Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 21:43
de Koe!
Avatar van de Koe!
de Koe! is offline
Ik moet eind juni een fotoreeks maken voor een ingangsexamen Grafiek & Illustratie, maar ik heb totaal geen ervaring met fotografie en ik ben er ook niet bepaald goed in. Ik ben dus alvast eens de stad ingetrokken en heb een aantal foto's genomen, gewoon om te testen. Deze foto's zijn dus niet bedoeld voor mijn toelatingsexamen. Ik zou gewoon graag wat kritiek krijgen, liefst met tips hoe het dan wél moet Dus alsjeblieft niet gewoon "dit is bagger". Als het slecht is, wil ik ook weten waarom!









Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 21:57
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
kewl alleen die onderste niet echt... het is net of daar een stuk van de foto is "weggeknipt" . en die duiven...het is wat leeg: misschien beter als je gewoon inzoomt op die duiven en minder op alles daaromheen
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:00
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
foto 1: ehm.. centrering
foto 2: al vaak gezien, maar is best mooi
foto 3: te registrerend
foto 4: geen idee wat ik daarover moet zeggen
foto 5: afgrijselijk, weg ermee, nuuuu

ik moet zeggen bij dit soort foto's, het is nooit helemaal jouw foto want je laat bijna alleen maar werk van iemand anders zien. snap je?

maar mooi contrast hier en daar.. het was zeker ideaal weer buiten of niet?
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:10
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
dat zwartwit geeft het trouwens wel een mooi sfeertje
__________________