Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2012, 11:27
Rachelll
Rachelll is offline
Hallo iedereen,
Ik heb echt een groot probleem, als ik vrij met mijn vriend komt hij niet of na een hele lange tijd pas klaar. Ik word hier heel erg onzeker van en als ik hem ga pijpen of met de hand doe gaat het wel snel. weet iemand wat er hier aan de hand is? Bij mijn vorige 4 bedpartners duurde het niet langer dan 5 minuter voor ze klaar kwamen.
Groetjes Rachelll
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 11:30
Verwijderd
Je vorige vier bedpartners kwamen binnen 5 minuten klaar en je huidige niet?
Wat zeur je dan? Dan heb je toch niks te klagen.
De eerste vier minnaars waren prutsers, bij je huidige kun je lekker lang genieten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 11:42
Rachelll
Rachelll is offline
Dat is verschikkelijk want hij is echt 2 uur bezig en dan is het nog niet klaar en na 1 uur word ik al droog dus schuurt het helemaal binnenin. En als ik er dan glijmiddel op doe brand het gewoon weg!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:05
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je vorige vier bedpartners kwamen binnen 5 minuten klaar en je huidige niet?
Wat zeur je dan? Dan heb je toch niks te klagen.
De eerste vier minnaars waren prutsers, bij je huidige kun je lekker lang genieten.
Niet iedere vrouw wil urenlang geneukt worden hoor. Meer dan een kwartier hoeft van mij ook niet.

@TS: heb je het er al met hem over gehad? Want het is wel duidelijk dat hij wel sneller kán klaarkomen. Wie weet houdt hij zich wel expres in omdat hij denkt dat (alle) vrouwen juist niet willen dat het snel voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 12:37
daphneforyou
Avatar van daphneforyou
daphneforyou is offline
zo iemand heb ik ook gehad >< nou vond het 3x niks.. ik stopte er gewoon mee opgegeven moment
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 21:09
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Niet iedere vrouw wil urenlang geneukt worden hoor. Meer dan een kwartier hoeft van mij ook niet.

@TS: heb je het er al met hem over gehad? Want het is wel duidelijk dat hij wel sneller kán klaarkomen. Wie weet houdt hij zich wel expres in omdat hij denkt dat (alle) vrouwen juist niet willen dat het snel voorbij is.
idd, of misschien is hij juist teveel gefocust op klaarkomen als hij jou echt aan het neuken is. En kan hij zich wel ontspannen als jij hem pijpt of aftrekt. Ik kom ook sneller klaar als een meisje/vrouw mij pijpt(mits ze dat natuurlijk een beetje kan) dan dat is daadwerkelijk vaginale seks heb. Of misschien trekt hij zich vaak af. Dan kan het ook wat langer duren. Vraag het hem anders
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ik kan niet klaarkomen als mijn vriendin me aftrekt
pietjeneinstijn
11 26-05-2015 14:48
Seksualiteit help ik kan niet klaarkomen
marvin2405
5 26-02-2015 14:21
Seksualiteit Ik kan niet klaarkomen.
Stefen
17 03-08-2011 15:02
Seksualiteit M'n vriend kan niet klaarkomen
Madeleine1985
71 05-10-2006 11:18
Lichaam & Gezondheid niet klaarkomen
Hanne00
2 18-05-2003 18:25
Seksualiteit 14----->niet klaarkomen...
Zuperman
14 12-03-2002 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.