Oud 06-06-2019, 10:11
Antoinette95
Antoinette95 is offline
Hoi hoi,

Laat ik als eerst beginnen met het feit dat ik bijna nooit alcohol drink.

Afgelopen vrijdag was ik bij vrienden en dat was gezellig, heel erg gezellig. Ik heb kortom te diep in het glaasje gekeken. Wat heb ik gedronken?

2 bier
4 bacardi razz met sinas
2 shotjes malibu
1 shotje jägermeister
1 shotje likeur 43

Ik was behoor ver heen, maar kan mij alles nog goed herinneren. Ben ook gewoon naar huis gelopen, heb vreselijk slecht geslapen. Volgende dag wat hoofdpijn.

Ik ben niet out geweest, heb niet overgegeven.

Echter voel ik mij nu bijna een week verder, heel raar in mijn hoofd. Alsof ik niet alles besef/meemaak, in een roes leef. 1 á 2 dagen vind ik normaal, maar nu nog steeds? Ik begin het zodanig eng te vinden dat ik morgen een afspraak bij de huisarts heb staan. Ik wil gewoon weer mijzelf voelen. Ik ben nog liever een week flink aan de schijt dan dat ik mij zo gek in mijn hoofd voel. Ik was gisteren aan het werk en kreeg een kanker patiënt aan de kassa en ik dacht meteen; straks heb ik een tumor in mijn hoofd en .... (ik weet dat zoiets niet mag denken)

Ik weet wel dat ik nooit meer zoveel ga drinken.

Maar iemand die mij een beetje gerust kan stellen? Ik begin het eng te vinden..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2019, 10:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan. Die weet het het beste
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2019, 14:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Was je direct na het drinken al zo raar in je hoofd, of is dat deze week pas begonnen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2019, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan. Die weet het het beste
Nou, wanneer de huisarts in kwestie BMI niet de kop indrukt, heb ik daar zo mijn twijfels bij.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2019, 19:01
Verwijderd
Weet je zeker dat je alleen alcohol hebt gehad en geen drugs?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2019, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Weet je zeker dat je alleen alcohol hebt gehad en geen drugs?
Inderdaad, het zou best kunnen dat iemand iets ergens in heeft gegooid. Even naar de huisarts dus.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 16:49
Antoinette95
Antoinette95 is offline
Citaat:
Ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan. Die weet het het beste
Ik ben vrijdag naar de huisarts geweest en die heeft mijn bloeddruk opgemeten en die was goed. A.s. woensdag moet ik bloedprikken.
Vanmiddag nog naar de HAP geweest, die kon ook niks vinden. Ook mijn urine was gewoon schoon. Volgens de HAP had ik wel verhoging (37,4)
Ik moet heel erg rustig blijven en het 'loslaten' want ze wist zeker dat het goed zou komen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 16:50
Antoinette95
Antoinette95 is offline
Citaat:
Was je direct na het drinken al zo raar in je hoofd, of is dat deze week pas begonnen?
Dit is echt na het drinken pas begonnen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 17:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
37.4 is geen verhoging, dat is het pas hoger dan 37.5. Boven de 38 graden heb je koorts.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 09-06-2019 om 18:39. Reden: Typo
Met citaat reageren
Oud 09-06-2019, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Weet je zeker dat je alleen alcohol hebt gehad en geen drugs?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2019, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt na het drinken pas begonnen.
Daarom juist. Geef is antwoord op de vraag van Vera.

Denk je dat er een kans is dat iemand iets in je drankje heeft gegooid?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 09:04
Verwijderd
Citaat:
37.4 is geen verhoging, dat is het pas hoger dan 37.5. Boven de 38 graden heb je koorts.
Mij is verteld dat >38.5 pas als koorts geldt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 18:39
Antoinette95
Antoinette95 is offline
Citaat:
Daarom juist. Geef is antwoord op de vraag van Vera.

Denk je dat er een kans is dat iemand iets in je drankje heeft gegooid?
Calm down.
Maar om de vraag te beantwoorden, nee ik denk niet dat iemand zoiets doet. Zo zijn ze niet, maar je weet het nooit.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 18:39
Antoinette95
Antoinette95 is offline
Citaat:
37.4 is geen verhoging, dat is het pas hoger dan 37.5. Boven de 38 graden heb je koorts.
Ik denk dat een arts het beter weet dan jij.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 18:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik denk dat een arts het beter weet dan jij.
Maar Daantje's antwoord is correct.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2019, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Calm down.
Maar om de vraag te beantwoorden, nee ik denk niet dat iemand zoiets doet. Zo zijn ze niet, maar je weet het nooit.
Nee, en ze letten ook niet op dat je je niet helemaal naar de getver zuipt. Je vrienden zijn echt helemaal top.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2019, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Calm down.
Maar om de vraag te beantwoorden, nee ik denk niet dat iemand zoiets doet. Zo zijn ze niet, maar je weet het nooit.
Reken maar dat mensen zo zijn
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat een arts het beter weet dan jij.
Ik begrijp je antwoord. Daarom heb ik even gegoogeld, en dit vond ik:


"Onder koorts verstaan we een stijging van de lichaamstemperatuur boven de 38 graden Celsius. Normaal is de lichaamstemperatuur tussen de 36,5 en 37,5 graden Celsius. Bij een temperatuur tussen de 37,5 en 38 graden Celsius spreken we van verhoging." (van startpagina, niet altijd betrouwbaar, dus ik googelde ff verder)

"Wanneer de temperatuur verhoogt naar 38 graden Celsius of hoger, spreken we van koorts. " (van DokterDokter)

"U heeft koorts als de temperatuur van uw lichaam hoger is dan 38 graden." (van thuisarts)

Onze lichaamstemperatuur schommelt tussen 36,5 en 37,5 graden. Bij ziekte kan de temperatuur stijgen. Een dergelijke temperatuursstijging noemen we koorts of verhoging. Koorts is een normale reactie van het lichaam op virussen en bacteriën die een infectie hebben veroorzaakt. Het lichaam kan binnengedrongen virussen en bacteriën beter bestrijden bij een hogere lichaamstemperatuur. Bij een temperatuur tot 39,5 graad kun je daarom het beste gewoon uitzieken. Zodra het lichaam de ziekte de baas is, daalt de lichaamstemperatuur vanzelf weer. Het is wel belangrijk dat je bij verhoging voldoende drinkt. Kinderen krijgen vaker en makkelijker koorts dan volwassenen. (van de alphega-apotheek)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 12:01
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Verschillende soorten alcohol door elkaar heen drinken gaat altijd mis. Hou het een avondje alleen bij bier.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2019, 01:50
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Hoi hoi,

Laat ik als eerst beginnen met het feit dat ik bijna nooit alcohol drink.

Afgelopen vrijdag was ik bij vrienden en dat was gezellig, heel erg gezellig. Ik heb kortom te diep in het glaasje gekeken. Wat heb ik gedronken?

2 bier
4 bacardi razz met sinas
2 shotjes malibu
1 shotje jägermeister
1 shotje likeur 43

Ik was behoor ver heen, maar kan mij alles nog goed herinneren. Ben ook gewoon naar huis gelopen, heb vreselijk slecht geslapen. Volgende dag wat hoofdpijn.

Ik ben niet out geweest, heb niet overgegeven.

Echter voel ik mij nu bijna een week verder, heel raar in mijn hoofd. Alsof ik niet alles besef/meemaak, in een roes leef. 1 á 2 dagen vind ik normaal, maar nu nog steeds? Ik begin het zodanig eng te vinden dat ik morgen een afspraak bij de huisarts heb staan. Ik wil gewoon weer mijzelf voelen. Ik ben nog liever een week flink aan de schijt dan dat ik mij zo gek in mijn hoofd voel. Ik was gisteren aan het werk en kreeg een kanker patiënt aan de kassa en ik dacht meteen; straks heb ik een tumor in mijn hoofd en .... (ik weet dat zoiets niet mag denken)

Ik weet wel dat ik nooit meer zoveel ga drinken.

Maar iemand die mij een beetje gerust kan stellen? Ik begin het eng te vinden..
Ik heb het ook een paar keer gehad, zonder alcohol overigens of iets anders. Het is inderdaad een super naar gevoel, alsof je in een glazen stolp zit, als dat tenminste herkenbaar is? Ik koos ervoor om dan extra goed te rusten, op tijd slapen en voldoende. Zo duurde het nooit heel lang, en was het meestal na een paar dagen wel over. Paar keer gehad in mijn leven. Het kan eventueel ook een vorm zijn van Dissociatie. Dat lijkt echter wel weer een stapje verder
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"

Laatst gewijzigd op 03-10-2019 om 02:04.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid
saschaaah
4 25-07-2015 00:03
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 09:48
Psychologie eenzaam maar dan in me hoofd
joes
16 02-11-2005 21:30
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Liefde in F Majeur
Tovenaar
9 13-03-2005 20:15
Psychologie mijn hoofd zit vol
eeh...?
16 31-01-2003 23:14
Lichaam & Gezondheid schommelstoel gevoel in mijn hoofd
gothicje
4 04-01-2003 13:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.