Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 14:48
Verwijderd
Haay,

Ik ben het weekend wezen stappen en daarna met een jonge mee naar zijn huis gegaan, maar omdat ik ongesteld was en toch wilde neuken heeft hij mij anaal geneukt (1e keer) en hij is in mij gekomen.

Omdat we dronken waren zijn we direct na het neuken in slaap gevallen en heb ik zijn zaad er dus niet uitgehaald.

Nu heb ik op internet gezocht maar kan niet vinden, maar is het gevaarlijk als er zaad in je kont blijft zitten? Als er zaad in je poes blijft zitten kun je natuurlijk een blaasontsteking krijgen, maar bij anaal ook?

Alvast bedankt!

X
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 15:05
Verwijderd
Ik zou me grotere zorgen maken om SOA's, aangezien je onveilige anale seks hebt gehad. Zou meteen een afspraak maken bij de huisarts of de GGD.

Als dit verhaal echt is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 15:48
Verwijderd
Hoe the fuck wil je dat zaad weer weghalen dan?
Doe een SOA test, zoals Stefanootje zegt.


Citaat:

Als dit verhaal echt is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 16:01
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Hoe the fuck wil je dat zaad weer weghalen dan?
Euhh.. Gewoon naar de wc gaan? Volgens mij heb ik ook wel es een nachtje geslapen met een kontje vol zaad. En ik leef nog steeds en ben SOA-vrij, dus ja.. Het is niet per definitie een ramp, maar kan me ook niet voorstellen dat het heel goed voor je is

Wat de eerdere respondenten al zeiden: doe een SOA test, dan ben je zeker dat het goed is.. Let hierbij wel op dat ook een SOA test pas 100% uitsluitsel geeft 3 maanden na het laatste onveilige seksuele contact.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 17:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Waarschijnlijk wordt het gewoon afgebroken of het komt er uit bij een grote bah. Ik weet niet hoe goed je die jongen kent maar mss is het een idee om hem ook te vragen om een SOA-test te doen. En dan nog 2 gratis tips: probeer iets minder "makkelijk" te zijn als je (teveel) hebt gedronken (dus gewoon nee zeggen) of laat hem in ieder geval een condoom gebruiken.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wordt het gewoon afgebroken of het komt er uit bij een grote bah.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 21:06
Verwijderd
als je anaal neukt zal het wel gewoon afgebroken worden of komt het eruit terwijl je eens naar de wc moet.
en misschien is er ook gewoon een deel uitgelopen toen je sliep.
maar ik zou inderdaad wel een soa test laten doen aangezien het onveilig was.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 10:58
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Ik zou me grotere zorgen maken om SOA's, aangezien je onveilige anale seks hebt gehad. Zou meteen een afspraak maken bij de huisarts of de GGD.

Als dit verhaal echt is natuurlijk.
Zeker laten testen ja. Maar naast een SOA kan het verder geen kwaad.

Let er wel op dat *meteen* op een SOA laten testen geen zin heeft. Het duurt een week of twee nadat je onveilige seks hebt gehad voordat ze SOA's kunnen vinden in een test. Voor sommige SOA's duurt dat zelfs 3 maanden. Dus laat je in ieder geval over 3 maanden testen, als je geen klachten hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2013, 22:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als er zaad in je poes blijft zitten kun je natuurlijk een blaasontsteking krijgen, maar bij anaal ook?
Citaat:
Hoe the fuck wil je dat zaad weer weghalen dan?
Citaat:
Waarschijnlijk wordt het gewoon afgebroken of het komt er uit bij een grote bah.


Wat een goed topic weer.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wordt het gewoon afgebroken of het komt er uit bij een grote bah.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2013, 19:25
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
als je anaal neukt zal het wel gewoon afgebroken worden of komt het eruit terwijl je eens naar de wc moet.
en misschien is er ook gewoon een deel uitgelopen toen je sliep.
maar ik zou inderdaad wel een soa test laten doen aangezien het onveilig was.
Offtopic: Als dit zo is moet je uitkijken dan niet uitkijken dat het weer via het andere gaatje erin gaat?
Ontopic: Zoals iedereen hier zegt, natuurlijk een SOA-test gaan doen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 00:02
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Offtopic: Als dit zo is moet je uitkijken dan niet uitkijken dat het weer via het andere gaatje erin gaat?
Loopt er sowieso niet zomaar uit.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 18:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je kunt natuurlijk geen blaasontsteking krijgen van anaal neuken. De darmen en de blaas zijn twee verschillende organen die niet met elkaar in contact staan. Waar je wel voor moet uitkijken is dat de jongen niet met zijn piemel direct van jouw anus in je vagina gaat zonder van condoom te wisselen of zijn piemel schoon te maken, dat geeft wel een kans op blaasontsteking.

