Oud 13-07-2004, 11:10
No Quiero
No Quiero is offline
Een vriend van mij die ik nog van de middelbare school ken (we zien elkaar IRL niet veel maar spreken wel veel via MSN) deed al een tijdje geheimzinnig. Ik vroeg hem of hij een meisje had en hij draaide er een beetje omheen. Hij gaf wel toe dat hij iets had maar wilde niet zeggen met wie en ook niet hoe ze heette of wat voor een meisje het was, waar ze elkaar ontmoet hadden etc.

OK, ik schonk daar verder niet veel aandacht aan, totdat ie me gisteravond vertelde dat zijn vriendin zijn zus was.

Ik geloofde hem eerst niet, dat wil zeggen, ik kon het gewoon niet geloven, maar hij drukte me op het hart dat het waar was en dat hij hulp nodig had van me. Deze jongen heeft nog nooit tegen me gelogen en we zijn al vrienden sinds de middelbare school.

Blijkbaar was hij met zijn zus (trouwens zijn twee-eiïge tweelingzus ) op vakantie geweest met Kerst, naar een of ander skigebied in Oostenrijk. Ze waren beiden een beetje aangeschoten geweest, en naakt, en hij was opgewonden geraakt van haar, en toen had zij het initiatief genomen en het was uitgelopen op seks. Daarna was het nog een aantal keren gebeurd.

Hij zei me dat hij verliefd op haar is, en dat hij haar dat niet durft te zeggen. Hij hoopt dat zij ook verliefd op hem is en dat ze een relatie met hem wil, want hij wil later met haar verder, zegt ie. Ik heb hem gezegd dat zijn familie dat nooit zal accepteren en dat het heel moeilijk zal worden maar hij is vastbesloten.

Mijn eerste vraag is wat jullie hiervan vinden?
Ik vind het heel moeilijk en ook wel vreemd maar ik wil er wel voor hem zijn en hem steunen als hij steun van mij nodig heeft. Ik zal hem niet veroordelen.

Mijn tweede vraag is wat hij het beste kan doen. Moet hij het haar (en zijn familie) zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 11:23
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
als het nou zijn stiefzus was oke...
maar "hele" zus.. en dan nog tweelingzus...
Ik denk dat ie haar maar uit zijn hoofd moet zetten...
Of hij moet van veel negatieve reactie's enzo houden...
en dat lijkt me niet \

maarree.. eerst zeg je dat hij wel met haar heeft.. en daarna zeg je dat hij niet weet of hij het haar moet vertellen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:25
Verwijderd
Maakt wel een mooie scenario.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:26
elledc
elledc is offline
Eigenlijk geloof ik er niet zoveel van.


Ik denk wel dat dit kan gebeuren hoor (zoals in Engeland incest gebeurt) maar dan moet je toch echt zeer wanhopig zijn als je begint met je eigen zus/broer
Maar je manier van vertellen lijkt me niet zeer geloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:30
Verwijderd
Tsja, je kunt stellen dat het moreel verwerpelijk is, maar dat weet ik eigenlijk niet. Ik vraag me sowieso af wáárom het moreel verwerpelijk is. Dat het niet slim is om kinderen met je zus te krijgen, is duidelijk. Daarom is het in vrijwel alle rechtsstelsels ook verboden om met je bloedverwanten eerste graad zijlijn (broer/zus) of met je bloedverwanten in de op- en nedergaande lijn ((groot)ouders/(klein)kinderen) te trouwen. Maar het is ook naar Nederlands recht niet verboden om met je neef of nicht te trouwen.

Of hij het 'moet' vertellen? Ik zou het niet durven zeggen. Ik denk dat hij dat zelf moet beslissen, zodat jouw keuze van weinig invloed is. Tenzij je natuurlijk van plan bent om buiten hem om zijn ouders in te lichten als hij dat zelf niet doet. Maar dát is wel degelijk moreel verwerpelijk.

