Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 22:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Sorry hoor, maar ik heb hier echt m'n buik van vol:

"tja, ik heb er gewoon geen woorden voor. Doe nou voorzichtig met dit soort speeltjes zoals jullie gewaagde foto topic, anders is ie straks weg om niet meer terug te komen... Dat willen we denk ik ook niet."

De enige actieve FB van Seks zit ermee te dreigen een topic te sluiten omdat daar door een paar etters in gechat wordt. Sorry hoor, maar wat is dit voor belachelijks? Een hoop fotopostende mensen hebben een hoop lol in dat topic, en dan zouden juist die mensen gestraft moeten worden omdat een paar lui zitten te etteren? Die chatten fijn het volgende topic vol!

'Vroeger' waren er FBs op Seks die zowel open-minded als intelligent waren (en nee, ik heb het nu dus niet over mezelf ), kwaliteiten die op dit moment helaas moeilijk te vinden zijn kennelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 23:13
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Mja, wees een echte forumbaas, en waarschuw iedereen die reageert zonder foto, of delete die posts iig... hardleers? ban hem/haar...

Verder belachelijk dat dames hele ontblote bovenlijven mogen posten, heren onsmakelijke (harige) billen, schaamhaar vol in beeld mag, maar een harige zak (direct) tot een ban leidt...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 09:10
Thomas
Thomas is offline
Het is beter om die etters aan te pakken, maar in de praktijk blijkt het vaak wel anders te gaan. Als een topic vol wordt gespammed zal die ook gesloten worden, terwijl dit niet de bedoeling van de TS zal zijn geweest. Daarom kan je dat zo simpel niet stellen.

Allereerst zal men dreigen met het permanent sluiten van dat topic, maar daarna zal men heus wel overgaan tot het waarschuwen en eventueel bannen van die personen die het elke keer te bont maken.

Dus ik denk dat je hier een ietwat overhaasde conclusie hebt getrokken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:35
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
JUH schreef op 22-10-2003 @ 00:13:
Mja, wees een echte forumbaas, en waarschuw iedereen die reageert zonder foto, of delete die posts iig... hardleers? ban hem/haar...

Verder belachelijk dat dames hele ontblote bovenlijven mogen posten, heren onsmakelijke (harige) billen, schaamhaar vol in beeld mag, maar een harige zak (direct) tot een ban leidt...
je moet toch ergens een grens trekken? anders kunnen we er net zo goed een paysite voor pedo's van maken...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wawl schreef op 22-10-2003 @ 10:10:
Dus ik denk dat je hier een ietwat overhaasde conclusie hebt getrokken.
Ik weet niet of je uberhaupt wel eens op seks komt, maar dit is geen opzichzelfstaand geval.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:38
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-10-2003 @ 11:37:
Ik weet niet of je uberhaupt wel eens op seks komt, maar dit is geen opzichzelfstaand geval.
Ik kom redelijk vaak op Seks, ja. Noem eens andere voorbeelden dan.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Wawl schreef op 22-10-2003 @ 10:10:
Het is beter om die etters aan te pakken, maar in de praktijk blijkt het vaak wel anders te gaan. Als een topic vol wordt gespammed zal die ook gesloten worden, terwijl dit niet de bedoeling van de TS zal zijn geweest. Daarom kan je dat zo simpel niet stellen.

Allereerst zal men dreigen met het permanent sluiten van dat topic, maar daarna zal men heus wel overgaan tot het waarschuwen en eventueel bannen van die personen die het elke keer te bont maken.

Dus ik denk dat je hier een ietwat overhaasde conclusie hebt getrokken.
precies. laatste kans om het schoon te houden is gegeven. Zo niet, hardere maatregelen. En sluiting voor een bepaalde tijdsduur van het topic.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2003 @ 23:41:
Sorry hoor, maar ik heb hier echt m'n buik van vol:

"tja, ik heb er gewoon geen woorden voor. Doe nou voorzichtig met dit soort speeltjes zoals jullie gewaagde foto topic, anders is ie straks weg om niet meer terug te komen... Dat willen we denk ik ook niet."

