Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2004, 19:43
Quickbeam
Quickbeam is offline
no problem, er zijn ook teveel serieuze mensen op een forum dus je weet nooit wanneer iemand het echt bedoeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2004, 22:39
Monroe
Avatar van Monroe
Monroe is offline
Utrecht.
__________________
Ík wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 10:22
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Nou ik ben dus afgelopen week naar Maastricht geweest toevallig (ben wel eerst een paar keer per ongeluk van Nederland afgevallen) en ik vond het niet bijzonder. Gewoon de usual truttige Nederlandse binnenstad (met misschien iets meer dure winkels). Leuk vond ik dat er zoveel bruggen waren (midden in de stad!). Ik heb een bruggen-fetish.

*nuttige post*
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 10:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan naar Amsterdam of Utrecht gaan, maar Amsterdam lijkt me echt helemaal niets en is bovendien ook nog een stuk verder reizen, dus daarom ga ik voor Utrecht Bovendien lijkt de studie me daar leuker (want daar zit een beetje verschil in)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:21
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Ik koos voor de plek die het dichtst bij zat, omdat ik wist dat de stad ook al prima was. Ik wilde ook liever thuis blijven wonen in het eerste jaar, dus keek ook naar reistijd.

Ik studeer trouwens in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ik heb gekozen voor de stad (groningen)
en deze opleiding heb ik gekozen, omdat een vriendin van mij die ook ging doen ik niet wist wat ik in godsnaam moest doen.
Nu is zij afgewezen en ik aangenomen...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:14
NN
NN is offline
Citaat:
*oma* schreef op 05-01-2005 @ 17:27 :
ik heb gekozen voor de stad (groningen)
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:18
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik ging voor de studie, en aangezien die alleen in Amsterdam zit, was de keus snel gemaakt. En het bevalt goed
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:01
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
het was groningen of leeuwarden voor mij. Groningen vind ik een erg gezellige stad waar ik me helemaal thuisvoel. Dus het werd Groningen. Nog geen moment spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 18:22
-::SyrinX-NL::-
-::SyrinX-NL::- is offline
Citaat:
Persoonlijk zou ik Maastricht afraden. Ik weet niet hoe mensen op het idee komen dat het hier gezellig is, maar ik kan het daar niet bepaald mee eens zijn. Ook zijn er niet bepaald veel voorzieningen hier. Het uitgaan is ook zeker niet erg bijzonder, tenzij je een economiebal bent, die vindt je in overvloed in de cafés hier. Volgens mij zit je hier wel best goed als je van trance/hardcore/of wat de verzamelnaam daarvoor is, maar iets anders is er niet echt te vinden, naast carnavalsmuziek. Bovendien gaat bijna elke tent veel te vroeg dicht.
Kortom: naar mijn idee is Maastricht op uitgaansgebied te eenzijdig en niet lang genoeg open. En als buitenlander is het volgens mij ook niet erg leuk hier, ik heb nergens meer racisme en discriminatie gezien dan in Maastricht, wat ook getuigt van het achterlopen op de rest van het land, waar ik me al aan geërgerd heb sinds ik hier ben komen wonen.
De mensen zijn hier conservatief.
Bovenstaand verhaaltje geldt natuurlijk (voornamelijk) voor Maastrichtenaren en andere Limburgers, en niet voor de studenten die hier komen.
hoezo generaliseren he
__________________
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 20:48
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
zit nu in Groningen, maar volgend jaar Zwolle, lijkt me wel leuke stad om te studeren!
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 20:58
Verwijderd
Voor de opleiding die ik wil (psychologie) heb je keuze.
Amsterdam, Tilburg, Groningen, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Enschede en Utrecht.

Maar.. ik wil ver weg. Maastricht leek me wel wat.

Ach.. wat zeur ik.. ik heb nog 2.5 jaar om te beslissen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:02
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Ik kon ook kiezen uit verschillende steden, maar ik heb de keuze gemaakt aan de hand van de opleiding. Waar ik nu studeer, kon ik meer kanten op dan wanneer ik in een andere plaats ben gaan studeren. Bovendien stond deze opleiding in deze plaats als beste bekend
__________________
Einde bericht.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 11:19
zeepkist
zeepkist is offline
Ik heb gekozen Amsterdam, wat ik een leukere stad vind dan Leeuwarden (ik kon tussen deze twee steden kiezen). Een kamer zoeken was moeilijk, maar dat had ik er wel voor over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Kiezen voor stad of studie?
Verwijderd
2 08-02-2017 21:31
Studeren Hulp met het kiezen van een (internationale) universiteit
Mit1mit2
26 06-06-2013 19:02
Studeren Communicatiewetenschappen, Bedrijfscommunicatie of toch beter Bedrijfswetenschappen?
Passionfruit
20 06-10-2007 18:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Verhalen & Gedichten Kies een boek voor de nieuwe bespreking!
Ieke
21 09-05-2003 10:02
ARTistiek [Verhaal] Een verhaal
Verwijderd
10 19-09-2002 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.