Verder geloof ik hier ook geen crap van, maar ik vind het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:32
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 13-07-2004 @ 11:23 :
als het nou zijn stiefzus was oke...
maar "hele" zus.. en dan nog tweelingzus...
Ik denk dat ie haar maar uit zijn hoofd moet zetten...
Of hij moet van veel negatieve reactie's enzo houden...
en dat lijkt me niet \

maarree.. eerst zeg je dat hij wel met haar heeft.. en daarna zeg je dat hij niet weet of hij het haar moet vertellen
Ja nou wat het probleem is, ze hebben dus af en toe seks gehad, het is een aantal keren gebeurd, ze hebben in die zin wel een verhouding, maar ze hebben het nog niet doorgesproken, in de zin van verliefdheid of toekomst oid. Hij is bang dat ze alleen maar seks wil met hem, maar hij is inmiddels dus verliefd op haar en hij durft haar dat niet te zeggen. Enerzijds omdat hij bang is dat zij het niet is, en anderzijds omdat ze het, als ze het wel is, wellicht tegen de familie moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:34
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 13-07-2004 @ 11:26 :
Eigenlijk geloof ik er niet zoveel van.


Ik denk wel dat dit kan gebeuren hoor (zoals in Engeland incest gebeurt) maar dan moet je toch echt zeer wanhopig zijn als je begint met je eigen zus/broer
Maar je manier van vertellen lijkt me niet zeer geloofwaardig.
Hoezo niet? :?
Ik bedoel, dat jij het nou niet kan geloven.

Ik vertel hier de waarheid, ik weet natuurlijk niet mijn vriend dus ook de waarheid vertelt, maar hij is echt een goeie vriend van mij, we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar en hij kwam echt over alsof hij hulp van me nodig had.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:35
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2004 @ 11:30 :
Tsja, je kunt stellen dat het moreel verwerpelijk is, maar dat weet ik eigenlijk niet. Ik vraag me sowieso af wáárom het moreel verwerpelijk is. Dat het niet slim is om kinderen met je zus te krijgen, is duidelijk. Daarom is het in vrijwel alle rechtsstelsels ook verboden om met je bloedverwanten eerste graad zijlijn (broer/zus) of met je bloedverwanten in de op- en nedergaande lijn ((groot)ouders/(klein)kinderen) te trouwen. Maar het is ook naar Nederlands recht niet verboden om met je neef of nicht te trouwen.

Of hij het 'moet' vertellen? Ik zou het niet durven zeggen. Ik denk dat hij dat zelf moet beslissen, zodat jouw keuze van weinig invloed is. Tenzij je natuurlijk van plan bent om buiten hem om zijn ouders in te lichten als hij dat zelf niet doet. Maar dát is wel degelijk moreel verwerpelijk.

Verder geloof ik hier ook geen crap van, maar ik vind het wel leuk.
Nou, hij is verliefd op haar, wil met haar verder. Relatie, trouwen zal niet gaan. Maar kortom, als het zo gaat als hij wil, moeten zijn ouders dus wel op de hoogte gebracht worden.

Overigens zal ik het niet aan zijn ouders vertellen hoor, die ken ik sowieso niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:49
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
ALs dit allemaal serieus is:

Hij moet zijn gevoelens negeren. Lekker uitgaan en op zoek gaan naar andere meisjes. Dit kan niet, en is ook gevaarlijk voor evt. kinderen enzo
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:51
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 13-07-2004 @ 11:49 :
ALs dit allemaal serieus is:

Hij moet zijn gevoelens negeren. Lekker uitgaan en op zoek gaan naar andere meisjes. Dit kan niet, en is ook gevaarlijk voor evt. kinderen enzo
Waarom vind je dat?
Ik vind eigenlijk wel adt ze het moeten doen als ze het willen...ik ga hem dat denk ik ook zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:04
cedrikske
cedrikske is offline
Dat gaat toch niet!!! Ik vind het ziekelijk als je vind , als hij dat wil, dat hij voor die relatie moet gaan. Sex met z'n zus is tamelijk erg, maar een relatie is 1000 keer erger! DIT KAN NIET. Ik zou hem zeker niet zeggen wat je van plan bent, dit gaat uitdraaien op catastrophes, en dit gaat een omgekeerd effect hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:06
Verwijderd
Och, als hij al sex heeft met zijn zus kan een relatie er best bij, lijkt mij. Het is niet meer dan normaal dat je van je zus houdt, en zeer wenselijk dat je goed met je zus kunt opschieten en haar vertrouwt. Seksuele aantrekkingskracht voor je zus koesteren, dat is dan wel raar... raarder dan denken dat je samen een goed leven kunt hebben, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
cedrikske schreef op 13-07-2004 @ 12:04 :
Dat gaat toch niet!!! Ik vind het ziekelijk als je vind , als hij dat wil, dat hij voor die relatie moet gaan. Sex met z'n zus is tamelijk erg, maar een relatie is 1000 keer erger! DIT KAN NIET. Ik zou hem zeker niet zeggen wat je van plan bent, dit gaat uitdraaien op catastrophes, en dit gaat een omgekeerd effect hebben.
Waarom kan het niet?
Als ze samen kinderen willen: dat kan niet. Dat jíj het verwerpelijk vindt, oké. Maar iets toleranter mag wel. Als niemand er last van heeft, waarom dan moeilijk doen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:15
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ik heb ook een jongen gekend die met zijn eigen zus naar bed ging maar die was niet verliefd op haar,was puur voor de sex,ik zeg eerlijk dat ik het een raar idee vind en er moeilijk aan kan wennen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:16
elledc
elledc is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 12:07 :
Waarom kan het niet?
Als ze samen kinderen willen: dat kan niet. Dat jíj het verwerpelijk vindt, oké. Maar iets toleranter mag wel. Als niemand er last van heeft, waarom dan moeilijk doen?
Niemand heeft er last van dus het is normaal... ofzo?
Ik heb nog nooit gehoord dat dieren het onderling met elkaar doen hoor, in de natuur is er een soort van grens waarbij mens en dier weet wanneer de partner niet van eigen bloed is.
Als je wel iets aangaat met iemand van eigen bloed, dan ben je gefrustreerd, dit kan niet anders.
Als broer en zus zie je elkaar in vele gevallen zeer graag omdat je misschien wel dezelfde gedachtengang hebt en gelijklopende emoties, want je komt van dezelfde ouders, maar om verliefd te worden op elkaar? Bij normale wezens is er 'n soort van barrière waarbij de gevoelens niet verder gaan dan enkel vriendschappelijk.
Kortom, dit is NIET normaal te noemen.
En dat alles kan en mag, vind ik HELEMAAL op niets slaan
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 13-07-2004 @ 12:16 :
Kortom, dit is NIET normaal te noemen.
En dat alles kan en mag, vind ik HELEMAAL op niets slaan
Ik zeg ook niet dat het meteen normaal is. Maar om het nou meteen ziek e.d. te noemen, gaat me gewoon te ver.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:23
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 12:18 :
Ik zeg ook niet dat het meteen normaal is. Maar om het nou meteen ziek e.d. te noemen, gaat me gewoon te ver.
Imho is inferieure mensen creëren wel ziek
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:26
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Mensen inferieur noemen is ook ziek.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2004, 12:42
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 13-07-2004 @ 12:16 :
Niemand heeft er last van dus het is normaal... ofzo?
Ik heb nog nooit gehoord dat dieren het onderling met elkaar doen hoor, in de natuur is er een soort van grens waarbij mens en dier weet wanneer de partner niet van eigen bloed is.
Als je wel iets aangaat met iemand van eigen bloed, dan ben je gefrustreerd, dit kan niet anders.
Als broer en zus zie je elkaar in vele gevallen zeer graag omdat je misschien wel dezelfde gedachtengang hebt en gelijklopende emoties, want je komt van dezelfde ouders, maar om verliefd te worden op elkaar? Bij normale wezens is er 'n soort van barrière waarbij de gevoelens niet verder gaan dan enkel vriendschappelijk.
Kortom, dit is NIET normaal te noemen.
En dat alles kan en mag, vind ik HELEMAAL op niets slaan
Mijn ene kat wil ook soms wel zijn zus pakken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:44
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 13-07-2004 @ 12:42 :
Mijn ene kat wil ook soms wel zijn zus pakken.
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:44
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 13-07-2004 @ 11:10 :
Mijn eerste vraag is wat jullie hiervan vinden?
Ik vind het heel moeilijk en ook wel vreemd maar ik wil er wel voor hem zijn en hem steunen als hij steun van mij nodig heeft. Ik zal hem niet veroordelen.

Mijn tweede vraag is wat hij het beste kan doen. Moet hij het haar (en zijn familie) zeggen?
Ten eerste geloof ik dit hele verhaal niet zo, het doet me denken aan een Evito-clone....

Als het wel waar is: Ik vind het ziek. Het is ook vreemd en ik vind dat je hem wel zou moeten veroordelen, want dit KAN GEWOON NIET. Als hij gevoelens voor haar heeft, zou hij die moeten onderdrukken. Ik denk ook dat hij het beter niet tegen zijn familie kan zeggen, want daar krijgt ie geheid gedonder mee. Daarom kan ie ook het beste uit huis gaan (als ie dat nog niet gedaan heeft), zo ver mogelijk bij zijn zus weg.

