Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2006, 21:24
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ja, hier verder. linkje naar vorig topic edit ik er zo in.

Voor de mensen die geen Duits begrijpen. Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van.

linkje
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Advertentie
Oud 21-09-2006, 21:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wou!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-09-2006, 21:34
Verwijderd
ik ook
Oud 21-09-2006, 21:38
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ja. Te laat, maar dat geeft niet. Ik ben gewoon een ontzettend vlotte knul.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 21-09-2006, 21:41
Verwijderd
maarja ik heb dus de passievrucht gezien en vond hem tof
halina reijn !!!
Oud 21-09-2006, 22:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
DanielC schreef op 21-09-2006 @ 22:38 :
Ja. Te laat, maar dat geeft niet. Ik ben gewoon een ontzettend vlotte knul.
Maar je hebt de vorige al gestart! En je geeft deze nog dezelfde titel ook, dat vind ik een verspilling van je beurt.
Ik wou hem in het Frans doen, dat was ludiek geweest.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-09-2006, 22:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 21-09-2006 @ 22:41 :
maarja ik heb dus de passievrucht gezien en vond hem tof
halina reijn !!!
Deed ze weer iets met tieten?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 22-09-2006, 00:02
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik vind halina reijn steeds leuker worden en ja de passievrucht was ook leuk.
Oud 22-09-2006, 00:04
Verwijderd
amores perros


Geniaal
Oud 22-09-2006, 00:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Apocalyps Now- redux (1979/2001)

Eindelijk! Na al die jaren zie ik het zo vaak bejubelde Vietnam-verhaal van Francis Ford Coppola voor het eerst, en nog wel in de originele director’s cut. En wat vinden we ervan?..... Lang.

De ‘redux’-versie is lang. Té lang. Bijna 3,5 uur. Een lange zit. Maar afgezien daarvan…

Goede film! Alleen de openingsscène al is indrukwekkend. Wellicht de beste ooit, met die mooie muziek van The Doors eronder (‘The End’). Daarna volgt de ene na de andere verbazingwekkende scène. Neem nu die beroemde sequentie waarin het Amerikaanse leger een Vietnamees dorp vanuit de lucht compleet met de grond gelijk maakt, terwijl ze de ‘Ride of the Valckaries’ draaien, ondertussen schreeuwend en joelend alsof het één groot spel is. Werkelijk gruwelijk. Vlak daarna die andere beroemde scène met de waanzinnige luitenant, die wil gaan surfen terwijl de bomen nog nasmeulen van de napalm.

Als ik deze film zie, geloof ik graag dat de oorlog inderdaad zo geweest moet zijn. Zeker zoals ik de Amerikanen ken. De waanzin van oorlog wordt perfect in beeld gebracht. De regie zit op alle punten goed, en de beelden zijn vaak gewoonweg schitterend.

Ook het acteerwerk is in orde. Marlon Brando wordt steevast als eerste vermeldt, maar hij duikt pas in het laatste half uur op. De échte held is Martin Sheen, en Robert Duvall is zoals altijd ook goed op dreef.

Het probleem is dus alleen dat de film in de director’s cut te lang is. En hoewel het een compleet ander genre is, is dit niet Coppola’s beste, want dat is The Godfather.

Score: 4/5
Oud 22-09-2006, 01:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lucky Number Slevin

Ik had er veel over gehoord en vond toch dat ik hem eens moest kijken. Ik houd in principe wel van het soort film, maar ik moet toch zeggen dat ik het een beetje te slijmerig vond aanvoelen. Het idee is wel cool, maar het voelt een beetje als een "mysterie om het mysterie zijn". Het verrassingseffect is mij te klein.

Spoiler


Al met al een vermakelijke film, maar waar ik bij "denkfilms" zoals bijvoorbeeld The Sixth Sense en Mulholland Drive nog wel écht aan het denken werd gezet, heeft deze het nét niet voor me. Het mysterieuze plakt vanaf minuut één te veel aan m'n gehemelte, zal ik maar zeggen.