De enige actieve FB van Seks zit ermee te dreigen een topic te sluiten omdat daar door een paar etters in gechat wordt. Sorry hoor, maar wat is dit voor belachelijks? Een hoop fotopostende mensen hebben een hoop lol in dat topic, en dan zouden juist die mensen gestraft moeten worden omdat een paar lui zitten te etteren? Die chatten fijn het volgende topic vol!

'Vroeger' waren er FBs op Seks die zowel open-minded als intelligent waren (en nee, ik heb het nu dus niet over mezelf ), kwaliteiten die op dit moment helaas moeilijk te vinden zijn kennelijk.
Je weet zelf net zo goed als ik dat het a) hopeloos is om te blijven verwijderen, omdat mensen maar blíjven chatten, en b) dat fototopics op seks áltijd ontaarden in gechat. Wat stel jij voor dat we daar aan doen zonder dat we de hele dag op het forum zitten? Sorry hoor, maar zo forumverslaafd ben ik niet. Ik hou er graag een leven op na.

En waarover moeten de fb's nou weer onbevooroordeeld (ja, daar is een prachtig Nederlands woord voor ) zijn? Die opmerking raakt kant noch wal.

Oh, en over de tepels en ballen - geslachtsdelen mogen sowieso niet, over de tepels wordt momenteel een discussie gevoerd op admin. Tot dan laten wij dit staan. Persoonlijk vermoed ik dat de meeste mensen geen problemen met tepels hebben, maar niet zitten te wachten op foto's van ballen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:14
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
en meneer heeft de laatste opschoonactie ook nog niet gezien denk ik. Dik 2 pagina's gechat is weg. Daarbij de definitive waarschuwing waarna we andere maatregelen gaan treffen. Dus als je even rustig afwacht kalmeert het vanzelf wel weer. En anders zorgen we ervoor. Oke?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:59
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
birthmark schreef op 22-10-2003 @ 11:35:
je moet toch ergens een grens trekken? anders kunnen we er net zo goed een paysite voor pedo's van maken...
Nou, zet dan eens die grens zwart op wit, ik weet nog dat vroeger per definitie tepels werden geweerd, ik weet ook dat geen enkele forumbaas actie wou ondernemen omdat er een foto van een naakte man (waar alles zichtbaar was) op Lifestyle stond...

Wat is die grens dan???
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
JUH schreef op 22-10-2003 @ 15:59:
Nou, zet dan eens die grens zwart op wit, ik weet nog dat vroeger per definitie tepels werden geweerd, ik weet ook dat geen enkele forumbaas actie wou ondernemen omdat er een foto van een naakte man (waar alles zichtbaar was) op Lifestyle stond...

Wat is die grens dan???
We zijn nog aan het debatteren. Vinden de leden eigenlijk tepels toelaatbaar of niet?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:04
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2003 @ 18:00:
We zijn nog aan het debatteren. Vinden de leden eigenlijk tepels toelaatbaar of niet?
Jup, moet kunnen toch?

Ik bedoel, topless is ook algemeen aanvaard (nouja, grotendeels)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:39
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2003 @ 18:00:
We zijn nog aan het debatteren. Vinden de leden eigenlijk tepels toelaatbaar of niet?
Dus iemand krijgt een ban, terwijl jullie blijkbaar zelf de grens niet weten?

Maar goed, tepels is ook een discussie waard:
Ik op het strand, in me zwembroek... zie je me tepels (moet kunnen...
Als dames tepels laten zien dan hoort er ook meteen de borst bij, opzich niet gepast op een scholieren site (anders iig een 16+ waarschuwing erbij gooien), maar persoonlijk geen probleem...

Maar dan komen de overige dingen, achterwerken, schaamstreken, geslachtsdelen...
't is duidelijk dat men vanaf 't eerste fototopic steeds 'verder' gaat... dus waar ligt de grens, als een meisje met d'r handen d'r tepels en d'r doos bedekt waarom zou een vent dan bijv niet zijn lul kunnen bedekken en wel ze zak laten zien... beter wordt zo'n topic gesloten... wordt er eerst duidelijke richtlijnlijnen gemaakt daarvoor en dan wordt dit als test erin gegooid...

