Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2011, 17:47
MrWhite5123
MrWhite5123 is offline
hej, ik zou eens willen weten,..
wat zijn zo de voordelen en nadelen van anale sex? zowel voorde man als voorde vrouw?
enook handige tips enzo zijn welkom
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 18:45
Verwijderd
Link. Google even voor je een topic opent
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 12:14
Verwijderd
Voor- en nadelen???

Eh. Als je het lekker vindt, is het lekker. Dat is een voordeel. Als je het niet lekker vindt, is het niet lekker. Dat is een nadeel.

Of wat bedoel je in hemelsnaam
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 16:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Een voordeel is dat je van anale seks niet zwanger wordt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:10
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Een voordeel is dat je van anale seks niet zwanger wordt.
GIGANTISCH voordeel
stel je voor... een kind krijgen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:51
likker
likker is offline
niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
van anale seks word je niet zwanger, en als je het allebei lekker vindt is dat een voordeel.

en nadeel is dat je anale seks NOOIT zonder condoom mag doen, omdat er uiteraard allemaal bacteriën in je endeldarm leven die je niet in je penis wil hebben. Ook Soa's worden makkelijker overgedragen via anale seks. Een ander nadeel is dat een anus geen "vocht" aanmaakt, dus je hebt voor anale seks altijd glijmiddel nodig.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 21:57
xxxanna
xxxanna is offline
Ik en mijn vriend willen het ook een keer proberen, maar ik kan nog maar net een vinger er in krijgen. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ook nog een tweede vinger en dus later zijn penis erin kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 00:21
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
oprekken
__________________
~ Sociaal economisch ingesteld, ik ben een ieders vriend!
~ Neem contact op via PM! En zie wat ik voor jou kan betekenen!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 11:35
Verwijderd
mss moet het meisje ineens poepen XD is een nadeel
voor deel is niet zwanger worden!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 19:15
anonymous01
anonymous01 is offline
je hebt er zo'n but-plug voor
waarmee je je anus voor de tijd zegmaar uitrekt.
Gewoon te koop bij cristine le duc of zo'n soort winkel..
Zelf nog nooit uit geprobeerd maar wel veel over gehoord.
succes!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 22:42
T.M.
T.M. is offline
Gewoon ontzettend, maar ontzettend botergeil zijn! Langzaam alles opbouwen die spanning, elkaar opgeilen totdat je bijna niet meer van alles kan afblijven.Dat alles lekker ontspant, en dan wordt alles vanzelf wel nat en wat speeksel doet wonderen....en voor de rest gewoon aanvoelen wat prettig is...
Maar ik denk dat de stemming voor zoiets wel belangrijk is... Ik zou het niet zomaar doen van hoppa, daar gaan we!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 16:05
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
Citaat:
Gewoon ontzettend, maar ontzettend botergeil zijn! Langzaam alles opbouwen die spanning, elkaar opgeilen totdat je bijna niet meer van alles kan afblijven.Dat alles lekker ontspant, en dan wordt alles vanzelf wel nat en wat speeksel doet wonderen....en voor de rest gewoon aanvoelen wat prettig is...
Maar ik denk dat de stemming voor zoiets wel belangrijk is... Ik zou het niet zomaar doen van hoppa, daar gaan we!
ja, lkkr in een keer paardjerijden is dus niet aan te raden
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 16:01
marina16
marina16 is offline
ik weet igg dat het goed pijnlijk is heb het dit weekeind voor t eerst gedaan
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 09:28
digibeet
digibeet is offline
beter laat dan nooit: gebruik VEEL glijmiddel, een beetje spuug staat garant voor een nare ervaring.
En over dat oprekken: niet doen.
"gewoon" goed ontspannen en vingeren dan gaat je anus vanzelf open.......
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 22:50
Gieltjuh
Avatar van Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Nog een kleine tip, na anaal, niet in je vagina! (en een nadeel kan zijn dat het een beetje ruikt)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 07:49
cheriff
Avatar van cheriff
cheriff is offline
En het is een graadje warmer
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 11:29
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
IK ben homo en heb hier vrij veel ervaring in XD
je kn niet zomaar een pik in je aars duwen dat lichaamsdeel is daar namelijk niet voor gemaakt. zoiezo moet je eerst ff uitgebreid naar de wc gaan.daarna moet je "spoelen" zoals dat heet. veel mensen doen dat door de douchekop er af te halen en met de slang wat water naar binnen te laten lopen en dit weer uit te "poepen/plassen hoe je het noemen wilt "dit doe je een aantal keer tot het water er helder uit komt.let op dat je niet te veel water naar binnen werkt want dan ben je bezig met een clisma en kun je nog wel even bezig zijn voor alles schoon is. verder kun je niet vandaag besluiten dat je morgen anaale sex wilt . je moet eerst zelf leren hoe en wat je fijn vind door met jezelf te spelen.zo leer je ook hoe ver je kunt gaan. door het warme water dat je gebruikt ontspant je anus en kun je wat mer hebben. verder is het een kwestie van oprekken. dit gebeurt niet in een dag pas naar regelmatig met jezelf spelen rek je op. gebruik een glijmiddel op waterbasis want olie is niet goed voor je darmen. het is moeilijk om naar 1 keer met jezelf spelen de conclusie te trekken o je het fijn vind of niet pas na regelmatig met jezelf spelen kun je die conclusie trekken. en zelfs dan wil het nog niet zeggen dat je het fijn vind om anaal genomen te worden. ik bijvoorbeeld vind het wel fijn om zelf bezig te gaan maar wil er egt geen pik in hebben dat vind ik gewoon niet lekker. eigelijk zou er eens een boek op de markt moeten komen over anaale sex want er zit best veel aan vast en dat kan mensen helpen om maanden zelfstudie te ontlopen.al dit voorwerk om het zo maar te noemen kun je wel als nadeel beschouwen.als voorbeel kan het heel lekker zijn. verder zul je een knop om moeten zetten en je anus niet alleen als poepgaatje maar ook als geslagtsdeel zien. verder als je een keer te ver of te ruig gaat en je maakt een wondje in je darm kanaal.... maak je niet ongerust dat is niet erg. wel moet je dan even rust nemen daar beneden. als je nog vragen hebt hoor ik het wel en anders succes..
gr
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 11:32
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
oja wat ik nog eve wil toevoegen is dat een man een soort G-spot in zijn achterste heeft. dit is zeg maar de prostaat die dan gestimuleert word. dit kan zelfs zo opwindend zijn dat het bij een man voor orgasme kan zorgen. verder kan de intensie van de orgasme van zowel de man als de vrouw erg vergroot worden als tijdens het klaarkomen de anus gestimuleert word.dit kun je wel eens testen door gewoon een vingertopje er in te steken. gr
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 23:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Condooms gebruiken zodat het allemaal schoon blijft, en voorzichtig proberen en altijd veel glijmiddel gebruiken.

Het spoelen dat hierboven staat genoemd is ontzettend slecht voor je darmen en dat raad ik ook af.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 08:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Whoo Yoo, een wondje in je darmkanaal is WEL erg. Je hebt dan kans dat er bacterien die in je darmen horen, je buikwand in komen en daar ontstekingen veroorzaken en dat is ongelooflijk pijnlijk en ook gevaarlijk. Dus inderdaad niet te wild doen, want een wondje kan een heleboel ellende veroorzaken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Anale sex zonder condoom
Ronaldox
18 14-02-2007 18:50
Seksualiteit Vaginaal -vs- Anaal
Midget
46 14-02-2007 17:44
Seksualiteit anaal > verbannen!
someone17
59 14-04-2005 18:56
Seksualiteit [Anaal] Over likken en schoonmaken...
Farmer_G
21 22-02-2004 17:12
Seksualiteit Anaal, weleens gedaan?
Verwijderd
74 31-10-2003 20:20
Seksualiteit vraagje aan de jongens! anale sex!??
hot girl!
41 08-03-2002 23:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.