6/10, daar houd ik het op.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-09-2006, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-09-2006 @ 01:47 :
‘Ride of the Valckaries’

Als ik deze film zie, geloof ik graag dat de oorlog inderdaad zo geweest moet zijn. Zeker zoals ik de Amerikanen ken. De waanzin van oorlog wordt perfect in beeld gebracht. De regie zit op alle punten goed, en de beelden zijn vaak gewoonweg schitterend.

Het probleem is dus alleen dat de film in de director’s cut te lang is.
Valkyries.

Nou, ik geloof zeker niet dat de oorlog zó onwerkelijk is geweest. Surfen terwijl er her en der bommen droppen is -denk ik- gewoon verzonnen.
De beelden zijn idd schitterend.

En ja, de director's cut is idd te lang, maar alleen vanwege die niet-passende 'Franse plantatie'-scène. Die vertraagt het verhaal enorm.
Oud 22-09-2006, 08:27
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ellis in glamourland:

Slecht wil ik em niet noemen, hij ging gewoon compleet nergens over
Oud 22-09-2006, 10:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Metallicat schreef in het vorige topic:
Om de een of andere reden is het bij deze film wel zo gegaan.
Well duh. Maar dat rechtvaardigd het nog niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 22-09-2006, 17:41
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Vanavond toch nog naar Borat. Joepie, ik heb er zin in!

Even off-topic. Ik hoor net dat Nykvist overleden is.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 22-09-2006 om 18:41.
Oud 22-09-2006, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De Passievrucht, gisteravond op tv

Ik vond het wel een goede film al vond ik het boek beter en leuker Ik was wel blij dat ik het boek al gelezen had.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-09-2006, 20:27
niña
Avatar van niña
niña is offline
A beautiful mind.

Ik vond hem mooi, maar niet zo indrukwekkend als de lovende recensies vertellen.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 22-09-2006, 20:50
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
WTC - Wat een kutfilm.
Ads door Google
Oud 23-09-2006, 00:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
DanielC schreef op 22-09-2006 @ 18:41 :
Vanavond toch nog naar Borat. Joepie, ik heb er zin in!
Wat? Waar?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-09-2006, 01:16
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Revolver

leuke videoclip hoor.
wannabe intellectuele shit, niemand snapt t echt maar doet toch alsof om als "echte filmfan" over te komen

als je dan zo stylo wilt doen gooi er dan tenminste een paar vette rollen met scherpe dialogen in (dus geen faggots met suffe, moeilijk verstaanbare innerlijke monologen)

en debiele animatie ala kill bill is gewoon schaamteloos
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 23-09-2006, 07:17
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan - ha, haha, hahaha, hahahaha, hahahahaha, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! 10/10

Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-09-2006 @ 01:07 :
Wat? Waar?
Dat was in vlissingen, bij film by the sea.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 23-09-2006, 07:26
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik wil zien

Match Point Eerste deel beetje saai, daarna
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 23-09-2006, 09:34
Verwijderd
Ghost World
voor de 3e x maar weer
Oud 23-09-2006, 20:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
The Bourne Identity (2002)

Vermakelijke actiefilm voor eventjes tussendoor. Geen meesterwerk dat klassiek zal worden, maar voor een avondje actie zeer geschikt.

Matt Damon speelt zoals altijd heel bekwaam, en deze keer de rol van Jason Bourne. Hij wordt aan het begin van de film aan boord van een vissersschuit gehaald, doorzeefd met kogels en met een compleet geheugenverlies. Hij gaat op zoek naar zijn identiteit en komt erachter dat er meerdere mensen het op hem voorzien hebben.

Geen al te origineel verhaal, wat al in talloze films, stripverhalen en romans is gebruikt, maar desalniettemin spannend en intrigerend.

Score: 3/5

Word of honor (2003)

Doorsnee film met doorsnee verhaal, met op het einde wat vals sentiment in een –wederom- doorsnee rechtbankscène.

Maar beginnen we bij het begin: Benjamin Tyson stond tijdens de Vietnam-oorlog aan het hoofd van een peloton dat een bloedbad aanrichtte onder onschuldige, weerloze slachtoffers in een ziekenhuis. Vele jaren later (lees: veel te laat), wordt het stilzwijgen doorbroken door een voormalige pelotongenoot van Tyson, en moet hij terechtstaan voor moord (lees: oorlogsmisdaden).