Dit is incest. Ik dacht dat iedereen in Nederland wel zo langzamerhand door had dat dat niet kan, maar nee dus

Trouwens, als het niet zijn zus was, maar z´n moeder, wat had je er dan van gevonden?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:44
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
1sengard schreef op 13-07-2004 @ 12:23 :
Imho is inferieure mensen creëren wel ziek
is zn zus zwanger van m dan??

..verder vind ik t een erg koel verhaal, weet niet of ik t moet geloven maar ik vind zeker dat t moet kunnen...like, wat maakt t nou uit voor wie je iets voelt, zolang het gelijkwaardig enzo is (en dat lijkt me hier wel )

...k vind t vrij bekrompen om moeilijk te doen over zoiets
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:53
lso
Avatar van lso
lso is offline
Ik vind het niet ziekelijk en ben altijd van mening geweest dat je gevoelens soms zelf niet in de hand hebt.. Die vriend kon even goed op dat meisje zijn gevallen mocht het zijn zus niet geweest zijn.. het is nu 'wel' zijn zus en dat maakt de situatie moeilijker en gaat niet vind ik. Jammer!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:14
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 13-07-2004 @ 11:51 :
Waarom vind je dat?
Ik vind eigenlijk wel adt ze het moeten doen als ze het willen...ik ga hem dat denk ik ook zeggen
Ik zie ook graag mensen die gelukkig zijn. Maar dan is nog de vraag of het kan. In deze cultuur is het heel ongebruikelijk om een relatie met je (tweeling) zus te hebben. Daarom zullen ze ook veel negatieve reacties kunnen krijgen als ze er mee door gaan. maar misschien zit die jongen gewoon in een moeilijke tijd. Zoekt hij iemand die hem goed begrijpt en waar hij veel in herkent. WIe kent hem nu beter dan zijn eigen tweelingzus!
Misschien dat daar zijn gevoelens vandaan komen. Hoe dan ook ik denk dat hij er met zijn zus over moet praten. Misschien wil zij wel helemaal geen relatie.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:23
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Wtf, sick.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 13:28
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
telluriet schreef op 13-07-2004 @ 13:23 :
Wtf, sick.
Wat is sick??? Dat die jongen gevoelens heeft voor zijn zus of dat hij verder gaat met zijn zus..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:43
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
lso schreef op 13-07-2004 @ 13:28 :
Wat is sick??? Dat die jongen gevoelens heeft voor zijn zus of dat hij verder gaat met zijn zus..
Dat ie met haar verder gaat. Die gevoelens heeft ie nu eenmaal, en je kunt ze moeilijk uitschakelen. Maar hij moet zelf wel het verstand hebben om aan te voelen wanneer een relatie niet kan, zoals bij incest, leraar-leerling relaties etc, en dan zal ie zn gevoelens moeten onderdrukken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:46
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 13-07-2004 @ 13:43 :
Dat ie met haar verder gaat. Die gevoelens heeft ie nu eenmaal, en je kunt ze moeilijk uitschakelen. Maar hij moet zelf wel het verstand hebben om aan te voelen wanneer een relatie niet kan, zoals bij incest, leraar-leerling relaties etc, en dan zal ie zn gevoelens moeten onderdrukken.
Dat vind ik ook..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:48
Verwijderd
bah, dat is mijn mening, gewoon puur omdat ik me niet kan voorstellen dat je andere gevoelens kan hebben voor je eigen broer of zus, voor je neef of nicht kan ik me nog wel enig zins indenken, maar met je eigen broer of zus
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:21
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-07-2004 @ 13:48 :
bah, dat is mijn mening, gewoon puur omdat ik me niet kan voorstellen dat je andere gevoelens kan hebben voor je eigen broer of zus, voor je neef of nicht kan ik me nog wel enig zins indenken, maar met je eigen broer of zus
Ja precies, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je seksuele gevoelens kunt hebben voor iemand waar je mee bent opgegroeid, maar ja het zal wel. En als je ze dan al hebt, lijkt me niet dat je er iets mee moet doen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
1sengard schreef op 13-07-2004 @ 12:23 :
Imho is inferieure mensen creëren wel ziek
Ja. Ik vind ook dat ze geen kinderen moeten krijgen dan (dat bedoel je toch?) Maar daar hoeft seks met je broer / zus, of een relatie met je broer / zus niet altijd toe te leiden, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:06
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 13-07-2004 @ 11:49 :
ALs dit allemaal serieus is:

Hij moet zijn gevoelens negeren. Lekker uitgaan en op zoek gaan naar andere meisjes. Dit kan niet, en is ook gevaarlijk voor evt. kinderen enzo
volgens mij is er bewezen dat het geen schadelijk invloed kan hebben
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Energie schreef op 13-07-2004 @ 16:06 :
volgens mij is er bewezen dat het geen schadelijk invloed kan hebben
Als je neef en nicht bent dan hoeft het inderdaad niet schadelijk te zijn, maar er is niet voor niets in de wet verboden om te trouwen met je broer of zus. De kans op mismaakte kinderen is namelijk te groot.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:08
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
Energie schreef op 13-07-2004 @ 16:06 :
volgens mij is er bewezen dat het geen schadelijk invloed kan hebben
LOL je maakt een genetisch misbaksel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 13-07-2004 @ 12:16 :
Niemand heeft er last van dus het is normaal... ofzo?
Ik heb nog nooit gehoord dat dieren het onderling met elkaar doen hoor, in de natuur is er een soort van grens waarbij mens en dier weet wanneer de partner niet van eigen bloed is.
Als je wel iets aangaat met iemand van eigen bloed, dan ben je gefrustreerd, dit kan niet anders.
Als broer en zus zie je elkaar in vele gevallen zeer graag omdat je misschien wel dezelfde gedachtengang hebt en gelijklopende emoties, want je komt van dezelfde ouders, maar om verliefd te worden op elkaar? Bij normale wezens is er 'n soort van barrière waarbij de gevoelens niet verder gaan dan enkel vriendschappelijk.
Kortom, dit is NIET normaal te noemen.
En dat alles kan en mag, vind ik HELEMAAL op niets slaan
Dat is onzin. Natuurlijk zoeken dieren de beste om hen nageslacht te bezorgen, maar ze zullen heus niet wegschuwen van hun 'familie'. Tegen de tijd dat ze volwassen zijn maakt dat niets meer uit, denk ik.

Ik geloof niet dat ik er tégen ben dat de jongen iets met zijn zus heeft, maar ik raad het hem af. Verliefdheid en lekkere seks is de moeite en pijn die dit gaat kosten niet waard. Echt niet. Zo lang duurt het nou ook weer niet om over een verliefdheid heen te komen en iemand te zoeken met wie je eventueel wél kinderen kunt krijgen, later.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:25
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 13-07-2004 @ 11:23 :
als het nou zijn stiefzus was oke...
Waarom is dit wel oke?
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2004, 16:28
JantjePietje
JantjePietje is offline
"Blijkbaar was hij met zijn zus (trouwens zijn twee-eiïge tweelingzus ) op vakantie geweest met Kerst, naar een of ander skigebied in Oostenrijk. Ze waren beiden een beetje aangeschoten geweest, en naakt, en hij was opgewonden geraakt van haar, en toen had zij het initiatief genomen en het was uitgelopen op seks. Daarna was het nog een aantal keren gebeurd. "


Zie hier het recept van de volgende Dutrouxs en Fournirets.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 13-07-2004 @ 16:25 :
Waarom is dit wel oke?
*zucht* omdat als iemand je stiefzus is, het geen familie is. Halfzussen dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:36
baz123
baz123 is offline
is jerry springer geen optie voor m, dit gat gewoon tever. als je al moet vragen wat hij t beste kan doen....

nee, dit is echt te ziek
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:45
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 16:32 :
*zucht* omdat als iemand je stiefzus is, het geen familie is. Halfzussen dan weer wel.
Het is wel je familie, alleen heb je er geen bloedverwantschap mee. Het is gewoon sick. Als je een stap verder gaat . Stel dat ze gaan trouwen. Dan is je een van je schoonouder je vader en de ander je moeder. En stel dat je als kind bij zulke perverse duivels geboren bent. Dan is je moeder ook een tante en je vader ook je oom. Etcetera.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:48
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik vind het ook echt ziek
en dat heeft geen zak met tolerantie te maken, tis gwoon ranzig.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 13-07-2004 @ 16:45 :
Het is wel je familie, alleen heb je er geen bloedverwantschap mee. Het is gewoon sick. Als je een stap verder gaat . Stel dat ze gaan trouwen. Dan is je een van je schoonouder je vader en de ander je moeder. En stel dat je als kind bij zulke perverse duivels geboren bent. Dan is je moeder ook een tante en je vader ook je oom. Etcetera.
Ja, dus? Zolang je geen bloedverwanten bent.

