Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2006, 19:18
Dennis15
Dennis15 is offline
Ik ben al paar weken tot over m'n oren verliefd op een meisje bij mij op school, ze is 1 jaar jonger dan mij. Ik denk constant aan haar en ze is zo knap !! Alleen ik heb nog zo weinig ervaring op het gebied van liefde, ik weet niet wat ik er nu mee aan moet Ik ben er niet zo handig in om iemand mee uit te vragen want ik schaam me er ook wel een beetje voor ofzo, komt waarschijnlijk omdat ik er geen ervaring in heb.

Wat kan ik doen, ik vind het echt een super leuk meisje. Ik kan wel aan haar msn-adres komen Tips graag voor iemand met weinig ervaring
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2006, 19:28
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Vraag d'r msn dan als je zegt dat dat kan. En verder moet je het zelf allemaal gaan uitproberen, dat is juist zo leuk
Ik vind het ook altijd wel lief als de jongen verlegen is. Probeer toch gewoon in contact met haar te komen en niet te snel denken het lukt niet omdat ik geen ervaring heb. Die ervaring komt wel als je het een paar keer hebt gedaan. Succes ermee.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 19:35
Dennis15
Dennis15 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 06-06-2006 @ 20:28 :
Vraag d'r msn dan als je zegt dat dat kan. En verder moet je het zelf allemaal gaan uitproberen, dat is juist zo leuk
Ik vind het ook altijd wel lief als de jongen verlegen is. Probeer toch gewoon in contact met haar te komen en niet te snel denken het lukt niet omdat ik geen ervaring heb. Die ervaring komt wel als je het een paar keer hebt gedaan. Succes ermee.
Dankje, ik denk toch dat ik haar maar moet toevoegen en dan proberen haar beter te leren kennen. Heb je verder nog tips zodat ik haar hart kan veroveren
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 19:56
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat: