Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2011, 00:11
indiebeebiej
indiebeebiej is offline
Oke, ik weet echt niet of ik het hier moet neerzetten maar ik heb echt hulp nodig met iets. Er is een jongen die ik een paar maanden geleden had ontmoet, allemaal superleuk enzo en onze gesprekken werden ook steeds leuker, want hoe meer we elkaar leerden kennen (via internet he!!) hoe meer we er achter kwamen dat we echt heel veel gemeen hadden, eigenlijk gewoon alles, van hobby's tot eetgewoonten.. Maar hij heeft al twee jaar een vriendin.. Hij ging op den duur ook dingen zeggen zoals dat ie later met me wou trouwen en daar hadden we ook hele gesprekken over, die opmerkingen kwamen ook vaak. Ik vond hem superleuk enzo, maar ik irriteerde me dood aan zijn vriendin, gewoon het feit dat zij er ook was. Ja ik weet zij was er eerder, maar hij had al eens tegen me gezegd dat hij vond dat ze een zeikwijf was en dat hij later sowieso niet verder met haar wou, ik kon daar gewoon niet tegen. We smsden ook heel veel en op den duur ging het ook over seks enzo.. maar hij smsde toen ook eens dat ik niks meer mocht smsen omdat zij bij hem was.. toen hebben we een soort van ruzie gekregen, nouja ik was boos op hem, hij niet op mij. Want ik voelde het net alsof hij altijd tegen me wou praten behalve als zij er was. Maar laatst zei hij ook dat die sjans had met een meisje van de camping, toen voelde ik me super in de steek gelaten door hem, want hij praatte gewoon met andere meisjes terwijl hij een x tegen mij zei dat hij zich gebruikt zou voelen als ik met meer jongens praatte.. en hij stuurde mij ongeveer een week geleden een printscreen omdat hij iets wou laten zien van msn, toen zag ik 5 gesprekken staan met andere meisjes en hier maakte ik een opmerking over.. toen zei die dat ik niet moest denken dat hij met alle meisjes van de wereld praatte ect. maar ik voel me daar nog kut over enzo dat hij dat wel doet en ben bang nu nogsteeds. Maar wat moet ik nou doen? Sorry het is zo'n vaag verhaal, maar ik word gewoon chagarijnig als ik niet met hem kan praten, ik word misselijk als hij het over zijn vriendin heeft, of zegt dat hij naar haar toe gaat enzo, ik weet het echt niet meer..
Oh en dat over seks, hebben we het nog wel is over.. klinkt stom maar gewoon dan mastruberen we allebei en vertellen het elkaar dan en hij zegt dan ook dingen wat hij dan in het echt bij me zou willen doen, vandaar dat dat het nog wat erger maakt. Help me please wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2011, 00:25
Verwijderd
Ja, die vent is echt een hele betrouwbare partner. Moet je vooral achteraan gaan.

Waar is je trots, en je zelfrespect
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 00:30
indiebeebiej
indiebeebiej is offline
Eigenlijk als ik me in zijn vriendin zou verplaatsen is het best stom, zou ik ook niet leuk vinden als hij met andere meisjes zou praten en vooral niet over seks enzo. Maar hij is zo leuk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 07:30
Verwijderd
En stel jij bent zijn vriendin, hoe zou jij je dan voelen als hij met anderen meisjes over seks smst? Vergeet hem. En omdat hij een vriendin heeft en het gewoon een zak is
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 08:00
Verwijderd
Citaat:
En stel jij bent zijn vriendin, hoe zou jij je dan voelen als hij met anderen meisjes over seks smst? Vergeet hem. En omdat hij een vriendin heeft en het gewoon een zak is
Inderdaad. En aangezien hij al een vriendin heeft, en jij je steeds meer aan hem gaat hechten kan je het beste gewoon het contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 08:37
Verwijderd
Jezus. Lees je eigen verhaal eens en kom dan alsjeblieft tot de enige mogelijke conclusie.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 09:16
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Citaat:
Jezus. Lees je eigen verhaal eens en kom dan alsjeblieft tot de enige mogelijke conclusie.
Klaar???

Citaat:
En stel jij bent zijn vriendin, hoe zou jij je dan voelen als hij met anderen meisjes over seks smst? Vergeet hem. En omdat hij een vriendin heeft en het gewoon een zak is
Klaar!!! (tenzij jij zijn 'zeikwijf met wie hij toch al niet verder wil' zou willen zijn, vooral doen)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 11:10
Verwijderd
Je moet niet zo'n bitch zijn en de jongen met rust laten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Hulp nodig Met Stem vervormer !
Jo_Do
2 04-05-2013 19:06
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Psychologie het grote autisme topic
Verwijderd
153 04-10-2010 06:05
Liefde & Relatie Vreselijk soap drama... maar dan echt
Mats
37 03-04-2006 00:29
Liefde & Relatie irritaties
Mish
13 26-04-2004 21:15
Liefde & Relatie Wie wil mij helpen, alsjeblieft?
kafka
3 15-05-2002 10:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.