Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 12:55
xwouter
xwouter is offline
Hoi,

Wat vinden meiden van jongens met dikke buik?

Ik vroeg me dit af omdat een goede vriend van me zeg maar gerust dik is en ja...ik vind het zielig want hij zegt dat hij daardoor nooit een meisje kan krijgen terwijl hij er niets aan kan doen.
Ik denk hier namelijk anders over dan hem.

Hij is zo'n 1,80/1,85m lang
weegt zo'n 110/115 kg

Gr.
Wouter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 13:17
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ach, ik ben zelf 1m85 en rond de 100 kg. Om nou te stellen dat ik geen meisje kan krijgen? Nee.

Het schrikt de kortzichtige vrouwen af, en dat is alleen maar een voordeel voor mij.

Daarnaast...vrouwen zijn veel minder kieskeurig in het uiterlijk van een jongen, dan dat jongens over vrouwen zijn. Zaken als haar, kleding, postuur, etcetera vinden ze niet zo belangrijk - zolang je maar toonbaar bent aan haar vriendinnen. Veel belangrijker is het om als man charisma te hebben.


Ennuh...goed gereedschap hangt onder een afdakje
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:20
Verwijderd
tja mijn broertje is 1.86 en ook iets van de 100 kilo, maar echt dik niet, hij heeft t in de breedte, naar voren niet.

hij heeft veel aanzien en als ik soms zo meelees met msn of msm'jes dan lees ik vaak zat van andere meisjes ik mis je of ik hou van je zulke dingen, ik denk dat t wel mee valt dus met meisjes hem niet moeten, misschien moet die vriend van je iets stoerder uiterlijk aanmeten heeft bij hem wel geholpen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:30
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
mja zoals unex al zegt, meisjes hechten minder aandacht aan het uiterlijk van hun partner dan jongens...(wat zijn wij weer kortzichtig he)

ik ben zelf ook niet bepaald dun, 1.87 en 80 kilo ofzo...was vorig jaar 1.82 en 90 ofzo, maar dan nog...zeker niet dun. Dit zorgt er heus niet voor dat ik geen vriendin kan 'krijgen' ofzo...en idd, de mensen die er meteen op afknappen zijn gewoon kortzichtige mutsen. Mijn huidige vriendin vind t helemaal niet erg, terwijl ze zelf zown strak buikje en een mooi figuur heeft...

t heeft volgens mij idd te maken met je uitstraling, het moment waarop het me niet meer boeide was t moment dat ik opeens n stuk meer aandacht kreeg

oh en jongens zijn kortzichtig, maar dat wisten we al
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:45
twim
Avatar van twim
twim is offline
nou nou.
Ik ben 1.85 en ook net boven of net onder de 100.
Ligt eraan.

Maar om nu te zeggen ik kan geen meiden mee krijgen
Me ex waar het nu mee uit is was absoluut niet lelijk en ik weet zeker dat er veel mensjes jaloers zijn geweest.

En net wat unexplained zegt. meisjes gaan meer voor de uitstraling. Als jij onprettig kijkt zal er geen meisje op je af komen nee.
En als je iets aan je uiterlijk kan doen, dus als het niet aan medicijnen ligt, ga dan sporten ofzo.

Doe ik nu ook en dat gaat heel snel.

suc-6
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:58
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
k sluit me helemaal aan bij neophyte

maar wat me opvalt is dat wij jongens dan toch wel heel stom zijn als we zo erg op het uiterlijk letten...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:04
Verwijderd
Is pindakaas lekker of niet?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:04
Rioto
1.95 - 113 ..ongeveer Maargoed het ligt voornamelijk aan mezelf waarom ik nooit een vriendin heb
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:04
Studentje
Studentje is offline
Ik denk dat wat overgewicht bij de heren voor de meeste dames niet zo'n groot probleem zal zijn. Volgens mij wordt het bij een bierbuik wel een ander verhaal trouwens.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:05
Verwijderd
liever iets te dik en dat ie nogal een buik heeft, dan dat ie veel te mager is en totaal geen buikvet heeft..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:13
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
liever iets te dik en dat ie nogal een buik heeft, dan dat ie veel te mager is en totaal geen buikvet heeft..
Hier sluit ik me wel bij aan jah!

Zijn figuur boeit me eigenlijk niet zo! Ik heb een dikke vriend gehad en ik heb een keer een dunne vriend gehad..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Is pindakaas lekker of niet?
nee
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:17
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
dik tsja... maar mollig nee hoor dat boeit me nix, mijn ex was ook niet bepaald slan ofzo maar mij interesseerde dat helemaal niets, hij had uitstraling was lief en aardig en gek van mij, daar ging t om!

hij vond t zelf wel niet zo leuk soms maarja dat ligt dan aan hem, moet je minder eten of igg regelmatig eten en sporten!! als je gelukkig bent met jezelf kunnen anderen dat worden met of van jou!!!
xxx
margreet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nee
En een ander vindt misschien van wel.

Q.E.D.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
En een ander vindt misschien van wel.

Q.E.D.
blablub ik snap heus wel wat je bedoelde hoor miepie
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Ennuh...goed gereedschap hangt onder een afdakje
afdakje? dan heeft ie er nog niets aan als 't GOED gereedschap is
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
blablub ik snap heus wel wat je bedoelde hoor miepie
Blubba bla blub

*miepie verveelt zich op kantoor .. draait rondjes op stoel tot hij er duizelig vanaf valt*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
liever iets te dik en dat ie nogal een buik heeft, dan dat ie veel te mager is en totaal geen buikvet heeft..


maar toch ga ik wat aan die buik doen, 't is geen zicht
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2003, 14:33
miro
Avatar van miro
miro is offline
T zelfde als jongens met een dikke vinger.



boeie, tis maar net waar je op valt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
miro schreef:
T zelfde als jongens met een dikke vinger.



boeie, tis maar net waar je op valt
'n dikke vinger of 'n dikke 'vinger'?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:46
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
'n dikke vinger of 'n dikke 'vinger'?
whaha
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:09
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
Conclusie: meiden zeggen dat het ze niks uitmaakt, maar ik denk dat er nooit iemand in de disco op hem af zal stappen. De eerste indruk is toch altijd over het uiterlijk ...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Gimson of Gloin schreef:
Conclusie: meiden zeggen dat het ze niks uitmaakt, maar ik denk dat er nooit iemand in de disco op hem af zal stappen. De eerste indruk is toch altijd over het uiterlijk ...
Nou er zijn ook meiden die op mollige jongens vallen hoor!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:11
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
ah, als ik dit lees voel ik me heerlijk dun (1.80/87 kg)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:12
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Reptile schreef:
ah, als ik dit lees voel ik me heerlijk dun (1.80/87 kg)
ik ook

183/83kg

maar ik moest wel tien van de dokter afvallen :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 15:21
beestje
beestje is offline
nee hoor ik heb er geen problemen mee zolang het een beetje binnen proporties blijft zegmaar

mijn vriend is ook niet de magerste maar ik vind het wel goed zo, lekker warm
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:23
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik ook

183/83kg

maar ik moest wel tien van de dokter afvallen :/
ik niet , ik heb slechts een boel spiermassa, waardoor mijn gewicht een beetje hoog is en mijn BMI niet klopt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Reptile schreef:
ik niet , ik heb slechts een boel spiermassa, waardoor mijn gewicht een beetje hoog is en mijn BMI niet klopt
mja, spieren heb ik niet echt meer sinds ik gestopt ben met voetballen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:30
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
mja, spieren heb ik niet echt meer sinds ik gestopt ben met voetballen
moet je aan vechtsport gaan doen; als je'n goeie trainer hebt krijg je techniek, uitstraling (zo van: wie mij aanraakt sla ik doormidden, dat helpt echt op straat) EN spieren
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Reptile schreef:
moet je aan vechtsport gaan doen; als je'n goeie trainer hebt krijg je techniek, uitstraling (zo van: wie mij aanraakt sla ik doormidden, dat helpt echt op straat) EN spieren
neuh, ik denk dak terug ga voetballen en wat buikspieroef doen enzo, hopelijk helpt dat
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:32
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
neuh, ik denk dak terug ga voetballen en wat buikspieroef doen enzo, hopelijk helpt dat


(bijdeweg: /me houdt niet van voetbal dus voor mij is dat geen optie)

Sporten werkt echt; als ik de speklagen van mijn broer vergelijk met wat het was toen hij nog WEL sportte... (nu heeft hij echt een buik)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Reptile schreef:


(bijdeweg: /me houdt niet van voetbal dus voor mij is dat geen optie)

Sporten werkt echt; als ik de speklagen van mijn broer vergelijk met wat het was toen hij nog WEL sportte... (nu heeft hij echt een buik)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik persoonlijk vind een dikke buik om te smullen. Maar ik ben dan ook raar. Ik hou absoluut niet van zo'n plat/ingevallen buikje of een sixpack. Dan denk ik: 'Jongen, blijf weg uit die sportschool en eet eens een zak chips op de bank!' Maar veel meiden houden daar wel weer van... Misschien heeft je vriend een onzekere uitstraling en stoot dat meiden af? Of hij moet zelf eens de eerste stap zetten. Dik of niet, dat gaat vast wel lukken!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik persoonlijk vind een dikke buik om te smullen. Maar ik ben dan ook raar. Ik hou absoluut niet van zo'n plat/ingevallen buikje of een sixpack. Dan denk ik: 'Jongen, blijf weg uit die sportschool en eet eens een zak chips op de bank!'
jah precies
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:55
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Als je een goeie te pakken hebt hoef je zelfs als Obelix niets te vrezen, zo lang je maar lief voor dr bent.

Aan de andere kant: het oog wil altijd ook wat... Maar ik denk dat het wel vaker gaat zoals bij mij: hoe vaker je iemand ziet en beter leert kennen (en het innerlijk is dus dik in orde), hoe eerder en beter je de mooie dingen aan die persoon gaat zien, en dus: hoe mooier je hem/haar vindt.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
jah precies


Citaat:
Dminor schreef:

Aan de andere kant: het oog wil altijd ook wat...
Ja, en mijn oog wil een dikke buik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2003, 17:19
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ja, en mijn oog wil een dikke buik.
haha

dan ben ik niet jouw man

(/me heeft 6 blokjes lichtelijk doorschijnend, kwam ik net achter)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:42
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
hangt van de jongen af ntuurlijk. maar puur op uiterlijk vind ik alles ok zolang het nbtje vast blijft zitten, als alles hangt te wiebelen vinnik het maar nix.
bierbuikje = rrrrrrrrr
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:57
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
jah precies
Best lullig, je dikke-buik vriendje zal dan nooit bovenop kunnen liggen tijdens de sex, anders wordt je geplet met z'n 110 kilo..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:06
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het wel een beetje raar dat je meteen als kortzichtig wordt bestempeld als je een dikke man niet aantrekkelijk vindt. Kijk, ik vind het overdreven als je een eisenpakket hebt samengesteld waar een man aan moet voldoen, maar als je toevallig niet op iemand valt die dik is, om welke reden dan ook (of dat nu per se om z'n buikje is of gewoon om het totaalbeeld), dan is dat gewoon nu eenmaal zo. En misschien kun je diegene later wel aantrekkelijk gaan vinden, maar misschien ook niet.

