Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 20:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
pain from above schreef op 10-06-2006 @ 19:51 :
jeanne wat dacht jij ervan als wij...
Kansloos.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2006, 20:40
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 09-06-2006 @ 14:21 :
<3333333
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:36
Ceridwen
Avatar van Ceridwen
Ceridwen is offline
Ik heb geen partner maar ik heb niet echt de behoefte om het op heel openbare plekken te doen. Ik voelde me in het park om half vijf 's ochtends al niet op m'n gemak en dat was alleen nog maar gevoos. Als ik niet betrapt kan worden (= beschutte plek) lijkt het me wel leuk.
Ik ken trouwens iemand die het op het Keizer Karelplein (grote bekende rotonde in Nijmegen) gedaan had
__________________
Go Gadget go!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ceridwen schreef op 13-06-2006 @ 13:36 :
Ik heb geen partner maar ik heb niet echt de behoefte om het op heel openbare plekken te doen. Ik voelde me in het park om half vijf 's ochtends al niet op m'n gemak en dat was alleen nog maar gevoos. Als ik niet betrapt kan worden (= beschutte plek) lijkt het me wel leuk.
Ik ken trouwens iemand die het op het Keizer Karelplein (grote bekende rotonde in Nijmegen) gedaan had
Wahah, op welk tijdstip van de dag?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 13:35
Ceridwen
Avatar van Ceridwen
Ceridwen is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-06-2006 @ 14:59 :
Wahah, op welk tijdstip van de dag?
Volgens mij wel 's nachts
__________________
Go Gadget go!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 14:38
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Ceridwen schreef op 13-06-2006 @ 14:35 :
Volgens mij wel 's nachts
moet je daar eens doen om 5 uur 's middags ...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 15:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 13-06-2006 @ 15:38 :
moet je daar eens doen om 5 uur 's middags ...
Doodgaan op de Dam valt ook niet op, midden op de dag. Dan neuken op een rotonde in Nijmegen al helemaal niet.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 16:25
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
We willen het op zich nog wel een keer doen, maar ik zou niet weten waar. Ik hoef dus echt niet betrapt te worden, die spanning maakt het voor mij niet leuker.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 13-06-2006 @ 17:25 :
We willen het op zich nog wel een keer doen, maar ik zou niet weten waar. Ik hoef dus echt niet betrapt te worden, die spanning maakt het voor mij niet leuker.
Natuurlijk wil je niet betrapt worden. Als het je niet uitmaakt of iemand je ziet of niet, is het ook niet spannend.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 06:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 13-06-2006 @ 14:38 :
moet je daar eens doen om 5 uur 's middags ...
Dan ziet ook geen hond je, dan is iedereen te druk bezig met niet-verongelukken op die klote rotonde
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 07:11
Verwijderd
Nogmaals: Bescherm mij en neuk alsjeblieft binnen. *klikt fotoboeken weg*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 16:28
teenager
teenager is offline
Citaat:
Vaal schreef op 14-06-2006 @ 08:11 :
Nogmaals: Bescherm mij en neuk alsjeblieft binnen. *klikt fotoboeken weg*
misselijk ventje, alsof je zelf zo knap bent.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 19:10
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2006 @ 01:22 :
Natuurlijk wil je niet betrapt worden. Als het je niet uitmaakt of iemand je ziet of niet, is het ook niet spannend.
Nee, ik bedoel dus juist, dat ik ook die spanning niet wil. Ik wil het buiten doen omdat het me heerlijk lijkt om op het gras te liggen met de zon op je lijf etc, niet omdat die spanning van betrapt worden er is. Dat is juist een van de redenen (naast een goede plaats) die me tegenhoudt.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 19:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vaal schreef op 14-06-2006 @ 07:11 :
Nogmaals: Bescherm mij en neuk alsjeblieft binnen. *klikt fotoboeken weg*
Ik heb nou gewoon zo veel zin om in jouw voortuin te gaan liggen krikken, gewoon om je te stangen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 19:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Niemand die zin heeft om 't aan een openbaar meertje te doen, in front of everyone to see?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-06-2006 @ 22:47 :
...

En buiten in de warme zomerregen. Seks in de regen is zo geil. Het water dat mijn rondingen onder mijn kleren steeds duidelijker maakt en me dan vervolgens langzaam voor hem uitkleden. Mijn natte haren die dan nog meer opkrullen, terwijl ik een spoor van regendruppels van zijn wang kus en met mijn handen door zijn natte haren strijk...