Goed, het uitgangspunt van de film is zeker interessant. Het is goed dat er films over deze onderwerpen gemaakt worden. Maar ik stel voor om er dan een big budget project van te maken, met een ervaren regisseur, die het hele land naar de bioscoop lokt en geen middelmatige tv-film, zoals deze. Het onderwerp is namelijk te belangrijk om zo onbenullig aangepakt te worden. Nog steeds kom ik op Amerikaanse internetfora vele misleidde zielen tegen, die denken dat de Vietnam-oorlog een wonderschoon project was, waar alleen maar keurige welgemanierde soldaten aan meededen, en dat alle misdaden begaan werden door de Vietcong.

Er zit bovendien een onnodige zijlijn in het verhaal: de gezinssituatie van Tyson. Blijkbaar was zijn vrouw vroeger een prostitué en heeft hij het daar moeilijk mee, en zijn zoon respecteert hem niet, blablabla. Leidt allemaal af van de hoofdmoot, waar alle focus op zou moeten liggen. Bovendien is de uitwerking, omdat het om een tv-film gaat, erg doorsnee en weinig memorabel.

Spoiler


Score: 2/5
Oud 23-09-2006, 22:29
Verwijderd
Hable Con Ella

Mja, het heeft iets, maar tis toch niet echt iets wat mij overdondert of erg ontroert ofzo... Maar er zitten een paar mooie momenten in.
Advertentie
Oud 23-09-2006, 22:47
Verwijderd
World Trade Center

Begon vrij sterk, zakte daarna aardig in door de niet boeiende scenes onder het puin en het gemis aan spanning.
Oud 24-09-2006, 00:40
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
net terug van Cashback wel aardig. Beetje onevenwichtig naar mijn mening. Maar er is genoeg om dat goed te maken. En veel mooie tieten, en dat is altijd een plus.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 24-09-2006, 01:59
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
We hadden kaartjes gewonnen voor The Wicker Man, maar toen zagen we dat vijfentwintig minuten later Brick draaide in de zaal ernaast. Leuk, en ik twijfel er niet aan dat hij beter is dan thewickerman.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 25-09-2006, 10:41
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Lady in the Water:

soms erg sterk, soms zwak

7/10
Oud 25-09-2006, 11:37
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
gisteren nog een keertje scoop en die was nog steeds goed. Daarna OSS 117: Le Caire nid d'espions en dat was een leuke Bond spoof. En ik ging slapen met Rocky II en die was zoals altijd erg vet.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 25-09-2006, 17:33
Verwijderd
Kiss Kiss Bang Bang

en ik vond het te moeilijk te volgen.
Oud 25-09-2006, 21:00
Verwijderd
Wallace & Gromit in the Curse of the Were Rabbit

Klei-animatie <3 Lekker vermakelijk en enkele goeie grappen.

7/10

My Super Ex-Girlfriend

Op enkele kleine grapjes na is het flauw, voorspelbaar en standaard.
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van Uma Thurman.

3/10
Oud 25-09-2006, 21:25
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Zwartboek, geweldig mooi. Carice en die Duitser van dr rrrr
Oud 25-09-2006, 21:28
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
World Trade Center

erg aangrijpende,boeiende film. Dit ondanks het feit dat iedereen na 5jaar wel weet wat er gebeurd is enzo.

Af en toe een ietwat onnodig religieus teken, als in Jezus die verschijnt ,maar verder echt goed en realistisch.

Hij greep mij erg aan.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 25-09-2006, 21:37
misch
misch is offline
Click!

Het lijkt een gewoon, normale flauwe komedie met een stom verhaal maar hij was erg goed!
Het begin was slecht en flauw, in het midden werd het echt grappig en dan werd het ontroerend. ( vooral het stuk met zijn vader!)

Erg goeie film en alhoewel ik normaal niet voor adam sandler ben, viel hij hier wel nog mee.
Oud 26-09-2006, 17:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Take The Lead, net Save the last dance.

