Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 10:54
geheimpje
geheimpje is offline
Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst seks gehad.
Het wilde niet in 1 keer lukken maar we hebben door geprobeerd tot het lukte. Ik lag onderop..

Mijn vraag is eigenlijk: Wat is nou de prettigste houding om als meisje te liggen als je nog niet echt vaak seks hebt gehad?
Ik heb best moeite met ontspannen.

Sowieso vind ik het nu nog fijner om onder te liggen, maar hoe kan ik dat het beste doen? Bijvoorbeeld mijn benen om zijn lijf heen of juist niet? De eerste keer deed ik dat wel op zijn advies Maar ik had het idee dat hij dan echt al het 'werk' moest doen, terwijl ik ook graag mee wil doen, haha beetje onduidelijk misschien maar hoop dat jullie het begrijpen..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 10:55
Verwijderd
Probeer en gij zult ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 10:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Op je rug en een kussen onder je billen wil nog wel eens helpen. Maakt de hoek wat toegankelijker. Ik zou (nog) niet mijn benen om hem heenslaan, dat zorgt voor extra spierspanning en die heb je nou juist niet nodig!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:04
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-09-2006 @ 11:58 :
Op je rug en een kussen onder je billen wil nog wel eens helpen. Maakt de hoek wat toegankelijker. Ik zou (nog) niet mijn benen om hem heenslaan, dat zorgt voor extra spierspanning en die heb je nou juist niet nodig!
Hmm ja dat zou ik nog eens kunnen proberen met een kussen eronder. Maar jij zegt dus niet benen om hem heen, maar hoe kan ik dan mijn benen het beste doen? Gebogen neerzetten of gewoon plat of..

En die opmerking hierboven, tuurlijk kom ik er vanzelf achter na het vaak te oefenen, maar het is gewoon fijn dat ik weet hoe het het makkelijkst zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gebogen neerzetten is comfortabeler, maar je moet gewoorn proberen wat jíj het prettigt vind. Smaken verschillen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2006 @ 11:55 :
Probeer en gij zult ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 13:33
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2006 @ 11:55 :
Probeer en gij zult ontdekken.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 14:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat is een heel makkelijk quoten jongens, ze vraagt om bruikbare tips
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 14:51
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-09-2006 @ 15:39 :
Dat is een heel makkelijk quoten jongens, ze vraagt om bruikbare tips
Mja, inderdaad! ik weet zelf ook wel dat hoe vaker je iets doet, hoe beter je het onder de knie krijgt. Maar het is gewoon echt vervelend als je moeite hebt als meisje om je op dat moment te ontspannen, dus dan is het toch niet zo gek dat ik daar tips om vraag hoe ik daar het beste mee om kan gaan?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:05
Verwijderd
In een hoek van 75 graden met 1 been op een kruk en de ander in de lucht...

Nee, geen idee....het LIJKT mij dat het prettigst iets is waar je zelf wat controle over hebt, als jij maar wat onder ligt weet hij niet hoever die moet gaan, of je krijgt zoiets van

"zo goed?"
"ja"
"iets verder"
"ja?zo?"
"nee iets terug" ...

Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:24
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 03-09-2006 @ 16:05 :
In een hoek van 75 graden met 1 been op een kruk en de ander in de lucht...

Nee, geen idee....het LIJKT mij dat het prettigst iets is waar je zelf wat controle over hebt, als jij maar wat onder ligt weet hij niet hoever die moet gaan, of je krijgt zoiets van

"zo goed?"
"ja"
"iets verder"
"ja?zo?"
"nee iets terug" ...

Hmm haha ik snap je punt. Maar als ik bovenop lig heb ik wel de controle, maar ik 'durf' dat niet goed denk ik... Misschien ook een deel schaamte voor mijn lichaam? Ik heb eigenlijk geen idee maar het lijkt mij echt nog niks...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 03-09-2006 @ 15:24 :
Hmm haha ik snap je punt. Maar als ik bovenop lig heb ik wel de controle, maar ik 'durf' dat niet goed denk ik... Misschien ook een deel schaamte voor mijn lichaam? Ik heb eigenlijk geen idee maar het lijkt mij echt nog niks...
Is best leuk hoor, bovenop. Heb je veel macht over hem en je kunt zelf je grenzen bepalen.
Je moet er niet over nadenken hoe het eruit ziet, als het allemaal goed zit dan vind jouw vriend jou het mooist en het lekkerst. Anders wou hij ook geen seks met je!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:13
GoddessOfDesire
Avatar van GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
Citaat:
Qimm schreef op 03-09-2006 @ 11:58 :
Op je rug en een kussen onder je billen wil nog wel eens helpen. Maakt de hoek wat toegankelijker. Ik zou (nog) niet mijn benen om hem heenslaan, dat zorgt voor extra spierspanning en die heb je nou juist niet nodig!
ja lekker zodat die penis nog verder erin word gestouwt goed idee
__________________
Neuken? Dat is toch een soort vingeren maar dan met een penis?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:22
Orpa
Orpa is offline
Ik zou zeggen bovenop. Omdat jij dan het gevoel hebt dat je kan stoppen als je wil dan kun je je misschien wat meer ontspannen...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:26
Verwijderd
Bovenop kun je bovendien zelf bepalen hoe ver je voorover leunt, en daardoor de hoek tussen jullie lichamen ideaal maken (dus zo, dat het wel makkelijk gaat, maar niet overdreven diep).
Hoe je onderop je benen en heupen het makkelijkste kunt doen hangt echt van jullie lichamen af. Soms moet je bekken wat meer gekanteld worden (dus kussen onder je billen), soms is dat ook niet nodig, soms moet 't juist minder (dus kussen onder je rug). Mijn vriend is breder dan ik waardoor ik heel pijnlijke liezen krijg als ik mijn benen gebogen naast hem zet, maar Qimm zei hierboven juist dat zij dat het makkelijkst vindt, dus dat verschilt ook nog per persoon.

Wees ook niet bang om het tíjdens de seks te veranderen, als iets je niet bevalt . Vaak kan dat gewoon zelf, soms zul je daarvoor even wat medewerking van je vriend nodig hebben en moet je dus aan hem duidelijk maken wat je van hem wil.

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:46
geheimpje
geheimpje is offline
Bedankt voor de bruikbare reacties

Ik zal me er toch een keer overheen moeten zetten om inderdaad zelf bovenop te gaan. Maar dan kom ik weer met het zelfde type vraag als hiervoor..
Hoe kan ik dan het beste zitten/liggen? Nogmaals ik weet dat ik het gewoon moet uittesten maar ik wil graag wat tips erover lezen zodat ik mij er op dat moment niet zo druk over hoef te maken over hoe en wat...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 17:46
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 03-09-2006 @ 11:55 :
Probeer en gij zult ontdekken.
je moet gewoon kijken wat hij én jij het lekkerste vinden
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
geheimpje schreef op 03-09-2006 @ 18:46 :
Bedankt voor de bruikbare reacties

Ik zal me er toch een keer overheen moeten zetten om inderdaad zelf bovenop te gaan. Maar dan kom ik weer met het zelfde type vraag als hiervoor..
Hoe kan ik dan het beste zitten/liggen? Nogmaals ik weet dat ik het gewoon moet uittesten maar ik wil graag wat tips erover lezen zodat ik mij er op dat moment niet zo druk over hoef te maken over hoe en wat...
op je knieën, met één been aan elke kant van hem, en dan met je handen naast zijn hoofd steunen, zeg maar. Of, als je verder voorover wil, met je ellebogen naast zijn hoofd. Of als je meer rechtop wil, met je handen op zijn borst.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:46
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
En als je je zorgen maakt om je buik/borsten (geen idee of je daar last van hebt), dan kan je meer naar achter luinen, je handen achter je zetten zeg maar, dan is je buik mooi strak en hangen je borsten niet. Maar dan moet je wel zien dat ie er niet uitfloept
Ook handig: laat hem rechtop zitten met zijn benen naar voor of op een stoel en ga op hem zitten. Heel intiem, en je kan zijn lichaam gebruiken om je tegen te duwen of af te stoten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 18:55
Verwijderd
Ik was dus de eerste jongen met een nuttige reactie
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 21:29
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-09-2006 @ 19:35 :
op je knieën, met één been aan elke kant van hem, en dan met je handen naast zijn hoofd steunen, zeg maar. Of, als je verder voorover wil, met je ellebogen naast zijn hoofd. Of als je meer rechtop wil, met je handen op zijn borst.
Of plat mijn jouw buik op zijn buik liggen en je armen onder zijn hoofd of het kussen slaan. Op die manier lig jij dus helemaal plat op hem, waardoor je je ook makkelijk kunt ontspannen. Ik vind dit altijd een fijne manier om aan de penetratie te beginnen, omdat je dan heel makkelijk zelf kunt bepalen hoe snel en hoe diep hij bij jou binnen komt. Bovendien hoef je je dan geen zorgen te maken over hoe je eruit ziet (maar dat hoef je sowieso niet) en voelt het heerlijk intiem. Daarna kun je eventueel meer op je knieën gaan zitten idd als je gewend bent aan het gevoel van hem in jou.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 21:32
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Over dat bovenop liggen weet ik het nog niet zo. Ik vond dat in het begin juist erg moeilijk en vervelend. Als je nog niet zo gewend bent is dat een stuk lastiger. Ik zou gaan voor op je rug inderdaad, eventueel met kussen, met je benen tussen plat en gebogen in.

Maar, zoals al gezegd, iedereen is anders...

Vond zelf in het begin lepeltje lepeltje het lekkers en makkelijkst, maar ik denk dat ik daar een uitzondering in ben. Komt denk ik ook omdat mijn vriend een stuk langer is dan ik, hij lag dan echt helemaal om mij heen, en dat voelt heel erg liefdevol en beschermt.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche

Laatst gewijzigd op 06-09-2006 om 01:15.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 08:07
Verwijderd
Het gemakkelijkst voor de eerste keer vind ik toch wel meisje onderop, en dan idd met je benen iets wijd en gebogen, en eventueel je bekken kantelen (al dan niet met kussen). Je kan het ook proberen met jou bovenop, omdat je dan zelf beter kan sturen, maar ik vind de hoek dan wel wat lastiger...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 15:51
geheimpje
geheimpje is offline
hmm aan deze reacties heb ik allemaal wel wat!
Alleen is mijn vraag nu, als ik bovenop lig en plat op zijn buik zoals iemand hierboven aanbeveelde, hoe kan ik dan het beste 'bewegen' ?
Woensdag middag is het eindelijk weer eens zo ver, ben benieuwd hoe het nu gaat
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:13
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 04-09-2006 @ 16:51 :
hmm aan deze reacties heb ik allemaal wel wat!
Alleen is mijn vraag nu, als ik bovenop lig en plat op zijn buik zoals iemand hierboven aanbeveelde, hoe kan ik dan het beste 'bewegen' ?
Woensdag middag is het eindelijk weer eens zo ver, ben benieuwd hoe het nu gaat
Dat voel je eigenlijk heel automatisch. Eigenlijk is het dezelfde beweging die de jongen zou maken als hij bovenop zou liggen, dus een soort van stotende beweging. Alleen heb jij dan niks om mee te stoten natuurlijk Maar die heen en weer gaande beweging kun je dus wel maken, waarbij je hem dus letterlijk 'afrijdt'. Duidelijker kan ik het niet omschrijven eigenlijk, de beweging voelt eigenlijk heel natuurlijk. Daarbij kan hij van onderaf ook stoten en kun je proberen zijn ritme daarin over te nemen of daar in mee te gaan.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:18
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-09-2006 @ 18:13 :
Dat voel je eigenlijk heel automatisch. Eigenlijk is het dezelfde beweging die de jongen zou maken als hij bovenop zou liggen, dus een soort van stotende beweging. Alleen heb jij dan niks om mee te stoten natuurlijk Maar die heen en weer gaande beweging kun je dus wel maken, waarbij je hem dus letterlijk 'afrijdt'. Duidelijker kan ik het niet omschrijven eigenlijk, de beweging voelt eigenlijk heel natuurlijk. Daarbij kan hij van onderaf ook stoten en kun je proberen zijn ritme daarin over te nemen of daar in mee te gaan.
Hmm klinkt logisch Toch het proberen waard denk ik. alleen dan nu mijn laatste 'omdrukmaakvraagje' Ik kan dat nooit zo snel als hij kan hoor :$ Of denk ik dat alleen maar en blijkt dat ik dat wel kan? haha..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:27
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 04-09-2006 @ 18:18 :
Hmm klinkt logisch Toch het proberen waard denk ik. alleen dan nu mijn laatste 'omdrukmaakvraagje' Ik kan dat nooit zo snel als hij kan hoor :$ Of denk ik dat alleen maar en blijkt dat ik dat wel kan? haha..
Je kan natuurlijk nooit precies dezelfde beweging maken als hij, je bent simpelweg gewoon anders gebouwd dan hem. En snelheid en ritme kan heel verschillend zijn. Het is bijvoorbeeld lekker om langzaam te beginnen, zodat jij aan het gevoel kan wennen. En als je merkt dat je goed ontspannen bent en het ruim genoeg aanvoelt van binnen, kun je vanzelf wat harder en wilder gaan bewegen als je dat wil. Ook dat gaat eigenlijk automatisch, je moet het gewoon maar eens uitproberen. In het begin lijkt het allemaal wat moeilijk en is het even uitproberen, maar dat went vanzelf en je word en vanzelf 'beter' in. Echt, seks is lekker en geen moeilijk examen wat je af moet leggen ofzo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:39
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Uit eigen ervaring zeg ik: leg je benen gewoon plat neer, dan gaat het makkelijker als je het nog niet zo vaak gedaan hebt! In ieder geval niet je benen omhoog doen want dan komt het altijd harder aan. Nu doe ik mijn benen in zijn nek en laat me helemaal plat neuken maar toen had ik dat echt niet aangekund in het begin.
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:41
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 04-09-2006 @ 18:18 :
Hmm klinkt logisch Toch het proberen waard denk ik. alleen dan nu mijn laatste 'omdrukmaakvraagje' Ik kan dat nooit zo snel als hij kan hoor :$ Of denk ik dat alleen maar en blijkt dat ik dat wel kan? haha..
Gaat vanzelf joh...
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 18:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Plat op hem gaan liggen en wiebelen. En heen en weer schuiven. Net wat TheeMuts zegt. Ik begin met mijn benen gestrekt naast die van hem. Pas later trek ik mijn knieen op, anders komt hij meteen zo diep. Dan kun je wat meer rechtop komen, en dat schuift en wiebelt wel makkelijker, dat geef ik toe. Maar het gevoel van die eerste schuif en wiebelsessie, die wil je niet missen door meteen op hem te klimmen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 00:11
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 04-09-2006 @ 18:18 :
Hmm klinkt logisch Toch het proberen waard denk ik. alleen dan nu mijn laatste 'omdrukmaakvraagje' Ik kan dat nooit zo snel als hij kan hoor :$ Of denk ik dat alleen maar en blijkt dat ik dat wel kan? haha..
Is toch niet erg?
Jij kan bepalen hoe snel je al dan niet gaat. Hij heeft eigenlijk alleen maar te volgen.
Van te snel floept 'm toch vooral d'ruit.

Trouwens, beste remedie tegen ik-ben-bang-om-mijn-lichaam-teveel-bloot-te-geven-als-ik-bovenop-zit: licht uitdoen. Tweede beste remedie ertegen: eens tegoei kijken hoe hij extra geniet als hij ook jou helemaal aan het werk ziet.