suggesties van mijn kant:
- ipv de foto zelf plaatsen een url, met daarbij een beetje een beschrijving, of teminste een waarschuwing als 't 'erg' bloot is... zodat niemand met ongewenste dingen wordt geconfronteerd
- Reageren op foto's enkel toegestaan als je een foto heb gepost, en danwel alleen in die post (dus je gooit je foto neer en reageert evt. op ander mans foto's ) Posts zonder foto's worden gewoon gewist...
- Wil je later reageren op een foto (verder dan geil, mooi, sexy komt 't toch niet) dan PM je die persoon gewoon, noteer ook in de FiPo dat mensen die posten dus niet vreemd moeten opkijken als ze PM's krijgen...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:56
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Bij mannen mogen tepels wel, bij vrouwen niet imo. Denk maar aan het strand, bij mannen zie je daar altijd de tepels, bij vrouwen niet. Lijkt me dus logisch dat het hier dezelfde regel zou moeten betreffen.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 18:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
houdt gewoon de wet van nudisme aan, naakt mag, seksuele handelingen niet o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 18:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Chimera moet terug als forumbaas, en Dark Angel ook.
Desnoods tijdelijk, om de huidige forumbazen te 'trainen' in het forumbaas zijn. Dan kunnen Chimera en DA na een paar maandjes ofzo weer opstappen (of blijven?).

Het zal Chimera misschien verbazen dat ik dit zeg, maar ik vond hem wel een goede FB... En Dark Angel ook.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 18:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-10-2003 @ 19:03:
houdt gewoon de wet van nudisme aan, naakt mag, seksuele handelingen niet o.i.d,
Daar ben ik het wel mee eens...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 18:27
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
JUH schreef op 22-10-2003 @ 18:39:
Dus iemand krijgt een ban, terwijl jullie blijkbaar zelf de grens niet weten?

Maar goed, tepels is ook een discussie waard:
Ik op het strand, in me zwembroek... zie je me tepels (moet kunnen...
Als dames tepels laten zien dan hoort er ook meteen de borst bij, opzich niet gepast op een scholieren site (anders iig een 16+ waarschuwing erbij gooien), maar persoonlijk geen probleem...

Maar dan komen de overige dingen, achterwerken, schaamstreken, geslachtsdelen...
't is duidelijk dat men vanaf 't eerste fototopic steeds 'verder' gaat... dus waar ligt de grens, als een meisje met d'r handen d'r tepels en d'r doos bedekt waarom zou een vent dan bijv niet zijn lul kunnen bedekken en wel ze zak laten zien... beter wordt zo'n topic gesloten... wordt er eerst duidelijke richtlijnlijnen gemaakt daarvoor en dan wordt dit als test erin gegooid...

suggesties van mijn kant:
- ipv de foto zelf plaatsen een url, met daarbij een beetje een beschrijving, of teminste een waarschuwing als 't 'erg' bloot is... zodat niemand met ongewenste dingen wordt geconfronteerd
- Reageren op foto's enkel toegestaan als je een foto heb gepost, en danwel alleen in die post (dus je gooit je foto neer en reageert evt. op ander mans foto's ) Posts zonder foto's worden gewoon gewist...
- Wil je later reageren op een foto (verder dan geil, mooi, sexy komt 't toch niet) dan PM je die persoon gewoon, noteer ook in de FiPo dat mensen die posten dus niet vreemd moeten opkijken als ze PM's krijgen...
1. alle foto's die te veel bloot laten zien maar toch de foto plaatsen in een link met een waarschuwing erboven, oke, wordt al gedaan eigenlijk. Zie foto's van atolice_babe. Maar bij haar foto's ligt ook echt de grens. Bloter dan dat wordt niet getollereerd.

2. Wordt in principe ook al gehanteerd, maar hou het maar eens bij na 8 pagina's met mensen die overal op reageren, ik verwijder nu wel al het gechat en vanaf nu iedereen die ik zie waarvan ik geen foto heb gezien.

3. Is dat niet een beetje tegenstrijdig met regel 2? Maar het kan ingevoerd worden als iedereen het er mee eens is. Is wel zo overzichtelijk, maar ishet ook de bedoeling van een fototopic? Dat moet je je ook afvragen. Openbare feedback is zo slecht nog niet, maar wel met mate.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2003, 18:42
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik persoonlijk vind een blote kont met heel veel haren ofzo ook niet zo heel smakelijk om te zien. Tepels vind ik dan nog wel een stuk mooier.