...
klinkt goed, misschien moet je je verhalen opschrijven, verkoopt vast
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 19:44
Verwijderd
lol, die hebben lef
Met citaat reageren
Oud 17-06-2006, 22:35
Verwijderd
Laatst in het bos, toen kreeg ik 36 muggenbulten
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 14:14
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2006 @ 20:12 :
Ik heb nou gewoon zo veel zin om in jouw voortuin te gaan liggen krikken, gewoon om je te stangen...
bluf
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 16:31
Flab
Avatar van Flab
Flab is offline
Oeh wij gaan naar Tunesie op vakantie: Zee, strand, sahara
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 18-06-2006 @ 14:14 :
bluf
het ging meer om het idee
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 17-06-2006 @ 20:10 :
Nee, ik bedoel dus juist, dat ik ook die spanning niet wil. Ik wil het buiten doen omdat het me heerlijk lijkt om op het gras te liggen met de zon op je lijf etc, niet omdat die spanning van betrapt worden er is. Dat is juist een van de redenen (naast een goede plaats) die me tegenhoudt.
tuin

van mij hoeft 't niet zonodig buiten maar als dat toevallig zo uitkomt (te ongeduldig om eerst naar binnen te gaan ) is 't wel leuk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 22:23
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-06-2006 @ 19:32 :
tuin
Ik woon in een appartementenblok met de gemeentetuin erachter.. lijkt me niet zo'n strak plan . Alle toeristen eromheen plus dat iedereen uit alle apartementen uitzicht heeft .
Maar goed, we zien wel, als we eens wat tegenkomen gaan we het zeker proberen, en anders maar niet..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 22:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Je moet ook niet naar buiten gaan om seks te hebben, je moet gewoon spontaan enorm veel zin hebben als je toevallig buiten bent, met allemaal stille plekjes
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 18-06-2006 @ 23:23 :
Ik woon in een appartementenblok met de gemeentetuin erachter.. lijkt me niet zo'n strak plan . Alle toeristen eromheen plus dat iedereen uit alle apartementen uitzicht heeft .
Maar goed, we zien wel, als we eens wat tegenkomen gaan we het zeker proberen, en anders maar niet..
Ga een keer in de vakantie op het huis van vrienden/familie passen dat ergens achteraf staat..?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 08:39
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 17-06-2006 @ 20:44 :
lol, die hebben lef
Wel lef... maar dat is gewoon beetje té vind ik hoor
__________________
Tutto viene sempre buon
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Baas-J schreef op 19-06-2006 @ 09:39 :
Wel lef... maar dat is gewoon beetje té vind ik hoor
Ja inderdaad, haal die handdoek dan ook maar weg, iedereen weet toch al wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 09:51
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-06-2006 @ 09:49 :
Ja inderdaad, haal die handdoek dan ook maar weg, iedereen weet toch al wat je doet.
Helemaal die tweede is erg... liggen ze gewoon echt redelijk hard te neuken ook! En toen liep je daar net als moeder met je kleine kinderen
__________________
Tutto viene sempre buon
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:44
Verwijderd
Daarom is die handdoek dus want kleine kinderen zoeken daar niets achter.

Met de nadruk op KLEINE kinderen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 14:24
tripple
tripple is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-06-2006 @ 22:47 :

En buiten in de warme zomerregen.
Dat heb ik vorig jaar gedaan met een leuk meisje, dat was egt vet geil, k kwam in dat benauwde weer haar tegen, komen aan de praat, begint het te regenen, wij schuilen(zo'n houtenbankje met een afdakje) en we werden bloedgeil, eerst heftig tongen en toen de broek naar beneden!! Heb haar later ook nog wel is thuis verwend
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 18:19
sunil
Avatar van sunil
sunil is offline
Het valt niet zo op als je een beetje rustig afgelegen ligt te zonnen aan een meer op je eigen privéstrand, zo bleek gisteren..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 18:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
mltinus schreef op 17-06-2006 @ 20:39 :
klinkt goed, misschien moet je je verhalen opschrijven, verkoopt vast
Oh, ik heb heel veel geschreven hoor Maar denk niet dat andere betrokkenen het heel erg op prijs stellen als ik dat openbaar ga maken Als ik dat ooit zou doen, zou ik er veel aan moeten aanpassen, maar dan is het niet echt meer mijn verhaal en dat vind ik dan ook weer zonde..
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 18:55
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
tripple schreef op 19-06-2006 @ 15:24 :
Dat heb ik vorig jaar gedaan met een leuk meisje, dat was egt vet geil, k kwam in dat benauwde weer haar tegen, komen aan de praat, begint het te regenen, wij schuilen(zo'n houtenbankje met een afdakje) en we werden bloedgeil, eerst heftig tongen en toen de broek naar beneden!! Heb haar later ook nog wel is thuis verwend
Ja joh
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 10:41
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Wij hebben het een paar weken terug op het strand gedaan waar we op vakantie waren. Was heel spannend omdat er ook mensen over het strand liepen, ook al was het al donker.
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 00:45
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Tip voor als je ooit nog eens op La Gomera komt: Ga 's nachts naar het Playa des Ingles in de Valle Gran Rey.
De oceaanbranding, het gebulder van de golven, de enorme rotspartijen. Het is het mooiste stukje aarde wat ik ken. Het was de beste seks ooit (ookal kende ik hem helemaal niet).
Eerst stond ik met mijn voeten in de branding, de golven waren zo sterk dat ik werd omgegooid. Hij rende heel romantisch naar me toe om me te redden. Ik voelde zijn sterke armen om me heen en hij tilde me naar een beschut plekje. Het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is wauw. Het voelde alsof ik met hem en de natuur samen smolt. Alsof alles een werd met elkaar. En dat mijn onderbuik direct begint te kriebelen als ik er aan terugdenk.
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 00:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 04-09-2006 @ 01:45 :
Tip voor als je ooit nog eens op La Gomera komt: Ga 's nachts naar het Playa des Ingles in de Valle Gran Rey.
De oceaanbranding, het gebulder van de golven, de enorme rotspartijen. Het is het mooiste stukje aarde wat ik ken. Het was de beste seks ooit (ookal kende ik hem helemaal niet).
Eerst stond ik met mijn voeten in de branding, de golven waren zo sterk dat ik werd omgegooid. Hij rende heel romantisch naar me toe om me te redden. Ik voelde zijn sterke armen om me heen en hij tilde me naar een beschut plekje. Het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is wauw. Het voelde alsof ik met hem en de natuur samen smolt. Alsof alles een werd met elkaar. En dat mijn onderbuik direct begint te kriebelen als ik er aan terugdenk.
he, die film heb ik ook gezien
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 06:07
Estar
Estar is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 04-09-2006 @ 01:45 :
Tip voor als je ooit nog eens op La Gomera komt: Ga 's nachts naar het Playa des Ingles in de Valle Gran Rey.
De oceaanbranding, het gebulder van de golven, de enorme rotspartijen. Het is het mooiste stukje aarde wat ik ken. Het was de beste seks ooit (ookal kende ik hem helemaal niet).
Eerst stond ik met mijn voeten in de branding, de golven waren zo sterk dat ik werd omgegooid. Hij rende heel romantisch naar me toe om me te redden. Ik voelde zijn sterke armen om me heen en hij tilde me naar een beschut plekje. Het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is wauw. Het voelde alsof ik met hem en de natuur samen smolt. Alsof alles een werd met elkaar. En dat mijn onderbuik direct begint te kriebelen als ik er aan terugdenk.
En toen werd je wakker met een soa?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 15:44
Rickie
Rickie is offline
Mijn ervaringen zijn:
-Het Strand
-In de duinen
-In de zee
-In het bos
-Het dakterras van een gehuurd huisje
-Het balkon van een hotel
-Voor het raam van een hotel
-Bij en in een zwembad
-Op de fiets
-Op de boot
-In de tuin
-In de auto
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 02:04
niekiepower
niekiepower is offline
op het strand en in de zee. en ook of juist overdag als er even niet zoveel mensen aan het zwemmen zijn.
__________________
and i would hope that i would never fall in love again, cause that would be the end of everything, and you're everything
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 11:27
teenager
teenager is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 04-09-2006 @ 01:45 :
Tip voor als je ooit nog eens op La Gomera komt: Ga 's nachts naar het Playa des Ingles in de Valle Gran Rey.
De oceaanbranding, het gebulder van de golven, de enorme rotspartijen. Het is het mooiste stukje aarde wat ik ken. Het was de beste seks ooit (ookal kende ik hem helemaal niet).
Eerst stond ik met mijn voeten in de branding, de golven waren zo sterk dat ik werd omgegooid. Hij rende heel romantisch naar me toe om me te redden. Ik voelde zijn sterke armen om me heen en hij tilde me naar een beschut plekje. Het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is wauw. Het voelde alsof ik met hem en de natuur samen smolt. Alsof alles een werd met elkaar. En dat mijn onderbuik direct begint te kriebelen als ik er aan terugdenk.
Mijn verhaal uit de Hitkrant 1993...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 12:24
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-09-2006 @ 12:38 :
God, dat had ik ook eerder moeten verzinnen , dat lijkt me indd echt cool

Helaas durfde mijn laatste ex eigenlijk niets buiten te doen, 1x voorspel in de bosjes ergens ver weg van de bewoonde wereld, maar meer durfde en wou ze niet....
En maar jaloers zijn op mijn vriendinnetje DAARVOOR, omdat die wel alles deed...
Dan moet je ook niet zeiken vind ik..
Inderdaad. Als je er zo'n last van hebt, doe er dan wat aan. En houd anders je mond.