Ik bedoel, het wordt altijd als een soort van incorrect gezien als je iemand die niet aan het schoonheidsbeeld voldoet niet aantrekkelijk vindt, maar dat is toch gewoon persoonlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Best lullig, je dikke-buik vriendje zal dan nooit bovenop kunnen liggen tijdens de sex, anders wordt je geplet met z'n 110 kilo..
nooit geprobeerd

Hij hoeft toch ook niet met z'n volle gewicht OP me te liggen, hij heeft toch ook wel armen enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:14
Mariebel
Mariebel is offline
Ik vind het persoonlijk niet echt aantrekkelijk, eerder afstotelijk. Maar ik val gewoon absoluut niet op dikke/mollige jongens. Er zijn ook meisjes die op dikke/mollige jongens vallen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:15
twim
Avatar van twim
twim is offline
Nou hier moi dan nog es ff.

De meeste vrouwen vallen op slank. niet alle maar de meeste.
Welke vrouw waar op valt is heel persoonlijk. En ik vind dat tegen niemand kan worden gezegd. jij bent kortzichtig omdat je op slanke mannen valt.

Das persoonlijk oftwel iedereen is anders en daar moet respect voor zijn.

Verder kun je als je wat dikker bent altijd iets van sport gaan doen. Als het aan medicijnen ligt en je kunt er echt niks aan doen. Helaas. maar verder kan iedereen er wat aan doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
xwouter schreef:
Hoi,

Wat vinden meiden van jongens met dikke buik?

Ik vroeg me dit af omdat een goede vriend van me zeg maar gerust dik is en ja...ik vind het zielig want hij zegt dat hij daardoor nooit een meisje kan krijgen terwijl hij er niets aan kan doen.
Ik denk hier namelijk anders over dan hem.

Hij is zo'n 1,80/1,85m lang
weegt zo'n 110/115 kg

Gr.
Wouter
Naar mate hij ouder wordt zal 't wel over gaan. De meiden van jouw leeftijd kijken toch meer naar een strak buikje, spieren etc etc. *En ja, ik weet dat er uitzonderingen zijn.* Oudere meiden kijken daar minder naar.

Citaat:
Best lullig, je dikke-buik vriendje zal dan nooit bovenop kunnen liggen tijdens de sex, anders wordt je geplet met z'n 110 kilo..
Valt reuze mee hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
hangt van de jongen af ntuurlijk. maar puur op uiterlijk vind ik alles ok zolang het nbtje vast blijft zitten, als alles hangt te wiebelen vinnik het maar nix.
bierbuikje = rrrrrrrrr
't begint losser en losser te komen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:24
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nooit geprobeerd

Hij hoeft toch ook niet met z'n volle gewicht OP me te liggen, hij heeft toch ook wel armen enzo.
Nee maar je bent flink zuur als je tóch geplet zou worden... Maar wat heb jij tegen magere jongens dan?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Het schrikt de kortzichtige vrouwen af, en dat is alleen maar een voordeel voor mij.
Dat is niet waar. Ik vind niet bepaald dat ik een kortzichtige vrouw ben, maar om de een of andere reden zijn de jongens die ik écht leuk vind allemaal slank tot dun. En tja, dat vind ik ook wel mooier, maar ik kies het er niet op uit of zo...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Nee maar je bent flink zuur als je tóch geplet zou worden...
nou jaaaah
Citaat:

Maar wat heb jij tegen magere jongens dan?
Ik heb absoluut nix tegen magere jongens, maar k vind mollig mooier.
Over smaak valt niet te twisten
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
haha

dan ben ik niet jouw man

(/me heeft 6 blokjes lichtelijk doorschijnend, kwam ik net achter)
Kijk, dat vind ik nou rrr
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:39
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Kijk, dat vind ik nou rrr
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie niet meer vol te houden (eetstoornis)
liek88
89 20-12-2006 13:41
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #20!
Quiana
488 13-04-2004 15:22
Liefde & Relatie Wat vinden jongens van meiden met een dikke buik?
Verwijderd
4 07-01-2003 10:06
ARTistiek [verhaal] Vergeven & Vergeten
Myz
42 09-08-2002 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.