Als jij niet gespoeld hebt voor de anale seks loopt hij wel een kleine kans op een urineweginfectie als er veel ontlasting in je endeldarm zat en hij niet zijn piemel direct na de penetratie heeft schoongemaakt. Mannen zijn er echter wat minder vatbaar voor dan vrouwen.

Onbeschermde anale seks is verder net zo onveilig als onbeschermde vaginale seks (zowel voor de ontvanger als degene die neukt), zelfs al zou hij niet in je zijn klaargekomen; met als uitzondering dat je er niet zwanger van kunt worden. Sperma in je endeldarm an sich kan geen kwaad, zo lang de jongen geen SOA heeft.

Als je niet zeker bent van elkaars SOA-status is het wel verstandig om jezelf te laten testen, of je nu anale, orale of vaginale seks hebt!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 18:19
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Loopt er sowieso niet zomaar uit.
Laat ik het anders stellen.
Stel er blijft want aan de ''De rand' haken () en het geraakt in je onderbroek is het dan niet mogelijk door glibber gedoe dat het in het voorste gaatje terecht komt?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2013, 18:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zeker laten testen ja. Maar naast een SOA kan het verder geen kwaad.

Let er wel op dat *meteen* op een SOA laten testen geen zin heeft. Het duurt een week of twee nadat je onveilige seks hebt gehad voordat ze SOA's kunnen vinden in een test. Voor sommige SOA's duurt dat zelfs 3 maanden. Dus laat je in ieder geval over 3 maanden testen, als je geen klachten hebt.
Sommige SOA zijn echter nu al zichtbaar met een test, dus het kan wellicht geen kwaad om nu al te testen, om eventuele klachten voor te zijn, en dan over 3 maanden nogmaals. Als je veel wisselende partners hebt dan is het niet onverstandig om je regelmatig te testen, los van de veiligheid van je contacten (veel oraal contact verloopt bijvoorbeeld onveilig, en hierbij kun je toch het één en ander bij oplopen).

Als je vermoedt dat je sekspartner HIV heeft is het sowieso zaak om direct actie te ondernemen en naar de SEH of GGD te gaan voor een PEP-kuur (zo snel mogelijk na het contact).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 15:15
Verwijderd
Bedankt voor alle tips!

@bloodyb, ja wel meer meisjes zijn makkelijk met drank op haha! Was met een vriendin erbij en hadden ook nog een weddenschap lopen hahaha
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 15:17
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Ik vind je aardig sletterig voor een 15/ net 16-jarige #Mijnmening
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 15:25
Verwijderd
hahaha dus
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 16:09
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
En die reactie maakt het alleen maar erger... Yoloh**r...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 16:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zullen we het even ontopic houden? Wat jullie van elkaar vinden bespreken jullie maar via pm
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2013, 18:01
Verwijderd
Iedereen moet toch zelf doen wat ie fijn vindt
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 10:40
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
En die reactie maakt het alleen maar erger... Yoloh**r...
Zegt degene die hashtags gebruikt, faalpik

OT: Ik zou wat voorzichtiger aan doen met vreemde mensen, maar dat is mijn mening en ik twijfel of je er naar gaat luisteren
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 11:22
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Was met een vriendin erbij en hadden ook nog een weddenschap lopen hahaha
Wie t eerst een pik in dr kontje had?

Citaat:
Iedereen moet toch zelf doen wat ie fijn vindt
Ja klopt wel, zo lang je het veilig doet en society niet opzadelt met onnodige aidskosten.

Citaat:
Zegt degene die hashtags gebruikt, faalpik
Precies dit inderdaad
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 11:36
Verwijderd
TS, als je van plan bent om dit soort dingen te doen, waarom verdiep je je dan niet van tevoren een beetje in dingen als risico's? Het gaat niet om een beetje pijn of geld hè, het gaat om je gezondheid. Zorg er gewoon voor dat je dit soort vragen niet achteraf op een forum hoeft te stellen, maar denk erover na vóór je eraan begint.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 13:39
Verwijderd
Volgende keer nadenken voordat je iets doet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 21:15
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Wie t eerst een pik in dr kontje had?
Bwuh, daar had ik d'r ook wel bij willen helpen hoor..

