Oud 15-11-2004, 14:13
shy gurl
shy gurl is offline
Hallo allemaal

Ik hebe en porbleempje..Sinds ongeveer een wek heb ik twe bultjes onderaan mn grote schaamlippen, valkbij mijn anus. Eerst waren het hele kleine bultjes, ongeveer 2 milimeter, maar nu is een bultje heel groot geworden, minstens 1 centimeter. Het kjeukt heel erg en het doet ook hartstikke pijn..Ik ben bang dat het iets ergs is..Herkent iemand dit of weet iemand wat het is? heel erg bedacht iig
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het kunnen genitale wratten zijn. Zoiets is eenvoudig te behandelen. Ik zou even naar de huisarts stappen, je wilt toch zelf ook van de jeuk af?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:16
shy gurl
shy gurl is offline
Hoe kan je aan genitale wratten komen?/ Ik ben nog maagd en ik heb verder ook nog geen seksueel contact gehad..

Kus
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:30
away
Avatar van away
away is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 15-11-2004 @ 15:16 :
Hoe kan je aan genitale wratten komen?/ Ik ben nog maagd en ik heb verder ook nog geen seksueel contact gehad..

Kus

Het HPV wordt veelal overgedragen bij seksueel contact. Tijdens de geslachtgemeenschap kan het HPV binnendringen via microscopische verwondingen (scheurtjes), die zijn ontstaan in de slijmvliezen van de vagina, anus, aan de penis of in de mond. Daarom worden genitale wratten beschouwd als een seksueel overdraagbare aandoening (SOA) of, in andere woorden, een geslachtsziekte. Het virus is zéér besmettelijk en kan ook op andere manieren overgedragen worden, bijvoorbeeld door het gezamenlijk gebruik van een vochtige handdoek of washandje en mogelijk bij het verwisselen van luiers.

Ik zou gewoon even bij de huisarts langsgaan, dan weet je tenminste zeker wat het is en ben je er hopelijk ook snel weer vanaf.
__________________
*zoef, jij bent niet pluizig en blauw* I grab for stars, and I can reach them all...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:36
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
opgezette lymfeklier?

ik lul maar wat
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:46
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
aambeien heet dat
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:25
Verwijderd
't Kan een symptoom zijn van heel veel dingen, hete zouden volgens mij al verschillende SOA's kunnen zijn, of andere infecties. Misschien zijn het zelfs aambeien.

Ik denk dat wij hier alleen kunnen gissen naar wat het is, je kan het beste naar je huisarts gaan, misschien is het niets, misschien is het wél iets. Gewoon gaan, kom je er vanzelf achter
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:34
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-11-2004 @ 17:25 :
't Kan een symptoom zijn van heel veel dingen, hete zouden volgens mij al verschillende SOA's kunnen zijn, of andere infecties. Misschien zijn het zelfs aambeien.

Ik denk dat wij hier alleen kunnen gissen naar wat het is, je kan het beste naar je huisarts gaan, misschien is het niets, misschien is het wél iets. Gewoon gaan, kom je er vanzelf achter
Ze zei toch dat ze nog maagd was en nog nooit seksueel contact had gehad, dan lijkt het me geen soa.

Maar idd ik denk ook aambeien dan, te hard geperst bij het poepen
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:36
shy gurl
shy gurl is offline
maar hhet zit wel ongeveer anderhalve centiometer boven mn anus..en aambeien zitten er tog altijd dichtbij??
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:44
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 15-11-2004 @ 17:34 :
Ze zei toch dat ze nog maagd was en nog nooit seksueel contact had gehad, dan lijkt het me geen soa.

Maar idd ik denk ook aambeien dan, te hard geperst bij het poepen
lees is wat away typte ... "mond" dus daar heeft maagd zijnde niks mee te maken.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 15-11-2004 @ 17:34 :
Ze zei toch dat ze nog maagd was en nog nooit seksueel contact had gehad, dan lijkt het me geen soa.

Maar idd ik denk ook aambeien dan, te hard geperst bij het poepen
Mja, via een rare en nare omweg (per ongeluk de handdoek van iemand anders gebruiken, iemand wast z'n handen niet na het naar de wc-gaan en je komt daarmee in contact, etc) kan je ook wel een SOA krijgen zonder ooit seks gehad te hebben. En schimmelinfecties worden ook vaak SOA's genoemd, terwijl ze heel veel oorzaken kunnen hebben.
Dus echt seks hebben om een SOA te krijgen hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:47
Verwijderd
Kan het niet heel simpel een puistje zijn? Ik heb daar nl wel eens puistjes gehad hoor. Ging dan vanzelf weer over.

Het kan ook zijn dat het een ontstoken haarzakje is. Mijn zus had dat laatst, zij is daarvoor toen naar de dokter gegaan, je weet maarnooit. Ik zou dus als ik jou was ook gewoon even langs de dokter gaan!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:49
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 15-11-2004 @ 17:47 :
Kan het niet heel simpel een puistje zijn? Ik heb daar nl wel eens puistjes gehad hoor. Ging dan vanzelf weer over.

