Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2013, 15:59
amersfoort112
amersfoort112 is offline
Hoi ik heb een vraag.
Ik heb me vriendin over haar vagina en clitoris gestreeld en gekriebeld (op de onderbroek). Maar we weten niet of ze is klaargekomen. We dachten eigenlijk van niet maar door wat we op internet hebben gelezen weten we het niet meer zeker. Want als ik het doe bij haar dan schokt ze met haar lichaam en vooral haar benen, haar vagina wordt wat natter, ze kreunt, en ze voelt haar gedeeltes onderin licht samenspannen.
Wat denken jullie?
Ik hoop dat ze niet is klaargekomen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Waarschijnlijk zal ze het zelf wel merken of ze klaarkomt, de kenmerken die jij hier neerzet insinueren dat ze wel is klaargekomen. En waarom is het erg als ze klaarkomt? Dat is toch juist fijn?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:02
amersfoort112
amersfoort112 is offline
hmm oke, bedankt iig!
nou het was nog niet echt de bedoeling, het was juist meer van we bouwen het rustig op.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:07
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Dan was ze blijkbaar op haar gemak bij je, geniet er samen van.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, als je niet zeker weet of je bent klaargekomen, ben je dat waarschijnlijk niet. Wanneer dat gebeurt heb je dat écht wel in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Wat Vowel idd zegt, niemand behalve je vriendin zelf kan bepalen of ze nu echt was klaar gekomen, of dat het meer gewoon een lekker gevoel was, wat richting een orgasme ging. Als man merk je het toch zeker wel als je klaarkomt. En als vrouw dus ook.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 16:33
amersfoort112
amersfoort112 is offline
Oke bedankt he!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 17:14
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
volgensmij is ze niet klaargekomen hoor, die dingen kunnen makkelijk gebeuren zonder klaar te komen en als ze klaarkomt merk je het als het goed is echt wel ;o
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 20:29
Verwijderd
@Daichi: je bent een vrouw/meisje en je herkent de beschreven kenmerken van een orgasme niet?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 20:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@Daichi: je bent een vrouw/meisje en je herkent de beschreven kenmerken van een orgasme niet?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 04:28
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Daichi: je bent een vrouw/meisje en je herkent de beschreven kenmerken van een orgasme niet?
Eh, zoals ze al zegt zijn al die kenmerken niet onlosmakelijk verbonden met een orgasme. En wanneer iemand niet "zeker weet" of ze een orgasme heeft gehad, dan heeft ze geen orgasme gehad. Zoiets merk je namelijk echt wel.

Een beetje hetzelfde idee als met verliefdheid. Zodra je verliefd bent wéét je dat; weet je het niet zeker? Dan ben je niet verliefd.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 14:46
kevin89
kevin89 is offline
vaker meegemaakt als ik een meid vingerde of befte dat haar benen begonnen te trillen. betekend dat je de juiste plekjes raakt bij haar, heeft volgens mij niets te maken met klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 15:53
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Geloof me dat voelt ze echt wel alst zo is
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 19:55
Seksualiteit SOA test, of niet?
meisje16jaar
21 07-11-2009 22:19
Seksualiteit Klaargekomen of niet ?
Nanaoeska
21 24-06-2005 08:23
Seksualiteit klaarkomen
Vanietta
11 09-07-2003 13:01
Seksualiteit Klaarkomen helemaal niet belangrijk...
Verwijderd
56 15-05-2002 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.