Vond hem wel tof, ik hou van hip hop <3
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Ads door Google
Oud 26-09-2006, 17:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Voor mijn studie:

Das Cabinet des Doktor Caligari.

Nog steeds geweldig, dit is de eerste keer dat ik hem zie met originele tussentitels. Crappy dat ze die op mijn DVD niet hebben bewaard, de apen.
Ook met live piano begeleiding trouwens, zoals het hoort. Een trip. Jammer van het publiek (studenten he).

The Maltese Falcon.

Ik heb mezelf nooit als een noir-figuur beschouwd en al helemaal niet als een Bogart-figuur, maar hier vond ik Bogart heerlijk en ook de noirsfeer ook. Ik moet ervoor in de stemming zijn ofzo. Erg gave film.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-09-2006, 21:10
Verwijderd
Zwartboek, mooi!
Ik was er stil van, gebeurt niet zo vaak.
Oud 26-09-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 26-09-2006 @ 18:24 :
Voor mijn studie:

Das Cabinet des Doktor Caligari.

Nog steeds geweldig, dit is de eerste keer dat ik hem zie met originele tussentitels. Crappy dat ze die op mijn DVD niet hebben bewaard, de apen.
Ook met live piano begeleiding trouwens, zoals het hoort. Een trip. Jammer van het publiek (studenten he).

The Maltese Falcon.

Ik heb mezelf nooit als een noir-figuur beschouwd en al helemaal niet als een Bogart-figuur, maar hier vond ik Bogart heerlijk en ook de noirsfeer ook. Ik moet ervoor in de stemming zijn ofzo. Erg gave film.
Gheh, doe je ook m&c aan de UvA?

Borat en Scoop waren geweldig. Nu wil ik Brick zien.
Oud 26-09-2006, 23:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Fear and loathing in Las Vegas (1998)

De verwachtingen waren, door alle lovende recensies die ik had gelezen en alle enthousiaste mensen die ik had gesproken, enorm hoog gespannen. Misschien viel de film daardoor een beetje tegen. Hoewel het absoluut geen slechte film is, en heel interessante en originele uitwerkingen kent.

Wat is het grotere verhaal van de film? Misschien is dat er wel niet. Misschien gaat het wel alleen om de sfeer die geschapen wordt, en uiteindelijk inderdaad de angst en de walging van de door drugs benevelde hoofdpersonen, die langzaam maar zeker steeds verder doordraaien. Die sfeer is uitermate goed overgebracht, door middel van allerlei verschillende vervormende lenzen en bijzondere belichting, wat een raar beeld oproept. De indruk wordt gewekt dat zo de wereld wordt gezien door onze verslaafde vrienden. Wat zij bij elkaar hallucineren is onvoorstelbaar.

De hoofdrollen zijn ijzersterk. Benicio del Toro doet het zoals altijd gewoon goed, maar Johnny Depp ‘maakt’ deze film tot wat hij is. Hij balanceert op het randje van de waanzin en brengt dit op perfecte manier over. Mijn complimenten.

Score: 3/5

True romance (1993)

Geschreven door Quentin Tarantino. Wat kun je dan verwachten? Freaks met rare interessen die de hoofdrollen spelen? Check. Veel bloed en wapengekletter? Check. Drugs in het spel? Check. Een goede film? Double-check.

Natuurlijk barst deze film van de clichés. Andere films gaan daaraan ten onder, maar Tarantino weet ze tenminste op de juiste manier uit te spelen, zodat ze pas opvallen als je de film uitgezeten hebt en hem eens beter gaat overdenken. Dat is vakmanschap, en de eer daarvoor gaat ook naar regisseur Scott en de enthousiaste acteurs, die het verhaal naar een hoger plan tillen.
Wie niet van Reservoir Dogs en Pulp Fiction hield, zal hier ook niet van houden. Wie dat -zoals ik- geniale films vond, zal ook deze film geweldig vinden.