Het kan ook zijn dat het een ontstoken haarzakje is. Mijn zus had dat laatst, zij is daarvoor toen naar de dokter gegaan, je weet maarnooit. Ik zou dus als ik jou was ook gewoon even langs de dokter gaan!
dat wordt meestal niet zo groot als een cm-er... wat ze beschrijft lijkt idd op een wrat, want die wordt wel steeds groter.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Cootje schreef op 15-11-2004 @ 17:49 :
dat wordt meestal niet zo groot als een cm-er... wat ze beschrijft lijkt idd op een wrat, want die wordt wel steeds groter.
Volgens mij kan dat wel hoor!

Maar ja ik vind het toch ook erg verstandig als ze ff langs de hiusarts gaat
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:53
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
zoiezo als je rare 'dingen' opmerkt bij je geslachtsdelen, bij mij is dat toch echt wel 100% belangrijk ... als daar iets is wat me niet aanstaat
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:26
shy gurl
shy gurl is offline
keej thanx allemaal..nog ff voor de duidelijkheid.ik heb nog helemaal niks op zeksgebied gedaan..dus ik ben ook niet gevingerd/gebeft o.i.d. en ik heb ook nog niks bijj een jongen gedaan..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
shy gurl schreef op 15-11-2004 @ 18:26 :
keej thanx allemaal..nog ff voor de duidelijkheid.ik heb nog helemaal niks op zeksgebied gedaan..dus ik ben ook niet gevingerd/gebeft o.i.d. en ik heb ook nog niks bijj een jongen gedaan..
Je hoeft niet echt iets met iemand te doen om genitale wratten op te lopen, de bron kan al in een handdoek zitten, of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:18
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-11-2004 @ 18:37 :
Je hoeft niet echt iets met iemand te doen om genitale wratten op te lopen, de bron kan al in een handdoek zitten, of zoiets.
en je dan gaan bedenken van wie je ze kan hebben...
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:28
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-11-2004 @ 17:45 :
Mja, via een rare en nare omweg (per ongeluk de handdoek van iemand anders gebruiken, iemand wast z'n handen niet na het naar de wc-gaan en je komt daarmee in contact, etc) kan je ook wel een SOA krijgen zonder ooit seks gehad te hebben. En schimmelinfecties worden ook vaak SOA's genoemd, terwijl ze heel veel oorzaken kunnen hebben.
Dus echt seks hebben om een SOA te krijgen hoeft niet.

ohhh zooo!! Neee ok dan snappen wij elkaar
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:36
shy gurl
shy gurl is offline
owkeej..ik denk dat ik maar naar de dokter ga...schaamschaam ...Ik wil het liever niet aan mijn ouders vertellen..Kost de dokter geld als je er zonder 'toestemming'van je ouders gaat??

Bedankt voor al jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:42
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 15-11-2004 @ 19:36 :
owkeej..ik denk dat ik maar naar de dokter ga...schaamschaam ...Ik wil het liever niet aan mijn ouders vertellen..Kost de dokter geld als je er zonder 'toestemming'van je ouders gaat??

Bedankt voor al jullie reacties
volgens mij krijgen ze wel een rekening thuis....ik geloof dat als je geen rekening wil je naar de rutgersstichting moet gaan...geloof ik...kweet het niet zeker.
maar waarom zou je het niet aan je ouders vertellen....tis schamen idd....maar ze gaan het echt niet doorlullen aan de buren hoor. sterkte
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 10:22
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 15-11-2004 @ 19:36 :
owkeej..ik denk dat ik maar naar de dokter ga...schaamschaam ...Ik wil het liever niet aan mijn ouders vertellen..Kost de dokter geld als je er zonder 'toestemming'van je ouders gaat??

Bedankt voor al jullie reacties
Nou je kan aangeven dat je niet wil dat je ouders het weten, dan houdt de dokter daar rekening mee en dan moet je het zelf betalen. Je krijgt wel een consult thuis gestuurd, maar dan kan je altijd nog zeggen dat het iets anders was.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 13:32
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
zeg tegen je ouders dat je niks met seks te maken hebt gehad,
en dat het waarschijnlijk op een andere manier is gekomen.
het is hetzelfde als griep oplopen, maar dan alleen op andere plek
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 21:40
fiesta
Avatar van fiesta
fiesta is offline
Het zou ook een fistel bij de anus kunnen zijn (zie google voor meer info, fistula)

Maar ga toch maar eens langs bij je huisarts voor de zekerheid...
__________________
enjoy your waste of time
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:13
Querid0
Avatar van Querid0
Querid0 is offline
Je zegt zelf al: dat je nog geen sex hebt gehad..
Dus dan zal het waarschijnlijk ook geen soa zijn.
Het kan misschien een infectie zijn...
Het is nooit niet verkeerd om ermee naar de huisart te gaan..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 16:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hetr kunnen ook gewoon puistjes zijn, heb ik ook wel eens gehad...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Verhalen & Gedichten De muze Clearasil
Verwijderd
8 03-06-2005 09:17
Lichaam & Gezondheid Rare bult wrat?
Angeleyes16
6 11-04-2005 14:37
Lichaam & Gezondheid Bobbeltjes
Joeltje
15 24-01-2005 22:40
Lichaam & Gezondheid vreemde bult
natasja2512
1 19-05-2004 10:13
Seksualiteit Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin?
Verwijderd
55 06-01-2004 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.