Lees de Dollanganger saga van Virginia Andrews maar eens, en die film met Alicia Silverstone, die gaat toch ook over dat meisje dat met haar halfbroer krijgt, uiteindelijk? Hoe heet die film nou?

Ik ben geen voorstander van broers / zussen die, als ze bloedverwanten zijn een relatie krijgen, maar ik vind niet dat je het ziek moet noemen.
Als het stiefkinderen betreft moet men al helemaal niet meer mopperen ...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 13-07-2004 @ 16:45 :
Het is wel je familie, alleen heb je er geen bloedverwantschap mee. Het is gewoon sick. Als je een stap verder gaat . Stel dat ze gaan trouwen. Dan is je een van je schoonouder je vader en de ander je moeder. En stel dat je als kind bij zulke perverse duivels geboren bent. Dan is je moeder ook een tante en je vader ook je oom. Etcetera.
ok, stel je ouders gaan scheiden, en je vader of moeder ontmoeten iemand die ook gescheiden is en kinderen van jou leeftijd heeft, en de dochter is bloed mooi en ze vind jou ook leuk, zou je t dan niet doen omdat t familie is?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:01
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-07-2004 @ 16:57 :
ok, stel je ouders gaan scheiden, en je vader of moeder ontmoeten iemand die ook gescheiden is en kinderen van jou leeftijd heeft, en de dochter is bloed mooi en ze vind jou ook leuk, zou je t dan niet doen omdat t familie is?
Lol. Ik heb een stiefzusje, maar ik ben niet zo pervers en ziek in mijn hoofd dat ik iets met mijn zusje ga ondernemen.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 13-07-2004 @ 17:01 :
Lol. Ik heb een stiefzusje, maar ik ben niet zo pervers en ziek in mijn hoofd dat ik iets met mijn zusje ga ondernemen.
en wat als je nou een bloedmooi stiefzus zou krijgen die jou wel ziet zitten?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:20
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-07-2004 @ 17:14 :
en wat als je nou een bloedmooi stiefzus zou krijgen die jou wel ziet zitten?
Dat ligt er natuurlijk aan, of je met diegene helemaal bent opgegroeid, of dat je ineens op je 16e een stiefzus/broer krijgt van dezelfde leeftijd. Geldt natuurlijk ook andersom, als je je 'echte' zus/broer pas op je 16e leert kennen, kan ik me voorstellen dat je verliefd kunt worden. Als je gewoon normaal met elkaar opgroeit, kan ik me gewoon niet voorstellen dat je die gevoelens voor je zus/broer krijgt. Vraag me af of het verhaal waar is.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 13-07-2004 @ 17:20 :
Dat ligt er natuurlijk aan, of je met diegene helemaal bent opgegroeid, of dat je ineens op je 16e een stiefzus/broer krijgt van dezelfde leeftijd. Geldt natuurlijk ook andersom, als je je 'echte' zus/broer pas op je 16e leert kennen, kan ik me voorstellen dat je verliefd kunt worden. Als je gewoon normaal met elkaar opgroeit, kan ik me gewoon niet voorstellen dat je die gevoelens voor je zus/broer krijgt. Vraag me af of het verhaal waar is.

nee maar dat zie ik dus in de reactie ervoor al, nu dus
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:35
Verwijderd
zoals sommigen reageren, lijkt het wel alsof het freaks of nature zijn, en dat vind ik een beetje ver gaan. Oke eens: ze hadden niet echt sex moeten hebben, daarmee zijn de problemen alleen maar erger geworden, maar het feit dat het wel gebeurt is geeft alleen maar aan dat het wel kan, hoe anderen daar ook over mogen denken...

@utopia5: Ook in de dierenwereld komt incest voor, je zou bijvoorbeeld een naar discovery of NGChannel kunnen kijken, naar verzwakte dierenkuddes door incest, dus niet meteen blaten zonder dat je het geverifieerd hebt
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:46
Rioto
Citaat:
telluriet schreef op 13-07-2004 @ 13:23 :
Wtf, sick.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 13-07-2004 @ 13:28 :
Wat is sick??? Dat die jongen gevoelens heeft voor zijn zus of dat hij verder gaat met zijn zus..
Beide.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie einde of niet van mijn relatie :(
v1nA
11 03-06-2015 18:22
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Geheime relatie de oplossing ?
Hippie :peace:
16 09-06-2010 17:37
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 23:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dutroux
Donald Duck
234 06-07-2004 21:39
Liefde & Relatie Relatie doorzetten of niet
verwijderen_aub
26 09-01-2004 18:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.