Maar in ieder geval: als er zoveel gechat wordt in zo'n topic en de forumbaas heeft al heel veel spam verwijderd, dan begrijp ik dat de topic gesloten wordt als er weer heel veel spam komt. Je kan wel bezig blijven als fb. Maar ik weet de situatie dus verder niet.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
JUH schreef op 22-10-2003 @ 18:39:
Dus iemand krijgt een ban, terwijl jullie blijkbaar zelf de grens niet weten?
Wie is er dan toch geband?! En dat zal vast niet zijn omdat hij een tepelfoto heeft geplaatst.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-10-2003 @ 19:09:
Chimera moet terug als forumbaas, en Dark Angel ook.
Desnoods tijdelijk, om de huidige forumbazen te 'trainen' in het forumbaas zijn. Dan kunnen Chimera en DA na een paar maandjes ofzo weer opstappen (of blijven?).

Het zal Chimera misschien verbazen dat ik dit zeg, maar ik vond hem wel een goede FB... En Dark Angel ook.
Dacht ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:18
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-10-2003 @ 20:25:
Wie is er dan toch geband?! En dat zal vast niet zijn omdat hij een tepelfoto heeft geplaatst.
Zover ik begreep is ILoveTechno gebanned...
en idd niet op een tepelfoto, maar om iets wat imo net zo 'erg' was als "atolice_babe" en als de forumbazen hier gaan roepen dat ze zelf niet precies weten hoe of wat vind ik die ban niet echt terecht...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 08:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ekki schreef op 22-10-2003 @ 19:42:
Maar in ieder geval: als er zoveel gechat wordt in zo'n topic en de forumbaas heeft al heel veel spam verwijderd, dan begrijp ik dat de topic gesloten wordt als er weer heel veel spam komt.
Ooit werden de mensen die de spamden aangepakt in plaats van de mensen die gewoon leuk meedoen. Erg jammer dat dit soort wanbeleid wordt getolereerd tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
JUH schreef op 22-10-2003 @ 23:18:
Zover ik begreep is ILoveTechno gebanned...
en idd niet op een tepelfoto, maar om iets wat imo net zo 'erg' was als "atolice_babe" en als de forumbazen hier gaan roepen dat ze zelf niet precies weten hoe of wat vind ik die ban niet echt terecht...
Zucht. Als er iemand geband wordt, wordt dat niet vervolgens aan alle forumbazen apart meegedeeld, hoor. We zouden bezig blijven.

En Chimera - man, zeur niet zo. Je weet toch zelf ook wel dat íedereen gaat chatten in fototopics, en zeker in de gewaagde fototopics. Er zijn niet een paar spammers die de boel verpesten, het zijn vrijwel alle forummers wel eens.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:55
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2003 @ 12:21:
Zucht. Als er iemand geband wordt, wordt dat niet vervolgens aan alle forumbazen apart meegedeeld, hoor. We zouden bezig blijven.
Hehe, zo bedoel ik het niet, hij is gebanned om een foto in die topic, maar ik hoor van meerdere kanten dat de grenzen van dat topic bij de moderators ook niet duidelijk zijn... hoe kan diegene dan direct een ban krijgen ipv een waarschuwing?
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2003, 13:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2003 @ 12:21:
En Chimera - man, zeur niet zo. Je weet toch zelf ook wel dat íedereen gaat chatten in fototopics, en zeker in de gewaagde fototopics. Er zijn niet een paar spammers die de boel verpesten, het zijn vrijwel alle forummers wel eens.
Misschien is het niet helemaal tot je doorgedrongen, maar ik ben toch best een aardige tijd FB geweest op seks, en de paar spammers daar kregen snel genoeg door dat chatten niet getolereerd wordt. Jullie treden gewoon niet hard genoeg op.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:52
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
JUH schreef op 23-10-2003 @ 13:55:
Hehe, zo bedoel ik het niet, hij is gebanned om een foto in die topic, maar ik hoor van meerdere kanten dat de grenzen van dat topic bij de moderators ook niet duidelijk zijn... hoe kan diegene dan direct een ban krijgen ipv een waarschuwing?
Natuurlijk word je niet zomaar om zoiets geband, dat zou te gek zijn. In dit geval was het de druppel die de emmer deed overlopen. IloveTechno gedroeg zich al langer net over het randje en reageerde ten slotte op de waarschuwing ook nog eens erg ongepast.
Laten we het hier dus niet meer over hebben, want het heeft weinig te maken met de discussie in deze topic.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-10-2003 @ 19:09:
Chimera moet terug als forumbaas, en Dark Angel ook.
Als je de geschiedenis een beetje gekend had, had je geweten dat ze er zelf mee gestopt zijn uit onvrede. De kans dat ze terugkomen is dus vast levensgroot.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wow, wat een agressie tegen de forumbazen hier rustig mensen, wij zijn ook maar mensen zoals jullie