OT: wat Etmakas zegt, verdiep je in dingen voor je eraan begint. En doe het 't liefst gewoon veilig natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 22:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
als het je niet boeit of je door een vreemde anaal genomen wordt dan overleef je die blaasontsteking ook wel.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 01:49
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
als het je niet boeit of je door een vreemde anaal genomen wordt dan overleef je die blaasontsteking ook wel.
Precies dat.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
als het je niet boeit of je door een vreemde anaal genomen wordt dan overleef je die blaasontsteking ook wel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:22
Verwijderd
Ok
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
als het je niet boeit of je door een vreemde anaal genomen wordt dan overleef je die blaasontsteking ook wel.
Dit vind ik nogal kort door de bocht. Als je begon over 'als het je niet boeit of je condooms gebruikt' kon ik er nog inkomen, maar dit klinkt onterecht afstraffend. Wat heeft 't soort seks dat zij heeft te maken met of ze een goede gezondheid verdient?

Verder wat Etmakas zegt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 05:58
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wordt het gewoon afgebroken of het komt er uit bij een grote bah. .
nogsteeds een waard
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 18:40
Verwijderd
Ja, maar ja, jij bent twaalf.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 22:09
Sander =D
Sander =D is offline
En na dit topic gelezen te hebben, ga ik lekker slapen.. ^^
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 22:36
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ja, maar ja, jij bent twaalf.
Wat een geweldig argument.. laat dat kind toch
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 20:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dit vind ik nogal kort door de bocht. Als je begon over 'als het je niet boeit of je condooms gebruikt' kon ik er nog inkomen, maar dit klinkt onterecht afstraffend. Wat heeft 't soort seks dat zij heeft te maken met of ze een goede gezondheid verdient?

Verder wat Etmakas zegt.
Ochnee sorry absoluut niet straffend, ik wil helemaal niet dat jij of de TS denkt dat ik mijzelf zie als moreel voorbeeld in deze kwestie.

ik zou alleen zelf in soortgelijke situaties (en de reden waarom ik nooit een moreel voorbeeld in de kwestie zal zijn) beseffen dat ik op het eerste moment al koos voor de "schijt eraan" optie, het resultaat is dan dat ik op het eerste moment (te kiezen om met een vreemde seks te hebben doel ik op, ik ben dol op anaal zal je me niet over horen hoor) al heb gekozen om sowieso niet veel later mijzelf te laten onderwerpen aan een onderzoek bij de GP, en eventuele verdere vragen kunnen dan ook gesteld worden.

Dat is waar mijn "als je oud genoeg ben om te naaien met een wildvreemde ben je oud genoeg dat ook zelf te bedenken" reactie vandaan kwam.

wat me dan opvalt is dat jij dat niet als zodanig herkent.
en nog opvallender is dat je etma volgt aangezien die wel vollop belerend aan de slag gaat, kijk ik heb me de risicos ook nooit van te voren bedacht gewoon dom geluk gehad in mijn geval, mij boeit dat niet, is dat dom ja, maar ach dom doen is soms zo leuk en mensen die je wel hebt leren kennen kunnen ook liegen, en dan kan je wel dwangmatig altijd aandringen op een gezamelijke test sureeee... maar doe je dat ook.

overigens "verdient" niemand een goede gezondheid (of voor de vorm iedereen maar hoe diep wil je in die discussie ), de staat van een gezondheid is gewoon een bepaald gegeven waar je of wel of geen verbetering of verslechtering in kan krijgen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 04-06-2013 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 20:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ja, maar ja, jij bent twaalf.
ik vind het ook een prima citaat; zit je tampon scheef?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
ik vind het ook een prima citaat; zit je tampon scheef?
Ik ben hier niet degene die gepikeerd reageert, anders. Verder geef je ook geen antwoord op mijn vraag. Waarom stel je 'seks met vreemden' gelijk aan 'ziektes krijgen'? De grootste risicofactor is dat ze geen condooms gebruikten, niet dat ze hem niet kende.

Dat je de consequenties van je gedrag moet aanvaarden lijkt me logisch, maar dan moet je wel de juiste consequenties aan de juiste fouten koppelen, he.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 20:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik ben hier niet degene die gepikeerd reageert, anders. Verder geef je ook geen antwoord op mijn vraag. Waarom stel je 'seks met vreemden' gelijk aan 'ziektes krijgen'? De grootste risicofactor is dat ze geen condooms gebruikten, niet dat ze hem niet kende.
Niet gelijk, die mogelijkheid bestaat en dat is waar de ts zich toch zorgen over schijnt te maken (ik heb seks gehad en er kan iets aan de hand zijn)

op persoonlijk vlak ben ik daar eigenlijk bijna belachelijk risicovol in, ik ben niet zo van de one night stands alleen maar het begin van sommige vaste partnerschappen waren nou niet echt berekend, je opmerking over condooms sla ik over omdat ik geen moreel voorbeeld ben, ik heb ze wel hoor zeker, maar als ik de feiten erop na sla heb ik er vaker geen dan wel gebruik van gemaakt in zulke situaties waarom zou ik de TS dat adviseren als ik er zelf niet eens achter sta.

Ik vind het veel belangrijker dat de TS beseft dat het aan jezelf als mens is om risicos af te wegen en de mogelijke gevolgen te aanvaarden.

bovendien valt dat in dezelfde denktrant, je bent kennelijk groot genoeg om de keuze te maken seks te hebben (of dat een vreemd of bekende is maakt weinig uit maar mensen die ik ken (relationeel) vertrouw ik niet zomaar en ik hoop dat ze eerlijk zijn en me informeren over risicos, wat wellicht een foute aanname is) dan ben je dus ook groot genoeg om over condooms of de gevolgen van het zonder condoom neuken te denken.
bovendien heb ik geen grenzenloos vertrouwen in condooms maar ze zijn goed genoeg om je punt te staven, het is een prima advies gebruik een condoom, maar ik vind het advies denk over je keuze beter.

ik bedoel je vaste partner van 2 jaar kan ook buiten de pot piesen maar vrij je daarom elke keer weer met condoom?, nee niet echt, een vreemde, mja iets logischer om het risico niet te nemen.

De keuze hoeft van mij niet verantwoordelijk te zijn, als je maar voor jezelf weet wat dat inhoudt.

met de instelling jasje eromheen en komt het wel goed loop je dan alsnog tegen de lamp in andere kwesties die dezelfde denkprocessen vereisen.

kortom de wat voor seks en de met wie zijn niet belangrijk. de wat voor seks werd door de TS zelf aangegeven evenals de met wie, ze waren simpelweg een constatering.

Citaat:
Dat je de consequenties van je gedrag moet aanvaarden lijkt me logisch, maar dan moet je wel de juiste consequenties aan de juiste fouten koppelen, he.
Ik ben het dus niet met je eens dat dat een fout is, of dat er uberhaupt een fout is, shit happens.

Hey baby, I got condoms you know...
nah...
alright...

er zijn geen fouten, alleen maar keuzes.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 04-06-2013 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 07:03
Verwijderd
Citaat:
als het je niet boeit of je door een vreemde anaal genomen wordt dan overleef je die blaasontsteking ook wel.
Oh dus homoseksuelen mogen geen one night stands hebben? Fijn om te weten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 15:54
Verwijderd
Tering wat een moraalridders hier Een meisje van 16 heeft in een dronken bui onveilige seks. Nounou, poepoe, schokkend hoor
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Oh dus homoseksuelen mogen geen one night stands hebben? Fijn om te weten.
Dat zegt hij toch niet. Hij zegt dat als je het zonder een condoom met een compleet vreemde doet, waar je dus SOA's van krijgen kan, dat hij het raar vindt dat je dan bang bent voor een blaasontsteking, niet voor de SOA's.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 06:40
Verwijderd
Heb je de rest van zijn reacties gelezen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2013, 14:52
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Heb je de rest van zijn reacties gelezen?
Citaat:
Ja, maar ja, jij bent twaalf.
In de trend van deze discussie.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
In de trend van deze discussie.
Bedoel je nu "in de trant van"?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ja, jij bent twaalf.
daarom reageer ik meestal ook hartstikke offtopic

ik doe mn best om te helpen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Wat een geweldig argument.. laat dat kind toch
bro's on my side.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ja, jij bent twaalf.
en ja ik ben twaalf.

jij bent 26 -.-

dat was moeilijk aangezien het helemaal onder onze nicknames stond.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:55
Verwijderd
Citaat:
ik vind het ook een prima citaat; zit je tampon scheef?
hoe komen jullie erop whahahah xD
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 17:21
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Citaat:
Loopt er sowieso niet zomaar uit.
hey jij bent die gast die te arm is om tissues te kopen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit meiden die jongens anaal neuken
GezelligeBas
51 08-10-2016 23:40
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 13:44
Seksualiteit dingen om uit te proberen tijdens de sex?
meissiexx
94 12-01-2006 10:50
Liefde & Relatie Probleem !
BoB
7 13-03-2003 12:34
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.