookt, t03n was het 8 uur, de film eindelijk maar eens opgezet (ik zou al om 3 uur gaan kijken), afgekeken en om 10 uur gaan slapen.

toen gaan slapen

om half twee opgestaan, beetje genikst etc., net gegeten, en nu ben ik brak en moee.

oja dadelijk de film nogeens kijken.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-10-2004, 19:08
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb heel veel cadeautjes gehad en veel te veel gegeten en foto's gemaakt en gegiecheld! Nu ga ik expeditie robinson kijken en inpakken want morgen ga ik naar the statessss.
Oud 24-10-2004, 20:26
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-10-2004 @ 20:08 :
Ik heb heel veel cadeautjes gehad en veel te veel gegeten en foto's gemaakt en gegiecheld! Nu ga ik expeditie robinson kijken en inpakken want morgen ga ik naar the statessss.
great!! gefeliciteerd en veel plezier in the states ik moet morgen naar school
__________________
my life is music and music is life
Oud 24-10-2004, 20:49
Verwijderd
Vandaag heb ik in de auto gezeten, geluncht in Parijs op Place St André Des Arts, weer in de auto gezeten.
Gisteren heb ik drie kastelen rondom de Loire bezocht en in het zonnetje gezeten op terrasjes.
Eergisteren heb ik in de auto gezeten en gedineerd en morgen ga ik naar school als ik zin heb
Oud 24-10-2004, 20:50
Verwijderd
Ohja Lepra ik zag jou en bedoel je Stijn van I2B1?
Oud 24-10-2004, 20:51
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ohmy Herm zat je in paris (L) !
Oud 24-10-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
ZwerfCath schreef op 24-10-2004 @ 20:00 :
Vandaag een beetje door Amsterdam gelopen, en toen heb ik echt een super leuke jas gezien. Maarrrr ik dacht dat de mouwen te kort waren, maar toen zei mijn vader net dat het waarschijnlijk 3-kwart is. Dus ik ga morgen maar even terug, en nog een keer kijken en vragen of ik 'm mag ruilen.
Oh, vandaar dat ik mee moest naar Amsterdam.
Oud 24-10-2004, 22:14
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
guess what schreef op 24-10-2004 @ 15:46 :
ha die ken ikkk
was t wat?
ze waren goedd
maar wat een maffe gasten
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 24-10-2004, 22:47
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
merels schreef op 24-10-2004 @ 23:14 :
ze waren goedd
maar wat een maffe gasten
haha ja
ik had ooit een date met de zangerr

oh en ik keek net titanic bij gebrek aan iets beters te doen te hebben.
__________________
All in the name of white trash
Oud 25-10-2004, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 24-10-2004 @ 21:50 :
Ohja Lepra ik zag jou en bedoel je Stijn van I2B1?
zag je me in hilversum? en ik weet niet wat 12b1 is maar het is een hele lange gast die punk luistert en een enorme unabrow heeft. en als je me in hilversum zag, heb ik BERT of HENK naar je geroepen?
Oud 25-10-2004, 01:52
Verwijderd
ik heb vandaag na het vette feest waar ik gisteren was(de hardheid ) heeel lang gemaft. toen samen met raoul bij dirk langsgeweest en dat gaat heel slecht. hij moet waarschijnlijk snel opgenomen worden op een psychiatrische afdeling . kankerkutbaggertyfus zooi. gegeten thuis en daarna kwam raoul langs en hebben we van helsing gekeken(erg lame dat er niks wordt toegelicht ), wietthee gedronken en dikke splifs van mn lepra pp oogst gerookt nu maffen en morgen werken
Oud 25-10-2004, 01:54
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 24-10-2004 @ 14:09 :
Maar toen werd ik wakker gebeld vanmorgen door een vriendin die zei dat als ik een vriend van dr zou gebruiken ze me niet meer wou spreken.
omg
Oud 25-10-2004, 07:13
Konstantine
Konstantine is offline
"ooh schiet toch eens, we missen ons vliegtuig, waarom heb je toch altijd zo lang werk, doe niet zo traahaag!"
- "uhh mam, ik ben al klaar hoor"
"okay! dan ga ik nu lekker een boterhammetje eten!"


En vannacht heb ik gedroomd dat ik was opgepakt in Irak en ik werd opgesloten in een héél groot gouden paleis en het was heel eng.
Oud 25-10-2004, 08:19
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
guess what schreef op 24-10-2004 @ 23:47 :
haha ja
ik had ooit een date met de zangerr

oh en ik keek net titanic bij gebrek aan iets beters te doen te hebben.
huh de zanger welke is dat? teun?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 25-10-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-10-2004 @ 02:48 :
zag je me in hilversum? en ik weet niet wat 12b1 is maar het is een hele lange gast die punk luistert en een enorme unabrow heeft. en als je me in hilversum zag, heb ik BERT of HENK naar je geroepen?
ik zag je in de trein van Adam- Hilversum.. En nee ik zag je gewoon en ik zat met Noé te bellen in dat stukje onder de trap zegmaar en toen zei ik IK ZIE LEPRA en toen waren we excited ik ken een stijn uit hilversum met een bandje dat I2B1 heet maar het is denk ik een andere Stijn
Oud 25-10-2004, 09:04
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Ik ben te vroeg mijn bed uitgerold en ben nu in een slecht humeur
__________________
hello dave.
Oud 25-10-2004, 09:30
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
merels schreef op 25-10-2004 @ 09:19 :
huh de zanger welke is dat? teun?
nee tim
__________________
All in the name of white trash
Oud 25-10-2004, 09:38
Verwijderd
ik ben eerder opgestaan om te gaan leren voor m'n tentamens maar ik heb zooo geen zin
Oud 25-10-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 25-10-2004 @ 10:00 :
ik zag je in de trein van Adam- Hilversum.. En nee ik zag je gewoon en ik zat met Noé te bellen in dat stukje onder de trap zegmaar en toen zei ik IK ZIE LEPRA en toen waren we excited ik ken een stijn uit hilversum met een bandje dat I2B1 heet maar het is denk ik een andere Stijn
ah ok, ik bedenk me net dat ik me helemaal niks meer kan herinneren van die reis ghehe best vaag. maar zeg volgende keer gewoon hoi ofzo

ontopic:
ikn heb heel lang en vooral heel ziek gedroomd, over de leden van hepcat die door het bos mij mn huis liepen, maar ze zongen nummers van the slackers nu ga ik mn ontbijt maken en dan naar mn werk toe.
Oud 25-10-2004, 11:41
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Ik heb uitgeslapen terwijl ik van plan was om vroeg op te staan omdat ik moet leren voor het tentamen Spaans van vanmiddag

En ik heb buikpijn want ik ben zenuwachtig en dat is zo'nnnn slecht teken en ik wil niet naar school omdat ik het haat dat al die mensen uit mijn klas altijd zo goed voorbereid zijn gvd..waarom kan ik dat niet
Oud 25-10-2004, 12:14
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
vanochtend uitgeslapen, wakker geworden, gegeten, in bad geweest, haar weer bijgewerkt, duits bijles voorbereidt straks bijles geven, weer haar bijwerken, eten vriendin op halen van dr werk en dan naar haar dorpje fietsen en met ex film kijken
Oud 25-10-2004, 12:16
thecatempire
Avatar van thecatempire
thecatempire is offline
ik ben ziek en ik heb alleen nog maar geslapen
__________________
my life is music and music is life
Oud 25-10-2004, 12:29
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik moet nog een heleboel leren en maken maar het lukt me maar niet ik ben altijd afgeleid en ongeconcentreerd
__________________
All in the name of white trash
Oud 25-10-2004, 12:34
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik weet weer waarom ik niet meer drink. Iets met agenten en bermen geloof ik. Daartussen in heb ik het gepresteerd m'n vrienden tot op het uiterste te irriteren en ben ik in het algemeen een zak geweest.

Eerst maar een kop koffie nu.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 25-10-2004, 12:58
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hihihihihi ik ben de da vinci code webquest dinges aan het doen en ik zit vast bij het raadsel over julius ceasars box
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-10-2004, 13:00
Verwijderd
Vannacht was ik ziek en heb ik overgegeven. Vandaag moet ik heel veel leren want toetsweek en ik haat het.
Oud 25-10-2004, 13:01
Verwijderd
Ohja ik ging gisteren repeteren. Kwam na afloop van de reptitie erachter dat een of andere mongool 1 totale zijkant van de alpha 156 van mn pa bekrast had . Aangifte gaan doen, enz. zleep.
Oud 25-10-2004, 13:04
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Rogue schreef op 25-10-2004 @ 14:00 :
Vannacht was ik ziek en heb ik overgegeven. Vandaag moet ik heel veel leren want toetsweek en ik haat het.

beterschap
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-10-2004, 13:33
Verwijderd
Vandaag 3 verslagen op tijd ingeleverd.

Vanaaf kassacursus want we hebben weer een nieuw kassasysteem en werken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aan vriendinnen vertellen?
RoosjeKahlan
46 06-06-2005 01:36
Liefde & Relatie hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven?
Verwijderd
8 21-03-2004 13:54
Psychologie Moet ik deze dingen vertellen?
~~dolce~~
37 22-12-2003 16:00
Psychologie Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ??
NoName
6 01-08-2003 22:16
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 22:30
Verhalen & Gedichten Als ik je wat vertel...
Eend
2 26-09-2001 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.