en inderdaad, IloveTechno is niet gebannd omdat ie iets fouts heef gepost op seksualiteit, maar omdat hij zich al langer tegendraads gedroeg en gewoon niet luisterde. dus dat is onzin.

en misschien moet er harder opgetreden worden tegen die paar dwarsliggers, maar we doen ook onze best hoor...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:16
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Waarom mag naakt niet? Op FOK! mag het wel Daar mag je zelfs open wonden posten (nouja bijna)
__________________
Eternal Path of Euphoria
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:18
jan met de pet
Avatar van jan met de pet
jan met de pet is offline
Leuk topic om terug te lezen:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=377182
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:19
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2003 @ 14:14:
Misschien is het niet helemaal tot je doorgedrongen, maar ik ben toch best een aardige tijd FB geweest op seks


Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2003 @ 14:14:
en de paar spammers daar kregen snel genoeg door dat chatten niet getolereerd wordt. Jullie treden gewoon niet hard genoeg op.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, beleid op seks is te soft en er wordt te weinig gedaan aan kansloze topics.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:25
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Simon schreef op 23-10-2003 @ 14:52:
Natuurlijk word je niet zomaar om zoiets geband, dat zou te gek zijn. In dit geval was het de druppel die de emmer deed overlopen. IloveTechno gedroeg zich al langer net over het randje en reageerde ten slotte op de waarschuwing ook nog eens erg ongepast.
Laten we het hier dus niet meer over hebben, want het heeft weinig te maken met de discussie in deze topic.
Maar hij is gebanned om die foto in die topic (deze is verwijderd e.d.) dus zoiets mag blijkbaaer niet, waarom mogen foto's van mensen als atolice_babe dan wel, want die vind ik imo eigk ook erg onsmakelijk... en ik weet dat ik niet de enige ben....

En verder de druppel die de emmer deed overlopen? Dat Enlightenment zich te snel op d'r teentjes voelt getrapt zal je bedoelen...
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:26
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 23-10-2003 @ 15:13:
en inderdaad, IloveTechno is niet gebannd omdat ie iets fouts heef gepost op seksualiteit, maar omdat hij zich al langer tegendraads gedroeg en gewoon niet luisterde. dus dat is onzin.
Waarom is ze foto dan gewist???
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2003 @ 15:00:
Als je de geschiedenis een beetje gekend had, had je geweten dat ze er zelf mee gestopt zijn uit onvrede. De kans dat ze terugkomen is dus vast levensgroot.
Exactemundo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 23-10-2003 @ 15:13:
wow, wat een agressie tegen de forumbazen hier rustig mensen, wij zijn ook maar mensen zoals jullie


Ik dacht altijd dat forumbazen grote nerds zonder sociaal leven waren!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2003, 15:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
JUH schreef op 23-10-2003 @ 15:26:
Waarom is ze foto dan gewist???
Omdat het een ranzige foto was, die bovendien offtopic was. Het is de bedoeling dat je gewaagde foto's van _jezelf_ post, geslachtsdelen hebben nooit gemogen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:48
JUH
Avatar van JUH
JUH is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2003 @ 16:04:
Omdat het een ranzige foto was, die bovendien offtopic was. Het is de bedoeling dat je gewaagde foto's van _jezelf_ post, geslachtsdelen hebben nooit gemogen.
Het was van hemzelf, en imo is dat niet het geslachtsdeel zelf maar gewoon een harige zak, zelfde als een meisje of kerel een flinke bos schaamhaar laat zien...
en dan nog, waarom worden die fotos van iemand als atolice_babe (ook ranzig) wel toegestaan, want naakte vrouwen hebben ook nooit gemogen
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:28
jan met de pet
Avatar van jan met de pet
jan met de pet is offline
Ik ben het volledig met JUH eens, al had ILoveTechno zijn foto ook beter in een link kunnen verstoppen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2003 @ 14:14:
Misschien is het niet helemaal tot je doorgedrongen, maar ik ben toch best een aardige tijd FB geweest op seks, en de paar spammers daar kregen snel genoeg door dat chatten niet getolereerd wordt. Jullie treden gewoon niet hard genoeg op.
Omdat er niet een paar spammers zijn! Wat wil je doen, het hele forum bannen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2003 @ 15:03:


Ik dacht altijd dat forumbazen grote nerds zonder sociaal leven waren!
inclusief jezelf dus??

wij zijn trouwens druk aan het discussieren op admin over deze kwestie (en nee, dit was niet de aanleiding) wat nou wel en wat nou niet toegestaan is. het is gewoon moeilijk om een grens te trekken.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 23-10-2003 @ 15:16:
Waarom mag naakt niet? Op FOK! mag het wel Daar mag je zelfs open wonden posten (nouja bijna)
Open wonden mag je hier ook posten hoor, voor zover ik weet.

Als het maar geen zelfgemaakte wonden zijn die je op psychologie zet, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:07
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-10-2003 @ 18:40:
Open wonden mag je hier ook posten hoor, voor zover ik weet.

Als het maar geen zelfgemaakte wonden zijn die je op psychologie zet, ofzo.
Ik denk niet dat jij snapt wat er met "open wonde" bedoelt wordt... :­|
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ©Lindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:55
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2003 @ 09:50:
Ooit werden de mensen die de spamden aangepakt in plaats van de mensen die gewoon leuk meedoen. Erg jammer dat dit soort wanbeleid wordt getolereerd tegenwoordig.
Ik weet het beleid op Seks niet, dus ik weet ook niet of ik het tolereer. Maar ik weet wel, als er mensen zijn die een topic continu iedere keer maar weer vol spammen en ik zou daar handen aan vol hebben, dan zou ik het topic sluiten. Met misschien de mededeling dat er over een tijdje weer een nieuw topic over dit onderwerp zou mogen komen (over een week of meerdere weken oid), maar misschien ook zonder die mededeling. Soms heb je gewoon handenvol werk ergens aan wat het niet eens waard is. Kijk, als je er nou 40 uur per week werk van wilt maken, dan zou je wel alle spam steeds kunnen verwijderen. Maar over het algemeen hebben mensen gewoon niet zoveel tijd om steeds maar weer alles te verwijderen.

Nogmaals: ik weet de situatie niet. Ik weet ook niet hoeveel er gespamd werd en dergelijke. Maar ik kan gewoon wel begrijpen dat je een topic wilt sluiten als je er TE veel werk aan hebt. Dan is het gewoon als fb ook niet leuk meer, denk ik. En ja, dan verpesten een aantal het voor alle anderen. Dat is zonde, maar dat is overal helaas zo in deze wereld.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 21:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
JUH schreef op 23-10-2003 @ 16:48:
Het was van hemzelf, en imo is dat niet het geslachtsdeel zelf maar gewoon een harige zak, zelfde als een meisje of kerel een flinke bos schaamhaar laat zien...
en dan nog, waarom worden die fotos van iemand als atolice_babe (ook ranzig) wel toegestaan, want naakte vrouwen hebben ook nooit gemogen
Een harige ranzige zak is een onderdeel van een geslachtsdeel, dat is dus NIET toegestaan en wordt meteen na kennisgeving gewist. Nogmaals, deze persoon is niet specifiek gebanned om die stomme foto, gewoon omdat hij constant niets beters te doen had dan provocerend gedrag te vertonen. Hier houden wij absoluut niet van dus voila, resultaat.

Atolice_babe heeft een aantal voordelen met zich mee:

1. De foto's zijn geplaatst in een link, ik heb er persoonlijk een waarschuwing boven gezet dat de foto's niet geschikt zijn voor mensen die niet van wat extra bloot houden.

2. Zij is op de foto's niet volledig naakt, geen geslachtdelen komen in beeld, slechts 2 borsten, nou en? Topless zonnen doet ook niemand moeilijk over.