Citaat:
Ik kan er trouwens echt NIETTT tegen als iemand niet spontaan is wat dat betreft, van dat gezeur "nee, niet nu" "nee, niet hier" "nee, nu ben ik bezig" "nu wil ik slapen"
En vervolgens zelf BIJNA nooit zelf beginnen, wat moet je daar dan mee???? ben ik de enige die daar gek van zou worden? of jullie ook.
Ach, af en toe komt het inderdaad gewon niet uit of heb je echt geen zin en ook niet het idee dat je nog fatsoenlijk in de stemming kunt komen. Dan ben ik er voor om dat gewoom maar te zeggen, anders wordt het ook niks en voelt de ander zich alleen maar meer afgewezen.

Maar als je echt een initiatief-loos iemand treft, zou ik daar ook niet blij van worden nee. Dan zou het echt niet klikken in bed.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 12:38
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-09-2006 @ 13:31 :
Nou dat initiatiefloze had mijn ex dus, het eerste half jaar ofzo ging goed/redelijk, en daarna zakte het helemaal weg.
*voorbeeldje*
Dat is wel irritant ja. Daarom kun je ook beter gelijk zeggen dat je geen zin hebt, want dan weet de ander tenminste waar die aan toe is. Denk dat ze jou niet direct af durfde te wijzen ofzo, heb je daar wel eens met haar over gepraat?

Zo moet je seks ook eigenlijk nooit gaan plannen. Als je allebei zin hebt, laat dan datgene waar je mee bezig bent uit handen vallen en ga lekker samen genieten. Want als je eerst de dingen af wil maken waar je mee bezig was, is het spontane eraf en meestal is de ergste zin dan ook wel weer over.

Al kan dat even later weer net zo hard terugkomen, maar toch
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 12:43
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-09-2006 @ 13:31 :
*verhaal*
dat vind ik niet initiatiefloos, maar gewoon libido-arm
Mijn vriend neemt misschien 2 keer per maand initiatief tot seks (of het nou buiten of binnen is niet omdat hij niet vaker wil, maar omdat hij dus aan de initiatiefloze kant is), maar als ík initiatief neem gaat hij daar vrijwel altijd op in, dus dan is er niets aan de hand, vind ik .
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 12:43
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 10-09-2006 @ 13:41 :
Best lullig als je wel heel veel van die persoon houdt ,maar ondertussen helemaal geflipt raakt van zoiets.
Ja, maarja, ik vind seks gewoon belangrijk in een relatie. Om een relatie compleet te kunnen ervaren, hoort daar ook een goed en bevredigend seksleven bij. En als dat er niet (meer) is, denk ik dat het voor mij op gegeven moment ook gewoon ophoudt hoor. Daarvoor vind ik seks gewoon te belangrijk en te lekker, zowel de seks opzich als de beleving van seks in een relatie.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 17:30
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ik postte het net al in het masturbatietopic, maar ik heb de dag doorgebracht in de duinen, waar ik niet alleen heb gemasturbeerd in de open lucht met de felle zon, maar ook meerdere keren heerlijke seks heb gehad. Geen mens te zien, maar wie weet dat er toch wat lui langs zijn gelopen terwijl wij druk bezig waren

Ik ben van mijn geloof gevallen hoor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 18:10
Rickie
Rickie is offline
Citaat:
niekiepower schreef op 10-09-2006 @ 03:04 :
op het strand en in de zee. en ook of juist overdag als er even niet zoveel mensen aan het zwemmen zijn.
met mensen maakt het extra spannend
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 21:39
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-06-2006 @ 07:43 :
Dan ziet ook geen hond je, dan is iedereen te druk bezig met niet-verongelukken op die klote rotonde
Laat en Off-topic - Volgens mij is het midden van het Keizer Karel plein ook vol bosjes... hoe je er komt zonder je benen te breken is mij een raadsel.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Oorbel diamantje bij jongens hot or not?
Brian 122
116 14-06-2004 12:22
Games Golden Sun (probleem)
Ieke
13 21-08-2002 17:51
Seksualiteit (Neuken in de keuken)
WordWardWizzard
42 16-01-2002 23:36
ARTistiek together again (opdracht voor engels)
fruitmand
0 18-11-2001 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.