Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 06:01
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Dit is zo verwarrend en slecht...

Heb sinds minder dan een week een geweldig meisje gevonden, we vinden elkaar erg leuk, kunnen veel samen doen, met name als we uitgekleed zijn.

Alles ging best snel en toen we laatst begonnen met intimiteit...
We begonnen te spelen en over een lange tijd langzaam meer kleren uit te doen, het was erg leuk en mijn penis zo hard, het deed zelfs zeer hoe ballen tegen broek werden gedrukt enzo. Hoop lang erg leuk gedoe, en toen neuken. Ze is een paar keer gekomen maar ik helemaal niet, zelfs niet toen ze daarna met haar mond ging helpen.

De dag erna lagen we weer bij elkaar, weer heel veel fun, en deze keer verslapte ik zelfs tijdens de seks dus daar kwam een rap einde aan. Als ze met mijn benen of wat dan ook speelt dan voel ik er meer van dan als ze met mijn penis speelt... Ik weet het niet zeker maar volgens mij weet ik amper waar mijn penis zit als ik mijn ogen dicht heb.

Misschien was ik toch wat te bang de eerste keer, of iets anders; daarna is het een enorme druk om het wel te doen, van mezelf voor mezelf. Ik kan zelfs niet meer klaarkomen door masturbatie als ik alleen ben, de dag voordat we bezig gingen lukte dat nog wel, erg makkelijk zelfs. Het begint goed, maar als ik in laatste deel ben voor het klaarkomen dan blijf ik daar steken of val helemaal terug.

Het ergste is dat ik zo bang ben haar pijn te doen of teleur te stellen, en weer veel ga denken en haar dan pijn doe met een andere uitspraak of iets. Wat is er mis met mij. Ik ben een man, hoort oversekst te zijn, met een prachtige meid van wie ik veel houd, en ik kom niet klaar?
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Oud 30-01-2007, 07:17
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Niet zo druk maken, het komt vanzelf goed.

Don't blow your load the day before!
Oud 30-01-2007, 11:18
M.Reket
M.Reket is offline
Citaat:
Ik kan zelfs niet meer klaarkomen door masturbatie als ik alleen ben.
vaag...

Misschien ben je gewoon onzeker. Of je bent er nog niet klaar voor..
Oud 30-01-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
M.Reket schreef op 30-01-2007 @ 12:18 :
vaag...

Misschien ben je gewoon onzeker. Of je bent er nog niet klaar voor..
"Er nog niet klaar voor" lijkt mij sterk. Onzeker eerder.

@ TS, seks gaat toch niet om het klaarkomen? Het gaat om het genieten van elkaar, o.a.. Daarnaast lijkt het me sterk dat je je vriendin teleurstelt of pijn doet door niet klaar te komen. Misschien moet je daar minder op focussen en meer focussen op het genieten en anders een beetje experimenteren ofzo.
Oud 30-01-2007, 11:58
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Dat is zeer goed advies Zao. Het is inderdaad al zo leuk met haar zonder het neuken en klaarkomen. - Daar ga ik het mee proberen
Zij komt wel en wil me ook het gevoel geven, maar zij kan uitstekend leven met mij de tijd geven, het is eigenlijk alleen mijn eigen ik-wil-niet-falen-in-iets-simpels obsessie. In ieder geval in mijn solo ervaring is het lang niet zo goed als wat ik nu mee maak.

Edit: Het is niet eens zo raar dat ik er over inzit, ik hoef niet gefocused te zijn op klaarkomen om me zorgen te maken over de functionaliteit van mijn lichaam.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 12:24.
Oud 30-01-2007, 12:00
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
M.Reket schreef op 30-01-2007 @ 12:18 :
vaag...

Misschien ben je gewoon onzeker. Of je bent er nog niet klaar voor..
TS is 22, geen 16... Daarnaast schreef hij dat hij in het verleden wel klaarkwam. Misschien is het verstandig een tijdje er van af te blijven en daarna weer beginnen met masturberen. En dan natuurlijk niet focussen op het klaarkomen.

En anders is het in ieder geval een grote uitdaging voor je minnares.
__________________
Como se dice..
Oud 30-01-2007, 12:35
Verwijderd
Als jij lekker door kan stoten en het meisje komt. Niks mis mee toch?
Oud 30-01-2007, 13:14
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
heb ik alleen als ik teveel gezopen heb. maja dan maakt dat ook niks meer uit
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Oud 30-01-2007, 15:15
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 30-01-2007 @ 13:35 :
Als jij lekker door kan stoten en het meisje komt. Niks mis mee toch?
Klinkt me eerder als een tantalus-kwelling.

[edit] Ik vind 't 'Misschien ben je er nog niet klaar voor' nieteens zo gek klinken. Hoewel niet in de zin dat hij er nog niet oud genoeg voor is, maar na een week al in bed duiken kan een hoop onzekerheid en spanning meebrengen. Een relatie hoeft niet alleen om sex te gaan, maar als je er té vroeg mee begint krijg je minder tijd om elkaar goed te leren kennen.
__________________
Recht voor je raapje!

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 15:22.
Oud 30-01-2007, 16:54
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 30-01-2007 @ 16:15 :
Klinkt me eerder als een tantalus-kwelling.

[edit] Ik vind 't 'Misschien ben je er nog niet klaar voor' nieteens zo gek klinken. Hoewel niet in de zin dat hij er nog niet oud genoeg voor is, maar na een week al in bed duiken kan een hoop onzekerheid en spanning meebrengen. Een relatie hoeft niet alleen om sex te gaan, maar als je er té vroeg mee begint krijg je minder tijd om elkaar goed te leren kennen.
Het is geen tantalus kwelling om haar te zien genieten

En het was misschien te vroeg maar later had ik misschien ook dezelfde onzekerheid en angst gehad. Ze geeft zichzelf een beetje de schuld van het te vroeg, maar ik wilde het ook, als het te vroeg was dan was het mijn fout voor mezelf niet kennen en dat zei ik haar ook.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Oud 31-01-2007, 11:29
Vip3r
Vip3r is offline
It's all in your mind. Probeer jezelf erbij neer te leggen en je zult zien dat het juist dan goed gaat.
Oud 01-02-2007, 22:23
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik wou dat ik dat een weekendje had. Dan zit ze echt tegen het plafond....
Oud 02-02-2007, 08:52
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Mark schreef op 01-02-2007 @ 23:23 :
Ik wou dat ik dat een weekendje had. Dan zit ze echt tegen het plafond....
Dat was inderdaad wel mooi - Ook een geruststelling dat ik haar die eerste keer kon laten komen, meerdere keren zelfs, want ik heb gehoord dat dat voor meiden soms moeilijk is.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Oud 03-02-2007, 09:27
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef op 02-02-2007 @ 09:52 :
Dat was inderdaad wel mooi - Ook een geruststelling dat ik haar die eerste keer kon laten komen, meerdere keren zelfs, want ik heb gehoord dat dat voor meiden soms moeilijk is.
klaarkomen alleen door penetratie is voor veel vrouwen moeilijk inderdaad.
Oud 27-02-2007, 16:24
Verwijderd
Je orgasmes zijn op!
Oud 27-02-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
nivea schreef op 27-02-2007 @ 17:24 :
Je orgasmes zijn op!
idd. God vond hem niet zo lief en heeft hem een limiet van 500 gegeven. Sorry dude. Het leert je zuinig te wezen!
Oud 27-02-2007, 18:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Als je na bijna een maand een dergelijk nuttige discussie weet te beginnen verdien je je slotje dubbel en dwars. Uitprinten en boven je bed hangen, veel plezier ermee!
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Verhalen & Gedichten Versjes / Rijmpjes / Duidelijke poëzie: Werkplaats!
Dingaantouwtje
116 27-03-2013 20:40
De Kantine "Ik kan niks mijn kut inplempen", en andere moeilijke vragen #1
Noedelhap
13 19-06-2012 18:05
Seksualiteit Kom al 2 weken niet meer klaar!
Verwijderd
33 04-11-2011 12:08
Seksualiteit kom niet klaar
lake bodom
25 08-04-2002 09:13
Seksualiteit ik kom niet klaar
sunna
7 26-03-2002 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.