Score: 4/5
Oud 27-09-2006, 07:14
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Een van de grotere verhalen lijkt me de oorlog in Vietnam.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 08:04.
Oud 27-09-2006, 08:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 26-09-2006 @ 23:27 :
Gheh, doe je ook m&c aan de UvA?
Ja.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-09-2006, 15:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DanielC schreef op 27-09-2006 @ 08:14 :
Een van de grotere verhalen lijkt me de oorlog in Vietnam.
Oud 27-09-2006, 16:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
De Passievrucht: crap! Het boek was simpel, maar interessant, in de film werden de betere verhaallijnen helaas weggelaten

Closer: zucht... Ik ben fan! En niet alleen vanwege de mannelijke hoofdrollen (hmm), maar ik vond het echt een mooie en aangrijpende film!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 27-09-2006, 17:30
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-09-2006 @ 16:42 :
Wat?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 28-09-2006, 20:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DanielC schreef op 27-09-2006 @ 18:30 :
Wat?
Waar reageer je op? En als het een reactie is op 'Fear and loathing in Las Vegas': wat zijn dan de verwijzingen naar Vietnam?
Oud 29-09-2006, 02:40
Verwijderd
Harry Potter and the Goblet of Fire

Ik moet toch echt eens de boeken gaan lezen, want deze film was vooral behoorlijk warrig en onduidelijk.

Harry moet meedoen aan een toernooi, en daarbij drie gevaarlijke taken/wedstrijden doen, tezamen met buitenlandse studenten.

Nu is dat op zich al vaag, immers, waarom zouden de scholen hun eigen studenten in levensgevaar brengen met een toernooi??

Verder wordt er maar weinig uitgelegd over bepaalde gebeurtenissen... Waar sloeg die hele tweede onderwaterwedstrijd op? "Schatten" die waren gestolen (Hermione, Ron, etc.) en die gered moesten worden van de merpeople? Heh? Gestolen door wie? Waarom laten de scholen toe dat deze studenten daar onderwater vastgebonden zitten? Ik snap het niet.

Verder was het veel special effects en weinig inhoud.

6/10
Oud 29-09-2006, 09:11
roosmar
Avatar van roosmar
roosmar is offline
Harry Potter and the goblet of fire, voor de 120.000e keer.
Ik vind m nog steeds veel minder dan het boek en ook minder dan de eerdere films. Maar ja... t blijft leuk vermaak
__________________
De aarde is rond. Wat het einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin.
Oud 29-09-2006, 09:14
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
N00dles schreef op 29-09-2006 @ 03:40 :
Harry Potter and the Goblet of Fire

Ik moet toch echt eens de boeken gaan lezen, want deze film was vooral behoorlijk warrig en onduidelijk.

Harry moet meedoen aan een toernooi, en daarbij drie gevaarlijke taken/wedstrijden doen, tezamen met buitenlandse studenten.

Nu is dat op zich al vaag, immers, waarom zouden de scholen hun eigen studenten in levensgevaar brengen met een toernooi??

Verder wordt er maar weinig uitgelegd over bepaalde gebeurtenissen... Waar sloeg die hele tweede onderwaterwedstrijd op? "Schatten" die waren gestolen (Hermione, Ron, etc.) en die gered moesten worden van de merpeople? Heh? Gestolen door wie? Waarom laten de scholen toe dat deze studenten daar onderwater vastgebonden zitten? Ik snap het niet.

Verder was het veel special effects en weinig inhoud.

6/10
tip: lees t boek, daar staat duidelijk in! Film is idd een beetje vaag en draait vooral om dat toernooi. Het boek is veel uitgebreider én leuker!

OT: World Trade Center
Viel mee, was niet zo´n achterlijke ´Amerika is geweldig en samen komen we er weer helemaal bovenop, we zijn de beste, bla bla bla film´ Het gaf (vond ik dan) een redelijk beeld van de gebeurtenissen van die dag.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 29-09-2006 om 09:19.
Oud 30-09-2006, 13:14
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Magnolia, nog op de recorder staan. Zeer sterke film, een beetje vreemd maar het blijft duidelijk. Ondanks de wirwar aan verhalen en de nooit stilstaande camera. Misschien op het eidn net iets te lang, maar oh zo mooi. 4,5*
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.