3. Zij is niet met alles wat ze doet bezig met uitlokken en provoceren, dus zal ook minder snel nauwlettend in het oog gehouden worden.

4. De grenzen zijn in principe aardig duidelijk, er zit alleen een groot grijs gebied in, wat per geval afzonderlijk behandeld wordt:

- Geen pornografische foto's
- Geen geslachtsdelen
- Wel licht-erotische foto's
- Wel gewaagde foto's

Zie het grijze gebied ontstaan, wanneer wordt erotiek porno. Hierover zijn we nu aan't discussieren op Admin, dus jullie horen hier vanzelf meer van zodra wij eruit zijn. Tot die tijd bekijken we ieder geval appart en beoordelen volgens ons gevoel van wat wel en niet kan.

Om nog even terug te komen op de spammers, er is een algemene waarschuwing gezet in het foto topic waarin staat vermeld dat er flink wat posts verwijderd zijn die niets met het onderwerp uit te staan hadden. Bij de volgende actie die dit tot gevolg brengt zullen wij niet alleen de post verwijderen, maar ook een waarschuwing meegeven en bij herhaaldelijk gedrag een ban geven.

Dus de spammers zijn gewaarschuwd, en geef toe, het gaat nu goed.

Als er verder nog iets op of aan te merken was dan hoor ik dat graag, dan kan ik dat meenemen naar mijn collega's en/of ter sprake brengen op Admin of evt toelichten op het doel van de actie waarop commentaar geleverd wordt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 09:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-10-2003 @ 17:28:
Omdat er niet een paar spammers zijn! Wat wil je doen, het hele forum bannen?
Toch frappant dat we daar in mijn tijd geen problemen mee hebben, en jullie nu onder de voet gelopen worden? Je hebt bovenin dat topic een waarschuwing staan, posts die niet horen kun je domweg verwijderen. Als je mensen gewoon hard aanpakt heb je er geen probleem mee.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 09:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 23-10-2003 @ 17:55:
inclusief jezelf dus??

wij zijn trouwens druk aan het discussieren op admin over deze kwestie (en nee, dit was niet de aanleiding) wat nou wel en wat nou niet toegestaan is. het is gewoon moeilijk om een grens te trekken.
Zelfs met een rolleyes smiley is sarcasme lastig ofniet lieve schat? Bovendien: dit topic gaat niet of het al dan niet toegestaan zijn van foto's van borsten en harige zakken, maar over het beleid gevoerd door de forumbazen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2003 @ 10:01:
Toch frappant dat we daar in mijn tijd geen problemen mee hebben, en jullie nu onder de voet gelopen worden? Je hebt bovenin dat topic een waarschuwing staan, posts die niet horen kun je domweg verwijderen. Als je mensen gewoon hard aanpakt heb je er geen probleem mee.
Ja hoor, Chimera, jij bent geweldig, word alsjeblieft meteen weer forumbaas zodat alles precies zo gaat als jij zegt.
Zucht. Misschien hebben wij íets minder tijd dan jij, zitten we íets minder op het forum, hebben we íets minder zin om als een waakhond op topics te zitten loeren zodat we meteen iets kunnen verwijderen dat fout gaat...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 13:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-10-2003 @ 13:32:
Ja hoor, Chimera, jij bent geweldig, word alsjeblieft meteen weer forumbaas zodat alles precies zo gaat als jij zegt.


Gedraag je eens naar je leeftijd a.u.b.

Jij post bijzonder weinig op Seks (voor een FB tenminste). Bij het FB schap horen rechten en plichten, en als je niet aan die plichten wilt of kunt voldoen, kun je beter je moderatorstaf aan de wilgen hangen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 17:01
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
JUH schreef op 22-10-2003 @ 00:13:
Verder belachelijk dat dames hele ontblote bovenlijven mogen posten, heren onsmakelijke (harige) billen, schaamhaar vol in beeld mag, maar een harige zak (direct) tot een ban leidt...
Die 'harige zak' stond al op het punt van bannen, dit was de druppel.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Abortus.
Verwijderd
94 09-01-2010 14:18
Levensbeschouwing & Filosofie invloed van jezus.
Márit
88 20-12-2003 21:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.