Doe het nu gewoon maar...
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:21
geheimpje
geheimpje is offline
hmm het was echt bijna perfect vanmiddag! :$
Het was echt heel heel leuk en ik heb zelfs nog meer bovenop gezeten dan van onder. Ik heb er echt van genoten!!!! Ik moest er wel echt even aan wennen maar het bewegen ging idd eigenlijk gewoon vanzelf gelijk goed. En als je dan ziet hoe je een jongen kan laten genieten.. nou geweldig! Dus dat beetje pijn wat ik nog had ging helemaal in het niets op
(het voelt alsof ik weer een stapje verder ben in mijn leven ofzo met mijzelf aan iemand toe te vertrouwen enz.. haha beetje vaag maar oke...)
Heb wel wat aan jullie antwoorden gehad maar ik heb wel geleerd dat ik me om zulke dingen niet meer druk moet maken. Het gaat zoals het gaat en het is geen ramp om fouten te maken. Zeker niet als de jongen in kwestie zo lief is (A)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:21
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
licht aan aub
je wil diegene die je lief hebt toch in de ogen kunnen kijken
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:29
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
dext0r schreef op 06-09-2006 @ 18:21 :
licht aan aub
je wil diegene die je lief hebt toch in de ogen kunnen kijken
Romantische tussenoplossing: kaarsen!

(en vanille wierrook, whoei!)
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:52
voetbalmaster
voetbalmaster is offline
mss gewoon boven op zitten dan kan je zelf proberen en al
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 20:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 06-09-2006 @ 18:21 :
hmm het was echt bijna perfect vanmiddag! :$
Het was echt heel heel leuk en ik heb zelfs nog meer bovenop gezeten dan van onder. Ik heb er echt van genoten!!!! Ik moest er wel echt even aan wennen maar het bewegen ging idd eigenlijk gewoon vanzelf gelijk goed. En als je dan ziet hoe je een jongen kan laten genieten.. nou geweldig! Dus dat beetje pijn wat ik nog had ging helemaal in het niets op
(het voelt alsof ik weer een stapje verder ben in mijn leven ofzo met mijzelf aan iemand toe te vertrouwen enz.. haha beetje vaag maar oke...)
Heb wel wat aan jullie antwoorden gehad maar ik heb wel geleerd dat ik me om zulke dingen niet meer druk moet maken. Het gaat zoals het gaat en het is geen ramp om fouten te maken. Zeker niet als de jongen in kwestie zo lief is (A)
Fijn dat het zo goed is gegaan! En vanaf nu wordt het alleen nog maar beter Dus geniet er lekker van, leer elkaar en jezelf kennen en experimenteer lekker met elkaar.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 20:46
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
geheimpje schreef op 06-09-2006 @ 18:21 :
hmm het was echt bijna perfect vanmiddag! :$
Het was echt heel heel leuk en ik heb zelfs nog meer bovenop gezeten dan van onder. Ik heb er echt van genoten!!!! Ik moest er wel echt even aan wennen maar het bewegen ging idd eigenlijk gewoon vanzelf gelijk goed. En als je dan ziet hoe je een jongen kan laten genieten.. nou geweldig! Dus dat beetje pijn wat ik nog had ging helemaal in het niets op
(het voelt alsof ik weer een stapje verder ben in mijn leven ofzo met mijzelf aan iemand toe te vertrouwen enz.. haha beetje vaag maar oke...)
Heb wel wat aan jullie antwoorden gehad maar ik heb wel geleerd dat ik me om zulke dingen niet meer druk moet maken. Het gaat zoals het gaat en het is geen ramp om fouten te maken. Zeker niet als de jongen in kwestie zo lief is (A)
Blij dat t zo goed ging! En nu dus doorgaan met uitproberen en genieten, er is zo veel goeds
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 05:35
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
dext0r schreef op 06-09-2006 @ 18:21 :
licht aan aub
je wil diegene die je lief hebt toch in de ogen kunnen kijken
ja, TL licht is zo romantisch!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 09:07
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 07-09-2006 @ 06:35 :
ja, TL licht is zo romantisch!
Ik noem het altijd 'sfeer-verlichting'. Zeer bruikbaar bij bijv. films e.d.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 15:15
M@ster Joint
M@ster Joint is offline
waarschijnlijk jij boven op ofzo??? dan kan je zelf bepalen hoe snel en diep ...


Ik vind het altijd lekker als zij bovenop zit... gna gna
__________________
And shepherds we shall be, for thee my lord, for thee
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 22:24
Seksualiteit De eerste keer...
John_doe
35 18-08-2004 13:07
Seksualiteit eerste keer
olifant
12 01-04-2004 22:17
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00
Seksualiteit De eerste keer doemt te mislukken?
kainie
19 02-08-2003 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.